Arme datequote:Op vrijdag 26 april 2019 07:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Tool doorgestreept?
En hoi. Mijn dag kan niet meer stuk. Ongesteld en heerlijk lage rugpijn. Mijn haar zit wel goed, dus dat is fijn
.
Is meestal maar een dag. En mijn date is morgen.quote:
en wie wil er warme ananas?quote:Op vrijdag 26 april 2019 07:03 schreef Samzz het volgende:
Waarom is Tool doorgestreept?
En hoi. Mijn dag kan niet meer stuk. Ongesteld en heerlijk lage rugpijn. Mijn haar zit wel goed, dus dat is fijn
.
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.quote:
Kloptquote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zoveel mensen die hier posten die in aanmerking komen op basis van dit criterium.
*unfriend*quote:
Dit vraagt om een foto.quote:Op vrijdag 26 april 2019 08:49 schreef Californium het volgende:
Mijn haar is echt drama. Alsof er een dood dier op mijn hoofd zit
How about nooooo....quote:
Ergens op de wereld wel.quote:
Kruip wat dichter tegen je buurman/buurvrouw.quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Californium het volgende:
Ik Probeer me the focussen op werk maar het is koud in de trein
Tis heel rustig en vooral eerste klasquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:21 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kruip wat dichter tegen je buurman/buurvrouw.
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.quote:
Schijnbaar hebben verschillende stukken in de trein verschillende ingestelde temperatuur. Dus misschien verhuizen naar een andere coupe?quote:Op vrijdag 26 april 2019 09:19 schreef Californium het volgende:
Ik probeer me te focussen op werk maar het is koud in de trein
Ja klopt. Was Al naar boven gelopen maar daar was het nog frisserquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Schijnbaar hebben verschillende stukken in de trein verschillende ingestelde temperatuur. Dus misschien verhuizen naar een andere coupe?
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenquote:Op vrijdag 26 april 2019 09:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dat kan ook automatisch gaan als je een bepaalde tijd aan het wachten bent; echt superhandig als je lang in de wacht staat.
Zo wordt het vanzelf wel minder druk.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenals t druk is gebeurde dat wel eens ja.
Nee want mensen bellen dan kwaad terugquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo wordt het vanzelf wel minder druk.
Daar had ik bij kassawerk al last vanquote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me echt een stressvolle baan, dat je iemand aan de telefoon moet gaan helpen maar dat je weet dat er nog 8 anderen zitten te wachten.
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:13 schreef Elvi het volgende:
[..]
Soms drukte ik van de stress per ongeluk op de verkeerde knop en verbrak ik de verbinding ipv opnemenals t druk is gebeurde dat wel eens ja.
Ja met caissiere is het hetzelfde verhaal natuurlijk. Ik zou echt ongeschikt zijn voor zoiets.quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Daar had ik bij kassawerk al last vanVooral als je er net werkte en mensen hadden haast.
quote:Op vrijdag 26 april 2019 10:18 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn eerste helpdeskbaantje werd de gemiddelde beltijd bijgehouden. Die van mij was steeds te hoog. Toen besefte ik dat ik gewoon tussendoor af en toe iemand moest opnemen en meteen weer de verbinding verbreken.
Zo stonden mijn cijfertjes netter en kreeg ik geen klachten meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |