Vervroegd pensioen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar eens stoppen met werk, wel weer mooi geweest.
Sorry. Ik had gister couscous salade.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:39 schreef Allures het volgende:
Couscous salade hier
Maar nu wil ik ook friet. Tnx CL
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar wasquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
De hele week prachtig weer. En ik kom terug in Edinburgh en het is bewolkt, het miezert en het is 13 graden oid. Precies waar ik mij op had ingesteld. Heeft de jas dan eindelijk nut
2003 voor mijquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar was. 2008-2009 om precies te zijn
Ik word oud
Maakt toch niet uit, als je niet meer werkt hoef je je frustratie niet meer op bergen te botvieren.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-in-maastricht.html
Stelletje wappies
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar was. 2008-2009 om precies te zijn
Ik word oud
Lekker in de hysterische trein naar huisquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegen
Heb volgens mij in de 10 maanden dat ik er woonde Nog nooit een strak blauwe lucht gezienquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegen
Ik ben altijd aan de schijt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
LIF / Altijd aan de schijt na kipshoarma
Bahbahquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
Haha dat filmpje is wel goudquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
Misschien dat ik die vannacht ook ga eten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:39 schreef DrMarten het volgende:
Geen last van de doner van vanmiddag tot nu toe
Terug naar je eigen land.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven een autoband verwisseld. Nu ben ik zwart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |