Op het kanaal van Veronica Inside komt ie denk ik binnenkort wel te staan ja.quote:
Lucky Ajaxquote:Op woensdag 17 april 2019 13:43 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Overigens valt me nu op dat de kopbal van De Ligt via de schouder van Pjanic van richting veranderd. Anders was de bal naar de andere hoek of recht op de keeper afgegaanmaarja boeie
quote:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA BIANCONERI ZIEDENDquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Ik kan mij niet heugen dat Juventus ooit van zo'n slechte club verloren heeft.
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
VIESMAD HAHAHAH LEKKER VOOR JE HAHAHA HAHAHAHA VIES MAAR DAN OOK ECHT VIESMAD BEN JEquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Bedoel je Young Boys of Manchester United ?quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Donder op joh successupporterquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Haha nog steeds vies mad.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
#viesmadquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
Lekker voor je vuile hondquote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
quote:Op woensdag 17 april 2019 13:34 schreef bianconeri het volgende:
Wat een vernedering zeg.
Allegri out![]()
quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:12 schreef fetX het volgende: Ik hoop echt dat Ajax dat Juventus over twee weken helemaal scheel tikt. Alleen maar om bianconeri te sarren.
Sorry, wat?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Waarom willen de meeste liever tottenham dan city?? Ik heb ze in de cl niet echt gevolgd maar tottenham staat in de competitie bijvoorbeeld boven city, dat niet in zijn beste doen is.
TjjWester is een troll. Ik spreek uit ervaring.quote:
City staat bovenaan Hans. Die schat ik verder ook hoger in, daarbij is Kane ook nog geblesseerd.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Waarom willen de meeste liever tottenham dan city?? Ik heb ze in de cl niet echt gevolgd maar tottenham staat in de competitie bijvoorbeeld boven city, dat niet in zijn beste doen is.
Hou jij de ranglijst ondersteboven?quote:Op woensdag 17 april 2019 17:56 schreef TjjWester het volgende:
Ik niet, lekker voor hem.quote:Op woensdag 17 april 2019 17:46 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Lekker voor je vuile hond
Enige met wie ik medelijden heb is @:lordvoldemort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |