Arme datequote:Op vrijdag 26 april 2019 07:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Tool doorgestreept?
En hoi. Mijn dag kan niet meer stuk. Ongesteld en heerlijk lage rugpijn. Mijn haar zit wel goed, dus dat is fijn
.
Is meestal maar een dag. En mijn date is morgen.quote:
en wie wil er warme ananas?quote:Op vrijdag 26 april 2019 07:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Tool doorgestreept?
En hoi. Mijn dag kan niet meer stuk. Ongesteld en heerlijk lage rugpijn. Mijn haar zit wel goed, dus dat is fijn
.
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.
*unfriend*quote:
Dit vraagt om een foto.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:49 schreef Californium het volgende:
Mijn haar is echt drama. Alsof er een dood dier op mijn hoofd zit
How about nooooo....quote:
Ergens op de wereld wel.quote:
Kruip wat dichter tegen je buurman/buurvrouw.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Californium het volgende:
Ik Probeer me the focussen op werk maar het is koud in de trein
Tis heel rustig en vooral eerste klasquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kruip wat dichter tegen je buurman/buurvrouw.
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.quote:
Schijnbaar hebben verschillende stukken in de trein verschillende ingestelde temperatuur. Dus misschien verhuizen naar een andere coupe?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Californium het volgende:
Ik probeer me te focussen op werk maar het is koud in de trein
Ja klopt. Was Al naar boven gelopen maar daar was het nog frisserquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben verschillende stukken in de trein verschillende ingestelde temperatuur. Dus misschien verhuizen naar een andere coupe?
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.
Zo wordt het vanzelf wel minder druk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenals t druk is gebeurde dat wel eens ja.
Nee want mensen bellen dan kwaad terugquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wordt het vanzelf wel minder druk.
Daar had ik bij kassawerk al last vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt een stressvolle baan, dat je iemand aan de telefoon moet gaan helpen maar dat je weet dat er nog 8 anderen zitten te wachten.
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenals t druk is gebeurde dat wel eens ja.
Ja met caissiere is het hetzelfde verhaal natuurlijk. Ik zou echt ongeschikt zijn voor zoiets.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik bij kassawerk al last vanVooral als je er net werkte en mensen hadden haast.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.
Zo stonden mijn cijfertjes netter en kreeg ik geen klachten meer.
Valt mee hoor. Je kunt maar 1 gesprek tegelijk doen. Het is met name irritant als volk dat net 10 minuten in de wacht heeft gestaan vervolgens een minuut lang gaat lopen klagen dat ze 10 minuten in de wacht hebben gestaan. Dat helpt nou niet bepaald om de wachtrij weg te bellen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt een stressvolle baan, dat je iemand aan de telefoon moet gaan helpen maar dat je weet dat er nog 8 anderen zitten te wachten.
Ik werjte met een belsysteem waar de knoppen "wachtstand" en "einde gesprek" direct onder elkaar stonden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo werkt een afdeling hier ook ongeveer. Zit een kerel die de makkelijke taken snel afwerkt en dan aan iedereen gaat vertellen hoeveel dingen hij oppakt en hoe snel het gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.
Zulke mensen moet je stompenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt een afdeling hier ook ongeveer. Zit een kerel die de makkelijke taken snel afwerkt en dan aan iedereen gaat vertellen hoeveel dingen hij oppakt en hoe snel het gaat.
Krijg je met managers die alleen naar de cijfertjes kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt een afdeling hier ook ongeveer. Zit een kerel die de makkelijke taken snel afwerkt en dan aan iedereen gaat vertellen hoeveel dingen hij oppakt en hoe snel het gaat.
Ze had per ongeluk op ophangen gedrukt ipv doorverbindenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik werjte met een belsysteem waar de knoppen "wachtstand" en "einde gesprek" direct onder elkaar stonden.
"Moment, ik zet u even in de wacht en ben zo bij u terug...... tuut tuut tuut"
Dit verklaart een hoopquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ik ben niet gezwicht voor dat soort praktijkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deed het iig niet bewustquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart een hoop![]()
Sta je godverdomme 20 minuten in de wacht om direct opgehangen te worden als je aan de beurt bent
Ze wou gewoon naar de wcquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze had per ongeluk op ophangen gedrukt ipv doorverbinden. Kan gebeuren.
Heb ooit wel een klant in de wacht gezet omdat ik enorm moest pissen. Wist het antwoord wel, maar toch maar even in de wacht "om iets na te zoeken". Vervolgens een sprintje naar de plee en netjes binnen 2 minuten weer terugquote:
Is het ook. Was op dat moment de enige baan die ik met de studie kon combineren. Maar zodra ik wat anders vond was ik wegquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig nooit op een callcenter gewerkt, lijkt me een hel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Productie draaien godverdomme. KPI's overal. Alles lean, agile en meetbaar maken. Werken godverdomme.
AWS re:invent dan ook maar op de agenda zetten. Ik ben wel fan van AWS.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ga denk de AWS Architecture cursussen doen.
En de meest simpele oplossingen voor minder belverkeer moesten volgens de hele leansystematiek onderzocht worden waardoor het 3 jaar later nog niet ingevoerd wasquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Productie draaien godverdomme. KPI's overal. Alles lean, agile en meetbaar maken. Werken godverdomme.
Ik heb anders wel een hoop lol gehad toen ik naast school telemarketing deed!quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg je als je die harries een cursus laat doen en ze helemaal gehersenspoeld terugkomen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En de meest simpele oplossingen voor minder belverkeer moesten volgens de hele leansystematiek onderzocht worden waardoor het 3 jaar later nog niet ingevoerd was
En uitzendkrachten die het onderzoek deden en van wie halverwege het onderzloek het contract niet werd verleng waardoor anderen er mee verder moestenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijg je als je die harries een cursus laat doen en ze helemaal gehersenspoeld terugkomen.
quote:
Klinkt goed, kan ik gelijk combineren met bezoekje aan LA kantoor.quote:DEC. 2-6, 2019
LAS VEGAS, NV
NEIN! PROCEDURE VOLGEN GODVERDOMME! KPI'squote:Op vrijdag 26 april 2019 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Maar alles "lean" moeten doen terwijl je met 3 seconden logiach nadenken iets moet kunnen beslissen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEIN! PROCEDURE VOLGEN GODVERDOMME! KPI's
Ben je een lean black belt?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEIN! PROCEDURE VOLGEN GODVERDOMME! KPI's
Ja het is ook aan je te merken dat je er nooit hebt gewerktquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Nigga, ik heb alle belts. Black, white, grey, purple, brown, pink, green, double black en vantablackquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ben je een lean black belt?
ik heb er wel ooit gesolliciteerd. het was een donkere periode in mijn leven. gelukkig kende ik de recruiter die mij wijselijk daar weg gehouden heeftquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het is ook aan je te merken dat je er nooit hebt gewerkt
Jij hebt nog een bepaalde levensvreugde in je.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vantablackquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nigga, ik heb alle belts. Black, white, grey, purple, brown, pink, green, double black en vantablack
Azerbaijan zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:23 schreef rival het volgende:
in de F1 knalt er eentje op een putdeksel
En de sleepwagen die de auto afvoert rijdt tegen een bruggetje
Doen we meet bij de re:invent in las vegas dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2282130
Wel klote als je vastzit in Sri Lanka, maar niet vreemd dat backpackers zelf verantwoordelijk zijn om dingen te regelen.
Even voorleggen hier. Goede plaats om te meeten wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doen we meet bij de re:invent in las vegas dan?
iK gA zElF oP rEiS dAt Is VeEl MaKkElIjKeR DaN MeT eEn StOmMe GrOePquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel klote als je vastzit in Sri Lanka, maar niet vreemd dat backpackers zelf verantwoordelijk zijn om dingen te regelen.
Er gaan toch gewoon vluchten?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze moeten zelfs de reisverzekering bellen nuquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iK gA zElF oP rEiS dAt Is VeEl MaKkElIjKeR DaN MeT eEn StOmMe GrOeP
/autist
Wel grappig dat de NOS haar te kakken zet met de gefingeerde naam Jill.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je iets meer vertellen over je ervaringen met Jill?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat de NOS haar te kakken zet met de gefingeerde naam Jill.
Vrouwen die Jill hetenCRaY CRaY.
Wel een beetje lullig, want je kunt je als backpacker die individueel reist niet verzekeren voor dit soort dingen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Daar zijn complete hulpgroepen voor opgezet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over je ervaringen met Jill?
Ik kende vroeger een Jill en die had maar 3 vingers en een duim aan een hand. Verder wel een heet wijf.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je iets meer vertellen over je ervaringen met Jill?
Net of je door Alf wordt afgetrokken. Geil toch.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:16 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik kende vroeger een Jill en die had maar 3 vingers en een duim aan een hand. Verder wel een heet wijf.
Jezus Harmanquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Net of je door Alf wordt afgetrokken. Geil toch.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Of maatje nul.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:23 schreef Harmankardon het volgende:
Zo irritant van die modezaken met kortingsacties en als je dan gaat kijken is alleen maatje obees++ nog beschikbaar
waar? Want die heb ik toevalligquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:23 schreef Harmankardon het volgende:
Zo irritant van die modezaken met kortingsacties en als je dan gaat kijken is alleen maatje obees++ nog beschikbaar
Maar, iemand die de vraag stelt heeft t antwoord niet?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:27 schreef ElDinosaur het volgende:
Zo'n teringhekel aan wanneer mensen je een halfbakken vraag stellen en dan door blijven drammen zonder je antwoorden te geven.
Antwoorden op wedervragen om hun vraag duidelijk te krijgen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, iemand die de vraag stelt heeft t antwoord niet?
Stomp ze.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:29 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Antwoorden op wedervragen om hun vraag duidelijk te krijgen.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:22 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Faalbaasje.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Ah, het is weer warmer buiten. Dan moet je je kuthond de hele dag buiten laten zitten zodat hij lekker kan blaffen.
Snap de directe buren niet, het is hier best een stukje vandaan en echt goed te horen met de ramen dicht.quote:
Misschien zijn die niet thuis?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Snap de directe buren niet, het is hier best een stukje vandaan en echt goed te horen met de ramen dicht.
Ja weet ik veel. De meeste mensen werken nu.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Iedere dag wanneer het relatief mooi weer is?
Aan het geluid te horen is het een blok verderop, dat zijn echt veel mensen die eromheen wonenquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zou na een kwartier al op de stoep staan. Er is geen enkele reden waarom een hond zo lang moet blaffen. Tenzij de baas dood is of zo. Anders niet.
Gewoon belletje lellenquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aan het geluid te horen is het een blok verderop, dat zijn echt veel mensen die eromheen wonen
Misschien wordt er niks mee gedaan, of zo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aan het geluid te horen is het een blok verderop, dat zijn echt veel mensen die eromheen wonen
HallO_o_ !quote:
Je hebt van die mensen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
Maar als je niet thuis bent is je hond toch niet buiten?
Autohandelaren hebben hun hond ook gewoon op 't erf.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
Vertel dat mijn achterburen even.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
Dat moet je vooral doen als je ergens buitenaf woont, niet midden in de stad.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:05 schreef Lokasenna het volgende:
Bij sommige mensen komt de hond nooit in huis toch.
Als je na 12 uur blaffen de plisie belt doen ze nog steeds niksquote:Op vrijdag 26 april 2019 12:44 schreef Samzz het volgende:
Ik zou na een kwartier al op de stoep staan. Er is geen enkele reden waarom een hond zo lang moet blaffen. Tenzij de baas dood of gewond is of zo. Anders niet.
Daasr zijn geen winnaars.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ghehe gaat lekker in het andere SC topic.
Wie is de winnaar?
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als je na 12 uur blaffen de plisie belt doen ze nog steeds niks
Helaas heeft niet iedereen dat fatsoen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
Dat kan prima hoor. Mits ie de boel niet op stelten zet en je goede hekken hebt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:49 schreef Allures het volgende:
Klopt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:27 schreef rival het volgende:
[..]
Als je na 12 uur blaffen de plisie belt doen ze nog steeds niks
De buurman van Ex. Die ging 's naar een festival en zette de hond in de tuin. Die begon dus rond de middag te blaffen en ergens rond 4 uur 's nachts ben ik eens gaan bellen....quote:
Denk je dat dat erg is? Als ik vanavond niet voor 22:00 uur met de auto de straat in ben, kom ik er niet meer inquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:41 schreef Halimede het volgende:
Ik wil even boodschappen doen maar het is zo druk in het centrum. Alsof morgen de wereld vergaat of zo, stom gedoe
Gewoon afschaffen dat gedoe!quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je dat dat erg is? Als ik vanavond niet voor 22:00 uur met de auto de straat in ben, kom ik er niet meer in
Dat snapt die hond niet hequote:Op vrijdag 26 april 2019 13:34 schreef rival het volgende:
[..]
De buurman van Ex. Die ging 's naar een festival en zette de hond in de tuin. Die begon dus rond de middag te blaffen en ergens rond 4 uur 's nachts ben ik eens gaan bellen....
Ik had dat arme beest in de tussentijd zelfs een bak water gegeven maar rekening met mij houden? Ho maar
Serieusquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:43 schreef rival het volgende:
[..]
Denk je dat dat erg is? Als ik vanavond niet voor 22:00 uur met de auto de straat in ben, kom ik er niet meer in
Marktplaats, al willen ze het daar wss ook nietquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Maar hoe kom ik dan weer van mn troep af
Dat zei ik ook toen ik dr leeftijd hoorde. Echt sneu.quote:
Tena Lady gebruiken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:49 schreef Debsterr het volgende:
Aaaargh m'n henna lekt de hele tijd en het moet nog even intrekken
Ja echt.quote:
Wtf. Nou ja, 22u is te doen toch?quote:Op vrijdag 26 april 2019 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Ja echt.
Mijn straat grenst aan een park en in dat park is vrijmarkt. Maar dit hele gebied wordt dan afgesloten.
Eruit kan wel.
Ik denk tegenwoordig overal welquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:49 schreef Halimede het volgende:
[..]
Marktplaats, al willen ze het daar wss ook niet
Alle plekjes zijn nu toch al afgeplakt, al vraag ik me af hoe ze reageren als je er gewoon gaat zitten. In dit gat krijg je dan vast een tokkiefittie
Jij was het?quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:15 schreef Harmankardon het volgende:
Man die op een gemeentehuis inrijdt heeft persoonlijke problemen.
No shit.
Maar toch altijd interessant genoeg om over te pratenquote:Op vrijdag 26 april 2019 13:29 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Kneuzenclub?
Ja weet het niet, kijk er nooit verder.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:29 schreef Californium het volgende:
Het is FOK! We zijn allemaal kneusjes
Maar wat zijn de kneusjes van de kneusjes dan....quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:29 schreef Californium het volgende:
Het is FOK! We zijn allemaal kneusjes
Die vindt ons maar een vervelend kliekje, dus nee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar toch altijd interessant genoeg om over te praten
Maar willen jullie Sedan misschien hebben? Dan blijf ik wel braaf bij de kneusjes.
Oja dat ligt wel echt aan jullie hoorquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Die vindt ons maar een vervelend kliekje, dus nee.
We zijn nog elke dag blij dat we die hier niet hebbenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:28 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar toch altijd interessant genoeg om over te praten
Maar willen jullie Sedan misschien hebben? Dan blijf ik wel braaf bij de kneusjes.
Misschien moet ik dan toch maar hier blijvenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:42 schreef rival het volgende:
[..]
We zijn nog elke dag blij dat we die hier niet hebben
Er worden hier wel veel gifjes gepost, daar kan je blijkbaar niet zo goed tegen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar hier blijven
Sowieso. Hij weet altijd alles het beste. Dus daar moet je nooit aan twijfelen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat ligt wel echt aan jullie hoor
Niet aan hem, nooit
niet zo veel zin in dat die shit hier gesleept wordt eigenlijkquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Oja dat ligt wel echt aan jullie hoor
Niet aan hem, nooit
Stiekem is dit wel het leukste clubje van het forum.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien moet ik dan toch maar hier blijven
Misschien kan ik er wel tegen als jij het doetquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:44 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er worden hier wel veel gifjes gepost, daar kan je blijkbaar niet zo goed tegen.
Als hij honger heeft vooral.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Stiekem is dit wel het leukste clubje van het forum.
Alleen oppassen voor Hosti, die is vaak nogal gemeen.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Misschien kan ik er wel tegen als jij het doet
Zal allicht grappiger zijn dan die van hem.
Dat is geen lastige opgave.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef Sarabi het volgende:
Zal allicht grappiger zijn dan die van hem.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sowieso. Hij weet altijd alles het beste. Dus daar moet je nooit aan twijfelen.
Dan moet ze het zelf maar weer eens veroorzaken hoorquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]![]()
Maar Allures heeft gelijk, moet jullie hier niet mee lastig vallen
Tijd geleden dat er wat te rellen was.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef Allures het volgende:
[..]
niet zo veel zin in dat die shit hier gesleept wordt eigenlijk
Of jij. Ga anders weer iemand daten hier. Dat was wel goed voor het een en anderquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:48 schreef rival het volgende:
[..]
Dan moet ze het zelf maar weer eens veroorzaken hoor
Dit inderdaad. Lekker niet doen. Meeposten omdat je dat leuk vindt en leuk meedoet, of niet.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:45 schreef Allures het volgende:
[..]
niet zo veel zin in dat die shit hier gesleept wordt eigenlijk
Oeehhhhquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Of jij. Ga anders weer iemand daten hier. Dat was wel goed voor het een en ander
Ja die ene Fokster die ik ooit gedate hebquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:49 schreef Allures het volgende:
[..]
Of jij. Ga anders weer iemand daten hier. Dat was wel goed voor het een en ander
Foksters zijn sowieso het bestequote:Op vrijdag 26 april 2019 14:52 schreef rival het volgende:
[..]
Ja die ene Fokster die ik ooit gedate heb
Kneusjesquote:
Wel jammerquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:53 schreef Sarabi het volgende:
[..]
En ik mag niet meer verder van Samzzsorry
Jup! Mannelijke kneusjesquote:
Ik ga binnen dansenquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:56 schreef Allures het volgende:
Ik wilde vanavond gaan dansen buiten maar het wordt kut weer
Stom. RGB silent disco feestje hier, zin in.quote:
Ik wil zo'n taille ding corset ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:00 schreef Allures het volgende:
Ik heb zo veel Rupaul gekeken de laatste tijd dat ik meer make up en een push up in heb gekocht
Ademen doet er niet toe.quote:
over welke momenten heb jij het? Ik ken die momenten niet?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja op momenten dat eten even niet hoeft. Ademen is overrated
Als ik jouw pillen mag.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:06 schreef Allures het volgende:
[..]
over welke momenten heb jij het? Ik ken die momenten niet?
@knuffelhomoquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zal ik anders iets zeggen over je haargrens?
quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:54 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zal ik anders iets zeggen over je haargrens?
Eensquote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Chantez. You stay.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:00 schreef Allures het volgende:
Ik heb zo veel Rupaul gekeken de laatste tijd dat ik meer make up en een push up in heb gekocht
Ik ben super aardig joh, waar heb je het over.quote:Op vrijdag 26 april 2019 14:46 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vanavond, de nieuwste aflevering van S11.quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:43 schreef Allures het volgende:
Ik heb ook gouden glitter lippenstift. Met echt goud
Shantay ik stay dus sowieso huntey
Oooeeh, nice.quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vanavond, de nieuwste aflevering van S11.
Jeumig. Waarom?quote:Op vrijdag 26 april 2019 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeh, nice.
Ik ga vanavond slapen. Ik heb inmiddels 10 km in de benen qua lopen.
ik zit op 7. valt mee vandaagquote:Op vrijdag 26 april 2019 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oooeeh, nice.
Ik ga vanavond slapen. Ik heb inmiddels 10 km in de benen qua lopen.
Pffff ik vind t mooi. Eind van de dag zal t 15 zijn of zoquote:
neuh, de rest van de dag hoef ik niet veel meer.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:00 schreef Samzz het volgende:
[..]
Pffff ik vind t mooi. Eind van de dag zal t 15 zijn of zo.
Nee, ze komen hier op vakantie en ik leg ze dan uit waar ze moeten zijn en loop mee.quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:04 schreef Halimede het volgende:
[..]
Ze hebben je fiets gestolen? Kut Duitsers ook altijd
Dat zijn ze niet waardquote:Op vrijdag 26 april 2019 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ze komen hier op vakantie en ik leg ze dan uit waar ze moeten zijn en loop mee.
als ze geld meenemen welquote:
O leuk, band van m'n zangschool treed er op. House of rock.quote:
Kom je ook?quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O leuk, band van m'n zangschool treed er op. House of rock.
Ja hou maar op..quote:Op vrijdag 26 april 2019 16:46 schreef Faxie het volgende:
Nog 1 nacht
Wel heerlijk weer morgenDat gaat een leuke Koningsdag worden
Kort pittig en roodquote:
Immerquote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:04 schreef Californium het volgende:
[..]
Immer
Word je opgewonden van of niet?
Ze nemen een flinke zak geld mee. Dus ja.quote:
Zo'n lange met goede opbouw. Och och och.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:37 schreef Californium het volgende:
Ik heb weer eens zin om lekker te zoenen ofzo
Rare behoefte
Uhuhquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:43 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zo'n lange met goede opbouw. Och och och.
Ook niet zo gek als je niet single bent toch, al is dat wel iets minder spannend dan zo een eerste keer natuurlijk..quote:
ja maar dan heb je het gewoon klaar liggen zeg maarquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:47 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ook niet zo gek als je niet single bent toch, al is dat wel iets minder spannend dan zo een eerste keer natuurlijk..
Even afwachten nu of jij je afspraken nakomt.quote:Op vrijdag 26 april 2019 17:50 schreef Californium het volgende:
Ik moet thuis nog even goed in de spiegel kijken maar ik denk dat ik deze kapper wel mag
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 april 2019 17:50 schreef Californium het volgende:
Ik moet thuis nog even goed in de spiegel kijken maar ik denk dat ik deze kapper wel mag
Ik had gezegd misschienquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Even afwachten nu of jij je afspraken nakomt.
Ik vergeet zoiets niet snel. Anders doe je alleen de achterkant via de spiegel ofzo.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik had gezegd misschien
Maar hoopte dat men het was vergeten![]()
Het wordt een slechte foto van mijn hoofd met bril
En dan een foto van jou, eerlijk oversteken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik vergeet zoiets niet snel. Anders doe je alleen de achterkant via de spiegel ofzo.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
Ja kijk maar goed in de spiegel!
/foldemort
#neverforgetquote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
/foldemort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop dat het werkt mobiel
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef CherryLips het volgende:
/foldemort
Opzich een goed ideequote:Op vrijdag 26 april 2019 18:07 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
En dan een foto van jou, eerlijk oversteken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |