Wat mij betreft mag je ze hebbenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Stuur dan die 30+ maar naar mij hoor
Jaren terug had je reisbureau No Sun, hun specialiteit laat zich radenquote:Op donderdag 18 april 2019 00:19 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klinkt goed.
Als de zomers hier vaker op die van vorig jaar gaan lijken zal ik toch eens een plekje gaan zoeken om te overzomeren, dit soort plekken zijn dan ideaal.
Heerlijk!quote:Op donderdag 18 april 2019 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je ze hebben
[..]
Jaren terug had je reisbureau No Sun, hun specialiteit laat zich radenZo te zien bestaat er nog wel een bedrijf onder die naam, maar hebben ze nu ook reizen naar plaatsen waar het wel warm en zonnig is
Lekker bij de open haard zitten omdat het buiten koud is en het regent
Ha, dat lijkt me nog wel wat.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:22 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat mij betreft mag je ze hebben
[..]
Jaren terug had je reisbureau No Sun, hun specialiteit laat zich radenZo te zien bestaat er nog wel een bedrijf onder die naam, maar hebben ze nu ook reizen naar plaatsen waar het wel warm en zonnig is
Lekker bij de open haard zitten omdat het buiten koud is en het regent
Mooi land, jaren terug eens geweest.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
@:Roger @:Epiales Ierland is voor jou ook nog wel geschiktIn de afgelopen tien jaar is het daar drie keer boven de 30 graden geweest
Beide wel eens geweest, en beide wil ik nog wel eens naar terugquote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi land, jaren terug eens geweest.![]()
Schotland staat nog wel op de lijst igg.
Het zuiden van Scandinavië is dan toch wel de uitkomst voor je. Of Estland.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ha, dat lijkt me nog wel wat.
Al hoeft het voor mij niet helemaal zonloos, zolang het maar niet te warm is.
Tallinn is in ieder geval een enorme aanraderquote:Op donderdag 18 april 2019 00:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Estland ben ik ook wel benieuwd naar
Mooi land, jaren terug eens geweest.quote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
is voor jou ook nog wel geschiktIn de afgelopen tien jaar is het daar drie keer boven de 30 graden geweest
Nu nog een McHenk vinden om bij te mogen sjoelenquote:
In geen geval? Staat het nou wel of niet op de lijst?quote:Op donderdag 18 april 2019 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Mooi land, jaren terug eens geweest.![]()
Schotland staat nog wel op de lijst igg.
quote testquote:Op donderdag 18 april 2019 08:02 schreef ijs_beer het volgende:
Waar ik me qua weer wel een beetje zorgen over maak is dat het nu al weer vrij droog is....
Ben je niet een maand te vroeg in Israël?quote:Op donderdag 18 april 2019 08:13 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben aangekomen in Eilat
Op pc werkt het gewoon, ik had vanochtend op m'n ipad hetzelfde als @Aoibhin ergens hierboven.quote:
Boh, ziet er goed uit!quote:Op donderdag 18 april 2019 08:13 schreef justnathan321 het volgende:
[ afbeelding ]
Ben aangekomen in Eilat
Park klinkt ook goed. Moet helaas werken.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:07 schreef naatje_1 het volgende:
Goedemorgen! Het wordt fantastisch weer vandaag, dus ik ga weer in het rembrandtpark liggen
Gelukkig maar, want die schijnt afgelopen weekend al geweest te zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 08:19 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen!
Ik ben nu op weg naar Londen. Niet voor ESF-parties helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |