Ga je niet.quote:Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk weeeeeeeeeeeeeeer uit eten, komt me een beetje de kont uit
Op zich is het gezond als eten je kont uit komt dus ik zie het probleem niet.quote:Op maandag 22 april 2019 14:28 schreef UitStraling het volgende:
Dadelijk weeeeeeeeeeeeeeer uit eten, komt me een beetje de kont uit
Ja hier niet zoquote:Op maandag 22 april 2019 14:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Helemaal niet. Op het strand is het windstil zelfs.
quote:Op maandag 22 april 2019 14:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op zich is het gezond als eten je kont uit komt dus ik zie het probleem niet.
Haha, lekker hequote:Op maandag 22 april 2019 14:40 schreef HPLC het volgende:
[..]
Valt mee, maar tegenwind was toch weer even afzien net
Wil je haar nummer?quote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Zou nu liever met Chloro op de bank en chips en guacamole en overdagkaarsjes makkelijk gekleed Our Planet zitten kijken.
Flam was dat aan het kijken. Je haalt nu de boel door elkaar, al heb ik niet het idee dat je dit erg vindt hahaquote:Op maandag 22 april 2019 14:55 schreef UitStraling het volgende:
Zou nu liever met Chloro op de bank en chips en guacamole en overdagkaarsjes makkelijk gekleed Our Planet zitten kijken.
Zeker, de conditie lijkt ook weer terug. Blijkbaar ben ik toch een mooiweerfietser. Jij nog wat gedaan?quote:
quote:Op maandag 22 april 2019 15:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Flam was dat aan het kijken. Je haalt nu de boel door elkaar, al heb ik niet het idee dat je dit erg vindt haha
Vanochtend 5k gelopen, was te warm moet daar echt aan wennen weer, daarna paasbrunch en denk dat ik hem dadelijk even aantrapquote:Op maandag 22 april 2019 15:09 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker, de conditie lijkt ook weer terug. Blijkbaar ben ik toch een mooiweerfietser. Jij nog wat gedaan?
De wind trekt nu ook wel aan hier.quote:Op maandag 22 april 2019 15:29 schreef Le_Professeur het volgende:
Iets van windkracht 4 ofzo dat wordt hoe dan ook janken op een MTB
Ja hele omslag ineensquote:Op maandag 22 april 2019 15:16 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vanochtend 5k gelopen, was te warm moet daar echt aan wennen weer, daarna paasbrunch en denk dat ik hem dadelijk even aantrap
hahHhahqhquote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gekanoed met het kliekje bij Braddie?
Lekker hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 18:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ging als een tiet. Kon je de wind maar draaien, kon stukje 50km/u
Chloroform is al gereserveerd voor Profquote:Op maandag 22 april 2019 18:18 schreef Vollenhoven het volgende:
Is die Cholo lekker?
Ik keek vanmiddag op de fotoboek van allerlij chicks maar niks gevonden
Die gast lijkt mij echt een beta. Die houdt het een dag vol.quote:Op maandag 22 april 2019 18:19 schreef HPLC het volgende:
[..]
Chloroform is al gereserveerd voor Prof
Ja jij?quote:Op maandag 22 april 2019 18:18 schreef Vollenhoven het volgende:
Is die Cholo lekker?
Ik keek vanmiddag op de fotoboek van allerlij chicks maar niks gevonden
Denk dat Prof goed in het uitdelen van een paar klappen is andersquote:Op maandag 22 april 2019 18:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die gast lijkt mij echt een beta. Die houdt het een dag vol.
Haha grapje ben helemaal niet lekkerquote:
Dat denk ik dus ook jaquote:Op maandag 22 april 2019 18:20 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die gast lijkt mij echt een beta. Die houdt het een dag vol.
wat hebben we gelachenquote:Op maandag 22 april 2019 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha grapje ben helemaal niet lekker
Lol neequote:Op maandag 22 april 2019 17:53 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker gekanoed met het kliekje bij Braddie?
Fijnquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 18:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha grapje ben helemaal niet lekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |