hier gaat iets misquote:
Nederland-Argentiniequote:Op woensdag 17 april 2019 22:42 schreef Poepz0r het volgende:
Weet iemand welke wedstrijd deze scheids floot voor Nederland of Ajax? Toen floot hij tering slecht herinner ik mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
heb je het antwoord tochquote:Op woensdag 17 april 2019 22:44 schreef VeX- het volgende:
Waarom sjoggen zoveel Tottenham spelers zo over het veld? Ik dacht eerst apathie, maar het lijkt misschien zelfs een manier om het spel vooral niet te versnellen. Niet teveel op Man City happen en ze niet actief op te jagen. Met succes wel.
hier gaat iets gruwelijk misquote:
Ook met Son en Kane mogelijkheden zat. Dat zit hem in de zwakke backs en gedeeltelijk verdediging in zijn geheel.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:44 schreef Adames het volgende:
[..]
zonder kane en son
biedt mogelijkheden
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Liverpool is echt dodelijk effectief, niet normaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ajax - Barca finale en Ajax gaat hem pakken. 14 jaar na de laatste halve finale van PSV. Cruijff knikt en is blijquote:Op woensdag 17 april 2019 22:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Liverpool is echt dodelijk effectief, niet normaal.
Zaterdag 13.30 weer City - Spursquote:Op woensdag 17 april 2019 22:46 schreef VeX- het volgende:
Jongens, is toch heerlijk dit? City verliest hier de CL en de stress voor de must win titel gaat ze de nek omdoen. Genottttttt.
nu nog barcelona eruitquote:Op woensdag 17 april 2019 22:46 schreef VeX- het volgende:
Jongens, is toch heerlijk dit? City verliest hier de CL en de stress voor de must win titel gaat ze de nek omdoen. Genottttttt.
Scheelt dat Dolberg een AI is en dus niet in staat tot zoiets emotioneels, anders had ik naar die oorbellen moeten kijken om het door te hebben.quote:
Kunnen nog makkelijk vier doelpunten vallen.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:46 schreef VeX- het volgende:
Staat nu 4-4 in totaal.quote:
Uitgoals dubbel wanneer thuis gescoord door VAR bekeken.quote:
Dat blijkt.quote:
'They are slick, they are quick, they are fearless, they are fun and they are semi finalists.'quote:Op woensdag 17 april 2019 22:46 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax - Barca finale en Ajax gaat hem pakken. 14 jaar na de laatste halve finale van PSV. Cruijff knikt en is blij
natuurlijk ajax, maar spurs of liverpool zou ik ook mooi vindenquote:Op woensdag 17 april 2019 22:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Finale tegen Ajax met hun mokerslechte verdediging
die hele dubbel is gewoon een kutterm.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Ze tellen alleen dubbel als de stand over 2 wedstrijden gelijk is. (dus nu, 4-3 en 0-1 = 4-4)
Bald fraudquote:Op woensdag 17 april 2019 22:49 schreef PowerLoungen het volgende:
Pep kan alleen een CL winnen met Messi.
Ja, eens.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:49 schreef Adames het volgende:
[..]
die hele dubbel is gewoon een kutterm.
weegt zwaarder maakt het al beter
Is nog 5 minquote:Op woensdag 17 april 2019 22:49 schreef VeX- het volgende:
Ik kan het niet geloven. Zijn Tottenham dan eindelijk geen chokers meer? Is dit het nieuwe herleefde Tottenham?
Op die fietsquote:Op woensdag 17 april 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat blijkt.
Ze tellen alleen dubbel als de stand over 2 wedstrijden gelijk is. (dus nu, 4-3 en 0-1 = 4-4)
Augerro 90+4.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:49 schreef VeX- het volgende:
Ik kan het niet geloven. Zijn Tottenham dan eindelijk geen chokers meer? Is dit het nieuwe herleefde Tottenham?
Jawel, volgende ronde gaan ze choken.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:49 schreef VeX- het volgende:
het staat nu virtueel 4-7 in het voordeel van Spurs echt dom dat je dat niet begrijpt.quote:
Ook MET Kane en Son zie ik Ajax winnen, want het spel van Ajax ligt Spurs totaal niet. Tel daarbij op dat ze mokerslechte backs hebben.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:50 schreef Kriegel het volgende:
Vijf minuten voor Ajax' eerste finaleplaats sinds 1996 bedoel je. Spurs zonder Kane en Son maakt geen kans.
Dit is ietwat overdreven.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:50 schreef Kriegel het volgende:
Vijf minuten voor Ajax' eerste finaleplaats sinds 1996 bedoel je. Spurs zonder Kane en Son maakt geen kans.
samen op de motooooooorquote:
Inferieur iq blijkbaarquote:Op woensdag 17 april 2019 22:50 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
het staat nu virtueel 4-7 in het voordeel van Spurs echt dom dat je dat niet begrijpt.
jinxed ^quote:Op woensdag 17 april 2019 22:49 schreef VeX- het volgende:
amdquote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Keukendrol het volgende:
ROLLERCOASTER. HET ZIT AJAX OOO ALLES MEE HE
In ieder geval je moeder.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hoeveel mensen zouden aan de beademing moeten vanavond?
intelquote:
wat heb jij met moedersquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
Failliet van de var. Verneukt het voetbal. Doe dan dat het max 2x per wedstrijd aangevraagd kan worden ofzo.
Hoezo, is gewoon buitenspel.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
Failliet van de var. Verneukt het voetbal. Doe dan dat het max 2x per wedstrijd aangevraagd kan worden ofzo.
Boos zijn omdat een goal terecht wordt afgekeurdquote:Op woensdag 17 april 2019 22:55 schreef Stefanovich het volgende:
En gewoon een terechte call... Voetbal wordt zo wel eerlijkerquote:Op woensdag 17 april 2019 22:53 schreef Bolasie het volgende:
Dit is wel het mooie gedeelte van de VAR. Prachtig.
kan vriezen, kan dooienquote:Op woensdag 17 april 2019 22:56 schreef Van_Poppel het volgende:
Ajax heeft minimaal 50% kans tegen dit Tottenham.
twitter:ManCity twitterde op woensdag 17-04-2019 om 22:52:25wfiuhefijvbeojefvnojegfnvepgfjevgpinbgw reageer retweet
RETTEKETETquote:
neequote:Op woensdag 17 april 2019 22:56 schreef Houtenbeen het volgende:
Misschien was City wel beter geweest voor Ajax
ggmm is modquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |