Vroegert was dit een reltopic ... en toen kwam jij met je vers gebakken koekjes, je gebreide sokken en Jasmijn theequote:Op vrijdag 19 april 2019 17:29 schreef QuarterBack het volgende:
Tja, en dan maar hopen dat het zo is
Vroeger, wat weet jij nou van vroeger, je bent ook maar een import neppert uit vervlogen tijdenquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:41 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Vroegert was dit een reltopic ... en toen kwam jij met je vers gebakken koekjes, je gebreide sokken en Jasmijn thee
Ja kunst, zou oud als jij is hier niemand, jij vocht hier nog tegen de Batavieren als ik het goed heb en als je niet kon winnen altijd maar "Vonnie, vonnie, help ze pesten me"quote:Op vrijdag 19 april 2019 17:47 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Vroeger, wat weet jij nou van vroeger, je bent ook maar een import neppert uit vervlogen tijden
Sjah logisch ze was zowat de enige die begreep dat ze die ouwe Vollertjes niet gelijk moest afserveren, maar ja "sommigen" hadden wat ego problemen, maar daar herken je jezelf natuurlijk niet meer in, het Fok geheugen is niet zo groot meerquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:52 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Ja kunst, zou oud als jij is hier niemand, jij vocht hier nog tegen de Batavieren als ik het goed heb en als je niet kon winnen altijd maar "Vonnie, vonnie, help ze pesten me"
Toen was je nog niet Senielquote:Op vrijdag 19 april 2019 17:57 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Sjah logisch ze was zowat de enige die begreep dat ze die ouwe Vollertjes niet gelijk moest afserveren, maar ja "sommigen" hadden wat ego problemen, maar daar herken je jezelf natuurlijk niet meer in, het Fok geheugen is niet zo groot meer
Ohw ga je uit dat vaatje tappen, " toen" was alles best rellen en trollen het kon niet op, maar sinds Danny's New Order niets meer mag ineens een beetje seniliteit gaan verwijten , zwak hoorquote:
Is Alzheimer-light ook toegestaan dan.quote:
Mmm, over wat Danny's woorden en beloften wilde ik het maar liever niet hebben, ik weet hoe zijn FA's daarmee omgaan. Basta ... ik draai nog een plaatjequote:Op vrijdag 19 april 2019 18:03 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ohw ga je uit dat vaatje tappen, " toen" was alles best rellen en trollen het kon niet op, maar sinds Danny's New Order niets meer mag ineens een beetje seniliteit gaan verwijten , zwak hoor
Daar ben ik me veel te jong voor hoor.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is Alzheimer-light ook toegestaan dan.
Tuurlijk..quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:10 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Is Alzheimer-light ook toegestaan dan.
Mooi ! Ik vergeet weleens wat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Daar ben ik me veel te jong voor hoor.
Ah tnx.quote:
Pre-seniele chat?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
Als het maar goed komt.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ook.maar dan vergeet ik het gewoon dat ik vergeten ben.
![]()
Hmmm.quote:
En ook die is nep, een Bee Gee verkracht, moest dat nou weer ?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:12 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Mmm, over wat Danny's woorden en beloften wilde ik het maar liever niet hebben, ik weet hoe zijn FA's daarmee omgaan. Basta ... ik draai nog een plaatje
Moet jij niet es ergens anders dingen doen toevallig?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:12 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maak hem nou niet van streekquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En ook die is nep, een Bee Gee verkracht, moest dat nou weer ?
Heeft ook zijn voordelen. Je ziet een goede film en een paar weken later kun je hem nog een keer kijken en dan is die nog net zo spannend omdat je niet meer weet hoe die gaat.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:17 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ook.maar dan vergeet ik het gewoon dat ik het vergeten ben.
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:23 schreef tonja het volgende:
Wat een slap geouwehoer hierJa, laten we het eens over tekenen hebben, hoe zat dat ook alweer bij jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik teken iets en dan ben ik het weer vergeten en Tonja mag dan raden, zoiets.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:24 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Ja, laten we het eens over tekenen hebben, hoe zat dat ook alweer bij jou?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:18 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En ook die is nep, een Bee Gee verkracht, moest dat nou weer ?
Kan je net zo mooi tekenen als Tonja?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik teken iets en dan ben ik het weer vergeten en Tonja mag dan raden, zoiets.
Shitty job danquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:28 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Frusciante is een muzkant/gitarist die onbereikbaar is voor enig broertje Gib, dood of levend.
Voor zover ik nu weet, niet.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:29 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kan je net zo mooi tekenen als Tonja?
En dinsdag gaat dat showtje weer open?quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:27 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gelukkig dat er iemand is die mij begrijpt.quote:
Je bent van harte welkom. Nu even iets voor struis freubelen kom straks nog wel even buurten hier.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:30 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
En dinsdag gaat dat showtje weer open?
Als die link het doet ga ik dinsdag even meedoen, als die link werkt dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:33 schreef tonja het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom. Nu even iets voor struis freubelen kom straks nog wel even buurten hier.
Jaja, en dat moet een prestatie zijn dan of zoiets, of een tribute , nou ja het klonk shit iigquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:34 schreef BloesBloes het volgende:
[..]
Het was een grapje. hij had het die middag voor het eerst een keer gespeeld ...
De link in mijn onderschrift doet het hier gewoon.quote:Op vrijdag 19 april 2019 18:35 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Als die link het doet ga ik dinsdag even meedoen, als die link werkt dus
Nah, dat is dan geregeldquote:Op vrijdag 19 april 2019 18:50 schreef tonja het volgende:
[..]
De link in mijn onderschrift doet het hier gewoon.
Hahahahaha kutwijfquote:Op vrijdag 19 april 2019 22:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, Tonja tekent iets.... en dat mislukt... dan is het kripties
Oh, dat is het. Ik begreep er al niets van.quote:Op vrijdag 19 april 2019 22:55 schreef oma-Nijn het volgende:
Nee, Tonja tekent iets.... en dat mislukt... dan is het kripties
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:28 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Oh, dat is het. Ik begreep er al niets van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:37 schreef tonja het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik snap ook nergens iets van.
Zalig zijn de armen van geest, lekker lijntjes trekken.Djeeez, ik heb echt teveel gedronkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op zaterdag 20 april 2019 00:38 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Djeeez, ik heb echt teveel gedronken
quote:
Altijd uit op aandachtquote:Op zaterdag 20 april 2019 18:48 schreef Cargamelk het volgende:
Weet niet of het al bekend was maar 1 van de sl's van gisteren is opgelost![]()
Nu ben ik nieuwsgierig wat hier stondquote:
Ik denk dat ze echt lucht tekort kreeg.quote:Op zaterdag 20 april 2019 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Altijd uit op aandacht![]()
Maar ze zit weer eens in de uitzending
Ik dacht echt dat ze er korter in zat. Lekker slim gedaan dan. Goede begeleidingquote:Op zondag 21 april 2019 00:32 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik denk dat ze echt lucht tekort kreeg.
Zij zat namelijk al behoorlijk lang (echt velen minuten lang) in die bal voordat Kaylee eindelijk eens zo ver was en.....
[ afbeelding ]
En dan daarbij de lichamelijke inspanning van vooruit gaan. Dus ik denk niet dat dit gespeeld was
(Mylene ging overigens met Shelley samen, niet met Kaylee wat ik dacht)quote:Op zondag 21 april 2019 00:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik dacht echt dat ze er korter in zat. Lekker slim gedaan dan. Goede begeleiding
Klopt Zeyina, voordat ze starten zei Mylene al dat ze het erg warm had in dat ding. Ze zat toen al een tijdje geduldig te wachten.quote:Op zondag 21 april 2019 00:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
(Mylene ging overigens met Shelley samen, niet met Kaylee wat ik dacht)
UTO / [COS-UTO2#3214]Bijna tijd voor de doorzichtige ballen (Meerspelen)
Hier zie je Mylene op de achtergrond al in de bal stappen terwijl Andrea nog halverwege op het water ligt. Die moet dus nog naar de kant, wat van wat ik me herinner nog al even duurde. Volgens mij werd ze uiteindelijk door iemand naar de kant getrokken. Dan moet Andrea er uit en Shelley
er in en dan moet hij nog opgeblazen worden.
13.13 u stapt Mylene in de bal.
13.17 u dobbert ze op het water wachtend op Shelley die nog maar in een half opgeblazen ballon zit.
Dus dat duurt nog even. Dan moeten ze nog beiden achter de lijn om te starten.
Dus alles bij elkaar zijn dat aardig wat minuten.
Dus al aardig wat zuurstof 'op' en dan in volle activiteit vooruit, wat veel zuurstof vraagt.
Dat is in ieder geval zoals ik het zie
Mijn rekeningnummer met de pincodequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig wat hier stond
Goedemorgen. Die hoef ik nietquote:
quote:
Dank je OmaNijn,quote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik wens iedereen een vrolijk Pasen.![]()
[ afbeelding ]
Jij ook Omaquote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
goa houdt ook wel van een feestjequote:Op zondag 21 april 2019 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Nog 3 weken
Heb GOA maar even een berichtje gestuurd.....
Proeven is wel leuk.quote:Op zondag 21 april 2019 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
goa houdt ook wel van een feestje![]()
Is het een idee als ik wat van mijn zelfgemaakte bier meeneem? De IPA in elk geval? Ik heb net gisteravond de Red Ale gebotteld, weet niet of het dan al drinkbaar is (duurt 4 weken).
Als jullie het aandurfen om te proeven
owj gaaf! Ik neem in elk geval de IPA mee en ik proef een dag van tevoren de Red Ale. Smaakt het ok, dan neem ik die ook mee.quote:
Ik lust geen bier, maar wil het wel even proeven en opa zal ook wel willen nippenquote:Op zondag 21 april 2019 11:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj gaaf! Ik neem in elk geval de IPA mee en ik proef een dag van tevoren de Red Ale. Smaakt het ok, dan neem ik die ook mee.
Wel gewoon eerlijk zeggen dan he, als het nergens naar smaakt is dat ook helemaal prima. Kun je het wegspoelen met de Baileys![]()
Wacht ik zet dit even in de Meet topic, even kijken of er anderen zijn die ook willen proeven. Dan weet ik hoeveel ik mee moet nemen. Is dat ok?
stiekem op de wc drinken met z'n allenquote:Op zondag 21 april 2019 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lust geen bier, maar wil het wel even proeven en opa zal ook wel willen nippen![]()
Ja natuurlijk. Ik zal het even melden bij de kroegeigenaar... normaal mogen zelf meegebrachte drankjes niet
Ik ook iedereen Fijne dagen !quote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zennnnnquote:Op maandag 22 april 2019 21:07 schreef christmastsunami het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehheh, dat was nuttig tijdverdrijf
quote:Op maandag 22 april 2019 21:07 schreef christmastsunami het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehheh, dat was nuttig tijdverdrijf
quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:44 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
Dat is nu, nou r op af danquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:44 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
Jij had NUL zag ik, met een eervolle vermeldingquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
PB heeft gewonnen
RLS Lurk slettjeh
snap ut spel steeds nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jij had NUL zag ik, met een eervolle vermelding
Ik krijg bijna medelijden met jequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap ut spel steeds niet
Nul,..
naks
fijne avond , leuk tot je mee deed
steeds Nul
ja! goffer...win ik eens een keer, krijg PearlBish nog alle eerquote:Op woensdag 24 april 2019 09:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je![]()
En zet ik toch nog je naam op het scorebord, maarre… het was Prisha die heeft gewonnen heur.
Gewonnen? Tofheid !quote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! goffer...win ik eens een keer, krijg PearlBish nog alle eer
Relaxen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Hier kan je lekker tot rust komen zie ik
Beentjes omhoog, bakkie er bij, streams uit.quote:
Top ! Mooi kereltje, dankjequote:Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beentjes omhoog, bakkie er bij, streams uit.
Hoe is het met de kleine?
Lekker genieten. Ze zijn zo snelquote:
Je ging als een speer!!quote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! goffer...win ik eens een keer, krijg PearlBish nog alle eer
Was het weer kripties? Daar kom ik bijna nooit uit.quote:
Zaten zeker cryptische dingen tussenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was het weer kripties? Daar kom ik bijna nooit uit.
ABC, Alfabet, Koe bij de hoorns pakken, Stop de tijd.quote:
Helaas, u gaat niet door voor de magnetronquote:Op woensdag 24 april 2019 21:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
ABC, Alfabet, Koe bij de hoorns pakken, Stop de tijd.
Nou, KOEIENLETTERS danquote:Op woensdag 24 april 2019 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de magnetron
Voutje in tikken, bedankt.quote:
Strijkbak, Strijkerbak, Kalverstraat.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Strijkbak, Strijkerbak, Kalverstraat.
Tand des tijds. Drietand.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Even mn broer uitleggen dat hij van Astra naar Hotbird moet......
Goffer met oxy gaat ut veul beterderquote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:16 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Goffer met oxy gaat ut veul beterder![]()
![]()
quote:
Gooi 'r es een pottentekening in.quote:
Doet ze zo, uit de losse pols. WBquote:
quote:Op zondag 28 april 2019 22:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
potmeterquote:
Eén pot natquote:
Pispotquote:
Een potje op het vuur hebben?quote:
Pottenbrekerquote:
Een potje kunnen brekenquote:
spaarpotquote:
Likkepotquote:
stamppotquote:
Potjeslatijnquote:
Ik uitgeput, maar TNXquote:
Wij ook hier. Liggen lekker loom naar Chet Baker te luisteren.quote:
Slaap ze en bedanktquote:
Snap je wat die dappere cossers dagelijks moeten doormaken om het wel en wee van die gasten keer op keer objectief proberen weer te geven, een hel moet het zijn, die vreselijke machteloosheidquote:Op maandag 29 april 2019 18:12 schreef Cargamelk het volgende:
Net ff uurtje gratis utopia streams gekeken .. ik voel gewoon mijn IQ wegtrekken uit mijn hersenen
quote:Op maandag 29 april 2019 19:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Snap je wat die dappere cossers dagelijks moeten doormaken om het wel en wee van die gasten keer op keer objectief proberen weer te geven, een hel moet het zijn, die vreselijke machteloosheid
Zo kennen we Jan hier, niet vies van een beetje aandacht op TV. Dus, allemaal goed opletten dan kunnen jullie binnekort ook brood bakken.quote:OUDENBOSCH - Bakker Jan Nagelkerke uit Oudenbosch is opnieuw op de landelijke televisie te zien. Nu gaat hij de deelnemers van Utopia leren zelf brood te bakken. De opnames waren deze maandag.
Na de programma's Smaken Verschillen en Topchef tegen Sterrenchef volgde de tv-serie Een Huis Vol, waarin het grote gezin Nagelkerke acht afleveringen lang in met name Oudenbosch gevolgd wordt. Voor Utopia moest Jan Nagelkerke naar de loods in Laren waar de 15 bewoners verblijven. Hij geeft de groep een spoedcursus brood bakken. De serie is elke werkdag om 19.30 uur bij SBS6 te zien en ook via de livestream van het programma te volgen.
Het ging toch om deze?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:12 schreef snetje het volgende:
Oke ..zoek er maar 1 uit...
[/url]https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_aandoeningen[/url]
Geen idee om welke het gaat ...ben het een keer beu dat iedereen er gelijk maar een kaartje aan gaat hangen met een ziekte ...soms zijn mensen ook gestoord ..gek ..of hebben ff een verkeerde opvoeding gehad omdat pap en mams ff geen tijd hadden qua drukte op hun werk..quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het ging toch om deze?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/ADHD
Hier niet hoor, maar aangezien er geen reactie meer komt ga ik slapen .quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:27 schreef snetje het volgende:
Hier ook dood...misschien hier ook wat pillen nodig?..
Ik ga niet te kort door de bocht ..Mylene roeptoetert in ene uit angst dat ze er misschien uit gegooid kan worden .. en ze gooit de kaart ADHD erin..quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:31 schreef Crabapple het volgende:
Het ging toch om ADHD?
Het is de bedoeling dat zo'n etiket handvaten geeft hoe met iets om te gaan. Niet als vrijbrief voor wangedrag.
Ik snap heus wel waar je op doelt, maar je gaat gewoon te kort door de bocht door iedereen over een kam te scheren. Kinderen horen op de eerste plaats gewoon kind te zijn met ravotten en spelen (met een luide stem door de opwinding)
Nee, je hebt het over ouders die pillen in hun kinderen douwen, ik heb vanavond niet de ouders van Mylene in Utopia zien rondhobbelen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga niet te kort door de bocht ..Mylene roeptoetert in ene uit angst dat ze er misschien uit gegooid kan worden .. en ze gooit de kaart ADHD erin..
Dat vindt ik misselijk...
Je zit in de SC muts, ik wil je wel even voor je bek slaan als je toch hier bentquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
TT![]()
klinkt als Nelis, kom, kom, kom maar...........................
Serieus? Ik geef je een link naar de filmpjes en je zeikt het af. Doeiiiquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:54 schreef Bramenstruik het volgende:
waar heb ik dit eigenlijk aan verdiend?
waar dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus? Ik geef je een link naar de filmpjes en je zeikt het af. Doeiii
Ja koekoekquote:
Ja vastquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
koekeloekie, maar heb het echt gemist
Je qoute die link zelfsquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
koekeloekie, maar heb het echt gemist
Te laatquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:23 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen[ [url=https://i.imgur.com/oUjdWYc.jpg]afbeelding ][/url]
Shit, ook vergetenquote:
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:55 schreef cobain1994 het volgende:
Hier zouden Dylan en Kylee eens naar moeten kijken..
Ik sleep je even mee naar hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
er staat zo stellig: en nee we waren niet in uto2, dat ik me dat opeens afvroeg.
Jessie is kapot, Merel is gebroken en gerrit zit op 7
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een hele lieve jongen is.Wat Cees dus ook in zijn post schreef.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lijkt mij stug spoiler, zoveel weten wij niet meer , het meeste zit onder de sl's, vlagen zien we, en daar worden ook dingen onder verzonnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat niet over sympathiek vinden ja of nee, het gaat over de streams of je iemand leuk vind of niet maakt geen zak uit. Wel dat sommige bewoners nou eenmaal wat rellen op hun manier. Dat gezeik, zet er dan 15 Brandons in is de cos ook klaarquote:quote:
Beterquote:
Ja misschien wel maar het blijft een beetje het zelfde gedoe. Ik zie vanmiddag als ik de cos lees nog maar twee users. En ik lees totaal geen cos maar wat ik al zei coj. Het gaat niet persé over wie je mag of niet wat ik al eerder aangaf. Het negatieve is zo enorm aanwezig. Het is echt geen leuk leesvoer, en de dooddoener scrol er maar overheen is echt zo duhhhhhquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een leuk gesprek voor hier.
Welke 2 users bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar het blijft een beetje het zelfde gedoe. Ik zie vanmiddag als ik de cos lees nog maar twee users. En ik lees totaal geen cos maar wat ik al zei coj. Het gaat niet persé over wie je mag of niet wat ik al eerder aangaf. Het negatieve is zo enorm aanwezig. Het is echt geen leuk leesvoer, en de dooddoener scrol er maar overheen is echt zo duhhhhh
Als je niet weet waar ik op doel heeft dit ook geen enkele zin.quote:
Ik denk dat je mij bedoeld,en dat vind ik niet echt leuk van je.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet weet waar ik op doel heeft dit ook geen enkele zin.
Ok je snapt het dus echt niet, en nee jij nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoeld,en dat vind ik niet echt leuk van je.
Tis pop? Zit je tampon niet goed?quote:
Nou niet echt. Wel hoe lang t draadje is.quote:
Geile Ui trouwensquote:
Ja had ie niet moeten doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Crabapple het volgende:
Kut tijdrekkende Keeper met zijn tijdboete
van mij mag het, alles behalve die kutclownquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef sjampoeh het volgende:
myl moet winnen geloof ik. op insta ook al reclame v haar
Echt waar, zal dan wel zo zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef sjampoeh het volgende:
Natuurlijk moet ze winnen, daarom moet ze blijven in plaats van Chrissie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef sjampoeh het volgende:
goeie goeiequote:Op woensdag 15 mei 2019 12:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Natuurlijk moet ze winnen, daarom moet ze blijven in plaats van Chrissie.
Was heel leuk.quote:Op zondag 19 mei 2019 01:16 schreef Crabapple het volgende:
Was gezellig op ESF live en nog gewonnen ook![]()
Kunnen ze er niet een Live in de Loods van maken?quote:Op zondag 19 mei 2019 01:39 schreef BloesBloes het volgende:
Kut, wel hebben verloren, we moeten volgend jaar dokken voor dat ESF-gedrocht. Zijn de Duitsers ons weer te slim af.
Als je maar terugslaat.quote:
Zal ik zeker doen.quote:
❤️quote:Op zondag 19 mei 2019 10:43 schreef Chea49 het volgende:
Iedereen nog op zijn nest hier? Dan ga ik maar weer, heb andere dingen te doen dan tegen mezelf aan te lullen.
En ja hoor, tis weer zover. Zit ik hier helemaal verkeerd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He PB, dat is lang geledenquote:
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:31 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Even van FB Robert Donkers gekopieerd voor PoezeligDing
wat zijn de codes van utopia
1 zender check het is niet alleen om je zender te checkken maar ook een waarschuwing van de regie dat je ergnes niet over mag praten
2 kofiie drinken of je hebt telefoon dit is het moment dat de deelnemer naar de zender kamer moet voor een opdracht van regie te bespreken of ie nog loopt zo als ie moet lopen of een nieuwe opdracht krijgt van regie
3 accuwissel dit is niet alleen moment om je baterij te vervangen maar ook een extra contact moment met regie om te praten
dit zijn de echte codes
daarnaast mogen deelnemers niks uit hun zelf doen en ja voor neuken,ruzie maken krijgen ze een bonus van de regie zo is het ook gegaan in de goudenkooi big brother en nu ook utopia het is allemaal fake mensen wordt is wakker
quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat laatste geloof ik geen reet van. Als dat zo is dan kunnen ze ze aanklagen voor het aanzetten tot prostitutie
Graag hier verder.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:35 schreef freaky40 het volgende:
Punt 3 geloof ik niets van. Batterijen halen ze gewoon op en pakken ze uit het bakje bij de ZK. En gaan er op dat moment nooit in om zaken te bespreken.
quote:
Denk dat hij het allemaal niet zo helder meer ziet, komt toch wel paranoide over.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet dat hij niet snapt dat hij zijn kansen vergooit heeft en het nou alleen nog maar erger maakt.
Apart figuur.
Ja niet in staat om te luisteren ook, hij krijgt best wel goed advies ook in de reacties te zien. Maar gooit alles aan de kant.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:48 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Denk dat hij het allemaal niet zo helder meer ziet, komt toch wel paranoide over.
Nu weten we zeker dat hij nooit meer terug komt in Utopia.quote:Op donderdag 23 mei 2019 16:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]![]()
Ik snap niet dat hij niet snapt dat hij zijn kansen vergooit heeft en het nou alleen nog maar erger maakt.
Apart figuur.
Dat lijkt me wel zeker.quote:Op donderdag 23 mei 2019 19:24 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nu weten we zeker dat hij nooit meer terug komt in Utopia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |