Ik kon mij ook niet voorstellen dat je geen van die onderzoeken had gehad, maar zag het er niet tussen staan, dus vandaar.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:25 schreef Kyran het volgende:
[..]
2x volledige bloedonderzoek gehad, echt van allerlei ziektes tot aan longen, nieren, lever, schildklier. Alles is getest en geen afwijkingen gevonden. Ook neurologische testen gehad bij de hoofdpijnpoli, kwam ook niks uit.
Ik was ook echt iedere paar weken ziek (zelfs een verkoudheid legde mij plat, belachelijk gewoon), maar dat lijkt nu opgelost door mijn vitamine D op te krikken (want die was belachelijk laag bleek uit bloedonderzoek). Dat is in ieder geval een overwinning![]()
Ik zou nu al tekenen voor alleen hoofdpijn, als ik maar van mijn vermoeidheid/spierpijn af kan komen.
Ja dag, nou stik je er maar in hoor met je gesorryquote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Kyran het volgende:
Pfff, even van me afschrijven hoor.Heftig om te lezen Kyran! Wat een hel moet dit voor jou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop zo voor je dat je de verwijzing krijgt en dat ze bij Revalis wat voor jou kunnen betekenen en je fysiek maar vooral ook mentaal kunnen helpen om hiermee om te gaan. Veel sterkte!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ja echt blijven doen.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:32 schreef Kyran het volgende:
[..]
Slik naast vit D & multivit ook magnesium inderdaad. Ik heb mijn waardes nooit opgevraagd (zal ik vrijdag eens vragen of hij dat kan terugzien), maar had dat zelf ook al bedacht (of misschien had jij het zelfs aangegeven de vorige keer toen ik het over spierpijn had, weet het niet meer precies). Heb het gevoel dat het wel wat heeft gedaan en blijf het gewoon slikken voor nu
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 17 april 2019 21:26 schreef Kyran het volgende:
[..]
Spurs! Denk dat Ajax Spurs makkelijker kan hebben dan City.
In Nederland wordt minstens 50 als ondergrens gehouden, terwijl ik heb gelezen dat andere landen 80 als ondergrens hebben. Ik had <20 bij mijn eerste bloedonderzoek. Na 6 weken 5x ADH te hebben ingenomen was het 53. Daarna rustig afgebouwd naar 4x en 3x ADH en nu zit ik standaard op 2x ADH en ga ik dat voorlopig ook aanhouden.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja echt blijven doen.
Met een chronisch tekort aan magnesium (wat heel veel mensen ongemerkt hebben) kunnen al je spieren niet voldoende ontspannen en kan de basis zijn van heel veel ellende.
En hebben ze je verteld hoeveel vit D je mag/moet? Want bij een tekort moet je even tijdelijk aardig wat meer nemen om het weer op normale waardes te krijgen zeiden ze tegen mij. Tis voor me opgeschreven maar ik weet het niet meer.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 17 april 2019 21:27 schreef Redefine het volgende:
Oh en nog voor iedereen: niemand hoeft zich hier ooit te verontschuldigen voor het delen van een persoonlijk verhaal, voor een zwaar verhaal. Iets waar iemand mee zit. Nooit en te nimmer hoef je er sorry voor te zeggen. Als je iets kwijt moet en wilt gewoon doen zoals jij dat wil.
We zijn hier allemaal mensen. En er is al lang gebleken dat we er voor elkaar zijn. En naar elkaar willen luisteren. Elkaar ondersteunen.
En je ziet ook gewoon altijd dat andere discussies gewoon door blijven kunnen gaan. Dat is juist het mooie.
Dit is geen aanval naar mensen die sorry zeggen. Dat vind ik volkomen logisch en snap ik juist heel goed. Maar het hoeft helemaal niet
Eens met laatste zin.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik had jarenlang om de zoveel maanden walgelijke zenuwpijn in m'n halve gezicht. Duurde dan een paar dagen en dan kon ik niet eens op m'n kussen liggen.
Toen kwam jaren later het gedoe met ineens bizarre bloeddruk en overal spierpijn. Dus had niks met gezicht te maken verder. Maar Magnesium en Vit D en bloeddrukmedicatie sindsdien en ik bedacht laatst dus dat ik sinds 'dat' (mei vorig jaar) nog geen énkele keer de zenuwpijn in m'n gezicht heb gehad. Al een jaar lang bijna. Dus wrs hebben magnesium en/of vit D zelfs daarvoor geholpen.En er waren geen pijnstillers die hielpen he. Maar dit kennelijk wel. Bizar.
Hopelijk vinden ze voor jou ook exact wat er aan de hand is Kyran! Ik gun je zo dat je pijnloos kunt zijn.
Belachelijk eigenlijk. Er zijn zoveel wetenschappelijke onderzoeken waaruit blijkt dat vitamine D HEEL VEEL invloed heeft op van alles, maar in Nederland willen ze er nog steeds niks mee doen en beweren ze zelfs keihard dat het niks doet met je weerstand.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:44 schreef Greys het volgende:
Ik had jarenlang om de zoveel maanden walgelijke zenuwpijn in m'n halve gezicht. Duurde dan een paar dagen en dan kon ik niet eens op m'n kussen liggen.
Toen kwam jaren later het gedoe met ineens bizarre bloeddruk en overal spierpijn. Dus had niks met gezicht te maken verder. Maar Magnesium en Vit D en bloeddrukmedicatie sindsdien en ik bedacht laatst dus dat ik sinds 'dat' (mei vorig jaar) nog geen énkele keer de zenuwpijn in m'n gezicht heb gehad. Al een jaar lang bijna. Dus wrs hebben magnesium en/of vit D zelfs daarvoor geholpen.En er waren geen pijnstillers die hielpen he. Maar dit kennelijk wel. Bizar.
Hopelijk vinden ze voor jou ook exact wat er aan de hand is Kyran! Ik gun je zo dat je pijnloos kunt zijn.
Mss toch gewoon voor de zekerheid weer eens laten meten, je vit D. Want als het door het afbouwen per ongeluk nu weer onder de 50 is zou je dus alweer onder de ondergrens zitten, zo ruim zat je er niet boven met 53.quote:Op woensdag 17 april 2019 21:43 schreef Kyran het volgende:
[..]
In Nederland wordt minstens 50 als ondergrens gehouden, terwijl ik heb gelezen dat andere landen 80 als ondergrens hebben. Ik had <20 bij mijn eerste bloedonderzoek. Na 6 weken 5x ADH te hebben ingenomen was het 53. Daarna rustig afgebouwd naar 4x en 3x ADH en nu zit ik standaard op 2x ADH en ga ik dat voorlopig ook aanhouden.
Eigenlijk is het iets meer, want in multivit zit ook weer ADH aan Vit D, dus eigenlijk nog steeds op x3.
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:13 schreef Kyran het volgende:
Pfff, even van me afschrijven hoor.Wat vervelend Kyran! Vooral dat de klachten laatste tijd zijn toegenomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed dat je nu meer experts ziet voor eventuele verlichting/oplossing van de problemen.
En altijd fijn dat ze op het werk begrip hebben voor de situatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte gewenst en hopelijk kunnen ze in het behandelcentrum iets voor je betekenen! Lijkt me echt geen pretje om continue pijn te voelen en dat je niet volledig kunt functioneren in alles wat je graag doet in je leven.quote:
quote:Op woensdag 17 april 2019 21:27 schreef Redefine het volgende:
Oh en nog voor iedereen: niemand hoeft zich hier ooit te verontschuldigen voor het delen van een persoonlijk verhaal, voor een zwaar verhaal. Iets waar iemand mee zit. Nooit en te nimmer hoef je er sorry voor te zeggen. Als je iets kwijt moet en wilt gewoon doen zoals jij dat wil.
We zijn hier allemaal mensen. En er is al lang gebleken dat we er voor elkaar zijn. En naar elkaar willen luisteren. Elkaar ondersteunen.
En je ziet ook gewoon altijd dat andere discussies gewoon door blijven kunnen gaan. Dat is juist het mooie.
Dit is geen aanval naar mensen die sorry zeggen. Dat vind ik volkomen logisch en snap ik juist heel goed. Maar het hoeft helemaal niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |