Arme datequote:Op vrijdag 26 april 2019 07:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Tool doorgestreept?
En hoi. Mijn dag kan niet meer stuk. Ongesteld en heerlijk lage rugpijn. Mijn haar zit wel goed, dus dat is fijn
.
Is meestal maar een dag. En mijn date is morgen.quote:
en wie wil er warme ananas?quote:Op vrijdag 26 april 2019 07:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Tool doorgestreept?
En hoi. Mijn dag kan niet meer stuk. Ongesteld en heerlijk lage rugpijn. Mijn haar zit wel goed, dus dat is fijn
.
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.
*unfriend*quote:
Dit vraagt om een foto.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:49 schreef Californium het volgende:
Mijn haar is echt drama. Alsof er een dood dier op mijn hoofd zit
How about nooooo....quote:
Ergens op de wereld wel.quote:
Kruip wat dichter tegen je buurman/buurvrouw.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Californium het volgende:
Ik Probeer me the focussen op werk maar het is koud in de trein
Tis heel rustig en vooral eerste klasquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kruip wat dichter tegen je buurman/buurvrouw.
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.quote:
Schijnbaar hebben verschillende stukken in de trein verschillende ingestelde temperatuur. Dus misschien verhuizen naar een andere coupe?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Californium het volgende:
Ik probeer me te focussen op werk maar het is koud in de trein
Ja klopt. Was Al naar boven gelopen maar daar was het nog frisserquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben verschillende stukken in de trein verschillende ingestelde temperatuur. Dus misschien verhuizen naar een andere coupe?
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.
Zo wordt het vanzelf wel minder druk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenals t druk is gebeurde dat wel eens ja.
Nee want mensen bellen dan kwaad terugquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wordt het vanzelf wel minder druk.
Daar had ik bij kassawerk al last vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt een stressvolle baan, dat je iemand aan de telefoon moet gaan helpen maar dat je weet dat er nog 8 anderen zitten te wachten.
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenals t druk is gebeurde dat wel eens ja.
Ja met caissiere is het hetzelfde verhaal natuurlijk. Ik zou echt ongeschikt zijn voor zoiets.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik bij kassawerk al last vanVooral als je er net werkte en mensen hadden haast.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.
Zo stonden mijn cijfertjes netter en kreeg ik geen klachten meer.
Valt mee hoor. Je kunt maar 1 gesprek tegelijk doen. Het is met name irritant als volk dat net 10 minuten in de wacht heeft gestaan vervolgens een minuut lang gaat lopen klagen dat ze 10 minuten in de wacht hebben gestaan. Dat helpt nou niet bepaald om de wachtrij weg te bellen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt een stressvolle baan, dat je iemand aan de telefoon moet gaan helpen maar dat je weet dat er nog 8 anderen zitten te wachten.
Ik werjte met een belsysteem waar de knoppen "wachtstand" en "einde gesprek" direct onder elkaar stonden.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zo werkt een afdeling hier ook ongeveer. Zit een kerel die de makkelijke taken snel afwerkt en dan aan iedereen gaat vertellen hoeveel dingen hij oppakt en hoe snel het gaat.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.
Zulke mensen moet je stompenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt een afdeling hier ook ongeveer. Zit een kerel die de makkelijke taken snel afwerkt en dan aan iedereen gaat vertellen hoeveel dingen hij oppakt en hoe snel het gaat.
Krijg je met managers die alleen naar de cijfertjes kijkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo werkt een afdeling hier ook ongeveer. Zit een kerel die de makkelijke taken snel afwerkt en dan aan iedereen gaat vertellen hoeveel dingen hij oppakt en hoe snel het gaat.
Ze had per ongeluk op ophangen gedrukt ipv doorverbindenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik werjte met een belsysteem waar de knoppen "wachtstand" en "einde gesprek" direct onder elkaar stonden.
"Moment, ik zet u even in de wacht en ben zo bij u terug...... tuut tuut tuut"
Dit verklaart een hoopquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Herkenbaar. Maar ik ben niet gezwicht voor dat soort praktijkenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ik deed het iig niet bewustquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:33 schreef Halimede het volgende:
[..]
[..]
Dit verklaart een hoop![]()
Sta je godverdomme 20 minuten in de wacht om direct opgehangen te worden als je aan de beurt bent
Ze wou gewoon naar de wcquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ze had per ongeluk op ophangen gedrukt ipv doorverbinden. Kan gebeuren.
Heb ooit wel een klant in de wacht gezet omdat ik enorm moest pissen. Wist het antwoord wel, maar toch maar even in de wacht "om iets na te zoeken". Vervolgens een sprintje naar de plee en netjes binnen 2 minuten weer terugquote:
Is het ook. Was op dat moment de enige baan die ik met de studie kon combineren. Maar zodra ik wat anders vond was ik wegquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Gelukkig nooit op een callcenter gewerkt, lijkt me een hel.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Productie draaien godverdomme. KPI's overal. Alles lean, agile en meetbaar maken. Werken godverdomme.
AWS re:invent dan ook maar op de agenda zetten. Ik ben wel fan van AWS.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:42 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik ga denk de AWS Architecture cursussen doen.
En de meest simpele oplossingen voor minder belverkeer moesten volgens de hele leansystematiek onderzocht worden waardoor het 3 jaar later nog niet ingevoerd wasquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Productie draaien godverdomme. KPI's overal. Alles lean, agile en meetbaar maken. Werken godverdomme.
Ik heb anders wel een hoop lol gehad toen ik naast school telemarketing deed!quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Krijg je als je die harries een cursus laat doen en ze helemaal gehersenspoeld terugkomen.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En de meest simpele oplossingen voor minder belverkeer moesten volgens de hele leansystematiek onderzocht worden waardoor het 3 jaar later nog niet ingevoerd was
En uitzendkrachten die het onderzoek deden en van wie halverwege het onderzloek het contract niet werd verleng waardoor anderen er mee verder moestenquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:45 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Krijg je als je die harries een cursus laat doen en ze helemaal gehersenspoeld terugkomen.
quote:
Klinkt goed, kan ik gelijk combineren met bezoekje aan LA kantoor.quote:DEC. 2-6, 2019
LAS VEGAS, NV
NEIN! PROCEDURE VOLGEN GODVERDOMME! KPI'squote:Op vrijdag 26 april 2019 10:49 schreef DrMarten het volgende:
Maar alles "lean" moeten doen terwijl je met 3 seconden logiach nadenken iets moet kunnen beslissen
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEIN! PROCEDURE VOLGEN GODVERDOMME! KPI's
Ben je een lean black belt?quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:54 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
NEIN! PROCEDURE VOLGEN GODVERDOMME! KPI's
Ja het is ook aan je te merken dat je er nooit hebt gewerktquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:40 schreef ElDinosaur het volgende:
Nigga, ik heb alle belts. Black, white, grey, purple, brown, pink, green, double black en vantablackquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
[..]
Ben je een lean black belt?
ik heb er wel ooit gesolliciteerd. het was een donkere periode in mijn leven. gelukkig kende ik de recruiter die mij wijselijk daar weg gehouden heeftquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ja het is ook aan je te merken dat je er nooit hebt gewerkt
Jij hebt nog een bepaalde levensvreugde in je.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef Elvi het volgende:
[..]
Vantablackquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:04 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Nigga, ik heb alle belts. Black, white, grey, purple, brown, pink, green, double black en vantablack
Azerbaijan zeker?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:23 schreef rival het volgende:
in de F1 knalt er eentje op een putdeksel
En de sleepwagen die de auto afvoert rijdt tegen een bruggetje
Doen we meet bij de re:invent in las vegas dan?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://nos.nl/l/2282130
Wel klote als je vastzit in Sri Lanka, maar niet vreemd dat backpackers zelf verantwoordelijk zijn om dingen te regelen.
Even voorleggen hier. Goede plaats om te meeten wel.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:39 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Doen we meet bij de re:invent in las vegas dan?
iK gA zElF oP rEiS dAt Is VeEl MaKkElIjKeR DaN MeT eEn StOmMe GrOePquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Wel klote als je vastzit in Sri Lanka, maar niet vreemd dat backpackers zelf verantwoordelijk zijn om dingen te regelen.
Er gaan toch gewoon vluchten?quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ze moeten zelfs de reisverzekering bellen nuquote:Op vrijdag 26 april 2019 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
iK gA zElF oP rEiS dAt Is VeEl MaKkElIjKeR DaN MeT eEn StOmMe GrOeP
/autist
Wel grappig dat de NOS haar te kakken zet met de gefingeerde naam Jill.quote:Op vrijdag 26 april 2019 11:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kun je iets meer vertellen over je ervaringen met Jill?quote:Op vrijdag 26 april 2019 12:07 schreef O_o_ het volgende:
[..]
Wel grappig dat de NOS haar te kakken zet met de gefingeerde naam Jill.
Vrouwen die Jill hetenCRaY CRaY.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |