pfff minderquote:
Ik heb ook nog broodjes tonijn over, maar weet niet wat te doen BDquote:Op maandag 22 april 2019 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wat is iedereen toch smerig aan het eten?
Nou, dit lijkt me anders een bijzonder simpel dilemma.quote:Op maandag 22 april 2019 19:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb ook nog broodjes tonijn over, maar weet niet wat te doen BD
Ik wacht @Madame_Paon af en dan maak ik mijn beslissingquote:Op maandag 22 april 2019 19:34 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Nou, dit lijkt me anders een bijzonder simpel dilemma.
die is al 5 jaar weg van fokquote:Op maandag 22 april 2019 19:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik wacht @:madame_paon af en dan maak ik mijn beslissing
@Jojoortje is niet dik, fake news van @onlogischquote:Op maandag 22 april 2019 19:40 schreef Caland het volgende:
Misschien kan @:knetterkrankjorum of @:jojoortje je vraag wel beantwoorden
Verder ken ik eigenlijk geen viesdikke wijven op fok
Gewoon keurig de speler onnodig getraptquote:Op maandag 22 april 2019 19:44 schreef JanCees het volgende:
https://streamable.com/7p2ozbelgië
geen penalty volgens var
Moet je naar de tandarts?quote:Op maandag 22 april 2019 19:40 schreef JanCees het volgende:
echt geen zin in morgen
is het al weekend @:caland
lolquote:Op maandag 22 april 2019 19:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Moet jij niet eens denken aan een gezin en normaal leven??
Je bent al bijna bejaard
Hoi makker, heb je genoten van je patat?quote:
Jazeker.quote:Op maandag 22 april 2019 19:52 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi makker, heb je genoten van je patat?
Wat een rotvader ben jij.quote:Op maandag 22 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij is alleen wel met straf naar bed gegaan vlak erna.
Ik heb ook patat gegeten vandaag met een fijn rundvleeskroketje erbij. Het credo 'Genieten is ons leven' is van toepassing.quote:
Heeft hij je uitgescholden?quote:
met welke saus?quote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook patat gegeten vandaag met een fijn rundvleeskroketje erbij. Het credo 'Genieten is ons leven' is van toepassing.
Nee, dat niet maar hij had een te grote mond. En dan moet je kordaat (niet het biertje) optreden.quote:
Wolter Kroes?quote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook patat gegeten vandaag met een fijn rundvleeskroketje erbij. Het credo 'Genieten is ons leven' is van toepassing.
Wat dan? Ben je op je bek getimmerd?quote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb wel een matig gebit ja
sowieso die voortanden lol door uitgaan
Zo hoort dat. Kleine opstandelingen moet je kort houden.quote:Op maandag 22 april 2019 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar hij had een te grote mond. En dan moet je kordaat (niet het biertje) optreden.
A playlist featuring Loyle Carner, Anderson .Paak, Clean Cut Kid, and othersquote:Op maandag 22 april 2019 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wolter Kroes?
Henk Bernard?
of toch gewoon ouderwets Ricky Genot?
ZO!quote:Op maandag 22 april 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook maar even een biertje uit de koelkast gehaald
Genieten is immers ons leven
proostquote:Op maandag 22 april 2019 20:01 schreef Caland het volgende:
Ik heb ook maar even een biertje uit de koelkast gehaald
Genieten is immers ons leven
Jij hebt ook geen principes, zeg.quote:
4045quote:Op maandag 22 april 2019 20:05 schreef Caland het volgende:
Wat is eigenlijk het noodnummer van de kinderbescherming?
Ik vraag dit voor een vriend
0800-JEMOEDERquote:Op maandag 22 april 2019 20:05 schreef Caland het volgende:
Waarschijnlijk kan hij zijn eigen kat ook niet eens in bedwang houden.quote:
GGMM kan sowieso geen poes handelenquote:Op maandag 22 april 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij zijn eigen kat ook niet eens in bedwang houden.
Mijn kat eet en slaapt de hele dag.quote:Op maandag 22 april 2019 20:06 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan hij zijn eigen kat ook niet eens in bedwang houden.
0800-2000quote:Op maandag 22 april 2019 20:05 schreef Caland het volgende:
voorbeeld doet volgen hequote:Op maandag 22 april 2019 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn kat eet en slaapt de hele dag.
Ik overweeg zijn naam daarom ook te veranderen.
In Elan?quote:Op maandag 22 april 2019 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op maandag 22 april 2019 20:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal ie niet van een vreemde hebben.
Ruzie maken met Elan lijkt me niet verstandig.quote:
Ik vind Drizzt niet echt een kattennaamquote:Op maandag 22 april 2019 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
This man lives in 3019quote:Op maandag 22 april 2019 20:17 schreef JanCees het volgende:
ik wacht tot ik moet pissen en dan pak ik ook gelijk cola
efficiency 20
2500quote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Wat is een goed startersalaris na hbo??
4kquote:Op maandag 22 april 2019 20:20 schreef Doublepain het volgende:
Wat is een goed startersalaris na hbo??
ok 3500 danquote:Op maandag 22 april 2019 20:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat voor functie? Junior Directeur??
De klanten van je moeder. (lol)quote:Op maandag 22 april 2019 20:23 schreef Doublepain het volgende:
Het liefst pak ik 6 kop maarja wie betaalt dat
Kan je wat voor mij regelen bij pwc??quote:Op maandag 22 april 2019 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goedecounter.gif
@:zipportal had jij dat gifje nog
heb nog gesprek bij hun lopen lolquote:Op maandag 22 april 2019 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Kan je wat voor mij regelen bij pwc??
Het liefst doe ik niks, rij ik dikke waggie en ga graag naar buitenland
quote:Op maandag 22 april 2019 20:24 schreef KingRoland het volgende:
[..]
goedecounter.gif
@:zipportal had jij dat gifje nog
Doe ook goed woordje voor mij danquote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef KingRoland het volgende:
[..]
heb nog gesprek bij hun lopen lol
dankje vriendquote:
gewoon linkedin gebruiken makkerquote:Op maandag 22 april 2019 20:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doe ook goed woordje voor mij dan
Heb nu gratis premium dus kan betere vacatures zoeken naar het schijntquote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef KingRoland het volgende:
[..]
dankje vriend
[..]
gewoon linkedin gebruiken makker
De tuindeur ramen, ramen van de woonkamer, ramen van de hal, het washok én de garage zijn weer schoon!!quote:Op maandag 22 april 2019 19:04 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit moet kunnen, morgen weegt hij weer netjes zijn pindakaas en rijst tot op de gram nauwkeurig af.
[..]
Welk raam?
👊quote:Op maandag 22 april 2019 21:55 schreef Charlotte3 het volgende:
...
[..]
Jij ook, morgen weer aan de bak
Genottwitter:Jos_vanDongen twitterde op donderdag 11-04-2019 om 19:03:34Zelf verse piza Gebakkrn https://t.co/DS9GAxFA93 reageer retweet
bah. jammer dat de R&P mods dit toelaten. gelukkig heb ik mijn vrienden die genoeg materiaal hebben om mijn topic te redden.quote:Op maandag 22 april 2019 22:27 schreef Doublepain het volgende:
R&P / Oost-Aziatische meiden
michaelmoore lijkt me een pedo
@:Kingroland
quote:Op dinsdag 23 april 2019 07:56 schreef Jojoortje het volgende:
LAARZEN CHECK.
GEREEDSCHAP CHECK.
BOUWHELM CHECK.
Wat een godquote:'Derde van salarisbudget Haga Lyceum naar directeur en familieleden'
Een derde van het salarisbudget van het Cornelius Haga Lyceum in Amsterdam ging vorig jaar op aan vooral directeur Söner Atasoy en ook zijn twee familieleden die op de school werkzaam zijn. Dat blijkt uit een geheime rapportage van de Algemene Inlichtingen- en Veiligheidsdienst (AIVD), schrijft NRC.
Het Cornelius Haga Lyceum raakte begin maart in opspraak nadat de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV) had gezegd dat leerlingen van de islamitische school worden beïnvloed door leraren die contact onderhouden met terroristen. Hij baseerde zich op een ambtsbericht van de AIVD.
Nu blijkt volgens NRC dat er nog een tweede AIVD-bericht bestaat over de financiën van de school. Een derde van het salarisbudget van ongeveer 410.000 euro kwam vorig jaar terecht bij directeur Atasoy, zijn broer die beleidsmedewerker is op de school en de schoonzus van de broer die werkzaam is als secretaresse.
De beloning van directeur Atasoy overschreed in 2018 de Wet Normering Topinkomens, die bepaalt dat een bestuurder in zijn functie niet meer mag verdienen dan 118.000 euro. Dat blijkt volgens NRC uit een ongepubliceerd rapport van de Onderwijsinspectie.
Atasoy bevestigt tegenover de krant dat hij de wettelijke norm heeft overschreden. Volgens hem werd dat medio vorig jaar ontdekt door de accountant, waarna besloten werd dat hij vanaf dit jaar het te veel ontvangen geld in delen zou terugbetalen.
Atasoy wil niets zeggen over de salarissen van zijn broer en diens schoonzus, maar hij bestrijdt dat ze met z'n drieën goed zijn voor een derde van het budget. "Er waren minder personeelsleden en de uitbetaalde salarissen weerspiegelen niet het totale salarisbudget, waardoor het door u genoemde percentage ook onjuist is", zegt hij tegen NRC.
Volgens de krant is hij woedend over de rapportage van de inlichtingendienst. "Als de AIVD zo graag ambtsberichten wil uitdoen, moeten ze met tyfusbewijzen komen. Als ze die niet hebben, moeten ze gewoon hun tyfusbek houden."
Dat laatstequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:46 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Samsung stelt release Galaxy Fold uit na meldingen schermdefecten
@:JanCees
zou mooi zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:45 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Dat laatste![]()
Haga kan trouwens wel eigenhandig voor zorgen dat artikel 23 grondwet eindelijk wordt aangepakt.
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Wat voor een act is dit telkens...
Hallo maat.quote:
Log uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Hallo allemaal, Charlotte hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
Tyron een act noemen
Dan snap je er echt helemaal niks van.
[..]
Hallo maat.Hoe gaat het met Eriksen?
Alsof ik daar kom..quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Stop hier naar gewoon mee en donder op naar je vrienden en vriendinnen van ONZ.
christian is nog steeds een beetje teleurgesteld over de wedstrijd tegen city maar vanavond hoopt hij het goed te maken door te winnen van het altijd lastige brigthon & hove albionquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:05 schreef GGMM het volgende:
Tyron een act noemen
Dan snap je er echt helemaal niks van.
[..]
Hallo maat.Hoe gaat het met Eriksen?
Ga gewoon weg hele vervelende vrouw zonder zelfwaardequote:Op dinsdag 23 april 2019 10:52 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ongeacht je keuze graag picsquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik maken
Rendang of Boeuf Bourguignon
Rendang.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:01 schreef Saind het volgende:
Wat zal ik maken
Rendang of Boeuf Bourguignon
Baastwitter:MartinVrijland twitterde op maandag 22-04-2019 om 22:30:26De Notre Dame brand: een test met een brander 5 minuten lang op 300 jaar oude eiken droge balk https://t.co/JXqc2AWVum https://t.co/CGiTjpDylf reageer retweet
Martin Vrijlandquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:13 schreef Caland het volgende:
Baastwitter:MartinVrijland twitterde op maandag 22-04-2019 om 22:30:26De Notre Dame brand: een test met een brander 5 minuten lang op 300 jaar oude eiken droge balk https://t.co/JXqc2AWVum https://t.co/CGiTjpDylf reageer retweet
Dat kan sneller.quote:FC Emmen legt graag natuurgras neer in de Oude Meerdijk, maar wacht op de subsidie die in 2020/2021 beschikbaar komt. De club doet met ingang van dat seizoen dan ook onderzoek naar natuurgras. Dat meldt Emmen in een officiële reactie aan FCUpdate.nl. In het principeakkoord van de veranderagenda staat dat over twee seizoenen een subsidie beschikbaar komt om kunstgrasvelde in de Eredivisie te vervangen.
Gisteren een hele discussie daarover in De Tafel van Kees.quote:
Nog even wat geld naar Rotterdam overmaken, want die nieuwe Kuip duurt ook wel erg lang zo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren een hele discussie daarover in De Tafel van Kees.
Perez vond dat Ajax maar even wat miljoenen moest aftikken zodat clubs hun kunstgrasvelden zouden vervangen voor echte. Want ja toch geld zat
Die michaelmoore zal wel een kloon zijn van @GGMMquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:22 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn weer wat pedo’s mad
Ik zal je wel even steunen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:22 schreef Doublepain het volgende:
Er zijn weer wat pedo’s mad
Ja, dat slaat ook helemaal nergens op.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Gisteren een hele discussie daarover in De Tafel van Kees.
Perez vond dat Ajax maar even wat miljoenen moest aftikken zodat clubs hun kunstgrasvelden zouden vervangen voor echte. Want ja toch geld zat
quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:34 schreef Caland het volgende:
https://speld.nl/2019/04/(...)fus-lyceum-openbaar/
Goden
Trquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:34 schreef Caland het volgende:
https://speld.nl/2019/04/(...)fus-lyceum-openbaar/
Goden
Lol, waar was dat?quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:13 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Maat
Ik was dit weekend in Den Haag, in een park vol schapen
weinigquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:29 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
friet
hamburger
broodje kebab
maakt het uit
dankje DP vriendquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie topa maat
@Calandquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:29 schreef JanPawelII het volgende:
[..]
friet
hamburger
broodje kebab
maakt het uit
anders chippyquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:32 schreef JanPawelII het volgende:
Lihanboutje
Een lihanboutje is een Nederlandse snack die gefrituurd wordt en warm moet worden gegeten. Het originele lihanboutje bestaat uit een mengsel van rund- en varkensgehakt, aangemaakt met een speciaal kruidenmengsel, in een krokante korst. De snack heeft de vorm van een kippenbout aan een stokje. Lihanboutjes zijn te verkrijgen in cafetaria's en automatieken, waar ze 'uit de muur' kunnen worden gegeten.
De snack verscheen eind jaren zestig als noviteit in het Nederlandse assortiment aan snacks, maar is nooit zo populair geworden als bijvoorbeeld de kroket of de frikandel.
Oorsprong
In 1967 is de snack gelanceerd op de slagersvakbeurs Slavakto in Utrecht. Deze vakbeurs voor de slagerij wordt om de 4 jaar gehouden. Het lihanboutje is ontwikkeld en op de markt gebracht door Han Neerincx. Hij was de zoon van de toenmalige eigenaar van Nedex Specerijen te Gorinchem en tevens de latere eigenaar van het bedrijf.[bron?]
Het idee achter het lihanboutje is het creëren van een snack in de vorm van een kippenboutje en met de smaak van kip, die echter gemaakt is van half-om-half-gehakt.
Han Neerincx was getrouwd met Lieke en uit de combinatie van beide namen (Lieke en Han) kwam de naam lihanboutje.
Neerincx heeft lange tijd aan het perfectioneren van het lihanboutje gewerkt. In de kruidenmengerij van Nedex Specerijen werd de LIHANpoeder geproduceerd en in de juiste hoeveelheid met het gehakt gemengd. Deze mix werd in een aluminium mal in de vorm van een kippenboutje geperst en vervolgens in paneermeel gerold.
nooit gehadquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
net coca cola vanilla zero gehaald maat
Leuk topicquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Goeie topa maat
Welke ga jij kijken?quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey wat leuk, voetbal vanavond.
Jammer dat het degradatiegenot al vrijwel beslist is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey wat leuk, voetbal vanavond.
Zeker, al moet de Graafschap vanavond de laatste kans aangrijpen om play-offs te ontlopen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat het degradatiegenot al vrijwel beslist is.
NAC gaat morgen winnen, wordt het toch weer spannend.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat het degradatiegenot al vrijwel beslist is.
Zie dat ook wel gebeuren ja, Feyenoord mist vrij veel spelers ook toch?quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:55 schreef Caland het volgende:
[..]
NAC gaat morgen winnen, wordt het toch weer spannend.
Vente in de basis, die kan er niet veel vanquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zie dat ook wel gebeuren ja, Feyenoord mist vrij veel spelers ook toch?
Afscheidswedstrijd tegen Adoquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vente in de basis, die kan er niet veel van
Berghuis en Van Persie doen niet mee
Oh lol, ik ga mijn toto even aanpassen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Vente in de basis, die kan er niet veel van
Berghuis en Van Persie doen niet mee
Kan je verder als kasplantje met je ogen open.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:00 schreef Scrummie2.0 het volgende:
https://www.bbc.com/news/(...)e&utm_medium=ios_app
Toch bijzonder, na zo lang uit je coma ontwaken.
Iemand die kan communiceren enzo noem ik geen kasplantje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:04 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan je verder als kasplantje met je ogen open.
Had je hem beter een week eerder kunnen halen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:09 schreef Elan het volgende:
Jezus man moet ff een harde schijf halen is die in een week 10 euro duurder geworden
harde schijf in 2019quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:09 schreef Elan het volgende:
Jezus man moet ff een harde schijf halen is die in een week 10 euro duurder geworden
quote:
Die mogelijkheid was er wel degelijk, maar die liet ik lopen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deze post zorgt ervoor dat @:lange_lans geen 4 op een rij scoort.
Goeie post.
Arabphonequote:
Nee ik vond de post gewoon goed. (grappig plaatje)quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Die mogelijkheid was er wel degelijk, maar die liet ik lopen.
Vanwaar die plotselinge haat trouwens?
Lolquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Had je hem beter een week eerder kunnen halen.
muk = moet ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:21 schreef KingRoland het volgende:
muk is toch die paarse pokemon 2 hoofden
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
muk = moet ik.
Waarschijnlijk weet je dit best, maar toch.
ik leer elke dag wel wat. bedankt vrienden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef JanCees het volgende:
[..]
is oost nederlands voor moet ik hebben
Titom maatjequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ik leer elke dag wel wat. bedankt vrienden.
Een dag zonder iets te leren is de dag na je sterfdag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ik leer elke dag wel wat. bedankt vrienden.
@Lavenderrquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Jongens ik heb sinds vorige week donderdag een flinke ontsteking aan mijn ooglid (boven), waardoor ik nu gewoon matig zie aan 1 oog.
Echter heb ik er verder totaal geen last van
Ga ik nu dood?
rip calandquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Jongens ik heb sinds vorige week donderdag een flinke ontsteking aan mijn ooglid (boven), waardoor ik nu gewoon matig zie aan 1 oog.
Ga ik nu dood?
Dit klopt niet en dat weet je zelf ook, lamlul.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:21 schreef KingRoland het volgende:
muk is toch die paarse pokemon 2 hoofden
Is dat nog omdat je geslagen bent toen? Of staat dit hier los van?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Wat minder zuipen en snuiven zou wonderen doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Oogzenuw ontstoken, daar kan je op zich prima blind van worden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Even langs de huisarts ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Nee ik werd er donderdag op gewezen door een collega die ervan schrok, pas toen zag ik het.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat nog omdat je geslagen bent toen? Of staat dit hier los van?
Hmm..quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik werd er donderdag op gewezen door een collega die ervan schrok, pas toen zag ik het.
Laat lekker gaan joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik werd er donderdag op gewezen door een collega die ervan schrok, pas toen zag ik het.
Snuiven doe je met je neus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Even langs de huisarts ouwe reus.
Je kan er blind van worden, en dan is snuiven stukken moeilijker.
URLquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik word door mexicanobakker stevig op mijn plek gezet.
ff paar nemen maatquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
graag gedaan he!!!!quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:27 schreef Caland het volgende:
Wacht het nog wel een weekje af inderdaad, ben volgende week maandag vrij kan ik dan altijd gaan.
Bedankt vrienden!!!
Maar ondertussen ben je wel minder gaan zien? Dat lijkt me toch wel een trigger om even langs de huisarts te gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh.
Kan jou het verrotten.
Heb je wel eens een blinde zien snuiven?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snuiven doe je met je neus.
Nee, jij?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Heb je wel eens een blinde zien snuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |