Hier is geen woord aan gelogen.quote:
Pakken wat je pakken kanquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Waarom zou je naar Chelsea willen
Kan je niet eens spelers kopen deze zomer.
Het erge is dat hij het allemaal doodserieus vertelt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Middenvelder moet er 15 maken en de spits 30 , ook bij Excelsior.
Ik kijk naar gehandicaptendarts.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
Cocaïne doet die dingen met je.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het erge is dat hij het allemaal doodserieus vertelt.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk naar gehandicaptendarts.Oh ja, ga ik zo op het tweede scherm zetten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik kijk naar gehandicaptendarts.Zou vintage VDB zijn als hij er nu uitvliegt tegen zo'n gehandicapte HNQ.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ziyech?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kristensen, Eiting, Magallan, Labyad, Cerny, Lamprou.
Straks degraderen met Excelsior en een paar dagen later weer de profetieën opdrammen. Die man is een tikkende tijdbom.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Cocaïne doet die dingen met je.
Het is echt waanzinnig slecht. Van den Bergh staat te harken alsof er gisteren een tractor over zijn armen is gereden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zou vintage VDB zijn als hij er nu uitvliegt tegen zo'n gehandicapte HNQ.
Ferry de Haan moet eigenlijk zijn conclusies trekken als hij doorgaat met die rare .quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Straks degraderen met Excelsior en een paar dagen later weer de profetieën opdrammen. Die man is een tikkende tijdbom.
Van Barneveld speelt zo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Oh ja, ga ik zo op het tweede scherm zetten.
Yannick bezig geweest?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het is echt waanzinnig slecht. Van den Bergh staat te harken alsof er gisteren een tractor over zijn armen is gereden.
Ik denk dat hij in dubio is over zijn commentaar op de zege van Jeff op Kijl.quote:
Eensquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:39 schreef Slobeend het volgende:
Ten Hag is best goed gedaan zeg nou eerlijk.
Barney gaat klop krijgen van gezelligdikke Gabrielquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik denk dat hij in dubio is over zijn commentaar op de zege van Jeff op Kijl.
Geen idee hoe Van Barneveld ervoor staat. Met Clemens weet je het ook nooit op Euro Tours. Ik ga er blank in.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:46 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Barney gaat klop krijgen van gezelligdikke Gabriel
Darts kan in het darts topic.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Geen idee hoe Van Barneveld ervoor staat. Met Clemens weet je het ook nooit op Euro Tours. Ik ga er blank in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |