Klopt Zeyina, voordat ze starten zei Mylene al dat ze het erg warm had in dat ding. Ze zat toen al een tijdje geduldig te wachten.quote:Op zondag 21 april 2019 00:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
(Mylene ging overigens met Shelley samen, niet met Kaylee wat ik dacht)
UTO / [COS-UTO2#3214]Bijna tijd voor de doorzichtige ballen (Meerspelen)
Hier zie je Mylene op de achtergrond al in de bal stappen terwijl Andrea nog halverwege op het water ligt. Die moet dus nog naar de kant, wat van wat ik me herinner nog al even duurde. Volgens mij werd ze uiteindelijk door iemand naar de kant getrokken. Dan moet Andrea er uit en Shelley
er in en dan moet hij nog opgeblazen worden.
13.13 u stapt Mylene in de bal.
13.17 u dobbert ze op het water wachtend op Shelley die nog maar in een half opgeblazen ballon zit.
Dus dat duurt nog even. Dan moeten ze nog beiden achter de lijn om te starten.
Dus alles bij elkaar zijn dat aardig wat minuten.
Dus al aardig wat zuurstof 'op' en dan in volle activiteit vooruit, wat veel zuurstof vraagt.
Dat is in ieder geval zoals ik het zie
Mijn rekeningnummer met de pincodequote:Op zaterdag 20 april 2019 23:12 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig wat hier stond
Goedemorgen. Die hoef ik nietquote:
quote:
Dank je OmaNijn,quote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik wens iedereen een vrolijk Pasen.![]()
[ afbeelding ]
Jij ook Omaquote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
goa houdt ook wel van een feestjequote:Op zondag 21 april 2019 11:17 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]![]()
Nog 3 weken
Heb GOA maar even een berichtje gestuurd.....
Proeven is wel leuk.quote:Op zondag 21 april 2019 11:22 schreef Prisha het volgende:
[..]
goa houdt ook wel van een feestje![]()
Is het een idee als ik wat van mijn zelfgemaakte bier meeneem? De IPA in elk geval? Ik heb net gisteravond de Red Ale gebotteld, weet niet of het dan al drinkbaar is (duurt 4 weken).
Als jullie het aandurfen om te proeven
owj gaaf! Ik neem in elk geval de IPA mee en ik proef een dag van tevoren de Red Ale. Smaakt het ok, dan neem ik die ook mee.quote:
Ik lust geen bier, maar wil het wel even proeven en opa zal ook wel willen nippenquote:Op zondag 21 april 2019 11:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
owj gaaf! Ik neem in elk geval de IPA mee en ik proef een dag van tevoren de Red Ale. Smaakt het ok, dan neem ik die ook mee.
Wel gewoon eerlijk zeggen dan he, als het nergens naar smaakt is dat ook helemaal prima. Kun je het wegspoelen met de Baileys![]()
Wacht ik zet dit even in de Meet topic, even kijken of er anderen zijn die ook willen proeven. Dan weet ik hoeveel ik mee moet nemen. Is dat ok?
stiekem op de wc drinken met z'n allenquote:Op zondag 21 april 2019 11:32 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik lust geen bier, maar wil het wel even proeven en opa zal ook wel willen nippen![]()
Ja natuurlijk. Ik zal het even melden bij de kroegeigenaar... normaal mogen zelf meegebrachte drankjes niet
Ik ook iedereen Fijne dagen !quote:Op zondag 21 april 2019 00:09 schreef oma-Nijn het volgende:
[ afbeelding ]
Zennnnnquote:Op maandag 22 april 2019 21:07 schreef christmastsunami het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehheh, dat was nuttig tijdverdrijf
quote:Op maandag 22 april 2019 21:07 schreef christmastsunami het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hehheh, dat was nuttig tijdverdrijf
quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:44 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
Dat is nu, nou r op af danquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:44 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen op http://tonja-tekenshow.tk
Jij had NUL zag ik, met een eervolle vermeldingquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
PB heeft gewonnen
RLS Lurk slettjeh
snap ut spel steeds nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 21:26 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Jij had NUL zag ik, met een eervolle vermelding
Ik krijg bijna medelijden met jequote:Op dinsdag 23 april 2019 21:37 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
snap ut spel steeds niet
Nul,..
naks
fijne avond , leuk tot je mee deed
steeds Nul
ja! goffer...win ik eens een keer, krijg PearlBish nog alle eerquote:Op woensdag 24 april 2019 09:02 schreef espri het volgende:
[..]
Ik krijg bijna medelijden met je![]()
En zet ik toch nog je naam op het scorebord, maarre… het was Prisha die heeft gewonnen heur.
Gewonnen? Tofheid !quote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! goffer...win ik eens een keer, krijg PearlBish nog alle eer
Relaxen.quote:Op woensdag 24 april 2019 18:55 schreef Dotteke het volgende:
Hier kan je lekker tot rust komen zie ik
Beentjes omhoog, bakkie er bij, streams uit.quote:
Top ! Mooi kereltje, dankjequote:Op woensdag 24 april 2019 19:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beentjes omhoog, bakkie er bij, streams uit.
Hoe is het met de kleine?
Lekker genieten. Ze zijn zo snelquote:
Je ging als een speer!!quote:Op woensdag 24 april 2019 11:42 schreef Prisha het volgende:
[..]
ja! goffer...win ik eens een keer, krijg PearlBish nog alle eer
Was het weer kripties? Daar kom ik bijna nooit uit.quote:
Zaten zeker cryptische dingen tussenquote:Op woensdag 24 april 2019 20:57 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Was het weer kripties? Daar kom ik bijna nooit uit.
ABC, Alfabet, Koe bij de hoorns pakken, Stop de tijd.quote:
Helaas, u gaat niet door voor de magnetronquote:Op woensdag 24 april 2019 21:58 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
ABC, Alfabet, Koe bij de hoorns pakken, Stop de tijd.
Nou, KOEIENLETTERS danquote:Op woensdag 24 april 2019 21:59 schreef tonja het volgende:
[..]
Helaas, u gaat niet door voor de magnetron
Voutje in tikken, bedankt.quote:
Strijkbak, Strijkerbak, Kalverstraat.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:05 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Strijkbak, Strijkerbak, Kalverstraat.
Tand des tijds. Drietand.quote:
quote:Op woensdag 24 april 2019 22:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Even mn broer uitleggen dat hij van Astra naar Hotbird moet......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |