SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
____________What can change the nature of a man?
de bal is rondquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef Groby het volgende:
Zaterdag gaat Groningen even aan Juve laten zien hoe het moet
We worden Europees kampioen, dat kan niet meer mis.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef KingRoland het volgende:
En dan hebben we ook Van Dijk wtf. En verdedigers kunnen heel erg lang mee.
We hebben alleen supertalenten in de aanval nodig dan bohhhhhhhh
tering man
Als de Ligt en van Dijk een beetje leren samenspelen (en er fatsoenlijke backs komen) krijgen we geen goals meer tegenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef KingRoland het volgende:
tering man
Hans Nijland gaat Sierhuis binnenkort voor 50 miljoen van de hand doen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef KingRoland het volgende:
tering man
Feyenoord de kampioen van Italië dus.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat er een ploeg is die met 6-2 van dit Ajax heeft gewonnen.
en geen mediatraining GENOTquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:08 schreef Karina het volgende:
Frenkie de JOng heeft altijd zo een blij gezicht.
Word jij nou niet moe van jezelf?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Akax ban van CL vanwege omkoping van de scheids.
Onterecht door. Nederlaag voetbal.
Charme? Ach ja soms in KNVB beker gaan de amateurs ook wel eens door.
Maar in de CL wil je kwaliteit zien, niet Ajax.
Ga door, alsjeblieft, het is genietenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
99/100 wedstrijden had Juve dit Ajax ook gwn met 5-0 opgerold.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Caland het volgende:
Ik wil ook graag kwaliteit zien, dus als jij nou eens naar bed gaat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
De beste wint niet altijd. Die pech had Juventus vandaag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Toornstra -> CR7quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Caland het volgende:
Ik heb Ajax al 20jr bijna niet meer mooi en goed zien spelen? Toen hadden ze nog goede spelers en speelden ze mooi aanvallend voetbal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef egelhond het volgende:
Ik als PSVer geniet van dit ajax. Hopelijk worden wij nog kampioen maar eerlijk is eerlijk ajax verdient het wel want ze spelen erg goed!
twitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @AFCAjax reageer retweet
Jeetje, rustig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef bianconeri het volgende:
[..]
99/100 wedstrijden had Juve dit Ajax ook gwn met 5-0 opgerold.
Rot op Allegri
Omgekochte scheids.
Beter dan GoT dit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ik heb Ajax al 20jr bijna niet meer mooi en goed zien spelen? Toen hadden ze nog goede spelers en speelden ze mooi aanvallend voetbal.
Doen ze al lang niet meer.
Dat hij en de Jong kunnen voetballen is duidelijk, maar het zijn ook nog gewoon 2 mooie vrije/niet verpestte jongens richting de media. Ze zijn nog hunzelf ipv de ene ingestudeerde one-liner naar de ander.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef RemcoW23 het volgende:
Meestal zeggen ze dan: "We hebben het als team gedaan", wanneer de interviewer de eer aan een speler geeft, Maar De Ligt blijft gewoon normaal.
quote:Ajax volgens Mourinho nagenoeg kansloos in Madrid
quote:Mourinho voorspelt uitschakeling Ajax en loopt vooruit op finale
Als dit geen omkoping is dan is deze scheids of heel erg Ajax fan (wat niemand is?) of heel slecht.quote:
Yupquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hebben ze bruggen daar in dat dorp van je?
Alleen domme jongens hebben mediatraining nodigquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat hij en de Jong kunnen voetballen is duidelijk, maar het zijn ook nog gewoon 2 mooie vrije/niet verpestte jongens richting de media. Ze zijn nog hunzelf ipv de ene ingestudeerde one-liner naar de ander.
Ja ff 10 min in 120 minuten wedstrijden thats it.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:14 schreef Andromache het volgende:
Godsamme wat gaaf!!!! Ajax had Juventus volledig bij de kloten in de periode rond de 1-2.
twitter:Marcotti twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:10:02Del Piero taking about @AFCAjax : “What impresses me most isn’t the work rate or technical ability, both of which are exceptional... it’s the way they fill the pitch, their understanding of space and time, their tactical nous... all at such a young age...” #wisewords reageer retweet
Genottwitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @AFCAjax reageer retweet
ja, genietenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef KingRoland het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)x_de_ligt_67_agg_23/
In het topvoetbal is dat waar het vaak op beslist wordt. Fantastisch dat er nou eens een Nederlandse club dit kan.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja ff 10 min in 120 minuten wedstrijden thats it.
Nou wooeehoeee.
Stomme Allegri.
Bohhhhh, dit is wel maximaal genot.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Marcotti twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:10:02Del Piero taking about @:AFCAjax : “What impresses me most isn’t the work rate or technical ability, both of which are exceptional... it’s the way they fill the pitch, their understanding of space and time, their tactical nous... all at such a young age...” #wisewords reageer retweet
Genottwitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @:AFCAjax reageer retweet
Zeg jij Griesman of Gri-yes-man?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef Bolasie het volgende:
twitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @:AFCAjax reageer retweet
genieten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:Marcotti twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:10:02Del Piero taking about @:AFCAjax : “What impresses me most isn’t the work rate or technical ability, both of which are exceptional... it’s the way they fill the pitch, their understanding of space and time, their tactical nous... all at such a young age...” #wisewords reageer retweet
Genottwitter:AntoGriezmann twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:05:42👏🏼👏🏼👏🏼 FOOTBALL ⚽ Bravo @:AFCAjax reageer retweet
salty afquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ja ff 10 min in 120 minuten wedstrijden thats it.
Nou wooeehoeee.
Stomme Allegri.
Oei pijnlijk ditquote:Op dinsdag 16 april 2019 20:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb hier geen goed gevoel bij jongens. Ik vrees 2-1
Toen stond hij ook net iets scherperquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef RemcoW23 het volgende:
Dit worden memes ja.
Hahaha hij was vroeger sneller
Welvaartsbuikjequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hij heeft de kas van Ajax opgegeten.
Dit zijn wel kenners, aan de reacties te zien.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:16 schreef El-Stinho het volgende:
twitter:ClaMarchisio8 twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 22:58:43Davvero complimenti all'@AFCAjaxNon soltanto spensieratezza e gioventù, ma soprattutto grande tecnica e bel calcio 👏👏👏#UCL #JuveAjax reageer retweet
ik vind hem leuker dan Eriksenquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frenkie zou ik wel doen #beetjegayisoké
mentor voor Ronaldoquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:25 schreef TLC het volgende:
Ik vind n transfer van de Ligt naar Juve niet logisch, want waarom zou hij sportief een stap terug doen ?
Chrissie wie?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:25 schreef Adames het volgende:
[..]
ik vind hem leuker dan Eriksen
@:tyron
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je er ook eentje doen van het nekvel van Johan, ik word er door afgeleid.
Welke app kun je daar voor gebruiken?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit editten in het dagobert geld pakhuis.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:27 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dit editten in het dagobert geld pakhuis.
Beker is nu wel echt geen prijs meer te noemen voor Ajax. Dus ik hoop het ookquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Caland het volgende:
Goed nieuws voor @:Lenny_Leonard ook
Gok dat Ajax met de onder 16 die bekerfinale gaat spelen
Nooit verwacht, maar wat een baas in de laatste 4 CL wedstrijden. Geeft aan dat hij het niveau dus zeker aankan.quote:
twitter:Memphis twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:26:39I’m very happy for AJAX!!! #theydoingthenationproud 🇳🇱 reageer retweet
Depaygodquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Doublepain het volgende:
twitter:Memphis twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 23:26:39I’m very happy for AJAX!!! #theydoingthenationproud 🇳🇱 reageer retweet
twitter:BVlietstra twitterde op dinsdag 16-04-2019 om 20:41:41Derksen na praatje Ten Hag: ‘Die trainers trappen alleen maar open deuren in.’Zijn eigen analyse: ‘Ajax krijgt ruimte want Juventus moet voor eigen publiek naar voren.’ ‘Het wordt de kunst voor Ajax om onder de druk uit te voetballen.’🤷🏻♂️ reageer retweet
Ferrader!!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:34 schreef Doublepain het volgende:
???quote:
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Het is iig een geweldige opsteker voor het Nederlandse voetbal!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:42 schreef VeX- het volgende:
Hier gaan we nog lang over praten. Dit is na het Europees succes van vorig jaar, weer een prestatie die Ajax en het Nederlands voetbal weer wereldwijd op de kaart zet. Nu Oranje nog en dan zijn we weer terug van weggeweest.
Het schijnt dat Simba ook ging kwispelen toen De Ligt scoorde.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
???
ik ken genoeg PSVers die voor Ajax nu juichen hoor tenminste als je verstandig bent.
Wat zegt hij? Ik kijk niet meerquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:46 schreef Sun-dried_Potato het volgende:
was dit nou nodig van derksen? pfffff. vermoeiend
Anekdote over Van der Sar die moest poepen.quote:
het ging over vd sar en hoe hij zich ontwikkeld had. de boer zei wat positiefs, begint derksen over zn interview van 8 jaar geleden waarin vd sar te laat kwam en moest poepen. zuchtquote:
dat van der sar een keer 45 min te laat kwam op afspraak en toen halverwege ook nog eens 20 min ging poepenquote:
Oh dat. Al 200x naar voren gebracht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:48 schreef Perrin het volgende:
[..]
Anekdote over Van der Sar die moest poepen.
Hehehe zakdoekje nodig?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
#viesmadquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Meer van Rattata door @ElSierdquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:47 schreef KingRoland het volgende:
@:mexicanobakker en ik krijgen flashbacks van de pokemon Raticate als we "rakitic" horen of zien.
Doe ff rustig zeg. Er liggen mensen te slapen.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ik hoor graag jouw analyse van de wedstrijd GGMMGODquote:Op woensdag 17 april 2019 00:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe ff rustig zeg. Er liggen mensen te slapen.
quote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
kan je gewoon normaal doen idiootquote:Op woensdag 17 april 2019 00:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat was Blind goed hequote:Op woensdag 17 april 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor graag jouw analyse van de wedstrijd GGMMGOD
Heeeeee allerbeste vriend van heel fokquote:Op woensdag 17 april 2019 00:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je gewoon normaal doen idioot
Ajax die de twee clubs eruit gooit waar ik de grootste hekel aan had in de CL de afgelopen jaren. Waar ik zelfs hun CL-finale van heb geskipt.quote:
waar was jij tijdens de wedstrijd mortyquote:Op woensdag 17 april 2019 00:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeeeee allerbeste vriend van heel fok
Nee, en die ambitie heb ik ook helemaal niet op dit moment FLOPLANDGOD.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:13 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan je gewoon normaal doen idioot
ZAK MAAR LEKKER DOOR HET STRONTquote:Op woensdag 17 april 2019 00:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee, en die ambitie heb ik ook helemaal niet op dit moment FLOPLANDGOD.
In het stadion natuurlijk samen met ggmmquote:Op woensdag 17 april 2019 00:14 schreef KingRoland het volgende:
[..]
waar was jij tijdens de wedstrijd morty
ohquote:Op woensdag 17 april 2019 00:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
In het stadion natuurlijk samen met ggmm
Geluk, Juve zat in een dipje. Blablablaquote:Op woensdag 17 april 2019 00:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoor graag jouw analyse van de wedstrijd GGMMGOD
Echt bizar hoe dit Ajax telkens kan terugkeren inderdaadquote:Op woensdag 17 april 2019 00:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geluk, Juve zat in een dipje. Blablabla
Maar nee, ik zei nog we worden weggespeeld tijdens de eerste helft. Hoe we ons herpakken en in die wedstrijden groeien.. Wauw
Helaas niet, dat zou ik wel hartstikke gezellig vinden.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hebben jullie gezellig samen gekeken @:JR-Style-93 en @:GGMM
Ja, toen Sinkgraven er in kwam was ik niet zo blijquote:Op woensdag 17 april 2019 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Echt bizar hoe dit Ajax telkens kan terugkeren inderdaad![]()
En dan gewoon met een verdediging met Blind, Veltman en Sinkgraven.
Ik ook niet hoor, maar hij deed het vrij aardig.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, toen Sinkgraven er in kwam was ik niet zo blij
Nu wel mooi de gele kaarten weggescholden. Op volle sterkte in de halve finale
Misschien hebben jullie de hele avond naast elkaar gezeten en alleen met jullie telefoon gecommuniceerd.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat we nu aan elkaar vertellen hoe we het beleefd hebben.
Dom varken.
Mallagan was wel foutloos!quote:Op woensdag 17 april 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar hij deed het vrij aardig.
Toen Magallan erin kwam dacht ik ook nog dat het mis zou gaan
Sorry maat. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
Je kan ook gewoon vrolijk reageren
Dat Sierd je.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry maat. Je hebt gelijk.
Ik pas mijn reactie even aan.
Ja, die wissel vond ik ook vreemd.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor, maar hij deed het vrij aardig.
Toen Magallan erin kwam dacht ik ook nog dat het mis zou gaan
Ze hadden het al moeten beslissen ja, maar een penalty of rommelgoal is zo gemaakt en dan zou het alsnog billenknijpen worden.quote:Op woensdag 17 april 2019 00:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die wissel vond ik ook vreemd.
Maar toen had ik al zo veel vertrouwen dat het niet meer mis kon gaan.
Springt hij er zelf achteraan?quote:Op woensdag 17 april 2019 00:58 schreef Strani het volgende:
[..]
Die is z'n Nederlandse paspoort aan het verbranden.
Ziedend.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef bianconeri het volgende:
Youtube?quote:Op woensdag 17 april 2019 04:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Mensen, ik heb de wedstrijd moeten missen helaas.
Waar kan ik legaal de samenvatting bekijken legaal? Dus van de NPO of Veronica.
Ik heb een abonnement op NLZIET.
https://www.ziggosport.nl(...)ge-samenvatting.htmlquote:Op woensdag 17 april 2019 04:48 schreef WammesWaggel het volgende:
Mensen, ik heb de wedstrijd moeten missen helaas.
Waar kan ik legaal de samenvatting bekijken legaal? Dus van de NPO of Veronica.
Ik heb een abonnement op NLZIET.
Op het kanaal van Veronica Inside komt ie denk ik binnenkort wel te staan ja.quote:
Lucky Ajaxquote:Op woensdag 17 april 2019 13:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Overigens valt me nu op dat de kopbal van De Ligt via de schouder van Pjanic van richting veranderd. Anders was de bal naar de andere hoek of recht op de keeper afgegaanmaarja boeie
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA BIANCONERI ZIEDENDquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Ik kan mij niet heugen dat Juventus ooit van zo'n slechte club verloren heeft.
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
VIESMAD HAHAHAH LEKKER VOOR JE HAHAHA HAHAHAHA VIES MAAR DAN OOK ECHT VIESMAD BEN JEquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Bedoel je Young Boys of Manchester United ?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Donder op joh successupporterquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Haha nog steeds vies mad.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
#viesmadquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Lekker voor je vuile hondquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:12 schreef fetX het volgende: Ik hoop echt dat Ajax dat Juventus over twee weken helemaal scheel tikt. Alleen maar om bianconeri te sarren.
Sorry, wat?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Waarom willen de meeste liever tottenham dan city?? Ik heb ze in de cl niet echt gevolgd maar tottenham staat in de competitie bijvoorbeeld boven city, dat niet in zijn beste doen is.
TjjWester is een troll. Ik spreek uit ervaring.quote:
City staat bovenaan Hans. Die schat ik verder ook hoger in, daarbij is Kane ook nog geblesseerd.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Waarom willen de meeste liever tottenham dan city?? Ik heb ze in de cl niet echt gevolgd maar tottenham staat in de competitie bijvoorbeeld boven city, dat niet in zijn beste doen is.
Hou jij de ranglijst ondersteboven?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Ik niet, lekker voor hem.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker voor je vuile hond
Enige met wie ik medelijden heb is @:lordvoldemort
Wij gaan samen voor Spurs juichen ouwe reus.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
City staat bovenaan Hans. Die schat ik verder ook hoger in, daarbij is Kane ook nog geblesseerd.
Son mag eerst scoren en daarna geel pakken.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:59 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wij gaan samen voor Spurs juichen ouwe reus.
SONALDO
KOREAAAAA JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Waarom zou je medelijden hebben met een Heracles supporterquote:Op woensdag 17 april 2019 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker voor je vuile hond
Enige met wie ik medelijden heb is @:lordvoldemort
Vanwege Tom Egberts.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zou je medelijden hebben met een Heracles supporter
Ik heb medelijden met hem, omdat hij in tegenstelling tot jou wel zijn weddenschappen nakomt.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Waarom zou je medelijden hebben met een Heracles supporter
Haha nee, dat is de grootste troll van dit forumquote:Op woensdag 17 april 2019 18:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met hem, omdat hij in tegenstelling tot jou wel zijn weddenschappen nakomt.
Koekoek.quote:Op woensdag 17 april 2019 18:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met hem, omdat hij in tegenstelling tot jou wel zijn weddenschappen nakomt.
Ik zat net nog beelden te bekijken van Ajax - Juventus in 1996/1997, die halve finales. Man, wat een koekwousen had Ajax toen met Melchiot, Wooter, Scholten, Babangida, Musampa...quote:Op woensdag 17 april 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben nog steeds zó blij met deze overwinning. Ge-wel-dig![]()
wtfquote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zat net nog beelden te bekijken van Ajax - Juventus in 1996/1997, die halve finales. Man, wat een koekwousen had Ajax toen met Melchiot, Wooter, Scholten, Babangida, Musampa...
Toppers als Seedorf, Davids, Rijkaard en Reiziger waren er niet meer, en dat kon je niet opvangen helaas. Het Ajax van nu zou daar helemaal gehakt van maken.
https://www.dailymotion.com/video/xya0cv
Kijk ook hoe ze staan te verdedigen bij die tegengoals
Jemig zegquote:Op woensdag 17 april 2019 18:50 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik zat net nog beelden te bekijken van Ajax - Juventus in 1996/1997, die halve finales. Man, wat een koekwousen had Ajax toen met Melchiot, Wooter, Scholten, Babangida, Musampa...
Toppers als Seedorf, Davids, Rijkaard en Reiziger waren er niet meer, en dat kon je niet opvangen helaas. Het Ajax van nu zou daar helemaal gehakt van maken.
https://www.dailymotion.com/video/xya0cv
Kijk ook hoe ze staan te verdedigen bij die tegengoals
Heerlijk hèquote:Op woensdag 17 april 2019 18:30 schreef Lavenderr het volgende:
Ik ben nog steeds zó blij met deze overwinning. Ge-wel-dig![]()
Bedankt, heb genoten.quote:Op woensdag 17 april 2019 06:16 schreef trein2000 het volgende:
[..]
https://www.ziggosport.nl(...)ge-samenvatting.html
Haha Sierd!quote:
😍😍😍quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:25 schreef Supersoep het volgende:
¤1600 op Juve gezet. Mooie win-win, wie er ook wint.
Haha, ik hoorde het ook al, nog geen minuut tussen de 2 opmerkingenquote:Op woensdag 17 april 2019 19:51 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Haha Sierd!
"Van de Beek, die mist altijd!"...
- later
"Van de Beek!!! Die altijd raak schiet, hij mist nooit! Ik zei het net al!"
Hehe nog steeds een zakdoekje nodig?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |