Top 25 zeg maar, maar ach.quote:
Ik hoor die naam wel vaker in V-town.quote:Op zondag 23 juni 2019 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ik kreeg de klassenindeling van de nieuwe school van Henka binnen.
4 kinderen met haar voornaam in de kleuterklassen. Vier!
En dat op 66 kleuters waarvan er dan gemiddeld zo'n 33 vrouwelijk zouden moeten zijn. Dat is gewoon 12%
Ja, dat blijktquote:Op maandag 24 juni 2019 07:23 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik hoor die naam wel vaker in V-town.
Bij mij op de basisschool was de populatie anders, we zaten meer op deze variaties:quote:Op maandag 24 juni 2019 11:47 schreef ferrari_rood het volgende:
Maar goed ik zat met 3x Linda en 2x Johan op school.
Dit ook idd, een vriendin van me gaf haar zoon een vrij unieke naam (ik kende niemand met die naam voordat zij er mee kwam). Inmiddels zijn er 3 in het dorp, allemaal in hetzelfde jaar geboren. Maar niemand heeft de naam van elkaar 'gejat' natuurlijkquote:Op maandag 24 juni 2019 11:55 schreef Meke het volgende:
Het is soms ook botte pech. Mijn broertje heeft niet echt een veel voorkomende naam (in totaal 4000 mannen, twee verschillende spellingen). Woont er bij ons in het dorp nog een jongen met dezelfde naam (andere spelling, dat wel) en achternaam. Drie weken later geboren. Er is er bijna één van de lijst gehaald bij de zwemles wachtlijst omdat ze dachten dat hij er dubbel instond. En later zaten ze op dezelfde middelbare school, toen zijn m'n ouders wel eens gebeld dat m'n broertje had gespijbeld, bleek niet zo te zijn
Ik had ook Ismael en Ibos al was die laatste eigenlijk ook een Ismael. En Iman, Arzu ed.quote:Op maandag 24 juni 2019 11:56 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Bij mij op de basisschool was de populatie anders, we zaten meer op deze variaties:
Fatima, Fatma, Yesmin, Yasemin, Jasmine
Mahmoud, Mohamed, Abdel, Abdul
En natuurlijk Maikel en Marieke
Heh, ik hou om die reden de verse babies in dit dorp in de gaten via het Twitteraccount van de verloskundigenpraktijk, maar we zijn tot dusver geen trendsetters gebleken: na de mijne de afgelopen anderhalf jaar geen nieuwe jongetjes geboren die O.tto hetenquote:Op maandag 24 juni 2019 11:57 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Dit ook idd, een vriendin van me gaf haar zoon een vrij unieke naam (ik kende niemand met die naam voordat zij er mee kwam). Inmiddels zijn er 3 in het dorp, allemaal in hetzelfde jaar geboren. Maar niemand heeft de naam van elkaar 'gejat' natuurlijk
A. schrijft ook thuis zijn naam met een R. erachter, de eerste letter van zijn achternaam, omdat hij al met een andere A. in de klas zit.quote:Op maandag 24 juni 2019 09:28 schreef Stippelrientje het volgende:
Ik hoor nieuwe baby's geregeld die naam krijgen.![]()
Vroeger zat ik met 3x mark, 2x Sjoerd, 2x marjolijn en 2x Miranda in de klas. Je achternaam werd standaard erbij genoemd
Hoe heet je dochter? Hier drie Zoë's op het kdv namelijk...quote:Op maandag 24 juni 2019 16:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
A. schrijft ook thuis zijn naam met een R. erachter, de eerste letter van zijn achternaam, omdat hij al met een andere A. in de klas zit.
Verwacht dat dat met dochter Z. niet zo snel zal gebeuren.
Ken je die beroemde Nintendogame met Link die de princes moet redden?quote:Op maandag 24 juni 2019 18:19 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Hoe heet je dochter? Hier drie Zoë's op het kdv namelijk...
Nee, geen idee. Maar wel op te zoeken, ga ik even doenquote:Op maandag 24 juni 2019 18:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ken je die beroemde Nintendogame met Link die de princes moet redden?
Z. is de princes.
Dat is bij ons in het dorp nogal een populaire naamquote:Op maandag 24 juni 2019 16:00 schreef Ceviche het volgende:
Sommige mensen vinden Luuk mooi, anderen vinden Luc mooi, dus ergens begrijp ik wel dat menseneen voorkeur hebben voor een andere spelling. En dan is de naam toch nog uniek/orgineel.
Maar ik snap je punt, ouders maken het hun kind onnodig lastig soms.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |