Ik vond dit wel een leuke comebackquote:
quote:
Ja oke, ook op de Wii U. Maar die heb ik ook niet.quote:Op maandag 22 april 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Ik maak guacamelee even af en dan begin ik of aan guacamelee 2 direct of aan Cuphead
@:buitendam
[..]
Scrummie heeft hier zijn feiten niet op orde.
Heb je pics van je nasi op de cloud?quote:Op maandag 22 april 2019 18:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben nasi aan het maken.
Twee maand van het zuurstof? Hier genees je toch van?quote:Op maandag 22 april 2019 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een leuke comeback
Eigenlijk voor het eerst dat ik om scrummie moest glimlachen
Bedankt Caland. Nu ben ik erg trots.quote:Op maandag 22 april 2019 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vond dit wel een leuke comeback
Eigenlijk voor het eerst dat ik om scrummie moest glimlachen
Cuphead is ook echt een genot. Helemaal grijs gespeeld op de laptop.quote:Op maandag 22 april 2019 18:33 schreef GGMM het volgende:
Ik maak guacamelee even af en dan begin ik of aan guacamelee 2 direct of aan Cuphead
@:buitendam
[..]
Scrummie heeft hier zijn feiten niet op orde.
Eet smakelijke ouwe reus.quote:Op maandag 22 april 2019 18:38 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga zo smerig veel patat eten.
@:GGMM
Gore walgelijke smeerlap. Je zou jezelf kapot moeten schamen, idioot.quote:Op maandag 22 april 2019 18:38 schreef onlogisch het volgende:
En ik weet wat @Charlotte3 straks gaat doen. Smerig veel tekenen, speciaal voor met de Paasdagen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:38 schreef onlogisch het volgende:
Wie?quote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En ik weet wat @:charlotte3 straks gaat doen. Smerig veel tekenen, speciaal voor met de Paasdagen.
Het meest bijzondere is nog dat hij er uitgebreid mee loopt te paraderen.quote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gore walgelijke smeerlap. Je zou jezelf kapot moeten schamen, idioot.
Ik ga wat veel beters doen..quote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En ik weet wat @:charlotte3 straks gaat doen. Smerig veel tekenen, speciaal voor met de Paasdagen.
Altijd ready voor een tweede ronde?quote:
Waarom zijn al die scholieren dik in de 20quote:
Ze willen hun vmbo toch nog halenquote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Waarom zijn al die scholieren dik in de 20
quote:
daarom altijd bachelor of mastertje halen anders geen garantie dpquote:Op maandag 22 april 2019 18:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze willen hun vmbo toch nog halen
Dit moet kunnen, morgen weegt hij weer netjes zijn pindakaas en rijst tot op de gram nauwkeurig af.quote:Op maandag 22 april 2019 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gore walgelijke smeerlap. Je zou jezelf kapot moeten schamen, idioot.
Welk raam?quote:
Neequote:Op maandag 22 april 2019 18:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Heb je pics van je nasi op de cloud?
is ook niksquote:Op maandag 22 april 2019 19:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel zin in kingsday
gratis zuipen is altijd primaquote:Op maandag 22 april 2019 19:23 schreef JanCees het volgende:
denk alleen bbq ff zaterdag
toch mega kater zaterdag
zaterdag gaat het regenen en 16 graden.quote:Op maandag 22 april 2019 19:23 schreef JanCees het volgende:
denk alleen bbq ff zaterdag
toch mega kater zaterdag
Moet jij niet eens denken aan een gezin en normaal leven??quote:Op maandag 22 april 2019 19:24 schreef Caland het volgende:
Ik heb maandag vrij genomen omdat koningsnacht/dag en dan eigenlijk een dag Sittard.
Denk dat ik hem toch maar laat staan, weer lang weekend volgende week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |