Snap je wat die dappere cossers dagelijks moeten doormaken om het wel en wee van die gasten keer op keer objectief proberen weer te geven, een hel moet het zijn, die vreselijke machteloosheidquote:Op maandag 29 april 2019 18:12 schreef Cargamelk het volgende:
Net ff uurtje gratis utopia streams gekeken .. ik voel gewoon mijn IQ wegtrekken uit mijn hersenen
quote:Op maandag 29 april 2019 19:22 schreef QuarterBack het volgende:
[..]
Snap je wat die dappere cossers dagelijks moeten doormaken om het wel en wee van die gasten keer op keer objectief proberen weer te geven, een hel moet het zijn, die vreselijke machteloosheid
Zo kennen we Jan hier, niet vies van een beetje aandacht op TV. Dus, allemaal goed opletten dan kunnen jullie binnekort ook brood bakken.quote:OUDENBOSCH - Bakker Jan Nagelkerke uit Oudenbosch is opnieuw op de landelijke televisie te zien. Nu gaat hij de deelnemers van Utopia leren zelf brood te bakken. De opnames waren deze maandag.
Na de programma's Smaken Verschillen en Topchef tegen Sterrenchef volgde de tv-serie Een Huis Vol, waarin het grote gezin Nagelkerke acht afleveringen lang in met name Oudenbosch gevolgd wordt. Voor Utopia moest Jan Nagelkerke naar de loods in Laren waar de 15 bewoners verblijven. Hij geeft de groep een spoedcursus brood bakken. De serie is elke werkdag om 19.30 uur bij SBS6 te zien en ook via de livestream van het programma te volgen.
Het ging toch om deze?quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:12 schreef snetje het volgende:
Oke ..zoek er maar 1 uit...
[/url]https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_aandoeningen[/url]
Geen idee om welke het gaat ...ben het een keer beu dat iedereen er gelijk maar een kaartje aan gaat hangen met een ziekte ...soms zijn mensen ook gestoord ..gek ..of hebben ff een verkeerde opvoeding gehad omdat pap en mams ff geen tijd hadden qua drukte op hun werk..quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:17 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Het ging toch om deze?
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/ADHD
Hier niet hoor, maar aangezien er geen reactie meer komt ga ik slapen .quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:27 schreef snetje het volgende:
Hier ook dood...misschien hier ook wat pillen nodig?..
Ik ga niet te kort door de bocht ..Mylene roeptoetert in ene uit angst dat ze er misschien uit gegooid kan worden .. en ze gooit de kaart ADHD erin..quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:31 schreef Crabapple het volgende:
Het ging toch om ADHD?
Het is de bedoeling dat zo'n etiket handvaten geeft hoe met iets om te gaan. Niet als vrijbrief voor wangedrag.
Ik snap heus wel waar je op doelt, maar je gaat gewoon te kort door de bocht door iedereen over een kam te scheren. Kinderen horen op de eerste plaats gewoon kind te zijn met ravotten en spelen (met een luide stem door de opwinding)
Nee, je hebt het over ouders die pillen in hun kinderen douwen, ik heb vanavond niet de ouders van Mylene in Utopia zien rondhobbelen.quote:Op dinsdag 30 april 2019 01:45 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik ga niet te kort door de bocht ..Mylene roeptoetert in ene uit angst dat ze er misschien uit gegooid kan worden .. en ze gooit de kaart ADHD erin..
Dat vindt ik misselijk...
Je zit in de SC muts, ik wil je wel even voor je bek slaan als je toch hier bentquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:52 schreef Bramenstruik het volgende:
TT![]()
klinkt als Nelis, kom, kom, kom maar...........................
Serieus? Ik geef je een link naar de filmpjes en je zeikt het af. Doeiiiquote:Op dinsdag 30 april 2019 19:54 schreef Bramenstruik het volgende:
waar heb ik dit eigenlijk aan verdiend?
waar dan?quote:Op dinsdag 30 april 2019 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Serieus? Ik geef je een link naar de filmpjes en je zeikt het af. Doeiii
Ja koekoekquote:
Ja vastquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
koekeloekie, maar heb het echt gemist
Je qoute die link zelfsquote:Op dinsdag 30 april 2019 20:00 schreef Bramenstruik het volgende:
koekeloekie, maar heb het echt gemist
Te laatquote:Op dinsdag 30 april 2019 18:23 schreef tonja het volgende:
Vanavond om 8 uur weer tekenen[ [url=https://i.imgur.com/oUjdWYc.jpg]afbeelding ][/url]
Shit, ook vergetenquote:
Sorryquote:
quote:Op vrijdag 3 mei 2019 23:55 schreef cobain1994 het volgende:
Hier zouden Dylan en Kylee eens naar moeten kijken..
Ik sleep je even mee naar hier.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:08 schreef lorrie03 het volgende:
[..]
er staat zo stellig: en nee we waren niet in uto2, dat ik me dat opeens afvroeg.
Jessie is kapot, Merel is gebroken en gerrit zit op 7
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:01 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het een hele lieve jongen is.Wat Cees dus ook in zijn post schreef.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:08 schreef Crabapple het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lijkt mij stug spoiler, zoveel weten wij niet meer , het meeste zit onder de sl's, vlagen zien we, en daar worden ook dingen onder verzonnen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gaat niet over sympathiek vinden ja of nee, het gaat over de streams of je iemand leuk vind of niet maakt geen zak uit. Wel dat sommige bewoners nou eenmaal wat rellen op hun manier. Dat gezeik, zet er dan 15 Brandons in is de cos ook klaarquote:quote:
Beterquote:
Ja misschien wel maar het blijft een beetje het zelfde gedoe. Ik zie vanmiddag als ik de cos lees nog maar twee users. En ik lees totaal geen cos maar wat ik al zei coj. Het gaat niet persé over wie je mag of niet wat ik al eerder aangaf. Het negatieve is zo enorm aanwezig. Het is echt geen leuk leesvoer, en de dooddoener scrol er maar overheen is echt zo duhhhhhquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:24 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wel een leuk gesprek voor hier.
Welke 2 users bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja misschien wel maar het blijft een beetje het zelfde gedoe. Ik zie vanmiddag als ik de cos lees nog maar twee users. En ik lees totaal geen cos maar wat ik al zei coj. Het gaat niet persé over wie je mag of niet wat ik al eerder aangaf. Het negatieve is zo enorm aanwezig. Het is echt geen leuk leesvoer, en de dooddoener scrol er maar overheen is echt zo duhhhhh
Als je niet weet waar ik op doel heeft dit ook geen enkele zin.quote:
Ik denk dat je mij bedoeld,en dat vind ik niet echt leuk van je.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Als je niet weet waar ik op doel heeft dit ook geen enkele zin.
Ok je snapt het dus echt niet, en nee jij nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 16:40 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik denk dat je mij bedoeld,en dat vind ik niet echt leuk van je.
Tis pop? Zit je tampon niet goed?quote:
Nou niet echt. Wel hoe lang t draadje is.quote:
Geile Ui trouwensquote:
Ja had ie niet moeten doen.quote:Op woensdag 8 mei 2019 23:13 schreef Crabapple het volgende:
Kut tijdrekkende Keeper met zijn tijdboete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |