Vervroegd pensioen?quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:31 schreef ElDinosaur het volgende:
Maar eens stoppen met werk, wel weer mooi geweest.
Sorry. Ik had gister couscous salade.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:39 schreef Allures het volgende:
Couscous salade hier
Maar nu wil ik ook friet. Tnx CL
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar wasquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:47 schreef Joosie200 het volgende:
De hele week prachtig weer. En ik kom terug in Edinburgh en het is bewolkt, het miezert en het is 13 graden oid. Precies waar ik mij op had ingesteld. Heeft de jas dan eindelijk nut
2003 voor mijquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar was. 2008-2009 om precies te zijn
Ik word oud
Maakt toch niet uit, als je niet meer werkt hoef je je frustratie niet meer op bergen te botvieren.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:08 schreef ElDinosaur het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)n-in-maastricht.html
Stelletje wappies
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegenquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:50 schreef Californium het volgende:
[..]
Ah! Edinburgh! Lang geleden dat ik daar was. 2008-2009 om precies te zijn
Ik word oud
Lekker in de hysterische trein naar huisquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegen
Heb volgens mij in de 10 maanden dat ik er woonde Nog nooit een strak blauwe lucht gezienquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:16 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Was er vorige week ook. Maar toen was het zonnig, 18 graden en strakblauwe lucht. Daarna richting Glasgow, Oban, Mull, Staffa, Fort William, Skye, Inverness gegaan. En nu terug in Edinburgh om morgen op Schiphol te vliegen
Ik ben altijd aan de schijt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
LIF / Altijd aan de schijt na kipshoarma
Bahbahquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
Haha dat filmpje is wel goudquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:22 schreef Chia het volgende:
Hebben jullie dit ook
Misschien dat ik die vannacht ook ga eten.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:39 schreef DrMarten het volgende:
Geen last van de doner van vanmiddag tot nu toe
Terug naar je eigen land.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven een autoband verwisseld. Nu ben ik zwart.
's Nachts om half 5 met een stuk in je kraag lijkt het altijd een goed plan, de volgende dag heb ik altijd spijt.quote:
Geen restaurant kiezen met minstens 2 Michelin sterrenquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De 2-sterren restaurants zijn helaas al dicht rond die tijd
Al ben ik nog zo dronken, moe of whatever, döner pak ik echt nooitquote:Op vrijdag 26 april 2019 19:55 schreef O_o_ het volgende:
[..]
's Nachts om half 5 met een stuk in je kraag lijkt het altijd een goed plan, de volgende dag heb ik altijd spijt.
Maar goed gedaan, wielmoeren na een dag nog eens aantrekken hé.quote:
Teef.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:02 schreef Allures het volgende:
Iemand nog goeie alternatieven voor bitch? Puta werkt niet zo voor me maar bitch wordt zo oud
Puta is hoer toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:02 schreef Allures het volgende:
Iemand nog goeie alternatieven voor bitch? Puta werkt niet zo voor me maar bitch wordt zo oud
In m'n binnenzak.quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar goed gedaan, wielmoeren na een dag nog eens aantrekken hé.
P.s. je hebt het wiel verwisseld niet de band, tenzij je een bandenoplegapparaat bij je had.
Ja, ze zijn weer opgeklommen qua motiefjes.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:09 schreef Allures het volgende:
[..]
zitten sowieso veel toffe nieuwe tussen. Ook qua model
Maar ik wacht denk ik wel even tot de sale of zo hoor. Of weer een keer een kortingscodequote:Op vrijdag 26 april 2019 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ze zijn weer opgeklommen qua motiefjes.
Die eenhoorn is tijdelijk dacht ik.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:12 schreef Allures het volgende:
[..]
Maar ik wacht denk ik wel even tot de sale of zo hoor. Of weer een keer een kortingscode
daar lees ik dan over heen? Ik zie alleen dat ie pre-order isquote:
In de nieuwsbrief staat dat t limited edition is.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:18 schreef Allures het volgende:
[..]
daar lees ik dan over heen? Ik zie alleen dat ie pre-order is
Ik ben best lady v fan hoor maar de jurken zijn echt super basic... Ik ga echt geen 70 euro neertellen voor een model dat ik zelf in een middag in elkaar naai
Ja het stofje is leuk maar geen 70 euro leuk
quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:43 schreef Samzz het volgende:
Zojuist voor het eerst in mijn leven een autoband verwisseld. Nu ben ik zwart.
ook niet als het dönorweek is?quote:Op vrijdag 26 april 2019 19:56 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Al ben ik nog zo dronken, moe of whatever, döner pak ik echt nooit
Oh ook niet gezien... Ik zie het alleen bij de hepburn staanquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
In de nieuwsbrief staat dat t limited edition is.
Ik had een jurk aanquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]![]()
MI van Samzz in haar strakke broek met een krik en een wiel
Morgen gaat flink waaien, en ik ben vrijquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:21 schreef ArTiC het volgende:
Vorig weekend was het bijna 30 graden en zonnig, toen moest ik werken.
Dit weekend ben ik 3 dagen vrij en het hagelt als een gek...
fml
ook goed.quote:
Raar.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:24 schreef Allures het volgende:
[..]
Oh ook niet gezien... Ik zie het alleen bij de hepburn staan
Ga je je record verbreken?quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Morgen gaat flink waaien, en ik ben vrij
Had ik ook eerst gedaan. Maar ik ga geen 200 euro betalen voor iets wat ik blijkbaar zelf ook kon. De bouten loskrijgen, dat was even kut. Maar het is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed.
Ken genoeg mannen die de anwb bellen voor een lekke band
Zou ik ook doen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ook goed.
Ken genoeg mannen die de anwb bellen voor een lekke band
precies, het is niet moeilijk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Had ik ook eerst gedaan. Maar ik ga geen 200 euro betalen voor iets wat ik blijkbaar zelf ook kon. De bouten loskrijgen, dat was even kut. Maar het is niet moeilijk.
ah ja ik had gewoon niet goed gekeken. Ik zie jurkjes, ik klikquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Raar.
[ afbeelding ]
In mijn nieuwsbrief staat t duidelijk.
Ga ik morgen doen. Ik kreeg ze niet vaster vandaag.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:29 schreef ArTiC het volgende:
[..]
precies, het is niet moeilijk.
Trek de wielmoeren na een stukje rijden nog een keer extra aan (als je dat nog niet gedaan hebt).
Soms komen ze wat los als je ze net vastgedraaid hebt.
Ja ik heb dat idee ook. Jammer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:29 schreef Allures het volgende:
[..]
ah ja ik had gewoon niet goed gekeken. Ik zie jurkjes, ik klik
Maar goed, dan nog wacht ik wel. Als ie op is, is ie op
Ik heb al een eenhoorn jurkje in bijna het zelfde model gemaakt en dat kost me echt 15 euro ipv 70
Ik heb het idee dat de prijzen daar ook echt enorm gestegen zijn de laatste jaren?
Ik vind een euro of 45 eigenlijk wel de max voor wat het is
dan kan je orgaandonor wordenquote:
Ja jezus even mijn eerste bestellinfen bij ze opgezocht maar 36 pond voor een keyhole dress, 26 voor een tea dress, 36 voor de harriet, 45 voor lyra Dat dus dus meer dan het dubbele nu he.quote:Op vrijdag 26 april 2019 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja ik heb dat idee ook. Jammer.
Het is wat je zegt, geen speciale modellen, leuke motieven, maar ook geen bijzondere stof of zo. Dus ze worden idd erg duur.
Omg te moe om dit te snappenquote:
Wat een verschilquote:Op vrijdag 26 april 2019 20:41 schreef Allures het volgende:
[..]
Ja jezus even mijn eerste bestellinfen bij ze opgezocht maar 36 pond voor een keyhole dress, 26 voor een tea dress, 36 voor de harriet, 45 voor lyra Dat dus dus meer dan het dubbele nu he.
Ik heb al tijden niks gekocht omdat er in de sale niks is of het nog duur is maar dit is dus wel echt hoe ik af haak en naar andere merken over stap![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |