`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wilquote:Op maandag 22 april 2019 22:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gewoon paar dagen blijven waar je het leuk vindt
Tering, ben je zwakzinnig of zo?quote:Op maandag 22 april 2019 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wil
beetje globale planning
tquote:Op maandag 22 april 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, ben je zwakzinnig of zo?
Ja zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wil
beetje globale planning
Haha madquote:
zal met haar wel heel zuur zijnquote:Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik best fysiek ende lichamelijk verliefd kunnen worden op Chloro, of iets wat daar vaag op lijkt dan (op een zure manier) maar het grote nadeel is dat leraressen het altijd denken beter te weten en ik ben UitStraling
quote:Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik best fysiek ende lichamelijk verliefd kunnen worden op Chloro, of iets wat daar vaag op lijkt dan (op een zure manier) maar het grote nadeel is dat leraressen het altijd denken beter te weten en ik ben UitStraling
zo liefquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Zag net een luipaard die een klein wrattenzwijntje pakte en hij maakte hem niet meteen dood en dat kleine ding was helemaal in de war en ging zelfs tegen die luipaard aan liggen.![]()
Ik kan hier ook stuk om gaanquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Zag net een luipaard die een klein wrattenzwijntje pakte en hij maakte hem niet meteen dood en dat kleine ding was helemaal in de war en ging zelfs tegen die luipaard aan liggen.![]()
Alsof jij gevoel hebtquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Denk meer vanwege mijn zure persoonlijkheidquote:Op maandag 22 april 2019 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt door je geheimzinnige uitstraling
Er bestaat niet genoeg GHB in de wereld om dat te laten gebeuren, virgin boyquote:Op maandag 22 april 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zal je eens mad in je kut neuken, slet.
Nee die was snel weg gegaan die bitchquote:Op maandag 22 april 2019 22:26 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Hij had mss net daarvoor z'n moeder opgegeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |