Ga je niet.quote:Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk weeeeeeeeeeeeeeer uit eten, komt me een beetje de kont uit
Op zich is het gezond als eten je kont uit komt dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk weeeeeeeeeeeeeeer uit eten, komt me een beetje de kont uit
Ja hier niet zoquote:Op maandag 22 april 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal niet. Op het strand is het windstil zelfs.
quote:Op maandag 22 april 2019 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich is het gezond als eten je kont uit komt dus ik zie het probleem niet.
Haha, lekker hequote:Op maandag 22 april 2019 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt mee, maar tegenwind was toch weer even afzien net
Wil je haar nummer?quote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Zou nu liever met Chloro op de bank en chips en guacamole en overdagkaarsjes makkelijk gekleed Our Planet zitten kijken.
Flam was dat aan het kijken. Je haalt nu de boel door elkaar, al heb ik niet het idee dat je dit erg vindt hahaquote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Zou nu liever met Chloro op de bank en chips en guacamole en overdagkaarsjes makkelijk gekleed Our Planet zitten kijken.
Zeker, de conditie lijkt ook weer terug. Blijkbaar ben ik toch een mooiweerfietser. Jij nog wat gedaan?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flam was dat aan het kijken. Je haalt nu de boel door elkaar, al heb ik niet het idee dat je dit erg vindt haha
Vanochtend 5k gelopen, was te warm moet daar echt aan wennen weer, daarna paasbrunch en denk dat ik hem dadelijk even aantrapquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, de conditie lijkt ook weer terug. Blijkbaar ben ik toch een mooiweerfietser. Jij nog wat gedaan?
De wind trekt nu ook wel aan hier.quote:Op maandag 22 april 2019 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Iets van windkracht 4 ofzo dat wordt hoe dan ook janken op een MTB
Ja hele omslag ineensquote:Op maandag 22 april 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vanochtend 5k gelopen, was te warm moet daar echt aan wennen weer, daarna paasbrunch en denk dat ik hem dadelijk even aantrap
hahHhahqhquote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gekanoed met het kliekje bij Braddie?
Lekker hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ging als een tiet. Kon je de wind maar draaien, kon stukje 50km/u
Chloroform is al gereserveerd voor Profquote:Op maandag 22 april 2019 18:18 schreef Vollenhoven het volgende:
Is die Cholo lekker?
Ik keek vanmiddag op de fotoboek van allerlij chicks maar niks gevonden
Die gast lijkt mij echt een beta. Die houdt het een dag vol.quote:Op maandag 22 april 2019 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Chloroform is al gereserveerd voor Prof
Ja jij?quote:Op maandag 22 april 2019 18:18 schreef Vollenhoven het volgende:
Is die Cholo lekker?
Ik keek vanmiddag op de fotoboek van allerlij chicks maar niks gevonden
Denk dat Prof goed in het uitdelen van een paar klappen is andersquote:Op maandag 22 april 2019 18:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die gast lijkt mij echt een beta. Die houdt het een dag vol.
Haha grapje ben helemaal niet lekkerquote:
Dat denk ik dus ook jaquote:Op maandag 22 april 2019 18:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die gast lijkt mij echt een beta. Die houdt het een dag vol.
wat hebben we gelachenquote:Op maandag 22 april 2019 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha grapje ben helemaal niet lekker
Lol neequote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gekanoed met het kliekje bij Braddie?
Fijnquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha grapje ben helemaal niet lekker
Ssstt it's a secretquote:
Waarom wil je datquote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
Kan je je account hier laten blokkeren? Of moet ik gekke shit gaan roepen voor een ban?
Need some tips?quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
Kan je je account hier laten blokkeren? Of moet ik gekke shit gaan roepen voor een ban?
Omdat je de afgelopen tijd 18 mental breakdowns hebt gehad waar wij van hebben mogen meegenieten?quote:
Echt he, wat een gejankquote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
Mag je al niet eens meer je zelfaangevraagde ban bespreken
Zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat je de afgelopen tijd 18 mental breakdowns hebt gehad waar wij van hebben mogen meegenieten?
Maar we denken nu niet anders over je hoor.quote:
hans is friendzone materialquote:Op maandag 22 april 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
Hans wanneer ga jij eens de liefde vinden?
Je bent zo'n warm persoon die iemand heel gelukkig kan maken.
Huh ben jij dat niet?quote:Op maandag 22 april 2019 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik gay was zou ik hem de hele dag vertroetelen hoor!
Vind als je het over het vertroetelen van een man hebt en zijn warme persoonlijkheid je die deur nog niet in het slot hebt laten vallen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid uit te sluiten.
Woordenkunstenaar ben je toch af en toe.quote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind als je het over het vertroetelen van een man hebt en zijn warme persoonlijkheid je die deur nog niet in het slot hebt laten vallen.
Irl keer ik mij waarschijnlijk direct van hem af.quote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind als je het over het vertroetelen van een man hebt en zijn warme persoonlijkheid je die deur nog niet in het slot hebt laten vallen.
Ik vind die zin niet zo mooi.quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woordenkunstenaar ben je toch af en toe.
Wat heb je gedaan vandaagquote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat let jequote:Op maandag 22 april 2019 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Nu wel zin om een vrouwenhart over te laten slaan, vaak
Die wil niet want die weet niet hoe dartel, grappig, sensueel en leuk ik kan zijnquote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je het weer proberen bij Chloro?
quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou en Prof toch niet in de steek laten?
Met peddelsquote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sportief dagje en een paasbrunch
Hoe heb je gekanood
Ik ben niet zo dol op binding.quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou en Prof toch niet in de steek laten?
Zo lekker als je mad bentquote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh gaan we op deze toer, flikker maar op dan
Ik vind Prof serieus een leuk en mooi mens, zou een vriend van me kunnen zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op binding.
En prof is daar ook nauwelijks toe instaat.
hahahqqhhquote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Prof serieus een leuk en mooi mens, zou een vriend van me kunnen zijn.
Ben je vaak teleurgesteld in mensen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Prof serieus een leuk en mooi mens, zou een vriend van me kunnen zijn.
Slechts eenmaal maar die had een prachtig lijf, grote elvenogen en een beste bips waar ik intrapte, voor de rest ben ik Mister Mensenkennis zelf.quote:Op maandag 22 april 2019 20:36 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je vaak teleurgesteld in mensen?
Had je mijn iphone van de bodem laten vissenquote:Op maandag 22 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer dat ik er niet was om je kano te laten kantelen.
Okquote:Op maandag 22 april 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slechts eenmaal maar die had een prachtig lijf, grote elvenogen en een beste bips waar ik intrapte, voor de rest ben ik Mister Mensenkennis zelf.
Is toch kapot, echt nergens voor nodigquote:Op maandag 22 april 2019 20:39 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Had je mijn iphone van de bodem laten vissen
Hoe moet je me dan bellenquote:Op maandag 22 april 2019 20:45 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is toch kapot, echt nergens voor nodig
Rare familiequote:Op maandag 22 april 2019 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Ik hoorde net dat mijn ouders het huis waar wij opgroeiden ooit willen terugkopen voor ons, is nogal een opknappertje zeg maar en alleen mijn oudste zus is helemaal door het dolle heen van dat plan, die heeft er tenslotte nog herinneringen aan, ik minder maar wel een superleuk idee ergens.
Bijzonder mensen ja en ik vind het wel een mooie gedachte ergens, iedereen woont maar zomaar ergens op de wereld en we zien elkaar te weinig en het is nogal een extreem sterke band onderling eigenlijk.quote:
En dat gaat veranderen met dat huis?quote:Op maandag 22 april 2019 20:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bijzonder mensen ja en ik vind het wel een mooie gedachte ergens, iedereen woont maar zomaar ergens op de wereld en we zien elkaar te weinig en het is nogal een extreem sterke band onderling eigenlijk.
Voor ons niet meer denk ik maar voor de nakomelingen is het wel lekker om een gezamenlijk plekje te hebben waar hun oorsprong ligt.quote:Op maandag 22 april 2019 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
En dat gaat veranderen met dat huis?
Waarom ben je tegen?quote:Op maandag 22 april 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor ons niet meer denk ik maar voor de nakomelingen is het wel lekker om een gezamenlijk plekje te hebben waar hun oorsprong ligt.
Geld is geen probleem, het is echter wel zo dat dit poging drie of vier is om een plek te creëren waar iedereen regelmatig bij elkaar komt, meestal heeft iedereen het vrij druk met zijn eigen leventje dus na een tijdje staat het huis dan weer in de verkoop, maar ja wie weet, de meesten trekt onze geboortegrond nog wel.quote:
Waarom mislukt het?quote:Op maandag 22 april 2019 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld is geen probleem, het is echter wel zo dat dit poging drie of vier is om een plek te creëren waar iedereen regelmatig bij elkaar komt, meestal heeft iedereen het vrij druk met zijn eigen leventje dus na een tijdje staat het huis dan weer in de verkoop, maar ja wie weet, de meesten trekt onze geboortegrond nog wel.
Verhuren, passief inkomen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geld is geen probleem, het is echter wel zo dat dit poging drie of vier is om een plek te creëren waar iedereen regelmatig bij elkaar komt, meestal heeft iedereen het vrij druk met zijn eigen leventje dus na een tijdje staat het huis dan weer in de verkoop, maar ja wie weet, de meesten trekt onze geboortegrond nog wel.
Ik geloof niet dat ze geld tekort komen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Verhuren, passief inkomen.
Daarvan ga je elk jaar dik met elkaar op vakantie
Dan geef je 't aan mij ook goedquote:Op maandag 22 april 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze geld tekort komen.
Ja met zulke analyses gaat het weer mislopen.quote:Op maandag 22 april 2019 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drukke leventjes zoals ik al zei.
Als ik mijn oudste zus bel dan lachen we eerst een uur lang om elkaar, maken zelfs babygeluidjes tegen elkaar en daarna begint het grote bladeren en hebben we een afspraakje staan om samen te eten ergens ter wereld drie maanden verderquote:Op maandag 22 april 2019 21:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ja met zulke analyses gaat het weer mislopen.
Je hebt ook rijke neefjes tochquote:Op maandag 22 april 2019 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ze geld tekort komen.
Zo druk zijn dat je binnen 3 maanden niet eens een etentje kan plannen met je bloedverwantquote:Op maandag 22 april 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik mijn oudste zus bel dan lachen we eerst een uur lang om elkaar, maken zelfs babygeluidjes tegen elkaar en daarna begint het grote bladeren en hebben we een afspraakje staan om samen te eten ergens ter wereld drie maanden verder
Liefquote:Op maandag 22 april 2019 21:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik mijn oudste zus bel dan lachen we eerst een uur lang om elkaar, maken zelfs babygeluidjes tegen elkaar en daarna begint het grote bladeren en hebben we een afspraakje staan om samen te eten ergens ter wereld drie maanden verder
Haha echt hequote:Op maandag 22 april 2019 21:19 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo druk zijn dat je binnen 3 maanden niet eens een etentje kan plannen met je bloedverwant![]()
![]()
Hoe oud zijn ze en hebben ze al hun haar nog?quote:Op maandag 22 april 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja hoiiiii Oosterse schoonheid, nu wel interesse in hen dan?
24, 27, 32 en 34, drie ervan met mooi dik haar en de vierde is verkozen kaal (op een kuifje na) maar die heeft weer een lichaamsbouw en kaaklijn waar je als vrouw oceaan op gaat.quote:Op maandag 22 april 2019 21:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe oud zijn ze en hebben ze al hun haar nog?
24 en 27 is te jong, heb je pics van die andere twee?quote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24, 27, 32 en 34, drie ervan met mooi dik haar en de vierde is verkozen kaal (op een kuifje na) maar die heeft weer een lichaamsbouw en kaaklijn waar je als vrouw oceaan op gaat.
Kom maar een keer kijken, ze zijn vaak in het wild te bewonderen hier in de binnenstad.quote:Op maandag 22 april 2019 21:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
24 en 27 is te jong, heb je pics van die andere twee?
Jeses wat tokkiequote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
24, 27, 32 en 34, drie ervan met mooi dik haar en de vierde is verkozen kaal (op een kuifje na) maar die heeft weer een lichaamsbouw en kaaklijn waar je als vrouw oceaan op gaat.
Ik vind dit mooi gezegd, ik ben in een romantische bui denk ik.quote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zal de rest van mijn leven naar de lucht kijken
Zou je kunnen vragen..quote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij begint Chloro wel een beetje lentekriebels te krijgen.
Heyyquote:Op maandag 22 april 2019 21:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt heel mooiquote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zal de rest van mijn leven naar de lucht kijken
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bankquote:Op maandag 22 april 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar een keer kijken, ze zijn vaak in het wild te bewonderen hier in de binnenstad.
quote:
54quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel weken van te voren moet je backpackreis van 3 weken voorbereid hebben
0quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel weken van te voren moet je backpackreis van 3 weken voorbereid hebben
Dit zestien keer gelezen en zit nog steeds met een enorme erectiequote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bank
Wat is het probleem precies?quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bank
quote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zestien keer gelezen en zit nog steeds met een enorme erectie
Pics?quote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Peter Steele, stond hij trots met zijn enorme lul in de Playgirl tot hij erachter kwam dat dat blad vooral door homo's "gelezen" werdquote:Op maandag 22 april 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pics?
Ik vraag dit voor een vriend.
ik wil vietnamquote:Op maandag 22 april 2019 21:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waar ga je heen heb je je shots al gehad
Hoe groot was die lul?quote:Op maandag 22 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Peter Steele, stond hij trots met zijn enorme lul in de Playgirl tot hij erachter kwam dat dat blad vooral door homo's "gelezen" werd
12 cm valt wel mee hoorquote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zo groot was hij ook weer niet voor zo'n berg van een man.quote:
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.quote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Niemand vindt het raar dat hij daadwerkelijk een snoeiharde pik kreeg van die post?
Hier ook man.quote:Op maandag 22 april 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
18 op een relaxed leuk geil dagje.
Post nog eens zoiets?quote:Op maandag 22 april 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.
Rtquote:Op maandag 22 april 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.
Nee hoeft nietquote:Op maandag 22 april 2019 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil vietnam
nee
als je lokaal hostel gaat boeken he, moet je dan ook gelijk aangeven hoeveel nachten je verblijft?
Alsof ik waterijsjes uit sta te delen in de plaatselijke speeltuin met een bepaalde blik in mijn ogenquote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Niemand vindt het raar dat hij daadwerkelijk een snoeiharde pik kreeg van die post?
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op maandag 22 april 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik waterijsjes uit sta te delen in de plaatselijke speeltuin met een bepaalde blik in mijn ogen
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeldquote:
Gewoon paar dagen blijven waar je het leuk vindtquote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeld
elke dag andere hostel zoeken is niet relaxed toch
Juist wel want dan leef je daar echt (voor eventjes dan)quote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeld
elke dag andere hostel zoeken is niet relaxed toch
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wilquote:Op maandag 22 april 2019 22:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gewoon paar dagen blijven waar je het leuk vindt
Tering, ben je zwakzinnig of zo?quote:Op maandag 22 april 2019 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wil
beetje globale planning
tquote:Op maandag 22 april 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, ben je zwakzinnig of zo?
Ja zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wil
beetje globale planning
Haha madquote:
zal met haar wel heel zuur zijnquote:Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik best fysiek ende lichamelijk verliefd kunnen worden op Chloro, of iets wat daar vaag op lijkt dan (op een zure manier) maar het grote nadeel is dat leraressen het altijd denken beter te weten en ik ben UitStraling
quote:Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik best fysiek ende lichamelijk verliefd kunnen worden op Chloro, of iets wat daar vaag op lijkt dan (op een zure manier) maar het grote nadeel is dat leraressen het altijd denken beter te weten en ik ben UitStraling
zo liefquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Zag net een luipaard die een klein wrattenzwijntje pakte en hij maakte hem niet meteen dood en dat kleine ding was helemaal in de war en ging zelfs tegen die luipaard aan liggen.![]()
Ik kan hier ook stuk om gaanquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Zag net een luipaard die een klein wrattenzwijntje pakte en hij maakte hem niet meteen dood en dat kleine ding was helemaal in de war en ging zelfs tegen die luipaard aan liggen.![]()
Alsof jij gevoel hebtquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Denk meer vanwege mijn zure persoonlijkheidquote:Op maandag 22 april 2019 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt door je geheimzinnige uitstraling
Er bestaat niet genoeg GHB in de wereld om dat te laten gebeuren, virgin boyquote:Op maandag 22 april 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zal je eens mad in je kut neuken, slet.
Nee die was snel weg gegaan die bitchquote:Op maandag 22 april 2019 22:26 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Hij had mss net daarvoor z'n moeder opgegeten.
Tja, zelfbescherming zeker? Ze had waarschijnlijk nog jongen om voor te zorgen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die was snel weg gegaan die bitch
Dieren laten vrij vaak hun kinderen opeten teneinde zelf te ontkomen aan een brute dood.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die was snel weg gegaan die bitch
Hee ik kijk dat ookquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Alsof je van jezelf al niet depressief genoeg bentquote:
SAMEN UIT SAMEN THUISquote:Op maandag 22 april 2019 22:36 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Tja, zelfbescherming zeker? Ze had waarschijnlijk nog jongen om voor te zorgen.
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel danquote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaat niet genoeg GHB in de wereld om dat te laten gebeuren, virgin boy
quote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel dan
Hihiquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel dan
Ben weer helemaal in balansquote:Op maandag 22 april 2019 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je van jezelf al niet depressief genoeg bent
Zo'n lekkere dikke prop hahaquote:Op maandag 22 april 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Chloro op 1.64 en 74 kilo, zomaar uit het niets.
Waarom zo veel gvdquote:Op maandag 22 april 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Chloro op 1.64 en 74 kilo, zomaar uit het niets.
Hoezo word ik dan ook meteen een stuk kleiner wtfquote:
Ja weet ik godsamme wat je wil zeggen met waarom zoveel?quote:Op maandag 22 april 2019 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo word ik dan ook meteen een stuk kleiner wtf
Buitenproportioneel ditquote:Op maandag 22 april 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik godsamme wat je wil zeggen met waarom zoveel?
En proporties zijn wel degelijk van belang jongedame
101,84 wow aber is een reusquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar opdondertje ben je wel he? Zeg ja.
Jij als iemand uit het Pieter Baan maar zie je ons klagenquote:Op maandag 22 april 2019 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flam komt echt over als een schrale kip.
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijkingquote:Op maandag 22 april 2019 23:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij als iemand uit het Pieter Baan maar zie je ons klagen
Vind meer dan twee huwelijken op je naam hebben wel een afwijking hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijking
As if, Chai heeft een heel nieuwe excelsheet moeten openen door al jouw vage afwijkingenquote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijking
Valt allemaal vrij goed uit te leggen op een menselijke manier hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind meer dan twee huwelijken op je naam hebben wel een afwijking hoor.
Bedankt Hansquote:
Noem er eens een dan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
As if, Chai heeft een heel nieuwe excelsheet moeten openen door al jouw vage afwijkingen
Nou meidquote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben trouwens ook twee keer ooit na een psycholoog gegaan omdat een vriendin dat wilde, klikte best wel met die stoffige baardmans, ik een beetje lullen, doosje met zakdoekjes naast me, luie stoel ergens in een tuinhuis, godsgruwelijk irritante zoete kutmuziek op maar ik liep eigenlijk best wel leeg, twee keer vond ik wel genoeg en toen ik hem belde met de boodschap, joooh bedankt het heeft geholpen zei die heel verbaasd ok dan, huh weet je het heel zeker?
Wij hadden hier een zeeman en die gebruikte zijn moeder als psychologe.quote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben trouwens ook twee keer ooit na een psycholoog gegaan omdat een vriendin dat wilde, klikte best wel met die stoffige baardmans, ik een beetje lullen, doosje met zakdoekjes naast me, luie stoel ergens in een tuinhuis, godsgruwelijk irritante zoete kutmuziek op maar ik liep eigenlijk best wel leeg, twee keer vond ik wel genoeg en toen ik hem belde met de boodschap, joooh bedankt het heeft geholpen zei die heel verbaasd ok dan, huh weet je het heel zeker?
Narcisme.quote:
Valt mee hoor, ik vind mezelf leuk ja maar om dat nu narcisme te noemen, denk het niet alhoewel ik het wel snap dat je het zegt.quote:
Heb elke dag hier in de sc de Fabeltjeskrantquote:
Hey je bent er nogquote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, morgen even checken
Bor de Wolf
Had Bor wel wat fatsoenlijks te neuken? Kan me eigenlijk niet zo goed heugen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, morgen even checken
Bor de Wolf
Denk dat Bor inmiddels een lieve vrouw en een roedel wolvenkindjes heeft, en niet zoals sommige anderen op late leeftijd alleen in z'n appartementje zit en op een internetforum opschept over hoe geweldig hij wel niet is met vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had Bor wel wat fatsoenlijks te neuken? Kan me eigenlijk niet zo goed heugen.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb elke dag hier in de sc de Fabeltjeskrant
wow, je denkt eens naquote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedacht me dat ik ook gewoon de browser weg kan klikken ipv ban aanvragen.
Engelse subs?quote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wil GoT kijken maar liet shady sites zoeken altijd aan mijn vriend over. Wie heeft link met subs en zonder vrouwen die met me willen chatten popups.
Mind blownquote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedacht me dat ik ook gewoon de browser weg kan klikken ipv ban aanvragen.
Kijk je leert het wel mijn vriendquote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat Bor inmiddels een lieve vrouw en een roedel wolvenkindjes heeft, en niet zoals sommige anderen op late leeftijd alleen in z'n appartementje zit en op een internetforum opschept over hoe geweldig hij wel niet is met vrouwen.
Ja ikquote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wil GoT kijken maar liet shady sites zoeken altijd aan mijn vriend over. Wie heeft link met subs en zonder vrouwen die met me willen chatten popups.
Nee Chinees pls.quote:Op maandag 22 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Engelse subs?
http://watch-series.live/
Noem me geen vriend plz. En ik heb geen kloonsquote:Op maandag 22 april 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk je leert het wel mijn vriend![]()
Ben jij trouwens MyLifeisGrey?
Haha is goed vriendquote:Op maandag 22 april 2019 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem me geen vriend plz. En ik heb geen kloons
Nou dan kots je het toch lekker weer uitquote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
Heb echt veeeeeeeel te lekker gegeten vandaag.
Was op de aardappel na gewoon gezond hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou dan kots je het toch lekker weer uit
Ik ook damn. Mijn pa betaalde dus achterlijk duur restaurant lekker man.quote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
Heb echt veeeeeeeel te lekker gegeten vandaag.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou dan kots je het toch lekker weer uit
Nice.quote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook damn. Mijn pa betaalde dus achterlijk duur restaurant lekker man.
Die ziet het nog wel zitten met je?quote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook damn. Mijn pa betaalde dus achterlijk duur restaurant lekker man.
Uiteraard, het is een verstandige man.quote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ziet het nog wel zitten met je?
Ik ga 'm niet uitleggen hoorquote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was op de aardappel na gewoon gezond hoor.
Rare tip jeetje.
Echt kut dat jij er dan wel weer om moet lachen gvdquote:
Je bent toch wel wat oud voor de ontkenningsfasequote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt kut dat jij er dan wel weer om moet lachen gvd
Die emoticon betekent niet dat je moet lachenquote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een gezin met kinderen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, het is een verstandige man.
Wel icm die PI gvd echt een fok noob jijquote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die emoticon betekent niet dat je moet lachen
Vind je helemaal niet kut, je bent geïntrigeerd tot op je laatste lichaamshaar en je hebt er best veel van.quote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zn foto's gezien, dit is geen fasequote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent toch wel wat oud voor de ontkenningsfase
Oh daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 22 april 2019 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel icm die PI gvd echt een fok noob jij
is het dan echt Niels of niet? Denk het nietquote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zn foto's gezien, dit is geen fase
quote:
Nee maar het scheelt weinigquote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is het dan echt Niels of niet? Denk het niet
Niels had tenminste nog seks, deze gap lult alleen over seks dat hij vroeger had.quote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is het dan echt Niels of niet? Denk het niet
Jij had gisteren nog zo'n prima seks dat je vandaag van een flat af wilde springen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niels had tenminste nog seks, deze gap lult alleen over seks dat hij vroeger had.
Nee, ik zou van een flat afspringen als ik ben zoals jou. Subtiel verschil.quote:Op maandag 22 april 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij had gisteren nog zo'n prima seks dat je vandaag van een flat af wilde springen.
Lees eens terug.quote:Op maandag 22 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik zou van een flat afspringen als ik ben zoals jou. Subtiel verschil.
Vet kut met zulke deuntjes. Dit zit nu 72 uur in mijn hoofd.quote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik luister daar nu naar, deel dat gewoon even met jullie.
Ik sowieso maar denk niet dat ik jou ga passeren.quote:Op maandag 22 april 2019 23:32 schreef Myrr het volgende:
Nu fluit morgen iedereen die mij passeert dat liedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |