Utrecht, Amsterdam, of meer naar het zuiden (nog beter weer) Maastricht?quote:Op woensdag 17 april 2019 22:31 schreef Kreator het volgende:
Ik wil in een straal van 200km om Enschede ergens een nachtje logeren. Misschien iets waar je zaterdag uit eten kunt en zondag rondkijken of wandelen oid.
Iemand nog leuke ideeën?
Ik ookquote:Op woensdag 17 april 2019 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
Hee maar. Dat city en spurs spelen wel in een hoog tempo, maar kwalitatief zijn ze best matig. Toch?
Laat ik zeggen da'k mogelijkheden zie.![]()
Groningen.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:31 schreef Kreator het volgende:
Ik wil in een straal van 200km om Enschede ergens een nachtje logeren. Misschien iets waar je zaterdag uit eten kunt en zondag rondkijken of wandelen oid.
Iemand nog leuke ideeën?
Mooie is dat als je zo tegen Ajax speelt ze je kapot gaan counteren.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
Hee maar. Dat city en spurs spelen wel in een hoog tempo, maar kwalitatief zijn ze best matig. Toch?
Keulen of Aken?quote:Op woensdag 17 april 2019 22:31 schreef Kreator het volgende:
Iemand nog leuke ideeën?
Dat komt omdat het Engelse clubs tegen elkaar zijn. Dan spelen ze heel anders. Veel hoger tempo en dus ook slordiger.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:33 schreef ijs_beer het volgende:
Oeh dan kom je wel in de buurt hoorquote:Op woensdag 17 april 2019 22:31 schreef Kreator het volgende:
Iemand nog leuke ideeën?
't Zusje moet je wel 3 eeuw van te voren reserveren als je in het weekend wil gaanquote:Op woensdag 17 april 2019 22:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh dan kom je wel in de buurt hoor![]()
Maar qua eten.....check de site van 't Zusje en wandelen kun je dan in Oisterwijk, Oosterhout en bv de Loonse en Drunense duinen.....
Keulen klinkt wel leuk.quote:
Pics van je zusje.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oeh dan kom je wel in de buurt hoor![]()
Maar qua eten.....check de site van 't Zusje en wandelen kun je dan in Oisterwijk, Oosterhout en bv de Loonse en Drunense duinen.....
Je kunt op de site naar last minutes zoeken en dan meteen bellen om te reserveren....quote:Op woensdag 17 april 2019 22:39 schreef Kyran het volgende:
[..]
't Zusje moet je wel 3 eeuw van te voren reserveren als je in het weekend wil gaan
Echt, nog erger dan Tiende Envelop.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:54 schreef ijs_beer het volgende:
Get me of this rollercoaster. Ohooohoho.
Het agressieve broertje van..quote:Op woensdag 17 april 2019 22:56 schreef Cee het volgende:
Wist niet dat Martijn Krabbé de trainer van Tottenham is.
VAR is kutquote:Op woensdag 17 april 2019 22:54 schreef Kyran het volgende:
Wie nu nog zegt dat VAR kut is verdient een nekschot
Kunnen hebben ja. Makkelijk? Absoluut niet.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Kyran het volgende:
Hoop echt dat Ajax nu niet gaat onderschatten. Ze kunnen Spurs makkelijk hebben.
Keulen is met de trein zelfs prima te doenquote:Op woensdag 17 april 2019 22:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Keulen klinkt wel leuk.
Amsterdam/Utrecht vind ik niet echt een uitje.
Misschien nog Gent. Al is dat wat verder. Of Hamburg. Ook wel ver.
Hm.
Onderschatten als in:quote:Op woensdag 17 april 2019 22:57 schreef Kyran het volgende:
Hoop echt dat Ajax nu niet gaat onderschatten.
?quote:Ze kunnen Spurs makkelijk hebben.
Haha, als Ajax gewoon serieus speelt zoals ze tegen Bayern, Real en Juve hebben gespeeld is Spurs echt geen moeilijke tegenstander. Ze moeten echter wel met zelfde instelling spelen en niet zoals ze spelen in de competitiequote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Kyran het volgende:
Pfff, even van me afschrijven hoor.Heftig zeg. Sterkte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat ze je iig voldoende kunnen helpen om het wat dragelijker te krijgen.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Niet romantisch denk ik, dan was ie wel naar Zwolle gekomen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:02 schreef Greys het volgende:
Is het gewoon voor de leuk of verwacht je romantisch enzo?
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 april 2019 21:27 schreef Redefine het volgende:
Oh en nog voor iedereen: niemand hoeft zich hier ooit te verontschuldigen voor het delen van een persoonlijk verhaal, voor een zwaar verhaal. Iets waar iemand mee zit. Nooit en te nimmer hoef je er sorry voor te zeggen. Als je iets kwijt moet en wilt gewoon doen zoals jij dat wil.
We zijn hier allemaal mensen. En er is al lang gebleken dat we er voor elkaar zijn. En naar elkaar willen luisteren. Elkaar ondersteunen.
En je ziet ook gewoon altijd dat andere discussies gewoon door blijven kunnen gaan. Dat is juist het mooie.
Dit is geen aanval naar mensen die sorry zeggen. Dat vind ik volkomen logisch en snap ik juist heel goed. Maar het hoeft helemaal niet
Kan je voor mij een kijkje gaan nemen in Dinslaken? Dat zie ik wel eens op de borden staan als ik er langs rij, en in mijn hoofd is dat supersuf óf extreem awesome en zit er niets tussen. Ben wel benieuwd welke van de twee het isquote:Op woensdag 17 april 2019 22:31 schreef Kreator het volgende:
Iemand nog leuke ideeën?
Ahw......quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Niet romantisch denk ik, dan was ie wel naar Zwolle gekomen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Dave het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:05 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik dacht ook heup maar vanuit een andere hoek zag je duidelijk elleboog heup en toen vinger tegenstander bijna nog geloof ik. Chaosquote:Op woensdag 17 april 2019 23:11 schreef Cee het volgende:
Ik zag nog steeds geen arm, was gewoon een heupboksje waarbij de elleboog een haar in de weg zat.
Keulen is ook een leuke stad.quote:Op woensdag 17 april 2019 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Keulen is met de trein zelfs prima te doen
Dan heb je nog een speler ontmoet die vandaag op het veld stondquote:Op woensdag 17 april 2019 23:16 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik heb die Llorente van de Spurs ooit ontmoet![]()
Speelde ooit het jeugd-WK in Emmen en het hotel waarin de Spaanse selectie sliep grensde aan het schoolplein van de school waar ik toen werkte. Kwam de hele selectie elke dag even een ommetje doen. Namen uitgebreid de tijd voor de leerlingen ook, toen waren de jochies nog niet de volgevreten vedettes van nu.
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Kyran het volgende:
Pfff, even van me afschrijven hoor.Goed dat je hulp gaat zoeken, sommige mensen die slaan dat af en werken zich dan alleen maar meer in de nesten... Hopelijk helpt de hulp ook echt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een vos! Mooie dieren zijn datquote:Op woensdag 17 april 2019 23:31 schreef Greys het volgende:
In ons durp ineens meerdere meldingen van vossen in de tuinen en gemeente zegt let op je konijnen, kippen en pups. Kweenie maar die laatste bij de voordeur ziet eruit alsof ie gewoon gezellig om een bakkie kwam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die tweede foto is anders wel een beetje engig zo met die ogenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:31 schreef Greys het volgende:
In ons durp ineens meerdere meldingen van vossen in de tuinen en gemeente zegt let op je konijnen, kippen en pups. Kweenie maar die laatste bij de voordeur ziet eruit alsof ie gewoon gezellig om een bakkie kwam.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nawquote:Op woensdag 17 april 2019 23:31 schreef Greys het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien volgend jaar maar een competitiieschema maken waar wat meer vertrouwen uit blijkt.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:06 schreef Greys het volgende:
Wat een puzzel dit voor de knvb. Andere clubs moeten nu gaan helpen. Had ik helemaal niet aan gedacht.
https://www.vi.nl/nieuws/knvb-roept-clubs-op-om-ajax-te-helpen
De bovenstequote:Op woensdag 17 april 2019 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik overwoog laatst nog mijn UI en/of Facebook-plaatje om te zetten naar een vos. Ik kon alleen niet kiezen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Welke daarvan zou je aan- of afraden? En waarom?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:37 schreef naatje_1 het volgende:
Enfin, Slovenië, waar zal ik beginnen? Ik was in ieder geval een aantal dagen in Bohinj en een aantal dagen in Ljubljana, tijdens de dagen Bohinj is ook nog een dagje Tolmin aangedaan en tijdens de dagen Ljubjana heb ik een rondje meer Bled gedaan.
David Silva. Maar Llorente was toen iets bekender dan Silva. Van Silva had toen buiten Spanje nog niemand gehoord, volgens mij. Ik ook niet, maar hij zal er vast tussen hebben gelopen.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:28 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan heb je nog een speler ontmoet die vandaag op het veld stond
Afgelopen zondagnacht weer drie konijnen uit een hok met schuifslot doodgebeten en gedeeltelijk opgegeten. Ze lagen in verschillende hoeken van de tuin gedeeltelijk begraven om later op te halen. Dus op vele Bleiswijkse knaagdieren/kippenhokken worden nu extra sloten gezet.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vos! Mooie dieren zijn dat
Hier in de (bosrijke) omgeving heb ik er denk ik één keer eentje gezien toen die 's avonds laat de weg overstak. En bij Greys lopen ze in de tuinen
De bovenste isquote:
Op de campus toen ik nog studeerde liepen er ook vossen rond. De campus grenst aan een oeroud bos en men wil vooral de natuurlijke leefomgeving een beetje de gang laten gaan, dus ze kwamen daar ook gewoon.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:33 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Een vos! Mooie dieren zijn dat
Hier in de (bosrijke) omgeving heb ik er denk ik één keer eentje gezien toen die 's avonds laat de weg overstak. En bij Greys lopen ze in de tuinen
Oh....je wil wijs overkomenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
De bovenste ismaar ook een beetje een derpvos. De andere twee zien er wijzer uit, en da's ook belangrijk
Ik zou niets afraden, maar ik ben al een keer eerder in Bled geweest afgelopen zomer en dat was echt minder dan deze keer. Bled is supertoeristisch en in de zomer is een rondje rondom het meer dan veel minder leuk dan in de lente (nu dus). Skofja Loka heb ik ook nu voor de tweede keer aangedaan (afgelopen zomer en tijdens deze studiereis) en dat was beide keren gewoon helemaal top, maar ik ben een sucker voor sneeuw op de bergen en tijdens de zomer is alle sneeuw zo'n beetje weggesmolten, dus ook in dat geval zou ik aanraden om voor de lente te gaan in plaats van de zomer.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Welke daarvan zou je aan- of afraden? En waarom?
Ik neem het mee in de overwegingquote:Op woensdag 17 april 2019 23:40 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh....je wil wijs overkomen
Wie weet helpt hetquote:Op woensdag 17 april 2019 23:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik neem het mee in de overwegingTer vergelijking: dit is nu mijn profielfoto op een of ander medium
[ afbeelding ]
Wat meer wijsheid uitstralen is misschien zo slecht nog niet
Zielig voor de konijnen (en de bijbehorende kinderen) maar wel slim van de vossenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgelopen zondagnacht weer drie konijnen uit een hok met schuifslot doodgebeten en gedeeltelijk opgegeten. Ze lagen in verschillende hoeken van de tuin gedeeltelijk begraven om later op te halen. Dus op vele Bleiswijkse knaagdieren/kippenhokken worden nu extra sloten gezet.Want die schuiven maken ze gewoon open. Pal naast Bleiswijk ligt een natuurgebied waar ze uit komen. Er is waarschijnlijk nu een vossenstel dat jongen ergens in of vlakbij het dorp heeft, daarom worden ze niet gevangen.
Ja hequote:Op woensdag 17 april 2019 23:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Op de campus toen ik nog studeerde liepen er ook vossen rond. De campus grenst aan een oeroud bos en men wil vooral de natuurlijke leefomgeving een beetje de gang laten gaan, dus ze kwamen daar ook gewoon.
Echt een mooi gezicht zijn die beesten!
Wat betreft huisdieren is het inderdaad wel link ja, zoiets. Wat naar van die konijnenquote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Afgelopen zondagnacht weer drie konijnen uit een hok met schuifslot doodgebeten en gedeeltelijk opgegeten. Ze lagen in verschillende hoeken van de tuin gedeeltelijk begraven om later op te halen. Dus op vele Bleiswijkse knaagdieren/kippenhokken worden nu extra sloten gezet.Want die schuiven maken ze gewoon open. Pal naast Bleiswijk ligt een natuurgebied waar ze uit komen. Er is waarschijnlijk nu een vossenstel dat jongen ergens in of vlakbij het dorp heeft, daarom worden ze niet gevangen.
Fabregas en Juanfran (Atletico) zaten toen ook in de selectie. Cesc was toen ook al bekend.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
David Silva. Maar Llorente was toen iets bekender dan Silva. Van Silva had toen buiten Spanje nog niemand gehoord, volgens mij. Ik ook niet, maar hij zal er vast tussen hebben gelopen.
Messi speelde toen ook gewoon op de Meerdijk
ik ben echt heel benieuwd of jij m'n tante kent nu, trouwensquote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef Greys het volgende:
[..]
quote:
Jullie hebben me overtuigd, derpvos wordt voor nu mijn nieuwe UI hier op FOKquote:
Ja. Ik word wel een klein beetje kriegel als ik sommige hysterische reacties alweer zie op Facebook onder deze foto's en berichten. "De vossen zijn te lang beschermd en nu zijn onze konijnen de pineut. HET VOLGENDE PROBLEEM WORDT DE WOLF."quote:Op woensdag 17 april 2019 23:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Zielig voor de konijnen (en de bijbehorende kinderen) maar wel slim van de vossen
quote:Op woensdag 17 april 2019 23:48 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben me overtuigd, derpvos wordt voor nu mijn nieuwe UI hier op FOK
Heeft ze een hond?quote:Op woensdag 17 april 2019 23:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben echt heel benieuwd of jij m'n tante kent nu, trouwensWoont ook in Bleiswijk
Nee, wel konijnen volgens mij. Al vraag ik me nu dus af of dat nog steeds zo isquote:Op woensdag 17 april 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ze een hond?Want dan is de kans al wat groter.
Dat toernooi weet ik nog. Toen al ging het alleen maar over Messi, Messi, Messi. Niet wetende dat het uiteindelijk de beste speler aller tijden zou worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:38 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
David Silva. Maar Llorente was toen iets bekender dan Silva. Van Silva had toen buiten Spanje nog niemand gehoord, volgens mij. Ik ook niet, maar hij zal er vast tussen hebben gelopen.
Messi speelde toen ook gewoon op de Meerdijk
Dit zegt me allemaal vrij weinigquote:Op woensdag 17 april 2019 23:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft ze een hond?Want dan is de kans al wat groter. Ben je er weleens geweest? Woont ze aan de kant van bos zeg maar of aan de kant van de 209?
Je wordt oud!quote:Op woensdag 17 april 2019 23:46 schreef naatje_1 het volgende:
ik ben wederom best wel moe al, en dat voor 0.00
De initialen van de mevrouw met de dode konijnen zijn S.P.quote:Op woensdag 17 april 2019 23:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, wel konijnen volgens mij. Al vraag ik me nu dus af of dat nog steeds zo is(maar in de familie-app kwam daar niets over
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |