abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_186417548
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:32 schreef kladderadatsch het volgende:
..

Duidelijke poging van de Vlieger om een hetze te starten tegen Halsema. Een geslaagde trouwens, want Halsema zit sindsdien niet meer op Twitter.
Onderzoek laat zien dat radicaliserend rechts, inclusief extreemrechts en anderen van hufterig rechtsachtig inhoud , het meest agressief zijn op twitter in politieke context.
  donderdag 25 april 2019 @ 14:43:20 #252
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_186417551
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:32 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Tsja, 2 dagen nadat in de UK politica Jo Cox vermoord werd door een of andere alt-right gekkie vond de Vlieger het wel een goed idee om op Twitter een foto van Femke Halsema te posten waarop ze een gezellig onderonsje had met de vrouw van Volkert van der Graaf. Alleen de vrouw in kwestie was helemaal niet de vrouw van Volkert maar een GL kamerlid...

Duidelijke poging van de Vlieger om een hetze te starten tegen Halsema. Een geslaagde trouwens, want Halsema zit sindsdien niet meer op Twitter.
Ja, zo rollen de apartheid en racisme fans van rechts
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 14:46:00 #253
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186417590
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat deden ze al voorzichtig door het nu alleen te willen na een referendum
Dat is altijd al de bedoeling geweest.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 25 april 2019 @ 14:49:52 #254
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_186417649
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:46 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat is altijd al de bedoeling geweest.
het is nogal wat om je ideologie op te hangen aan de uitslag van een onhaalbaar referendum. Dat is je verschuilen met stoere woorden.

Overigens is er volgens mij in de beginjaren geen enkel voorbehoud geweest en zelfs samen met de PVV voor uittreding gestemd zonder enig voorbehoud.

[ Bericht 11% gewijzigd door rubbereend op 25-04-2019 14:56:03 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_186417854
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:49 schreef rubbereend het volgende:

[..]

het is nogal wat om je ideologie op te hangen aan de uitslag van een onhaalbaar referendum. Dat is je verschuilen met stoere woorden.

Overigens is er volgens mij in de beginjaren geen enkel voorbehoud geweest en zelfs samen met de PVV voor uittreding gestemd zonder enig voorbehoud.
In rechtsradicale kringen komt die nuance altijd achteraf en het maakt niet uit of die waar is of niet. Blank Europa? Ja, culturéél blank hè (alsof dat minder racistisch is). Homeopathische verdunning van de bevolking zodat er nooit meer een echte Nederlander zal zijn? Ja, in culturele zin hè, dat bedoelt ie. Boreaal Europa als ideaal? Ja, boreaal in de zin van noordelijk. Je weet wel, met noorderlicht en zo. Zwarten minder intelligent dan blanken? (ik ben vergeten hoe dat destijds goedgepraat werd)

En ja, nu is dat uit de EU treden ineens weer iets waarvoor altijd al een referendum bepleit zou zijn. Bullshit, maar dat maakt niet uit.
  donderdag 25 april 2019 @ 15:09:37 #256
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186417910
Het is platvloerse hebzucht & rancune politiek, anders niets.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_186417972
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:32 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Tsja, 2 dagen nadat in de UK politica Jo Cox vermoord werd door een of andere alt-right gekkie vond de Vlieger het wel een goed idee om op Twitter een foto van Femke Halsema te posten waarop ze een gezellig onderonsje had met de vrouw van Volkert van der Graaf. Alleen de vrouw in kwestie was helemaal niet de vrouw van Volkert maar een GL kamerlid...

Duidelijke poging van de Vlieger om een hetze te starten tegen Halsema. Een geslaagde trouwens, want Halsema zit sindsdien niet meer op Twitter.
Moord op Cox was op 16 juni 2016 en idd werd op 19 juni die hoaxfoto geplaatst. Echter door iemand anders.

Mirjam152 twitterde op zondag 19-06-2016 om 02:37:31 @AlfredKok1 Verdomd: Petra Lievense en Femke H. https://t.co/RJu29OthZp reageer retweet
De Vlieger reageert vervolgens wel, maar ik zie hem maar 1 x reageren, met een plaatje van een verbaasd kijkende hond.
Wat precies de context met de moord op Cox is, is niet echt af te leiden.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 25-04-2019 15:30:12 ]
I´m back.
pi_186418069
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 14:32 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Tsja, 2 dagen nadat in de UK politica Jo Cox vermoord werd door een of andere alt-right gekkie vond de Vlieger het wel een goed idee om op Twitter een foto van Femke Halsema te posten waarop ze een gezellig onderonsje had met de vrouw van Volkert van der Graaf. Alleen de vrouw in kwestie was helemaal niet de vrouw van Volkert maar een GL kamerlid...

Duidelijke poging van de Vlieger om een hetze te starten tegen Halsema. Een geslaagde trouwens, want Halsema zit sindsdien niet meer op Twitter.
https://www.hoaxmelding.n(...)lkert-van-der-graaf/
pi_186418094
quote:
Met een tweet van 27 juni (wrs 2016). Dus die hierboven door mij aangehaald was al eerder en wrs ook niet de eerste x. Echter niet van De Vlieger dus.
I´m back.
pi_186418142
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 13:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me idd wel een juiste analyse. Alleen vervolgens kun je dan weer opperen of Otten echt iets anders voorstaat als wat de VVD nu al voorstaat natuurlijk, waardoor een FvD onder Otten sws op wankele voet staat. Imho dan hè.
Als ik Otten zo hoor lullen dan is dat inderdaad een onvervalst ouderwets klassiek VVD-geluid. Ondernemen en handel drijven met verder weinig ideologie erachter.

Als het echt een 'machtsstrijd' zou worden gaat Otten het wel afleggen. Die trekt niet de stemmen en zijn geluid op wat boze VVD'ers na ook niet.

Mocht het zo zijn dat Otten deze machtsstrijd intern toch zou winnen dan kan er zomaar een Leefbaar Nederland-scenario ontstaan: Baudet die al dan niet gedwongen zijn boeltje pakt en vrolijk een nieuwe partij opricht zoals Fortuyn destijds. FvD achter latend als een lege huls.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186418199
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik Otten zo hoor lullen dan is dat inderdaad een onvervalst ouderwets klassiek VVD-geluid. Ondernemen en handel drijven met verder weinig ideologie erachter.

Als het echt een 'machtsstrijd' zou worden gaat Otten het wel afleggen. Die trekt niet de stemmen en zijn geluid op wat boze VVD'ers na ook niet.

Mocht het zo zijn dat Otten deze machtsstrijd intern toch zou winnen dan kan er zomaar een Leefbaar Nederland-scenario ontstaan: Baudet die al dan niet gedwongen zijn boeltje pakt en vrolijk een nieuwe partij opricht zoals Fortuyn destijds. FvD achter latend als een lege huls.
Ja, dat kan idd, zoiets is ook gebeurd in Finland, meen ik.
I´m back.
  donderdag 25 april 2019 @ 15:29:15 #262
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_186418208
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met een tweet van 27 juni (wrs 2016). Dus die hierboven door mij aangehaald was al eerder en wrs ook niet de eerste x. Echter niet van De Vlieger dus.
Wel degelijk van de Vlieger, heb dit destijds irt gevolgd en er waren meer tweets dan alleen degene die jij aanhaalt maar die zijn later verwijderd.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 15:30:34 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186418250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als ik Otten zo hoor lullen dan is dat inderdaad een onvervalst ouderwets klassiek VVD-geluid. Ondernemen en handel drijven met verder weinig ideologie erachter.

Als het echt een 'machtsstrijd' zou worden gaat Otten het wel afleggen. Die trekt niet de stemmen en zijn geluid op wat boze VVD'ers na ook niet.

Mocht het zo zijn dat Otten deze machtsstrijd intern toch zou winnen dan kan er zomaar een Leefbaar Nederland-scenario ontstaan: Baudet die al dan niet gedwongen zijn boeltje pakt en vrolijk een nieuwe partij opricht zoals Fortuyn destijds. FvD achter latend als een lege huls.
Otten heeft wel het programma geschreven, dus of het echt VVD wordt onder hem durf ik te betwijfelen. Maar goed, de partij heeft Baudet wel in zekere mate nodig. De Baudet van 2 jaar geleden dat is, niet de radicaliserende.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator donderdag 25 april 2019 @ 15:32:27 #264
236264 crew  capricia
pi_186418301
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Otten heeft wel het programma geschreven, dus of het echt VVD wordt onder hem durf ik te betwijfelen. Maar goed, de partij heeft Baudet wel in zekere mate nodig. De Baudet van 2 jaar geleden dat is, niet de radicaliserende.
Dat vind jij dus ook?
Dat Baudet 2 jaar geleden minder extreem was in zijn uitlatingen. Of dat het minder naar voren kwam dan nu. Ik heb die indruk ook, namelijk.
Definitely not CIA
pi_186418336
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Otten heeft wel het programma geschreven, dus of het echt VVD wordt onder hem durf ik te betwijfelen. Maar goed, de partij heeft Baudet wel in zekere mate nodig. De Baudet van 2 jaar geleden dat is, niet de radicaliserende.
Ja, Otten zal zelf de kar nooit trekken en dat weet hij zelf ook heel goed. Maar ik denk wel dat Baudet Otten net zo hard nodig heeft.

Maar goed, laat ze maar ruzie maken, ondertussen valt er voor dit kabinet in elk geval niet met ze te overleggen en worden zij in elk geval gedwongen over links te gaan. Zo helpen Otten en Baudet GL en PvdA in het zadel.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186418374
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2019 20:21 schreef capricia het volgende:
Over dubbelfuncties bij Forum:

Nanninga: Gemeenteraadslid, Statenlid en Eerste Kamerlid.
Geen probleem.

Otten: Fractiemedewerker, Eerste Kamerlid, kritiek op Baudet.
Wel een probleem.
Ik snap de hijgerigheid wel, maar als je het verschil niet ziet tussen functies die wel prima te combineren zijn en functies die dat overduidelijk niet zijn kun je echt beter je mond houden.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186418389
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:29 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Wel degelijk van de Vlieger, heb dit destijds irt gevolgd en er waren meer tweets dan alleen degene die jij aanhaalt maar die zijn later verwijderd.
Tja die andere met Brigitte Böhler is van Hannesz1956 btw. En het is dus niet te achterhalen, wat jij beweert en schijn heeft het dat die mirjam dat toch als eerste twitterde op 19 juni en dat De Vlieger daarin slechts 1 x twitterde met een plaatje van een verbaasde hond. Overigens werd ook meteen door iemand anders al gepost dat het zaakje niet klopte, dat het Mary Mos was.

En ene Merlot Vine twitterde dat eerder in oktober 2013 al dus dat zal de eerste keer zijn dat het getwitterd is wrs.

I´m back.
pi_186418489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:30 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Otten heeft wel het programma geschreven, dus of het echt VVD wordt onder hem durf ik te betwijfelen. Maar goed, de partij heeft Baudet wel in zekere mate nodig. De Baudet van 2 jaar geleden dat is, niet de radicaliserende.
Tussen wat Otten zegt zit gewoon weinig verschil met wat een klassieke VVD'er als Bolkestijn liet horen.

Een programma is ook maar een vodje met wat lettertjes erop voor de verkiezingstijd. in 2017 was FvD nog een groot voorstander van de energietransitie en daar zijn ze 180 graden op gedraaid in minder dan 2 jaar tijd. Betekent allemaal niet zo veel dus.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186418501
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:37 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Ik snap de hijgerigheid wel, maar als je het verschil niet ziet tussen functies die wel prima te combineren zijn en functies die dat overduidelijk niet zijn kun je echt beter je mond houden.
Wat is niet te combineren dan? Eerste kamer en medewerker tweede kamer wel, Otten heeft juist steeds geroepen dat dat zo makkelijk is en het FvD echt helpt.

Statenlid, gemeenteraadslid Amsterdam en eerste kamerlid en ook nog journalist lijkt me niet te combineren, dan heb je meer dan 24 uur per dag nodig.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hanca op 25-04-2019 15:53:53 ]
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_186418513
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat vind jij dus ook?
Dat Baudet 2 jaar geleden minder extreem was in zijn uitlatingen. Of dat het minder naar voren kwam dan nu. Ik heb die indruk ook, namelijk.
Wilders was ook in zijn VVD-tijd veel minder extreem. Het lijkt erop dat er gewoon met een extreem rechts geluid structureel wel een zeteltje of 25-30 te halen valt in NL.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 15:45:56 #271
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186418515
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat vind jij dus ook?
Dat Baudet 2 jaar geleden minder extreem was in zijn uitlatingen. Of dat het minder naar voren kwam dan nu. Ik heb die indruk ook, namelijk.
In 2017 stemde ik vol overtuiging, dit jaar toch met meer twijfel. Er is maar één factor veranderd in de tussentijd, dus ja.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186418575
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Met een tweet van 27 juni (wrs 2016). Dus die hierboven door mij aangehaald was al eerder en wrs ook niet de eerste x. Echter niet van De Vlieger dus.
2012;
http://politiekincorrectb(...)ert-niet-gespot.html
pi_186418694
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:32 schreef capricia het volgende:

[..]

Dat vind jij dus ook?
Dat Baudet 2 jaar geleden minder extreem was in zijn uitlatingen. Of dat het minder naar voren kwam dan nu. Ik heb die indruk ook, namelijk.
Het ligt er maar aan wie je het vraagt en wanneer je het vraagt. Een paar jaar daarvoor werd hij ook al extreem bevonden.
pi_186418701
quote:
Ja, bron 1 dus Calimelleri.nl met een zogenaamd spotbericht (is weggehaald)), dan bericht in AD erover, en dan eerste keer wrs opgedoken in een tweet van die Merlot Vine in 2013, die dan die mirjam op 19 juni 2016, met De Vlieger met 1 x reageren met dat plaatje van een hond.
I´m back.
pi_186418715
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:45 schreef Hanca het volgende:

[..]

Wat is niet te combineren dan? Eerste kamer en medewerker tweede kamer wel, Otten heeft juist steeds geroepen dat dat zo makkelijk is en het FvD echt helpt.

Statenlid, gemeenteraadslid Amsterdam en eerste kamerlid lijkt me niet te combineren, dan heb je meer dan 24 uur per dag nodig.
1e kamerleden en 2e kamerleden hebben een andere rol in hetzelfde spel. Een 1e kamerlid moet een wetsvoorstel dat door de 2e kamer is aangenomen kunnen torpederen. Als die zich daar in de hoedanigheid van fractiemedewerker al mee heeft bemoeid klopt het niet meer met die scheiding van rollen.

Nou is het bij het partijkartel heel normaal, de fractievoorzitter van de 2e kamer die de regering moet controleren komt naar justitie alsof het een partijkantoor is om te kijken hoe de partijgenoot minister gered kan worden en dat komt de kamervoorzitter, óók VVD, nog even langs om te vragen hoe de papierversnipperaar werkt, in het partijbelang. Maar zo hoort dat natuurlijk niet, geen dubbele petten.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_186418973
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:54 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Het ligt er maar aan wie je het vraagt en wanneer je het vraagt. Een paar jaar daarvoor werd hij ook al extreem bevonden.
Precies, ... aan wie je het vraagt.
Een jaar daarvoor zat hij opt tv te lullen dat Nederlanders in het algemeen een fobie hebben voor de Nederlandse cultuur.
Nogal extreem van hem
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 april 2019 @ 16:10:07 #277
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_186418998
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Precies aan wie je het vraagt.
Een jaar daarvoor zat hij opt tv te lullen dat Nederlanders in het algemeen een fobie hebben voor de Nederlandse cultuur.
Nogal extreem van hem
Nou, poehpoeh :O

Als je het aan radicale linksen vraagt, was hij toen al extreem. Als je het aan normale mensen vraagt niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_186419054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, poehpoeh :O

Als je het aan radicale linksen vraagt, was hij toen al extreem. Als je het aan normale mensen vraagt niet.
Normaal persoon hier. Baudet was een paar jaar geleden ook al extreem
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186419089
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, poehpoeh :O

Als je het aan radicale linksen vraagt, was hij toen al extreem. Als je het aan normale mensen vraagt niet.
Wat is er nu extremer aan Baudet dan het twee jaar geleden was?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186419096
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:10 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nou, poehpoeh :O

Als je het aan radicale linksen vraagt, was hij toen al extreem. Als je het aan normale mensen vraagt niet.
Ik ben een normaal mens..... en die Nederlanders die ik persoonlijk ken en al die andere Nederlanders die ik zie in de media hebben geen extreme angst voor de eigen cultuur en voor zichzelf.
Dat is extreem gelul van Baudet ..
Daar zit natuurlijk verborgen een etnisch-nationalistische visie bij de man . Dat is politiek extreem
pi_186419130
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 15:45 schreef Hanca het volgende:

Statenlid, gemeenteraadslid Amsterdam en eerste kamerlid en ook nog journalist lijkt me niet te combineren, dan heb je meer dan 24 uur per dag nodig.
Zeker als je ook nog snedige stukjes wil schrijven voor op de interwebz :D

Maar dat moet wel ergens gaan wringen ja. Nog eventjes helemaal los van de werklast kan ik me niet voorstellen dat het ook met de agenda's niet gaat knellen. Het zal dan ook wel niet lang duren voordat ze er één van de functies aan geeft.

[ Bericht 0% gewijzigd door Grrrrrrrr op 25-04-2019 16:22:16 ]
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186419276
The plot thickens:

nrc twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:21:21 Het conflict tussen Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en tweede man Henk Otten heeft een financiële achtergrond. Als penningmeester betaalde Otten zichzelf eerder dit jaar 30.250 euro uit de partijkas. https://t.co/lklmokduIU reageer retweet
Henk Otten (FVD) op zijspoor na een betaling aan zichzelf

quote:
Henk Otten, de tweede man van Forum voor Democratie, is gedwongen zijn functie als penningmeester van het bestuur neer te leggen wegens een betaling van ruim dertigduizend euro aan zichzelf. Voor die betaling was geen toestemming verleend. De twee medebestuursleden, voorzitter Thierry Baudet en secretaris Rob Rooken, proberen hem al weken uit het bestuur te zetten. Otten weigert dat.

Dat zeggen verschillende bronnen tegen NRC.

In de boekhouding van de partij is ontdekt dat Otten eerder dit jaar geld overmaakte aan zijn eigen adviesbedrijf, zonder overleg met andere bestuursleden. Nadat dit aan hem was voorgehouden heeft hij het bedrag teruggestort in de partijkas.

I´m back.
pi_186419289
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:08 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Precies, ... aan wie je het vraagt.
Een jaar daarvoor zat hij opt tv te lullen dat Nederlanders in het algemeen een fobie hebben voor de Nederlandse cultuur.
Nogal extreem van hem
Dat is toch niet extreem? Dat is de waarheid, weliswaar een trieste waarheid, maar toch een feit. Baudet kijkt niet weg, hij benoemt het zoals het is. Niks extreems aan.
pi_186419332
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
The plot thickens:

nrc twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:21:21 Het conflict tussen Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en tweede man Henk Otten heeft een financiële achtergrond. Als penningmeester betaalde Otten zichzelf eerder dit jaar 30.250 euro uit de partijkas. https://t.co/lklmokduIU reageer retweet
Henk Otten (FVD) op zijspoor na een betaling aan zichzelf
[..]

quote:
In de boekhouding van de partij is ontdekt dat Otten eerder dit jaar geld overmaakte aan zijn eigen adviesbedrijf, zonder overleg met andere bestuursleden. Nadat dit aan hem was voorgehouden heeft hij het bedrag teruggestort in de partijkas.
Niks aan het handje dus, net als Hiddema stort hij het gewoon netjes terug als blijkt dat het niet klopt.

Flauw van Baudet dat hier een punt van wordt gemaakt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186419363
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Niks aan het handje dus, net als Hiddema stort hij het gewoon netjes terug als blijkt dat het niet klopt.

Flauw van Baudet dat hier een punt van wordt gemaakt.
Ja, maar niet toevallig dat het nu dus naar buiten komt......
I´m back.
pi_186419377
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
The plot thickens:

nrc twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:21:21 Het conflict tussen Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en tweede man Henk Otten heeft een financiële achtergrond. Als penningmeester betaalde Otten zichzelf eerder dit jaar 30.250 euro uit de partijkas. https://t.co/lklmokduIU reageer retweet
Henk Otten (FVD) op zijspoor na een betaling aan zichzelf
[..]

Als je dat zo leest dan is menig amateursportclub beter georganiseerd...
pi_186419383
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar niet toevallig dat het nu dus naar buiten komt......
Gewoon een poging van de linkse media om het FVD te framen als VVD-esque graaierspartij nu blijkt dat framen als extreemrechts niet werkt.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 25 april 2019 @ 16:30:45 #288
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_186419388
Oh jee.
pi_186419482
_O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_186419557
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:30 schreef koemleit het volgende:

[..]

Als je dat zo leest dan is menig amateursportclub beter georganiseerd...
Ja, lol, even 30K aan jezelf overmaken zonder dat iemand dat verder weet in het bestuur.
I´m back.
pi_186419599
En Baudet heeft nu last van voedselvergiftiging:

geenstijl twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:24:56 Baudet niet in Kamer wegens 'voedselvergifting', Otten onder vuur wegens betaling aan zichzelf https://t.co/byhWjLu6ma reageer retweet
I´m back.
pi_186419675
The show aint over till the fat lady sings:

geenstijl twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:40:49 UPDATE Nou dit weer. Jeroen de Vries, die zou opstappen als persvoorlichter, blijft toch aan als persvoorlichter, meldt @TPOnl https://t.co/h0OCp62iJ1 reageer retweet
En persvoorlichter De Vries blijft nu toch ineens aan.

_O- .

B:)B .
I´m back.
pi_186419752
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:25 schreef Braindead2000 het volgende:

[..]

Dat is toch niet extreem? Dat is de waarheid, weliswaar een trieste waarheid, maar toch een feit. Baudet kijkt niet weg, hij benoemt het zoals het is. Niks extreems aan.
Een fobie hebben voor de Nederlandse cultuur? Dat is de algemene tendens volgens jou? En hoe moet ik me dat voorstellen? Die mensen zijn doodsbang voor blokjes kaas op een prikkertje op verjaardagsfeestjes? Of schrikken ze van Oranje vlaggetjes als er gevoetbald wordt? Gaan ze shaken van angst als ze het werk van één van de grote schilders uit de geschiedenis zien?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_186419774
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:24 schreef Ryan3 het volgende:
The plot thickens:

nrc twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:21:21 Het conflict tussen Forum voor Democratie-leider Thierry Baudet en tweede man Henk Otten heeft een financiële achtergrond. Als penningmeester betaalde Otten zichzelf eerder dit jaar 30.250 euro uit de partijkas. https://t.co/lklmokduIU reageer retweet
Henk Otten (FVD) op zijspoor na een betaling aan zichzelf
[..]

Tijd voor een HEXIT. Weg met die corpulente neoliberaal.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186419864
quote:
6s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:27 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

[..]

Niks aan het handje dus, net als Hiddema stort hij het gewoon netjes terug als blijkt dat het niet klopt.

Flauw van Baudet dat hier een punt van wordt gemaakt.
Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken. De een krijgt een bedrag overgemaakt waarvan hij naar eigen zeggen niet weet dat het foutief is en de ander gaat geld naar zichzelf overmaken.
pi_186419891
Overigens is er wel een probleem voor FvD: de partij is volgestroomd met VVD'ers die graaien of anderzijds niets ophebben met integriteit en PVV'ers die we bovengemiddeld vaak aantreffen bij de kleinere criminaliteit.
Ik ben blank en dus ben ik niet wit.
pi_186419905
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:56 schreef maan_man het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk appels met peren vergelijken. De een krijgt een bedrag overgemaakt waarvan hij naar eigen zeggen niet weet dat het foutief is en de ander gaat geld naar zichzelf overmaken.
Waarvan hij ook niet weet dat het foutief is, hij stelt er zelf recht op te hebben en heeft dat ook weer aanhangig gemaakt binnen de partij.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_186419913
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een fobie hebben voor de Nederlandse cultuur? Dat is de algemene tendens volgens jou? En hoe moet ik me dat voorstellen? Die mensen zijn doodsbang voor blokjes kaas op een prikkertje op verjaardagsfeestjes? Of schrikken ze van Oranje vlaggetjes als er gevoetbald wordt? Gaan ze shaken van angst als ze het werk van één van de grote schilders uit de geschiedenis zien?
Nee, dat moet je wat indirecter zien. Ergens tussen het geheel van popmuziek, moderne architectuur, gemengde huwelijken en in extreme gevallen zelfs serieus luisteren naar mensen die bezwaar hebben tegen racisme.
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 25 april 2019 @ 16:59:39 #299
408813 crew  trein2000
pi_186419920
quote:
10s.gif Op donderdag 25 april 2019 16:42 schreef Ryan3 het volgende:
En Baudet heeft nu last van voedselvergiftiging:

geenstijl twitterde op donderdag 25-04-2019 om 16:24:56 Baudet niet in Kamer wegens 'voedselvergifting', Otten onder vuur wegens betaling aan zichzelf https://t.co/byhWjLu6ma reageer retweet
Och man wat een shitshow...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_186419928
Zozo, dat boeltje gaat eerder klappen dan ik dacht.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')