Wat een rotvader ben jij.quote:Op maandag 22 april 2019 19:53 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. Hij is alleen wel met straf naar bed gegaan vlak erna.
Ik heb ook patat gegeten vandaag met een fijn rundvleeskroketje erbij. Het credo 'Genieten is ons leven' is van toepassing.quote:
Heeft hij je uitgescholden?quote:
met welke saus?quote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook patat gegeten vandaag met een fijn rundvleeskroketje erbij. Het credo 'Genieten is ons leven' is van toepassing.
Nee, dat niet maar hij had een te grote mond. En dan moet je kordaat (niet het biertje) optreden.quote:
Wolter Kroes?quote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb ook patat gegeten vandaag met een fijn rundvleeskroketje erbij. Het credo 'Genieten is ons leven' is van toepassing.
Wat dan? Ben je op je bek getimmerd?quote:Op maandag 22 april 2019 19:54 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik heb wel een matig gebit ja
sowieso die voortanden lol door uitgaan
Zo hoort dat. Kleine opstandelingen moet je kort houden.quote:Op maandag 22 april 2019 19:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee, dat niet maar hij had een te grote mond. En dan moet je kordaat (niet het biertje) optreden.
A playlist featuring Loyle Carner, Anderson .Paak, Clean Cut Kid, and othersquote:Op maandag 22 april 2019 19:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Wolter Kroes?
Henk Bernard?
of toch gewoon ouderwets Ricky Genot?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |