Tja, zelfbescherming zeker? Ze had waarschijnlijk nog jongen om voor te zorgen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die was snel weg gegaan die bitch
Dieren laten vrij vaak hun kinderen opeten teneinde zelf te ontkomen aan een brute dood.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die was snel weg gegaan die bitch
Hee ik kijk dat ookquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Zag net een luipaard die een klein wrattenzwijntje pakte en hij maakte hem niet meteen dood en dat kleine ding was helemaal in de war en ging zelfs tegen die luipaard aan liggen.![]()
Alsof je van jezelf al niet depressief genoeg bentquote:
SAMEN UIT SAMEN THUISquote:Op maandag 22 april 2019 22:36 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Tja, zelfbescherming zeker? Ze had waarschijnlijk nog jongen om voor te zorgen.
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel danquote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaat niet genoeg GHB in de wereld om dat te laten gebeuren, virgin boy
quote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel dan
Hihiquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel dan
Ben weer helemaal in balansquote:Op maandag 22 april 2019 22:43 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alsof je van jezelf al niet depressief genoeg bent
Zo'n lekkere dikke prop hahaquote:Op maandag 22 april 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Chloro op 1.64 en 74 kilo, zomaar uit het niets.
Waarom zo veel gvdquote:Op maandag 22 april 2019 22:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik schat Chloro op 1.64 en 74 kilo, zomaar uit het niets.
Hoezo word ik dan ook meteen een stuk kleiner wtfquote:
Ja weet ik godsamme wat je wil zeggen met waarom zoveel?quote:Op maandag 22 april 2019 22:58 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo word ik dan ook meteen een stuk kleiner wtf
Buitenproportioneel ditquote:Op maandag 22 april 2019 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja weet ik godsamme wat je wil zeggen met waarom zoveel?
En proporties zijn wel degelijk van belang jongedame
101,84 wow aber is een reusquote:
quote:Op maandag 22 april 2019 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee maar opdondertje ben je wel he? Zeg ja.
Jij als iemand uit het Pieter Baan maar zie je ons klagenquote:Op maandag 22 april 2019 23:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Flam komt echt over als een schrale kip.
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijkingquote:Op maandag 22 april 2019 23:04 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Jij als iemand uit het Pieter Baan maar zie je ons klagen
Vind meer dan twee huwelijken op je naam hebben wel een afwijking hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijking
As if, Chai heeft een heel nieuwe excelsheet moeten openen door al jouw vage afwijkingenquote:Op maandag 22 april 2019 23:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben een van de weinigen hier zonder benoemde psychische afwijking
Valt allemaal vrij goed uit te leggen op een menselijke manier hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Vind meer dan twee huwelijken op je naam hebben wel een afwijking hoor.
Bedankt Hansquote:
Noem er eens een dan?quote:Op maandag 22 april 2019 23:09 schreef Chloroform het volgende:
[..]
As if, Chai heeft een heel nieuwe excelsheet moeten openen door al jouw vage afwijkingen
Nou meidquote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben trouwens ook twee keer ooit na een psycholoog gegaan omdat een vriendin dat wilde, klikte best wel met die stoffige baardmans, ik een beetje lullen, doosje met zakdoekjes naast me, luie stoel ergens in een tuinhuis, godsgruwelijk irritante zoete kutmuziek op maar ik liep eigenlijk best wel leeg, twee keer vond ik wel genoeg en toen ik hem belde met de boodschap, joooh bedankt het heeft geholpen zei die heel verbaasd ok dan, huh weet je het heel zeker?
Wij hadden hier een zeeman en die gebruikte zijn moeder als psychologe.quote:Op maandag 22 april 2019 23:12 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben trouwens ook twee keer ooit na een psycholoog gegaan omdat een vriendin dat wilde, klikte best wel met die stoffige baardmans, ik een beetje lullen, doosje met zakdoekjes naast me, luie stoel ergens in een tuinhuis, godsgruwelijk irritante zoete kutmuziek op maar ik liep eigenlijk best wel leeg, twee keer vond ik wel genoeg en toen ik hem belde met de boodschap, joooh bedankt het heeft geholpen zei die heel verbaasd ok dan, huh weet je het heel zeker?
Narcisme.quote:
Valt mee hoor, ik vind mezelf leuk ja maar om dat nu narcisme te noemen, denk het niet alhoewel ik het wel snap dat je het zegt.quote:
Heb elke dag hier in de sc de Fabeltjeskrantquote:
Hey je bent er nogquote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, morgen even checken
Bor de Wolf
Had Bor wel wat fatsoenlijks te neuken? Kan me eigenlijk niet zo goed heugen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nice, morgen even checken
Bor de Wolf
Denk dat Bor inmiddels een lieve vrouw en een roedel wolvenkindjes heeft, en niet zoals sommige anderen op late leeftijd alleen in z'n appartementje zit en op een internetforum opschept over hoe geweldig hij wel niet is met vrouwen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Had Bor wel wat fatsoenlijks te neuken? Kan me eigenlijk niet zo goed heugen.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb elke dag hier in de sc de Fabeltjeskrant
wow, je denkt eens naquote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedacht me dat ik ook gewoon de browser weg kan klikken ipv ban aanvragen.
Engelse subs?quote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wil GoT kijken maar liet shady sites zoeken altijd aan mijn vriend over. Wie heeft link met subs en zonder vrouwen die met me willen chatten popups.
Mind blownquote:Op maandag 22 april 2019 23:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Bedacht me dat ik ook gewoon de browser weg kan klikken ipv ban aanvragen.
Kijk je leert het wel mijn vriendquote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Denk dat Bor inmiddels een lieve vrouw en een roedel wolvenkindjes heeft, en niet zoals sommige anderen op late leeftijd alleen in z'n appartementje zit en op een internetforum opschept over hoe geweldig hij wel niet is met vrouwen.
Ja ikquote:Op maandag 22 april 2019 23:21 schreef Myrr het volgende:
Wil GoT kijken maar liet shady sites zoeken altijd aan mijn vriend over. Wie heeft link met subs en zonder vrouwen die met me willen chatten popups.
Nee Chinees pls.quote:Op maandag 22 april 2019 23:22 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Engelse subs?
http://watch-series.live/
Noem me geen vriend plz. En ik heb geen kloonsquote:Op maandag 22 april 2019 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk je leert het wel mijn vriend![]()
Ben jij trouwens MyLifeisGrey?
Haha is goed vriendquote:Op maandag 22 april 2019 23:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem me geen vriend plz. En ik heb geen kloons
Nou dan kots je het toch lekker weer uitquote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
Heb echt veeeeeeeel te lekker gegeten vandaag.
Was op de aardappel na gewoon gezond hoor.quote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou dan kots je het toch lekker weer uit
Ik ook damn. Mijn pa betaalde dus achterlijk duur restaurant lekker man.quote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Myrr het volgende:
Heb echt veeeeeeeel te lekker gegeten vandaag.
quote:Op maandag 22 april 2019 23:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nou dan kots je het toch lekker weer uit
Nice.quote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook damn. Mijn pa betaalde dus achterlijk duur restaurant lekker man.
Die ziet het nog wel zitten met je?quote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ook damn. Mijn pa betaalde dus achterlijk duur restaurant lekker man.
Uiteraard, het is een verstandige man.quote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die ziet het nog wel zitten met je?
Ik ga 'm niet uitleggen hoorquote:Op maandag 22 april 2019 23:25 schreef Myrr het volgende:
[..]
Was op de aardappel na gewoon gezond hoor.
Rare tip jeetje.
Echt kut dat jij er dan wel weer om moet lachen gvdquote:
Je bent toch wel wat oud voor de ontkenningsfasequote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Echt kut dat jij er dan wel weer om moet lachen gvd
Die emoticon betekent niet dat je moet lachenquote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Met een gezin met kinderen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:26 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Uiteraard, het is een verstandige man.
Wel icm die PI gvd echt een fok noob jijquote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Die emoticon betekent niet dat je moet lachen
Vind je helemaal niet kut, je bent geïntrigeerd tot op je laatste lichaamshaar en je hebt er best veel van.quote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zn foto's gezien, dit is geen fasequote:Op maandag 22 april 2019 23:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Je bent toch wel wat oud voor de ontkenningsfase
Oh daar kijk ik nooit naar.quote:Op maandag 22 april 2019 23:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wel icm die PI gvd echt een fok noob jij
is het dan echt Niels of niet? Denk het nietquote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb zn foto's gezien, dit is geen fase
quote:
Nee maar het scheelt weinigquote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is het dan echt Niels of niet? Denk het niet
Niels had tenminste nog seks, deze gap lult alleen over seks dat hij vroeger had.quote:Op maandag 22 april 2019 23:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
is het dan echt Niels of niet? Denk het niet
Jij had gisteren nog zo'n prima seks dat je vandaag van een flat af wilde springen.quote:Op maandag 22 april 2019 23:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Niels had tenminste nog seks, deze gap lult alleen over seks dat hij vroeger had.
Nee, ik zou van een flat afspringen als ik ben zoals jou. Subtiel verschil.quote:Op maandag 22 april 2019 23:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij had gisteren nog zo'n prima seks dat je vandaag van een flat af wilde springen.
Lees eens terug.quote:Op maandag 22 april 2019 23:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, ik zou van een flat afspringen als ik ben zoals jou. Subtiel verschil.
Vet kut met zulke deuntjes. Dit zit nu 72 uur in mijn hoofd.quote:Op maandag 22 april 2019 23:33 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik luister daar nu naar, deel dat gewoon even met jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |