Vervroegd pensioen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar eens stoppen met werk, wel weer mooi geweest.
Sorry. Ik had gister couscous salade.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:39 schreef Allures het volgende:
Couscous salade hier
Maar nu wil ik ook friet. Tnx CL
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar wasquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
De hele week prachtig weer. En ik kom terug in Edinburgh en het is bewolkt, het miezert en het is 13 graden oid. Precies waar ik mij op had ingesteld. Heeft de jas dan eindelijk nut
2003 voor mijquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar was. 2008-2009 om precies te zijn
Ik word oud
Maakt toch niet uit, als je niet meer werkt hoef je je frustratie niet meer op bergen te botvieren.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-in-maastricht.html
Stelletje wappies
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar was. 2008-2009 om precies te zijn
Ik word oud
Lekker in de hysterische trein naar huisquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegen
Heb volgens mij in de 10 maanden dat ik er woonde Nog nooit een strak blauwe lucht gezienquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegen
Ik ben altijd aan de schijt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
LIF / Altijd aan de schijt na kipshoarma
Bahbahquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
Haha dat filmpje is wel goudquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
Misschien dat ik die vannacht ook ga eten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:39 schreef DrMarten het volgende:
Geen last van de doner van vanmiddag tot nu toe
Terug naar je eigen land.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven een autoband verwisseld. Nu ben ik zwart.
's Nachts om half 5 met een stuk in je kraag lijkt het altijd een goed plan, de volgende dag heb ik altijd spijt.quote:
Geen restaurant kiezen met minstens 2 Michelin sterrenquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De 2-sterren restaurants zijn helaas al dicht rond die tijd
Al ben ik nog zo dronken, moe of whatever, döner pak ik echt nooitquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
's Nachts om half 5 met een stuk in je kraag lijkt het altijd een goed plan, de volgende dag heb ik altijd spijt.
Maar goed gedaan, wielmoeren na een dag nog eens aantrekken hé.quote:
Teef.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:02 schreef Allures het volgende:
Iemand nog goeie alternatieven voor bitch? Puta werkt niet zo voor me maar bitch wordt zo oud
Puta is hoer toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:02 schreef Allures het volgende:
Iemand nog goeie alternatieven voor bitch? Puta werkt niet zo voor me maar bitch wordt zo oud
In m'n binnenzak.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar goed gedaan, wielmoeren na een dag nog eens aantrekken hé.
P.s. je hebt het wiel verwisseld niet de band, tenzij je een bandenoplegapparaat bij je had.
Ja, ze zijn weer opgeklommen qua motiefjes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
[..]
zitten sowieso veel toffe nieuwe tussen. Ook qua model
Maar ik wacht denk ik wel even tot de sale of zo hoor. Of weer een keer een kortingscodequote:Op vrijdag 26 april 2019 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer opgeklommen qua motiefjes.
Die eenhoorn is tijdelijk dacht ik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik wacht denk ik wel even tot de sale of zo hoor. Of weer een keer een kortingscode
daar lees ik dan over heen? Ik zie alleen dat ie pre-order isquote:
In de nieuwsbrief staat dat t limited edition is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
daar lees ik dan over heen? Ik zie alleen dat ie pre-order is
Ik ben best lady v fan hoor maar de jurken zijn echt super basic... Ik ga echt geen 70 euro neertellen voor een model dat ik zelf in een middag in elkaar naai
Ja het stofje is leuk maar geen 70 euro leuk
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven een autoband verwisseld. Nu ben ik zwart.
ook niet als het dönorweek is?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al ben ik nog zo dronken, moe of whatever, döner pak ik echt nooit
Oh ook niet gezien... Ik zie het alleen bij de hepburn staanquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de nieuwsbrief staat dat t limited edition is.
Ik had een jurk aanquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]![]()
MI van Samzz in haar strakke broek met een krik en een wiel
Morgen gaat flink waaien, en ik ben vrijquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:21 schreef ArTiC het volgende:
Vorig weekend was het bijna 30 graden en zonnig, toen moest ik werken.
Dit weekend ben ik 3 dagen vrij en het hagelt als een gek...
fml
ook goed.quote:
Raar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ook niet gezien... Ik zie het alleen bij de hepburn staan
Ga je je record verbreken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen gaat flink waaien, en ik ben vrij
Had ik ook eerst gedaan. Maar ik ga geen 200 euro betalen voor iets wat ik blijkbaar zelf ook kon. De bouten loskrijgen, dat was even kut. Maar het is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed.
Ken genoeg mannen die de anwb bellen voor een lekke band
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed.
Ken genoeg mannen die de anwb bellen voor een lekke band
precies, het is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik ook eerst gedaan. Maar ik ga geen 200 euro betalen voor iets wat ik blijkbaar zelf ook kon. De bouten loskrijgen, dat was even kut. Maar het is niet moeilijk.
ah ja ik had gewoon niet goed gekeken. Ik zie jurkjes, ik klikquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raar.
[ afbeelding ]
In mijn nieuwsbrief staat t duidelijk.
Ga ik morgen doen. Ik kreeg ze niet vaster vandaag.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
precies, het is niet moeilijk.
Trek de wielmoeren na een stukje rijden nog een keer extra aan (als je dat nog niet gedaan hebt).
Soms komen ze wat los als je ze net vastgedraaid hebt.
Ja ik heb dat idee ook. Jammer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ah ja ik had gewoon niet goed gekeken. Ik zie jurkjes, ik klik
Maar goed, dan nog wacht ik wel. Als ie op is, is ie op
Ik heb al een eenhoorn jurkje in bijna het zelfde model gemaakt en dat kost me echt 15 euro ipv 70
Ik heb het idee dat de prijzen daar ook echt enorm gestegen zijn de laatste jaren?
Ik vind een euro of 45 eigenlijk wel de max voor wat het is
dan kan je orgaandonor wordenquote:
Ja jezus even mijn eerste bestellinfen bij ze opgezocht maar 36 pond voor een keyhole dress, 26 voor een tea dress, 36 voor de harriet, 45 voor lyra Dat dus dus meer dan het dubbele nu he.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat idee ook. Jammer.
Het is wat je zegt, geen speciale modellen, leuke motieven, maar ook geen bijzondere stof of zo. Dus ze worden idd erg duur.
Omg te moe om dit te snappenquote:
Wat een verschilquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja jezus even mijn eerste bestellinfen bij ze opgezocht maar 36 pond voor een keyhole dress, 26 voor een tea dress, 36 voor de harriet, 45 voor lyra Dat dus dus meer dan het dubbele nu he.
Ik heb al tijden niks gekocht omdat er in de sale niks is of het nog duur is maar dit is dus wel echt hoe ik af haak en naar andere merken over stap![]()
Uhu, mooie timing. Alle dronken idioten gaan Amsterdam in en ik eruitquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Lekker in de hysterische trein naar huis
Gelukkig gaan de idioten de andere kant op.
Waar precies heb je gewoond? Ik kwam iig meer plekken tegen onderweg waarbij ik zo een huisje wil hebben. Of een tent mag ookquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Californium het volgende:
[..]
Heb volgens mij in de 10 maanden dat ik er woonde Nog nooit een strak blauwe lucht gezien
Was je daar je immer gezellige zelf?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Blijf even in je eigen SC, wij mogen daar ook niet posten.
Sarabi zit niet te stoken en post gewoon mee, of ben ik abuis?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:27 schreef Joosie200 het volgende:
Zit nu iig recht tegenover de three sisters pub inclusief premier league voetbal op een groot scherm en live muziek. Stuk beter te pruimen dan de 3 gezusters in Grunn
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sarabi zit niet te stoken en post gewoon mee, of ben ik abuis?
*Wielquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t wel echt cool dat ik zelf mijn band heb gewisseld. Ik dacht altijd dat dat moeilijk is.
Yaaayquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t wel echt cool dat ik zelf mijn wiel heb gewisseld. Ik dacht altijd dat dat moeilijk is.
Ik heb dit een keer door twee agenten laten doen in het buitenlandquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vind t wel echt cool dat ik zelf mijn wiel heb gewisseld. Ik dacht altijd dat dat moeilijk is.
Misschien heb ik daar wel eens met jou geschuurd in de bovenste draaibarquote:
Huurauto?quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:45 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik heb dit een keer door twee agenten laten doen in het buitenland
Ik zat ook een keer vast in je moerquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb een keer de moersleutel van m'n leaseauto in tweeen gebroken op een vastzittende moer.
Stond twee straten verderop een andere auto te helpen en wilde wel even langsrijden om die moer los te draaien.quote:
Dat betwijfel ikquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Misschien heb ik daar wel eens met jou geschuurd in de bovenste draaibar
Netjesquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:48 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik heb een keer de moersleutel van m'n leaseauto in tweeen gebroken op een vastzittende moer.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Jullie zijn broers en het was een stuitligging.
O jammer, Groningen is leukquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:53 schreef Halimede het volgende:
[..]
Omdat ik in die tijd helemaal niet in Groningen uit ging
Niet in de draaibar mag ik hopenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:54 schreef Halimede het volgende:
[..]
Klopt, tegenwoordig ga ik er wel uit
In Groningen is alles nog redelijk boreaalquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Zou liever in Groningen wonen dan in Den Haag hoor.
Ik ben daar wel meestal de kleinste op straat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:57 schreef MCH het volgende:
[..]
In Groningen is alles nog redelijk boreaal
Spijtig dat je je daar niet hebt kunnen vermakenquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:57 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ehm nou, zeker meer dan 50 keer.
Oh jawel hoor, maar toen het uitging met Cali niet meerquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:58 schreef MCH het volgende:
[..]
Spijtig dat je je daar niet hebt kunnen vermaken
quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Groot gelijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
Snap ik wel op zichquote:Op vrijdag 26 april 2019 21:59 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar toen het uitging met Cali niet meer
Jeetje.quote:Op vrijdag 26 april 2019 21:58 schreef MissMSX het volgende:
SHO / Model Summer de Snoo (10) krijgt eigen realityseriex 1000
Echt hequote:Op vrijdag 26 april 2019 22:02 schreef Lospedrosa het volgende:
Dr gaat niks boven Grunn.![]()
(Komt gewoon omdat er zee boven zit)
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:01 schreef Lokasenna het volgende:
Jammer dat HW er niet meer is, anders had ik Amsterdam gezegd
Zodat ze in de smaak valt bij gasten zoals @Lospedrosaquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom wordt een 10-jarige zo zwaar opgemaakt?
Had zijn kleinkind kunnen zijnquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Zodat ze in de smaak valt bij gasten zoals @:lospedrosa
Gadverdamme.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
De mode industrie is echt niks voor kinderen, goeie manier om een kind te verneukenquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:06 schreef Samzz het volgende:
Waarom wordt een 10-jarige zo zwaar opgemaakt?
Volgens mij kun je kind vervangen voor mens en klopt t nog steeds.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:10 schreef Halimede het volgende:
[..]
De mode industrie is echt niks voor kinderen, goeie manier om een kind te verneuken
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja maar voor jonge kinderen is het nog zo veel erger, plus je weet niet hoe zo'n kind zich lichamelijk gaat ontwikkelen. Straks komt ze in de puberteit en krijgt ze in eens ongewenste rondingen (want laten we wel zijn, dat is niet wat ze bij modellen willen) en dan begint een heel ander hoofdstuk van ellendequote:Op vrijdag 26 april 2019 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij kun je kind vervangen voor mens en klopt t nog steeds.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:07 schreef MCH het volgende:
[..]
Ja, dat is zoquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:13 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ja maar voor jonge kinderen is het nog zo veel erger, plus je weet niet hoe zo'n kind zich lichamelijk gaat ontwikkelen. Straks komt ze in de puberteit en krijgt ze in eens ongewenste rondingen (want laten we wel zijn, dat is niet wat ze bij modellen willen) en dan begint een heel ander hoofdstuk van ellende
Het boeit me geen zak van wat jij vindtquote:Op vrijdag 26 april 2019 22:19 schreef Lospedrosa het volgende:
gelul @:MCH jij bent een stiekeme Geilaard.
Ik heb vandaag met mijn knappe dochter van 7 die morgen 8 wordt een kado uitgezocht.
Daarna ijs gegeten in de stad.
Morgenvroeg eten we samen een taartje.
Family Guy kijken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:52 schreef Lospedrosa het volgende:
HALLO IS HIER IEMAND??
Verveel me een beetje.
Ok mevrouw.quote:
Niet stoer gaan doen hequote:Op vrijdag 26 april 2019 21:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Stoer doen?quote:
mooi weer om binnen te blijvenquote:
ga je koningsdag vieren?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:15 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Maar ik blijf niet binnen vandaag
Jaquote:
Jij slet!quote:Op zaterdag 27 april 2019 08:43 schreef Joosie200 het volgende:
Vanmiddag maar wat oranje tompouce scorenIk had trouwens drie Françaises op de kamer.
waarom dequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:24 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ja
Ga naar een festival met vrienden
Is normaal gesproken niets voor mij, en al helemaal de muziek niet. Maar wordt vast gezelligquote:
Ik zal aan je denken als ik zonder drommen mensen om mij heen op de bank zit terwijl ik goede muziek luister.quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is normaal gesproken niets voor mij, en al helemaal de muziek niet. Maar wordt vast gezellig
Dankje Air, wat empatisch van jequote:Op zaterdag 27 april 2019 09:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken als ik zonder drommen mensen om mij heen op de bank zit terwijl ik goede muziek luister.
welke muziek gaat het worden?quote:Op zaterdag 27 april 2019 09:41 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Is normaal gesproken niets voor mij, en al helemaal de muziek niet. Maar wordt vast gezellig
Zo ben ikquote:Op zaterdag 27 april 2019 09:46 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dankje Air, wat empatisch van je
Een ex van me zei eens dat ze heel apathisch was terwijl ze empatisch bedoelde.quote:
Blijkbaar was haar uitdrukkingsvaardigheid niet zo goed als haar zelfkennis. Of wel?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Een ex van me zei eens dat ze heel apathisch was terwijl ze empatisch bedoelde.
Toch had ze gelijk
Stampenquote:
quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch had ze gelijk
Het is ook moeilijkquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Toch had ze gelijk
Typje a2m die met een lustvolle blik je kwakje doorslikt.quote:
Oehlalaquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typje a2m die met een lustvolle blik je kwakje doorslikt.
quote:
Eigenlijk is er in mijn ogen geen stad of stadje waar je fijner woont dan Groningen.quote:
He, Uitstraling!quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typje a2m die met een lustvolle blik je kwakje doorslikt.
Dan had ze ook nog premium moeten zijn en een ruime mate van joie de vivre.quote:
Ik wachtte nog even op een post met uitweiding van hoe je een keer zo'n typje had gehad die tegelijkertijd ook je begeleider vanuit het UWV was of iets.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan had ze ook nog premium moeten zijn en een ruime mate van joie de vivre.
Begeilsterquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wachtte nog even op een post met uitweiding van hoe je een keer zo'n typje had gehad die tegelijkertijd ook je begeleider vanuit het UWV was of iets.
Met evenveel succes als dat hij ooit hier zat.quote:
Waardoor ging hij hier weg? of kreeg hij een R&P ban?quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met evenveel succes als dat hij ooit hier zat.
Toch bijzonder hoe iemand zichzelf zo snel ongewenst kan maken.
Hij had een ban omdat hij gemeen was tegen allures.quote:Op zaterdag 27 april 2019 10:59 schreef Chia het volgende:
[..]
Waardoor ging hij hier weg? of kreeg hij een R&P ban?
Sommige users zijn ongewenst en krijg je niet wegquote:Op zaterdag 27 april 2019 10:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Met evenveel succes als dat hij ooit hier zat.
Toch bijzonder hoe iemand zichzelf zo snel ongewenst kan maken.
Begrijpelijk dat je dan een ban krijgt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij had een ban omdat hij gemeen was tegen allures.
Moet je dit zeggen in ruil voor haar tettenpics?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je dan een ban krijgt.
Ik moet niets!quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Moet je dit zeggen in ruil voor haar tettenpics?
Lol, dan hadden er wel 10 een ban kunnen hebben.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:00 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hij had een ban omdat hij gemeen was tegen allures.
Vieze slijmbal.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je dan een ban krijgt.
Oef, wat een steek onder water.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sommige users zijn ongewenst en krijg je niet weg
Bij moda Italia?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
Trouwens een nieuw shirtje gekocht, Ferlucci.
Ben pauper, dus kijk niet snel bij shirtjes van 60 euro, maar ik moet zeggen dat hij toch wel erg goed zit. En voelt als goede kwaliteit.
Misschien nog eentje halen van de week nu ze in de aanbieding zijn
Een klein zaakje hier in de winkelstraat. Man gaat met pensioen en verkoopt zijn hele voorraad met korting.quote:
Ah ok, er is ook een webwinkel waar je het merk kan kopen, koop er ook weleens wat vanquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een klein zaakje hier in de winkelstraat. Man gaat met pensioen en verkoopt zijn hele voorraad met korting.
Heb er ook al goede handschoenen en muts gekocht, mooi spijkerbroekje, sokken.
Alleen zijn handschoenen en muts verdwenen toen Loka ze eens heeft geleend.
Ben altijd beetje huiverig bij webshops, omdat ik het dan niet van te voren kan passen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ah ok, er is ook een webwinkel waar je het merk kan kopen, koop er ook weleens wat van
Slim fit overhemden die bij mijn standaard M maat vrijwel altijd uitstekend passen. Is geen heel bekend merk ala gucci oid.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
Had nog nooit van het merk gehoord.
Ken jij trouwens de tekenaar John Bolton?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:32 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Slim fit overhemden die bij mijn standaard M maat vrijwel altijd uitstekend passen. Is geen heel bekend merk ala gucci oid.
Nope, nog nooit van gehoord, maar de covers zien er goed uit iddquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ken jij trouwens de tekenaar John Bolton?
Heb paar boekjes van hem, onder andere:
[ afbeelding ]
Ga denk ik deze week het vervolg kopen:
[ afbeelding ]
Vind het wel mooi hoe hij erotische kust kan combineren met fotorealisme en horror.
Moet wel weer wat ruimte gaan maken in de kast. Denk dat ik maar een en ander op marktplaats ga zetten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:40 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nope, nog nooit van gehoord, maar de covers zien er goed uit idd
Om die reden koop ik vaak zelfde merk overhemden omdat ik me niet al te druk hoef te maken over de maat en pasvorm.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst nog overhemden wezen kopen, altijd leuk als ze denken dat nekomtrek een goede referentie is.
Jouw atletische schouders zijn te breed in verhouding tot je nek?quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:37 schreef ElDinosaur het volgende:
Laatst nog overhemden wezen kopen, altijd leuk als ze denken dat nekomtrek een goede referentie is.
QFTquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden koop ik vaak zelfde merk overhemden omdat ik me niet al te druk hoef te maken over de maat en pasvorm.
Ik ook, maar ik was in de winkel en hij wist zeker dat ik een andere maat nodig had.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Om die reden koop ik vaak zelfde merk overhemden omdat ik me niet al te druk hoef te maken over de maat en pasvorm.
Ja, en geen pens.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:46 schreef Chia het volgende:
[..]
Jouw atletische schouders zijn te breed in verhouding tot je nek?
quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was in de winkel en hij wist zeker dat ik een andere maat nodig had.
Bruh
Ligt er echt aan in wat voor zaak je binnenloopt; sommige medewerkers die kunnen dat echt niet namelijk; of meten inderdaad even je nekomtrek en komen dan met wat shirts aanzetten.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:03 schreef Chia het volgende:
[..]Even snel en goed iemands maten nemen voor een overhemd is een kleine moeite. Voor een capabel persoon dan.
En als je dat niet bent moet je ook niet gaan mekkeren over verkeerde maten en dergelijke.
Je moet ook geen overhemden bij de wibra kopenquote:Op zaterdag 27 april 2019 11:50 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik was in de winkel en hij wist zeker dat ik een andere maat nodig had.
Bruh
quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet ook geen overhemden bij de wibra kopen
Jij hebt gewoon geluk dat je moeder de kleding voor jou koopt.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:12 schreef MCH het volgende:
[..]
Je moet ook geen overhemden bij de wibra kopen
Wie?quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Weet niet, zit binnen te wachten op bezoek
Nein!quote:
Ik ga denk ik ook een longbox op MP zetten, doe er niks mee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 11:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet wel weer wat ruimte gaan maken in de kast. Denk dat ik maar een en ander op marktplaats ga zetten.
Als ik soms boeken zie ik voor 30-50 euro heb gekocht, voor 250 weggaan
Neemt ook alleen maar ruimte in.quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:37 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook een longbox op MP zetten, doe er niks mee.
Zal ik doen. Hep heeft wat lekker gebakken schijnt.quote:
Vriendingquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geluk dat je moeder de kleding voor jou koopt.
Gewoon veilig binnen blijvenquote:Op zaterdag 27 april 2019 12:44 schreef Allures het volgende:
Godsamme wat moet je in godsnaam aan met dit weer en met al dat buiten hangen en toch natuurlijk soms naar binnen gaan gemixt met regen
Ja maar, ja maar...quote:Op zaterdag 27 april 2019 12:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Neemt ook alleen maar ruimte in.
Daarom mooie omnibi kopen, staat beter in je kast.
[..]
Zal ik doen. Hep heeft wat lekker gebakken schijnt.
hoer hehequote:Op zaterdag 27 april 2019 13:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Ik neig er serieus naarmet hel donker het hoer nu wordt
quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Lekker thuis binnen blijven bij je bank, boekenkast, tv, fleece-dekentje en pot met warme thee.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:46 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik heb fomoquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Lekker thuis binnen blijven bij je bank, boekenkast, tv, fleece-dekentje en pot met warme thee.
FOMO bij Koningsdag kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik heb fomo
En doe dat al de rest van mijn leven
En heb al make up op dus is zonde
zo leeg is mijn levenquote:Op zaterdag 27 april 2019 13:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
FOMO bij Koningsdag kan ik me niet voorstellen.
Oké dan, veel plezier! Vergeet geen thermo-ondergoed aan te doen.quote:Op zaterdag 27 april 2019 13:52 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik heb fomo
En doe dat al de rest van mijn leven
En heb al make up op dus is zonde
quote:Op zaterdag 27 april 2019 14:08 schreef Geytenbeekje het volgende:
Republikein gespot
[..]
Republikein gespot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |