Er zou een overzicht moeten komen van alle leugens van de Trump admin en campagne die door dit rapport worden geopenbaard. Dat hele No Deals van Trump zelf bevoorbeeld, terwijl dit rapport ook melding maakt dat Cohen heeft gelogen over ontwikkelingen van Trump Tower Moskou.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:38 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het is eerder andersom. Het onderzoek vond dat het Witte Huis gelogen heeft:
[ afbeelding ]
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 18-04-2019 om 18:45:21Page 57: "Within approximately five hours of Trump's statement [on July 27, 2016 that Russia find Clinton's emails], GRU officers targeted for the first time Clinton's personal office." reageer retweet
Ik heb niet de indruk dat het catalogiseren van alle leugens die hierdoor blootgelegd zijn heel veel mensen over zou halen, al zou ik er zelf wel benieuwd naar zijn.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:48 schreef Montov het volgende:
[..]
Er zou een overzicht moeten komen van alle leugens van de Trump admin en campagne die door dit rapport worden geopenbaard. Dat hele No Deals van Trump zelf bevoorbeeld, terwijl dit rapport ook melding maakt dat Cohen heeft gelogen over ontwikkelingen van Trump Tower Moskou.
quote:Op donderdag 18 april 2019 18:50 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 18-04-2019 om 18:45:21Page 57: "Within approximately five hours of Trump's statement [on July 27, 2016 that Russia find Clinton's emails], GRU officers targeted for the first time Clinton's personal office." reageer retweet
twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 18-04-2019 om 18:55:13In footnote on Page 239: "On October 30, 2016, Michael Cohen received a text from Russian businessman Giorgi Rtskhiladze that said, 'Stopped flow of tapes from Russia but not sure if there's anything else. Just so you know .... '" reageer retweet
Zit me bijna te verbazen wat er allemaal al te lezen valt. Had verwacht dat er veel minder openbaar zou worden gemaakt. Echt damn wat een infoquote:Op donderdag 18 april 2019 19:02 schreef Kijkertje het volgende:
[..]twitter:kylegriffin1 twitterde op donderdag 18-04-2019 om 18:55:13In footnote on Page 239: "On October 30, 2016, Michael Cohen received a text from Russian businessman Giorgi Rtskhiladze that said, 'Stopped flow of tapes from Russia but not sure if there's anything else. Just so you know .... '" reageer retweet
Rutte is politiek in de problemen gekomen omdat hij interne discussies niet correct heeft vermeld. In de VS kijkt niemand meer op van dergelijke leugens over tal van onderwerpen.quote:Op donderdag 18 april 2019 18:53 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik heb niet de indruk dat het catalogiseren van alle leugens die hierdoor blootgelegd zijn heel veel mensen over zou halen, al zou ik er zelf wel benieuwd naar zijn.
Ja, zoals Nostra boven je ook al aangeeft is het nogal in een deplorabele staat allemaal.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Rutte is politiek in de problemen gekomen omdat hij interne discussies niet correct heeft vermeld. In de VS kijkt niemand meer op van dergelijke leugens over tal van onderwerpen.
twitter:NatashaBertrand twitterde op donderdag 18-04-2019 om 17:31:03PETER SMITH was contacted by Michael Flynn to find the deleted Clinton emails, at Trump's request, per Mueller. https://t.co/jKhZZAOcrp reageer retweet
Daarbij is de boel dusdanig partisan dat een impeachment vrijwel ondenkbaar is geworden. In ieder geval van een Republikeinse president.quote:Op donderdag 18 april 2019 19:22 schreef Montov het volgende:
[..]
Rutte is politiek in de problemen gekomen omdat hij interne discussies niet correct heeft vermeld. In de VS kijkt niemand meer op van dergelijke leugens over tal van onderwerpen.
WITCH HUNTquote:Op donderdag 18 april 2019 19:27 schreef Montov het volgende:
Pagina 78: According to notes written by Hunt, when Sessions told the President that a special Counsel had been appointed, the president slumped back in his chair and said, "Oh my God. This is terrible. This is the end of my Presidency. I'm fucked."
De hele alinea is opzienbarend, maar ik ga niet alles overtypen en ik ga nog even van het mooie weer genieten.
Ja toch. Moeten de "heksen" in de middeleeuwen ook hebben gedacht. "Ah, ik ben geen heks, niets te vrezen dus!"quote:
Zou dat vaak voorgekomen zijn? Dat de inquisitie een waag in beslag neemt, dat er dan vrouwen zeggen "this is terrible, I'm fucked".quote:Op donderdag 18 april 2019 19:46 schreef Ensiferum het volgende:
[..]
Ja toch. Moeten de "heksen" in de middeleeuwen ook hebben gedacht. "Ah, ik ben geen heks, niets te vrezen dus!"
Goed argument. Hij was bang en boos en dus kun je hem niet kwalijk nemen dat hij de wet overtrad.twitter:jimsciutto twitterde op donderdag 18-04-2019 om 15:46:28Barr is now defending the president on any evidence of obstruction saying “Trump faced an unprecedented situation” and was “frustrated and angered by his sincere belief” he was being unfairly accused. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |