quote:Op maandag 22 april 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar opdondertje ben je wel he? Zeg ja.
Jij als iemand uit het Pieter Baan maar zie je ons klagenquote:Op maandag 22 april 2019 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flam komt echt over als een schrale kip.
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijkingquote:Op maandag 22 april 2019 23:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij als iemand uit het Pieter Baan maar zie je ons klagen
Vind meer dan twee huwelijken op je naam hebben wel een afwijking hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijking
As if, Chai heeft een heel nieuwe excelsheet moeten openen door al jouw vage afwijkingenquote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijking
Valt allemaal vrij goed uit te leggen op een menselijke manier hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind meer dan twee huwelijken op je naam hebben wel een afwijking hoor.
Bedankt Hansquote:
Noem er eens een dan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
As if, Chai heeft een heel nieuwe excelsheet moeten openen door al jouw vage afwijkingen
Nou meidquote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben trouwens ook twee keer ooit na een psycholoog gegaan omdat een vriendin dat wilde, klikte best wel met die stoffige baardmans, ik een beetje lullen, doosje met zakdoekjes naast me, luie stoel ergens in een tuinhuis, godsgruwelijk irritante zoete kutmuziek op maar ik liep eigenlijk best wel leeg, twee keer vond ik wel genoeg en toen ik hem belde met de boodschap, joooh bedankt het heeft geholpen zei die heel verbaasd ok dan, huh weet je het heel zeker?
Wij hadden hier een zeeman en die gebruikte zijn moeder als psychologe.quote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben trouwens ook twee keer ooit na een psycholoog gegaan omdat een vriendin dat wilde, klikte best wel met die stoffige baardmans, ik een beetje lullen, doosje met zakdoekjes naast me, luie stoel ergens in een tuinhuis, godsgruwelijk irritante zoete kutmuziek op maar ik liep eigenlijk best wel leeg, twee keer vond ik wel genoeg en toen ik hem belde met de boodschap, joooh bedankt het heeft geholpen zei die heel verbaasd ok dan, huh weet je het heel zeker?
Narcisme.quote:
Valt mee hoor, ik vind mezelf leuk ja maar om dat nu narcisme te noemen, denk het niet alhoewel ik het wel snap dat je het zegt.quote:
Heb elke dag hier in de sc de Fabeltjeskrantquote:
Hey je bent er nogquote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, morgen even checken
Bor de Wolf
Had Bor wel wat fatsoenlijks te neuken? Kan me eigenlijk niet zo goed heugen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, morgen even checken
Bor de Wolf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |