Dat moet wel een tijd geleden zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn natuurkundeleraar had zijn douche in de tuin staan.
Hij had ook een week een dode vlieg in zijn haar.
Einde anekdote.
Deze anekdote kennen we al.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:04 schreef JR-Style-93 het volgende:
Mijn natuurkundeleraar had zijn douche in de tuin staan.
Hij had ook een week een dode vlieg in zijn haar.
Einde anekdote.
Football Manager > FIFAquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:10 schreef Doublepain het volgende:
Ik packte laatst 93 rated VVD in FIFA #anekdote
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Ik voel me net een drugsdealer die dealt in hax.
Waarom host jij dat steeds? Heb je glasvezel of waardoor ben je uniek?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
Ik denk meer aan puppies die eten krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:10 schreef Coco. het volgende:
User @Coco. is gewoon een mokergoede host.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Waarom host jij dat steeds? Heb je glasvezel of waardoor ben je uniek?
geen ideequote:Op vrijdag 26 april 2019 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Coco heeft overwicht over de groep, zelfs over ggmmquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
oh jammerquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee, heb het niet gespeeld.
Schijnt dat die Amstel Gold race waanzinnig was.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wielrennen is voor proleten en absoluut geen sport.
Er ging ineens iemand harder fietsen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:13 schreef Coco. het volgende:
[..]
Schijnt dat die Amstel Gold race waanzinnig was.
@JR-Style-93 is in zijn Hulk pak naar de bioscoop geweest. GENOT.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:49 schreef Evertjan het volgende:
Hebben jullie al Avengers Endgame gezien. #nospoilers
Klein positioneerfoutje. Rest van de reddingen waren top.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:23 schreef onlogisch het volgende:
Wie zou Aletha doen?
Poll: Zou je Aletha doen?
• Ja
• Nee
• KingFlopland
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hier is geen woord aan gelogen.quote:
Pakken wat je pakken kanquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou je naar Chelsea willen
Kan je niet eens spelers kopen deze zomer.
Het erge is dat hij het allemaal doodserieus vertelt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middenvelder moet er 15 maken en de spits 30 , ook bij Excelsior.
Ik kijk naar gehandicaptendarts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Cocaïne doet die dingen met je.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het erge is dat hij het allemaal doodserieus vertelt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk naar gehandicaptendarts.Oh ja, ga ik zo op het tweede scherm zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk naar gehandicaptendarts.Zou vintage VDB zijn als hij er nu uitvliegt tegen zo'n gehandicapte HNQ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ziyech?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kristensen, Eiting, Magallan, Labyad, Cerny, Lamprou.
Straks degraderen met Excelsior en een paar dagen later weer de profetieën opdrammen. Die man is een tikkende tijdbom.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cocaïne doet die dingen met je.
Het is echt waanzinnig slecht. Van den Bergh staat te harken alsof er gisteren een tractor over zijn armen is gereden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou vintage VDB zijn als hij er nu uitvliegt tegen zo'n gehandicapte HNQ.
Ferry de Haan moet eigenlijk zijn conclusies trekken als hij doorgaat met die rare .quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks degraderen met Excelsior en een paar dagen later weer de profetieën opdrammen. Die man is een tikkende tijdbom.
Van Barneveld speelt zo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ja, ga ik zo op het tweede scherm zetten.
Yannick bezig geweest?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is echt waanzinnig slecht. Van den Bergh staat te harken alsof er gisteren een tractor over zijn armen is gereden.
Ik denk dat hij in dubio is over zijn commentaar op de zege van Jeff op Kijl.quote:
Eensquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Ten Hag is best goed gedaan zeg nou eerlijk.
Barney gaat klop krijgen van gezelligdikke Gabrielquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in dubio is over zijn commentaar op de zege van Jeff op Kijl.
Geen idee hoe Van Barneveld ervoor staat. Met Clemens weet je het ook nooit op Euro Tours. Ik ga er blank in.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney gaat klop krijgen van gezelligdikke Gabriel
Darts kan in het darts topic.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee hoe Van Barneveld ervoor staat. Met Clemens weet je het ook nooit op Euro Tours. Ik ga er blank in.
VBL kan wat dat betreft beter veranderd worden in HAX.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Daar heb ik al over geklaagd, maar helaas wordt daar niets aan gedaan.
GGMM heeft altijd gelijk, ook als het niet zo is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:50 schreef Bolasie het volgende:
Voor dat geld keep ik graag in de kk divisie.
Het lijkt wel alsof mods jou totaal niet serieus nemenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:49 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik ga wel even klagen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof mods jou totaal niet serieus nemen
Gelukkig worden de VBL mods ook niet serieus genomen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof mods jou totaal niet serieus nemen
Je liet er een door hoor.quote:
Alleen hun moedersquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Gelukkig worden de VBL mods ook niet serieus genomen.
En Zlata1234 en ene @johannes_vermeer, mooi was die tijd.quote:
Schuif je verantwoordelijkheid niet af, laffe herder. Als een politieman in functie een man met een mes een vrouw ziet aanvallen, gaat hij ook niet bellen naar het hoofdkantoor of Pietje niet kan opdraven.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als je daar zin in hebt, ga je gang.
@:onlogisch handelt het wel even af.
Ik ben niet de enige mod debielquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schuif je verantwoordelijkheid niet af, laffe herder. Als een politieman in functie een man met een mes een vrouw ziet aanvallen, gaat hij ook niet bellen naar het hoofdkantoor of Pietje niet kan opdraven.
Je bent in vorm.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:53 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Schuif je verantwoordelijkheid niet af, laffe herder. Als een politieman in functie een man met een mes een vrouw ziet aanvallen, gaat hij ook niet bellen naar het hoofdkantoor of Pietje niet kan opdraven.
Ekkelkampgodquote:
Die sidekicks doen me denken aan de kk divisie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:56 schreef MC-Morgan het volgende:
Hier verdwijnen posts. Nog steeds eens met DP over de sidekicks.
Gewoon pure pedofilie.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eng hè dat er oude mensen op FOK! zitten.
Niet geklikt en niet gelezenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:58 schreef El-Stinho het volgende:
VBL / [FAQ en FB #159] FREEuser
Constructieve bijdrage geleverd. Steun dit allemaal even.
jaquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat die fokker die nu te zien is. Hij is voorzitter van de Johan Derksen.
Nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die kwam twee weken geleden in het jeugdjournaal
ontopicquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Iemand die altijd in de weg loopt bij Haxball.
Jup en mijn oude wiskundeleraarquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Haaibaaike het volgende:
Is dat die fokker die nu te zien is. Hij is voorzitter van de Johan Derksen.
kwam of kwám?quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:00 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die kwam twee weken geleden in het jeugdjournaal
Ik wilde nog bijna tegen de leerlingen zeggen, ik ken hem van een ander filmpje. Bedacht me nog net op tijd dat die daar in zijn blote tokus te zien wasquote:
twitter:nirvaan1995 twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 22:01:34Ik dacht: nou we gaan een geweldige truc zien hoor. 🙄😂 #veronicainside #vi reageer retweet
Ik verwacht dat FOK deze twee monddood maakt....twitter:Sanderl91 twitterde op vrijdag 26-04-2019 om 21:59:45Goochel act... ben er nu al klaar mee #VeronicaInside reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |