Ssstt it's a secretquote:
Waarom wil je datquote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
Kan je je account hier laten blokkeren? Of moet ik gekke shit gaan roepen voor een ban?
Need some tips?quote:Op maandag 22 april 2019 18:45 schreef JimmyDean het volgende:
Kan je je account hier laten blokkeren? Of moet ik gekke shit gaan roepen voor een ban?
Omdat je de afgelopen tijd 18 mental breakdowns hebt gehad waar wij van hebben mogen meegenieten?quote:
Echt he, wat een gejankquote:Op maandag 22 april 2019 18:57 schreef HPLC het volgende:
Mag je al niet eens meer je zelfaangevraagde ban bespreken
Zoietsquote:Op maandag 22 april 2019 18:54 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat je de afgelopen tijd 18 mental breakdowns hebt gehad waar wij van hebben mogen meegenieten?
Maar we denken nu niet anders over je hoor.quote:
hans is friendzone materialquote:Op maandag 22 april 2019 19:42 schreef scrupuleus het volgende:
Hans wanneer ga jij eens de liefde vinden?
Je bent zo'n warm persoon die iemand heel gelukkig kan maken.
Huh ben jij dat niet?quote:Op maandag 22 april 2019 19:50 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Als ik gay was zou ik hem de hele dag vertroetelen hoor!
Vind als je het over het vertroetelen van een man hebt en zijn warme persoonlijkheid je die deur nog niet in het slot hebt laten vallen.quote:Op maandag 22 april 2019 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid uit te sluiten.
Woordenkunstenaar ben je toch af en toe.quote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind als je het over het vertroetelen van een man hebt en zijn warme persoonlijkheid je die deur nog niet in het slot hebt laten vallen.
Irl keer ik mij waarschijnlijk direct van hem af.quote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Vind als je het over het vertroetelen van een man hebt en zijn warme persoonlijkheid je die deur nog niet in het slot hebt laten vallen.
Ik vind die zin niet zo mooi.quote:Op maandag 22 april 2019 20:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Woordenkunstenaar ben je toch af en toe.
Wat heb je gedaan vandaagquote:Op maandag 22 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat let jequote:Op maandag 22 april 2019 20:24 schreef UitStraling het volgende:
Nu wel zin om een vrouwenhart over te laten slaan, vaak
Die wil niet want die weet niet hoe dartel, grappig, sensueel en leuk ik kan zijnquote:Op maandag 22 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ga je het weer proberen bij Chloro?
quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou en Prof toch niet in de steek laten?
Met peddelsquote:Op maandag 22 april 2019 20:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Sportief dagje en een paasbrunch
Hoe heb je gekanood
Ik ben niet zo dol op binding.quote:Op maandag 22 april 2019 20:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan jou en Prof toch niet in de steek laten?
Zo lekker als je mad bentquote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh gaan we op deze toer, flikker maar op dan
Ik vind Prof serieus een leuk en mooi mens, zou een vriend van me kunnen zijn.quote:Op maandag 22 april 2019 20:31 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik ben niet zo dol op binding.
En prof is daar ook nauwelijks toe instaat.
hahahqqhhquote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Prof serieus een leuk en mooi mens, zou een vriend van me kunnen zijn.
Ben je vaak teleurgesteld in mensen?quote:Op maandag 22 april 2019 20:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind Prof serieus een leuk en mooi mens, zou een vriend van me kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |