Echt heel mooiquote:Op maandag 22 april 2019 21:32 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zal de rest van mijn leven naar de lucht kijken
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bankquote:Op maandag 22 april 2019 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom maar een keer kijken, ze zijn vaak in het wild te bewonderen hier in de binnenstad.
quote:
54quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel weken van te voren moet je backpackreis van 3 weken voorbereid hebben
0quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Dimachaerus het volgende:
hoeveel weken van te voren moet je backpackreis van 3 weken voorbereid hebben
Dit zestien keer gelezen en zit nog steeds met een enorme erectiequote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bank
Wat is het probleem precies?quote:Op maandag 22 april 2019 21:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja nee dan weet ik het wel weer, dan duik jij spontaan ergens op, spike je mn drankje en voor ik het weet lig ik met mn onderbroekje op de enkels bewusteloos bij jou op de bank
quote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit zestien keer gelezen en zit nog steeds met een enorme erectie
Pics?quote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Snap ikquote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Peter Steele, stond hij trots met zijn enorme lul in de Playgirl tot hij erachter kwam dat dat blad vooral door homo's "gelezen" werdquote:Op maandag 22 april 2019 21:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Pics?
Ik vraag dit voor een vriend.
ik wil vietnamquote:Op maandag 22 april 2019 21:43 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Waar ga je heen heb je je shots al gehad
Hoe groot was die lul?quote:Op maandag 22 april 2019 21:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit doet me denken aan Peter Steele, stond hij trots met zijn enorme lul in de Playgirl tot hij erachter kwam dat dat blad vooral door homo's "gelezen" werd
12 cm valt wel mee hoorquote:Op maandag 22 april 2019 21:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja zo groot was hij ook weer niet voor zo'n berg van een man.quote:
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.quote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Niemand vindt het raar dat hij daadwerkelijk een snoeiharde pik kreeg van die post?
Hier ook man.quote:Op maandag 22 april 2019 21:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
18 op een relaxed leuk geil dagje.
Post nog eens zoiets?quote:Op maandag 22 april 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.
Rtquote:Op maandag 22 april 2019 21:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Please, hij zal niet de eerste zijn die een harde pik krijgt van mijn posts.
Nee hoeft nietquote:Op maandag 22 april 2019 21:47 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik wil vietnam
nee
als je lokaal hostel gaat boeken he, moet je dan ook gelijk aangeven hoeveel nachten je verblijft?
Alsof ik waterijsjes uit sta te delen in de plaatselijke speeltuin met een bepaalde blik in mijn ogenquote:Op maandag 22 april 2019 21:50 schreef Le_Professeur het volgende:
Niemand vindt het raar dat hij daadwerkelijk een snoeiharde pik kreeg van die post?
Wanneer was dat ook alweer?quote:Op maandag 22 april 2019 21:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof ik waterijsjes uit sta te delen in de plaatselijke speeltuin met een bepaalde blik in mijn ogen
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeldquote:
Gewoon paar dagen blijven waar je het leuk vindtquote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeld
elke dag andere hostel zoeken is niet relaxed toch
Juist wel want dan leef je daar echt (voor eventjes dan)quote:Op maandag 22 april 2019 22:01 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
oke nice, hoeveel dagen raad je aan per bestemming bijvoorbeeld
elke dag andere hostel zoeken is niet relaxed toch
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wilquote:Op maandag 22 april 2019 22:02 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Gewoon paar dagen blijven waar je het leuk vindt
Tering, ben je zwakzinnig of zo?quote:Op maandag 22 april 2019 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wil
beetje globale planning
tquote:Op maandag 22 april 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tering, ben je zwakzinnig of zo?
Ja zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
`maak je voor jezelf een globaal schema van dingen waar je heen wil
beetje globale planning
Haha madquote:
zal met haar wel heel zuur zijnquote:Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik best fysiek ende lichamelijk verliefd kunnen worden op Chloro, of iets wat daar vaag op lijkt dan (op een zure manier) maar het grote nadeel is dat leraressen het altijd denken beter te weten en ik ben UitStraling
quote:Op maandag 22 april 2019 22:11 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou denk ik best fysiek ende lichamelijk verliefd kunnen worden op Chloro, of iets wat daar vaag op lijkt dan (op een zure manier) maar het grote nadeel is dat leraressen het altijd denken beter te weten en ik ben UitStraling
zo liefquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Zag net een luipaard die een klein wrattenzwijntje pakte en hij maakte hem niet meteen dood en dat kleine ding was helemaal in de war en ging zelfs tegen die luipaard aan liggen.![]()
Ik kan hier ook stuk om gaanquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Zag net een luipaard die een klein wrattenzwijntje pakte en hij maakte hem niet meteen dood en dat kleine ding was helemaal in de war en ging zelfs tegen die luipaard aan liggen.![]()
Alsof jij gevoel hebtquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Denk meer vanwege mijn zure persoonlijkheidquote:Op maandag 22 april 2019 22:17 schreef McGrath het volgende:
[..]
dat komt door je geheimzinnige uitstraling
Er bestaat niet genoeg GHB in de wereld om dat te laten gebeuren, virgin boyquote:Op maandag 22 april 2019 22:30 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Zal je eens mad in je kut neuken, slet.
Nee die was snel weg gegaan die bitchquote:Op maandag 22 april 2019 22:26 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
Hij had mss net daarvoor z'n moeder opgegeten.
Tja, zelfbescherming zeker? Ze had waarschijnlijk nog jongen om voor te zorgen.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die was snel weg gegaan die bitch
Dieren laten vrij vaak hun kinderen opeten teneinde zelf te ontkomen aan een brute dood.quote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee die was snel weg gegaan die bitch
Hee ik kijk dat ookquote:Op maandag 22 april 2019 22:20 schreef Catkiller het volgende:
Alsof je van jezelf al niet depressief genoeg bentquote:
SAMEN UIT SAMEN THUISquote:Op maandag 22 april 2019 22:36 schreef The_answer_is_within_you het volgende:
[..]
Tja, zelfbescherming zeker? Ze had waarschijnlijk nog jongen om voor te zorgen.
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel danquote:Op maandag 22 april 2019 22:31 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Er bestaat niet genoeg GHB in de wereld om dat te laten gebeuren, virgin boy
quote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel dan
Hihiquote:Op maandag 22 april 2019 22:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
is wel beetje afhankelijk van lichaamsgewicht enzo dus ja snap ik wel dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |