Titom maatjequote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ik leer elke dag wel wat. bedankt vrienden.
Een dag zonder iets te leren is de dag na je sterfdag.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:22 schreef KingRoland het volgende:
[..]
[..]
ik leer elke dag wel wat. bedankt vrienden.
@Lavenderrquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Jongens ik heb sinds vorige week donderdag een flinke ontsteking aan mijn ooglid (boven), waardoor ik nu gewoon matig zie aan 1 oog.
Echter heb ik er verder totaal geen last van
Ga ik nu dood?
rip calandquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Jongens ik heb sinds vorige week donderdag een flinke ontsteking aan mijn ooglid (boven), waardoor ik nu gewoon matig zie aan 1 oog.
Ga ik nu dood?
Dit klopt niet en dat weet je zelf ook, lamlul.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:21 schreef KingRoland het volgende:
muk is toch die paarse pokemon 2 hoofden
Is dat nog omdat je geslagen bent toen? Of staat dit hier los van?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Wat minder zuipen en snuiven zou wonderen doen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Oogzenuw ontstoken, daar kan je op zich prima blind van worden.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Even langs de huisarts ouwe reus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:23 schreef Caland het volgende:
Ga ik nu dood?
Nee ik werd er donderdag op gewezen door een collega die ervan schrok, pas toen zag ik het.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat nog omdat je geslagen bent toen? Of staat dit hier los van?
Hmm..quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik werd er donderdag op gewezen door een collega die ervan schrok, pas toen zag ik het.
Laat lekker gaan joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee ik werd er donderdag op gewezen door een collega die ervan schrok, pas toen zag ik het.
Snuiven doe je met je neus.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Even langs de huisarts ouwe reus.
Je kan er blind van worden, en dan is snuiven stukken moeilijker.
URLquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:24 schreef KingRoland het volgende:
Ik word door mexicanobakker stevig op mijn plek gezet.
ff paar nemen maatquote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
graag gedaan he!!!!quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:27 schreef Caland het volgende:
Wacht het nog wel een weekje af inderdaad, ben volgende week maandag vrij kan ik dan altijd gaan.
Bedankt vrienden!!!
Maar ondertussen ben je wel minder gaan zien? Dat lijkt me toch wel een trigger om even langs de huisarts te gaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:25 schreef Caland het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Laat lekker gaan joh.
Kan jou het verrotten.
Heb je wel eens een blinde zien snuiven?quote:Op dinsdag 23 april 2019 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snuiven doe je met je neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |