Het ligt er denk ik ook aan of je in Den Haag woont of in Schubbevajènneveenquote:Op dinsdag 14 mei 2019 13:53 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]Maar maakt dat streepje dan geen verschil? Het is toch Vajèn?
En als dat ook vagina in het Turks betekend... niet boeiend eigenlijk. We wonen toch niet in Turkije. Ik vind het op zich wel een mooie naamBeetje bekrompen allemaal als je het mij vraagt.
N.oereeeeee heeft altijd diarree..... olé oléquote:Op dinsdag 14 mei 2019 20:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Hoera! N.ourae is geboren! Spreek je uit als N.oeree, klinkt als...
Olé rijmt ook!quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
N.oereeeeee heeft altijd diarree..... olé olé
Daar heb je een puntquote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind dat geen 'klinkt als'. Of vinden jullie José dan ook niet kunnen? Of Desiree? Of Renee?
Desiree zeker wel. Als kind die associatie gelegd, nooit meer van losgekomen. De rest niet, nee.quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:02 schreef Lemijn het volgende:
Ik vind dat geen 'klinkt als'. Of vinden jullie José dan ook niet kunnen? Of Desiree? Of Renee?
Nou dank je wel🤣🤣quote:Op dinsdag 14 mei 2019 21:06 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Daar heb je een puntNu vind ik Desiree echt één van de lelijkste namen ever, maar Renee is best leuk.
Heet je zo? Tsja, ik kan het niet beter maken dan het isquote:
Hahaha ik heb mn naam gekregen van mn ouders die er heel bewust voor hebben gekozen en ik vind t wel prima. Zoveel mensen, zoveel namen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Heet je zo? Tsja, ik kan het niet beter maken dan het isMisschien vind je mijn naam ook verschrikkelijk
SPOILER: disclaimerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |