SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij in ieder geval welquote:Op woensdag 24 april 2019 16:29 schreef Dave het volgende:
@:Aoibhin klopt deze kaart wel? https://www.google.com/ma(...)7548542812500045&z=7
Nouja, je moet je niet zo uit het veld laten slaan door een patatroepertquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders wordt het oorlog!quote:
Dit inderdaadquote:Op woensdag 24 april 2019 16:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nouja, je moet je niet zo uit het veld laten slaan door een patatroepert
Friet oorlogquote:Op woensdag 24 april 2019 16:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Ok, ik kop hem wel even in....
Patatje oorlog?
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Patatje oorlog?
War friesquote:
Neeeeee het is chips!quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 16:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Patatje oorlog?
Fijn dat jullie hem afmakenquote:
Dat is sowieso echt vies........quote:Op woensdag 24 april 2019 16:34 schreef Dave het volgende:
Dus je hebt tot nu toe ook altijd Lay's Patatje Joppie weigeren te kopen?
Beter dan Stokje Kruidenboter.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:36 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is sowieso echt vies........
Zeg jij ook "ai kaaaant" en "ai daaaaans" in plaats van "ai kent" en "ai dens"?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Neeeeee het is chips!Brits > Amerikaans
Ja, ook als ik in de USA benquote:Op woensdag 24 april 2019 16:39 schreef Dave het volgende:
[..]
Zeg jij ook "ai kaaaant" en "ai daaaaans" in plaats van "ai kent" en "ai dens"?
In principe mee eens, maar dan kon ik niet rellenquote:
Luv natuurlijk!quote:
quote:
Is je telefoon stuk?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:45 schreef Dave het volgende:
"We sturen wel een SMS-je als ie klaar is meneer", they said.
"En als er iets bijzonders moet gebeuren bellen we", they said.
Nou, nog niets gehoord! Moet ik er nu weer zelf achter aan gaan bellen.
Hij trilde niet meer?quote:Op woensdag 24 april 2019 16:45 schreef Dave het volgende:
Het kan ook betekenen dat er niets bijzonders aan moest gebeuren maar dat hij evengoed nog niet klaar isquote:
Zoiets deden ze de vorige keer bij mijn auto ook. Telefoontje dat het wat langer zou duren, maar dat er verder niets bijzonders was. Bij ophalen de volgende dag kreeg ik de boodschap dat de remklauw ook vervangen was. Dat onderdeel alleen kostte al 200 euro extraquote:
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 24 april 2019 16:58 schreef Dave het volgende:
Ja, of dat ze 5 minuten voor sluitingstijd sms-en, terwijl ik een kwartier nodig heb om er te komen.
Heel kut en heel herkenbaarquote:Op woensdag 24 april 2019 16:45 schreef Dave het volgende:
Oeps......quote:Op woensdag 24 april 2019 17:04 schreef MaGNeT het volgende:
Dave bij de garage:
"Sorry meneer, we konden het rammeltje niet gelijk vinden, we zoeken verder"
[ afbeelding ]
Klinkt goed, welke dagen ben je er?quote:Op woensdag 24 april 2019 13:06 schreef Kreator het volgende:
Ik heb geen lunch gehad. Ik ben het vergeten mee te nemen. En te halen. Nu eet ik eitjes..
Tevens: uiteindelijk besloten om aankomend weekend naar Cologne/Keulen/Köln te gaan. Nooit geweest en schijnt wel leuk te zijn.
Wel een mooie 5 sterrenfabriek gevonden om te ...slapen...
[ afbeelding ]
Zaterdag en zondag.quote:Op woensdag 24 april 2019 17:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Klinkt goed, welke dagen ben je er?
Ik ben er ook dit weekend
quote:Op woensdag 24 april 2019 17:50 schreef Dave het volgende:
Goed, ik kreeg dus 'het' SMS-je, nadat ik gebeld had, met een centrale afdeling, die de service-afdeling niet kon bereiken. "Oh, die zijn denk ik al naar huis...".
Maar goed. De auto is terug. En het dak zit er nog op. Dus het dak kan er nu van af mensen. Whehehe.
Waar is dat feestje?
Zat je ook al op wetteronline.de?quote:Op woensdag 24 april 2019 17:53 schreef Dave het volgende:
Vanavond kun je het in Keulen horen donderen trouwens.
Wat aardig van jequote:Op woensdag 24 april 2019 18:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Ik vond je tot nu toe een leuke, intelligente, sympathieke user.
Die mod weetquote:Op woensdag 24 april 2019 18:03 schreef MaLo het volgende:
Wie heeft de goddelijke TT aangepast.
PATAT.
Cultuurbarbaar van een mod die er friet van heeft gemaakt.
Phantasialandquote:Op woensdag 24 april 2019 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Tof,
ik do-zo met een dagje Phantasialand hoop ik
Dat is wel echt knudde zegquote:Op woensdag 24 april 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
Voor het eerst dat ik dit meemaak, film begon om 16:10 maar dan zijn altijd eerst een hoop reclames. Wij komen dus iets later aanzetten, wat blijkt: te laat! Na een kwartier van aanvang kan je bij een uitverkochte zaal niet meer binnen komen kennelijkanyway, nu wordt het 20:15...
Ja, precies. Beetje biertje drinken. Alle tijd. Wel jammer van het weer though...quote:Op woensdag 24 april 2019 18:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat is wel echt knudde zegMaar nu hoef je niet meer zo lang te wachten
Halloquote:
Erop staan is al helemaal zondequote:
We hadden zelfs gast-TT-aanpassingen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Het is weer een blauw feestje vandaag zo te zien
Wat, wie?! Naar het schavot ermee!quote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden zelfs gast-TT-aanpassingen.![]()
En dan tomaten erop!quote:Op woensdag 24 april 2019 18:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat, wie?! Naar het schavot ermee!
welkom bij #teampatatquote:Op woensdag 24 april 2019 18:41 schreef Greys het volgende:
[..]
En dan tomaten erop!
Nu heb ik trek in ketchup.
OP PATAT.
Veel plezier. Ben benieuwd hoe het is.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:15 schreef Peter het volgende:
[..]
Tof,
ik do-zo met een dagje Phantasialand hoop ik
Nog zo'n polderaarquote:Op woensdag 24 april 2019 18:44 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben #teampatatmaarfrietzeggenisookgeenramp
Ik ben dan jarig, dus ik mag al gratis naar binnenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Phantasialand
Taron![]()
![]()
Maus au Chocolat![]()
Tartuff
Bratwurst
Tip: als je met je kaartje naar een van de stands gaat kan je een gratis terugkomkaart ophalenNiet geldig in juli en augustus, maar het is mooi meegenomen. En als je zeker genoeg bent dat je gaat kan je hier kaarten met korting bestellen
Nou ja zeg, ESF is van ons!quote:Op woensdag 24 april 2019 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
We hadden zelfs gast-TT-aanpassingen.![]()
Je bent je positie aan het misbruikenquote:Op woensdag 24 april 2019 18:43 schreef naatje_1 het volgende:
Als ik weer beschikking heb over desktop omgeving ga ik echt genieten van het logboek
Eten, drinken en parkeren valt inderdaad meequote:Op woensdag 24 april 2019 18:42 schreef MaLo het volgende:
Phantasialand is inderdaad een heel tof parkHelemaal niet groot qua oppervlak, maar wát een gave attracties hebben ze daar staan!
Vond het eten en drinken er ook voordelig vergeleken met andere pretparken.
Dat is juist het mooie eraanquote:In Taron dacht ik dat ik doodging, dat ding ging maar door en ik was telkens bang dat ik eruit vloog
Welkom terug! Al weet je maar nooit hoe lang het duurt met die blauwe blaaskakenquote:
Noord-Koreaanse praktijken.quote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welkom terug! Al weet je maar nooit hoe lang het duurt met die blauwe blaaskaken
Goeie TT, dat!quote:
Wij hadden toen ook goedkope kaartjes en ze waren het geld meer dan waard. Man en dochter vonden Taron super, ik weet niet of ik nog een keer durfquote:Op woensdag 24 april 2019 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Eten, drinken en parkeren valt inderdaad meeEntree is wel wat aan de hoge kant zonder acties, maar die zijn er bijna altijd wel
[..]
Dat is juist het mooie eraanEjector airtime
Eens. Net als dat ik pindakaas toch echt lekkerder vind op witbrood. Maar dat hebben we echt zelden in huisquote:Op woensdag 24 april 2019 19:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wentelteefjes van bruin brood zijn toch echt minder lekker
Vers wit brood met roomboter en anijshagelquote:Op woensdag 24 april 2019 20:10 schreef MaLo het volgende:
[..]
Eens. Net als dat ik pindakaas toch echt lekkerder vind op witbrood. Maar dat hebben we echt zelden in huis.
Jaaaa dat zal 'm leren, de vuile inbreker. PAK HEM GREYSquote:Op woensdag 24 april 2019 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga straks ff wat TT's in Naat z'n forum aanpassen.
Die index heb ik nu op half scherm openstaan. Wat mij betreft kan je beginnen!quote:Op woensdag 24 april 2019 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY![]()
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga straks ff wat TT's in Naat z'n forum aanpassen.![]()
![]()
quote:Op woensdag 24 april 2019 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Is het al bedtijd dan?quote:Op woensdag 24 april 2019 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga straks ff wat TT's in Naat z'n forum aanpassen.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Neeeee Naatflixen jij! Ik wil oorlog!quote:
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
WiWi William.quote:Op woensdag 24 april 2019 16:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Laten we er een nieuwe naam aangeven om de vrede te bewaren. Ik stel voor: krumperBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.![]()
Dan wordt er vast en zeker aan het eind van dit topic weer door het slotje heen gepost.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Het is weer een blauw feestje vandaag zo te zienBuren wordt doorgeschoven naar morgen
Ze zitten de zwarten te terroriserenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan wordt er vast en zeker aan het eind van dit topic weer door het slotje heen gepost.
Also also also....quote:Op woensdag 24 april 2019 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ze zitten de zwarten te terroriseren![]()
Ooooh skies are black and bluequote:Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
KutweerOp donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?![]()
Hier nog geen thunder of lighning
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Jongens, ik denk echt dat ik controle heb over het weer.
Ik maak geen grap.
IEDERE keer als ik zeg ''oké ik wil regen en onweer''
3 x raden.
REGEN EN ONWEER.
EN HET STOND NIET EENS OP DE WEERSVOORSPELLING.
Ik ben een weergod.
OH WTF OPEENS SUPER HARDE KNAL HIERfreedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.![]()
WindRegen
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.![]()
Het geluid van alle minds die nu blown zijnquote:Ik ben de kleur MAGENTA
Ik wil ook storm!quote:
En de man die erbij hoort![]()
Kun je even regen en onweer in Utrecht voorspellen? Ik stik hier zowatquote:Op woensdag 24 april 2019 21:14 schreef Nexum het volgende:
Jongens, ik denk echt dat ik controle heb over het weer.
Ik maak geen grap.
IEDERE keer als ik zeg ''oké ik wil regen en onweer''
3 x raden.
REGEN EN ONWEER.
EN HET STOND NIET EENS OP DE WEERSVOORSPELLING.
Ik ben een weergod.
OH WTF OPEENS SUPER HARDE KNAL HIER
Misschien ben ik ook wel een orakel; ik word op mijn wenken bediendquote:Op woensdag 24 april 2019 21:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Kun je even regen en onweer in Utrecht voorspellen? Ik stik hier zowat
24-04-2019 21:48:50 FRL
P 1 (inci-05) Brand Gebouw 0250-4000 Zorgcentrum Het Bildt Beuckelaar Beuckelaerstraat St. Annaparochie
Dat klinkt niet goed, onweer trekt daar over nu zie ik op KNMI-radar.![]()
Hier regent het al sinds een uur of 5 gestaag door. De tuin is er blij mee in elk geval.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Hier regent het ook lekker, vanmiddag ging het even flink tekeer.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Ik hoop echt op een natte zomer dit jaar. Laat het alsjeblieft niet weer zo'n droge rot-zomer zoals vorig jaar worden, toen ik het zelfs met ventilator aan nog warm had op een gegeven moment.![]()
dekking zoeken dan maar.....quote:Op woensdag 24 april 2019 22:22 schreef MaGNeT het volgende:
De rand van de grote onweersbui trekt hier nu over / langs. Flink wat water erbij.![]()
Het is iig droog binnenquote:Op woensdag 24 april 2019 22:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
dekking zoeken dan maar.....![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |