Ik volg haar niet zo. Heb niet zoveel problemen met haar, maar vind haar ook irritant.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:35 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vieze glibberende stoker en komt met veel weg.
En ze is niet geadverteerde geile model.
Geen leuke chick, met die fake smile op haar gezicht, eng vals meisje.
Heel erg met de stemmingen bezig.
Mama stuurt vast wel een brief om te zeggen hoe fantastisch haar dochter het doet.
Het schuim heeft daar wel geld voor over.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maakt het schuim toch niet uit, die blijven evengoed wel komen en hun geld uitgeven.
Lieve Myleentje zien we alleen helaas te weinig.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik volg haar niet zo. Heb niet zoveel problemen met haar, maar vind haar ook irritant.
Ik kwam er pas nog achter wat mij vooral ergert. Zij praat altijd heel luid en dat is aandachttrekkend en onzekerheid wellicht. Maar ze praat echt altijd heel hard, komt zo overal doorheen op een irritante manier omdat ze zich altijd wil laten horen. Als ze een beetje zou dimmen en niet altijd zich met anderen zou bemoeien, dan valt ze wel mee, want verder heeft ze wel een lief karakter.
Ja die andrea moet nog flink oefenen wil ze zelf een meubeltje in elkaar zetten gok ik.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:55 schreef Zeyina het volgende:
Even hier nog een keer
Jessie brengt net een mail naar Andrea dat de klant van haar stoelen, de stoelen vanmiddag om 16 u ophaalt. (Is voor haar verjaardag morgen)
Er is nog maar 1 stoel klaar en de andere moet nog geverfd worden.
Hoe het komt dat ze er vandaag niet mee bezig is vroeg Jessie.
Andrea: Ja Erik had slecht geslapen en lag lang in bed.
Andrea naar Erik.
Erik: We hebben zo eerst Meerspelen he.
Andrea: Daarna dan?
Erik tegen Chris nadat Andrea weg liep: Ja het is niet mijn project. Is van haar.
Chris: Moet je haar dat dan niet zeggen? Vond Erik niet nodig geloof ik
Nu zit Andrea op het bankje met Erik en moppert Andrea dat de druk gewoon opgevoerd wordt door die mail (als ik het goed begreep)
Uhhh. Als iemand morgen jarig is kan ik me voorstellen dat je ze vandaag wilt ophalen.
Daarbij heeft ze de opdracht al paar weken geleden gekregen
Dat is iets wat mij zeer verbaast. Je bent toch goed bij je hoofd, vooral als je merkt dat het enige waar ze op uit zijn, is je geld. Ik laat me zeer zelden zo besodemieteren.quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Schuimpjes denken dat de Utopianen hun aardig en leuk vinden. Het enige wat de Utopianen boeit is het geld wat ze uitgeven.
Ze zei toen ze er net was dat ze nog nooit een hamer had vast gehadquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:56 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Ja die andrea moet nog flink oefenen wil ze zelf een meubeltje in elkaar zetten gok ik.
Toch had ik stiekem verwacht dat ze best handig zou zijn
Oh jeetjequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:59 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze zei toen ze er net was dat ze nog nooit een hamer had vast gehad
quote:Op vrijdag 19 april 2019 11:54 schreef oma-Nijn het volgende:
Die ballen zijn wel gaaf om te zien.
De één in korte broek, de ander met een trui en een sjaal.
[ afbeelding ]
Een beetje apart dan wel dat je dan binnenkomt met het plan meubels te maken van houtquote:
Owja dat zou het wel afmakenquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:59 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Ik mis emmers met drank plus de rietjes..
Ik wilT die gelequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Owja dat zou het wel afmakenVan die gekleurde emmertjes
Nou inderdaad, daarom had ik echt het idee, die is handig. Valt weer vies tegenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:01 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Een beetje apart dan wel dat je dan binnenkomt met het plan meubels te maken van hout
Ik las dat Adriaan het gisteravond wel noemde dat er geen vuur meer gestookt mocht worden.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:00 schreef StruisZVeugelT het volgende:
is daar nog geen verbod
mbt fikkies stoken
zie er en der online wel het e.a.
Echt, het zijn zulke prutsers af en toequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:02 schreef oma-Nijn het volgende:
Er is weer eens een probleem met de boodschappen. Geen patatbakjes en geen appels. De 'J' kan morgen pas en bij de 'B' (als ik het goed hoorde) moet je voor 400 euro bestellen voor ze komen bezorgen.
Hahaha. Ik wilde net zeggen. 'Af en toe' en zag er ineens al een streep door komenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:05 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Echt, het zijn zulke prutsers af en toe
Begrij p jij dat, het is ook nog eens allemaal zooi goedkoop bij een ander ingekocht en duur door verkochtquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Het schuim heeft daar wel geld voor over.
Haha ja ik bedacht mij net op tijdquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:06 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Hahaha. Ik wilde net zeggen. 'Af en toe' en zag er ineens al een streep door komen
Ook weer mooi op tijdquote:Op vrijdag 19 april 2019 11:55 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Andrea bij Erik
jess.. mail van de stoel klant
Erik ; a nee. zal wel modus
ANdrea ; komt wel goed... stil
heb je lkkr geslapen ???
"Stoel 2 moet nog ff gedaan
andrea kan dat niet zelf...""
Erik over zn pillen
hij wil niet verslaafd worden aan Prednison
en hij heeft nu nog meer pillen van de dokter
ke.. dus tis wel door gedrongenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:02 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ik las dat Adriaan het gisteravond wel noemde dat er geen vuur meer gestookt mocht worden.
Misschien dat ze daarom kijken naar verplaatsen van de buiten haard?
Geen idee hoor, maar ze willen hem gaan verplaatsen. Misschien naast het water of op zand of zo
Ze worden niet voor niets schuim genoemd hequote:Op vrijdag 19 april 2019 11:57 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is iets wat mij zeer verbaast. Je bent toch goed bij je hoofd, vooral als je merkt dat het enige waar ze op uit zijn, is je geld. Ik laat me zeer zelden zo besodemieteren.
Voor de Ehppeuwl AaiPet?quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
12 kg appel Gate
Merel gaat Rob op pad sturen
tuurlijk
tyfstraal op je appels
Echt he! Neuh rookwaar en bier en make up komt altijd optijdquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef oma-Nijn het volgende:
Echt, ze kunnen helemaal niets, maar zou ze haar peuken of make up ook vergeten?![]()
Wat een lui, het is ook een keer 20 graden hoor...quote:
Ooh Adriaan weer bezig voor zichzelfquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Adriaantje wil appeltaart bakken voor zijn bezoek
TUI was het eerste waar ik aan dacht toen ik die knip oog zag. Lijkt er echt verdomd veel op.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:14 schreef IkFok het volgende:
Merel iets over een schade claim van (arke?) Nee logo is anders zei Gerrit. Ging over de kleding van Franny volgens mij
https://i.gyazo.com/29c16016d139bf4ccff5cb9e003a4553.png
Sheil, Dil zou haar wel doen, Jensie vindt haar zelfs een beetje geil en Ger neukt haar telkens.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:13 schreef oma-Nijn het volgende:
WTF, wie heeft er de sprei van haar oma geërfd?![]()
[ afbeelding ]
Om die reden alleen al zo ik me belazerd voelen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Begrij p jij dat, het is ook nog eens allemaal zooi goedkoop bij een ander ingekocht en duur door verkocht
Schatjes klinkt leuker.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze worden niet voor niets schuim genoemd he
Doet hij maar in zijn eigen tijd.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:10 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Adriaantje wil appeltaart bakken voor zijn bezoek
Andrea en Erikquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:16 schreef Giggio het volgende:
OMG - die stoel daar kom je toch niet meer uit
wie het dat ontworpen?
Er komt een luxe prijs volgens Hiskyquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Die meerspelen, gaat dat ergens over of gewoon voor de leuk?
Ik zie Merel nog niet in die bal gaan eigenlijk, maar kan me vergissen natuurlijk
Volgens mij gaat er 1 groepje winnen, en dan moeten ze vast kiezen wie ze een dagje luxe gunnen. Lekker voor tvquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik zie Merel nog niet in die bal gaan eigenlijk, maar kan me vergissen natuurlijk
Ik zou haar er juist in duwen, en dan die rits dicht kitten met secondelijmquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:19 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind dit persoonlijk een uitstekend ideequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou haar er juist in duwen, en dan die rits dicht kitten met secondelijm
quote:
Tnx. Krijg niet alles meer meequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:20 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Volgens mij gaat er 1 groepje winnen, en dan moeten ze vast kiezen wie ze een dagje luxe gunnen. Lekker voor tv
LOL, lijkt me topquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zou haar er juist in duwen, en dan die rits dicht kitten met secondelijm
Uitslover. Anderen hebben de naam, maar laat hem maar schuiven. Hij kan er ook wat van, en behoorlijk wat ook.quote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:15 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
TUI was het eerste waar ik aan dacht toen ik die knip oog zag. Lijkt er echt verdomd veel op.
Merel, als ze niet oppast.quote:
Ik weet nog steeds niet wat hij precies heeft gedaan maar er staat in zijn topic wel een foto van hem met een polequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:22 schreef Schakeltopia het volgende:
Heeft die jens in het circus gezeten ofzo?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wat een heerlijk wijfie he. Zou dr graag als UI hebben gehadIs Eevee nog vrij?
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
12.30
Beschuisnee roep de CampingGasten bijelkaar
prettige wedstrijd
Animalnizerquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:29 schreef Mumbojumbo het volgende:
[..]
Wat een heerlijk wijfie he. Zou dr graag als UI hebben gehadIs Eevee nog vrij?
Denk dat je gelijk hebt, geen idee of die dingen uberhaupt live kunnen streamen.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:32 schreef freaky40 het volgende:
Gopro moet om van de Febo voor de beelden op TV. Zal wel niet aan de streams gekoppeld zijn nu...
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr scheten laten in de Bal
Gasexplosie
Zal er van de week wel tussen gemonteerd zitten op TV.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:33 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Denk dat je gelijk hebt, geen idee of die dingen uberhaupt live kunnen streamen.
Adriaan had het er bij zijn test rondje al overquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
lkkr scheten laten in de Bal
Gasexplosie
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
klats klats klats
klats klats
bekend geluid
wie was dat toen met de bleke balletjes
Adrian ligt voor
Waterbal
zo te horen heeft Adrian zn zender om
hijg hijg
Dit gaat Merel niet redden, die stort halverwege inquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
klats klats klats
klats klats
bekend geluid
wie was dat toen met de bleke balletjes
Adrian ligt voor
Waterbal
zo te horen heeft Adrian zn zender om
hijg hijg
Yess, weer een nieuwe inwoner dusquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Nu moeten Erik en Gerrit, ik kan me niet voorstellen dat Erik het einde haalt zonder hartaanval
Gerrit ook nietquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:41 schreef oma-Nijn het volgende:
Nu moeten Erik en Gerrit, ik kan me niet voorstellen dat Erik het einde haalt zonder hartaanval
denk je echt dat ze zich gaat inspannenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:41 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dit gaat Merel niet redden, die stort halverwege in![]()
![]()
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk je echt dat ze zich gaat inspannen
gekkie
ze zou lkkr een flesje witte waain mee kunnen nemen voor onderweg
Ze krijgen persoonlijk punten. Het gaat om de tijd die ze er over doen. Dus geen groeps punten of concurrentie met degene waar ze tegelijk mee gaanquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:41 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gerrit tegen erik is gelopen race voor gerrit
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
denk je echt dat ze zich gaat inspannen
gekkie
ze zou lkkr een flesje witte waain mee kunnen nemen voor onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dank je voor de informatiequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze krijgen persoonlijk punten. Het gaat om de tijd die ze er over doen. Dus geen groeps punten of concurrentie met degene waar ze tegelijk mee gaan
kouwe rakkers aan het eind van ut badjequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:47 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik schakel morgen nog wel een keer in, dan is Erik wel binnen![]()
Volgens mij niet. Gerrit was al weer bijna binnen en daar lag Erik nogquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Is Erik überhaupt wel bij de boei geweest?
Neequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:49 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Is Erik überhaupt wel bij de boei geweest?
Benieuwd of Hiske dan eerlijk gaat doen en geen 'punten' / tijd heeft van Erikquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:50 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Gerrit was al weer bijna binnen en daar lag Erik nog
Misschien een half punt voor de moeitequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:50 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Benieuwd of Hiske dan eerlijk gaat doen en geen 'punten' / tijd heeft van Erik
Ja maar Hiske met 2 stopwatches tegelijk?...Dat is vragen om problemen...quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:44 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ze krijgen persoonlijk punten. Het gaat om de tijd die ze er over doen. Dus geen groeps punten of concurrentie met degene waar ze tegelijk mee gaan
best geinig inderdaadquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Vind het in ieder geval grappig om te zien/horen
Hahaha. Dat bedacht ik al toen ze aan het uitleggen was. Van dat gaat nooit goed dat zij 2 tegelijk moet timenquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:51 schreef snetje het volgende:
[..]
Ja maar Hiske met 2 stopwatches tegelijk?...Dat is vragen om problemen...
Echt slechte verliezerquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:54 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Echt slechte verliezerMeteen zielig doen, heeft geen zin meer dit dat zus zo.
nee hoor vind het lachenquote:
ligt altijd aan iets anders maar echt deze keer is jessie kansloosquote:
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:56 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Lijkt mij knap benauwd in zo'n bal
Ja, maar rechts heeft dan dus het voordeel om langs de boei te kunnen, de ander moet dan om je heen om je in te halen, dus veel meer meters.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:57 schreef Soury het volgende:
Ze had ze niet tegelijk moeten laten starten. Je zit elkaar in de weg bij die boei.
Ze is duidelijk geïnteresseerd in hem en heeft paar weken geleden gedroomd dat ze seks met Brandon had.quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]Ik doe het ze ook niet na, maar langs de kant is het hilarisch.
Wat praat Franny veel over Brandon. Heb ik iets gemist?
Hahahaquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
prima Kado voor Kailie van Dill
zo'n Bal
kijk schat.. ga dr maar in
toe maar .. op zee is het heel relax
wacht ik help je
de haven door
geloof me maar
dag liefje![]()
Ja dus een minuutje later het zelfde parcoursquote:Op vrijdag 19 april 2019 12:58 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ja, maar rechts heeft dan dus het voordeel om langs de boei te kunnen, de ander moet dan om je heen om je in te halen, dus veel meer meters.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 12:59 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ze is duidelijk geïnteresseerd in hem en heeft paar weken geleden gedroomd dat ze seks met Brandon had.
het is een spelletjequote:Op vrijdag 19 april 2019 12:59 schreef MariaElena2018 het volgende:
Ik zou het met deze punten en de ongelijke strijd niet eens zijn, zou stennis maken. Strijd ok maar wel een gelijke
Ik ben fanatiek, vind dit stomquote:
ze kunnen toch weigeren dus tjaaaquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
Franny vind het heel eng volgens Hiske komt het goed, she dont care al vallen ze dood neer als de opdracht maar uitgevoerd wordt
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind het erg grappig. Ze moeten zo allemaal nog maar een keer
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:05 schreef oma-Nijn het volgende:
Ik vind het erg grappig. Ze moeten zo allemaal nog maar een keer
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:
Myleentje weer met haar kind bezig met de GoPro.
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:06 schreef DKUp het volgende:
Myleentje weer met haar kind bezig met de GoPro.
En ik wil His een rondje zien gaanquote:
Net ge-edit. Het is Andrea nu met Jens. Niet Kayleequote:Op vrijdag 19 april 2019 13:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kaylee kan haar imago nu nog een beetje opkrikken
Ja. Die heeft het bekeken. Organiseren (nou ja) en hoeft dus zelf nergens aan mee te doenquote:
Jammer, maar Kaylee gaat nog wel?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:08 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Net ge-edit. Het is Andrea nu met Jens. Niet Kaylee
Flauw hoor, dat doet ze nou altijdquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Die heeft het bekeken. Organiseren (nou ja) en hoeft dus zelf nergens aan mee te doen
ik had juist mee gedaan hou er wel van ( net teamuitje regelen afgerond survivallen)quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:09 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Die heeft het bekeken. Organiseren (nou ja) en hoeft dus zelf nergens aan mee te doen
Wat moeten ze doen eigenlijk?quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:07 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Kaylee kan haar imago nu nog een beetje opkrikken
Ja. Lijkt mij wel. Tenzij ze verdwenen is. Zo niet dan is haar tattoo klant waarschijnlijk wel weg straks.quote:
Als je weet wat je moet doen is het niet moeilijk.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:12 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
gerrit ging ook hard niet verwacht ..
Voor mij is de opening niet groot genoegquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:
je mot er nietan denken om met
schuimcossies dit te doen
kinderen zag ik er heel vaak in deden het topquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Als je weet wat je moet doen is het niet moeilijk.
is on streamquote:
Thnx, opgesloten in plastic, lijkt me niet zo lekker.quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:15 schreef Crabapple het volgende:
[..]
In een plastic bal parcours op het water, benauwd en zwaar.
Oeiiii hahahahaquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
spel aanrader voor de softenon generatie
Nou ja zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die is niet belangrijk meerquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:16 schreef oma-Nijn het volgende:
Myleentje hoeft geen camera op? Hebben ze al genoeg beelden.
oh jou stream loopt ruim voor de mijnequote:Op vrijdag 19 april 2019 13:18 schreef Schakeltopia het volgende:
Het is wel warm zegt myleentje... goh
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Onze waterballen worden enkel met proffesionele begeleiding verhuurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
----------------------------
Indeling Slaapplaatsen (Wie slaapt waar in Utopia)
----------------------------
quote:Op vrijdag 19 april 2019 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, opgesloten in plastic, lijkt me niet zo lekker.
sorryquote:Op vrijdag 19 april 2019 13:18 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
oh jou stream loopt ruim voor de mijne
Ik ging er ook niet in.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |