SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RED ONS HENNIEGOD
Zo'n avond dreigt het te worden. Dat je achteraf iedereen hoort zeggen: mja, had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:27 schreef TheJanitor het volgende:
Zoveel beter zijn dan Juve. Zou echt eeuwig zonde zijn als je niet wint.
Ja, Can ook wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
We hebben nog niks. Ronaldo kan in zijn eentje er 2 maken.
of 3quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
We hebben nog niks. Ronaldo kan in zijn eentje er 2 maken.
Finalesfeer hangt er.quote:
ahquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nog 2 bedoel ik. Dan heeft hij zijn hattrick weer te pakken.
Duels ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:42 schreef Vriezzer het volgende:
Dju, maar net buitenspel. Want hij schiet hem echt heerlijk binnen.
//wat een wissel is dit. Zo bijzonder slecht doet Sink het toch niet?
Ja echt he. Die halen Ziyech sowieso niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft er een domme club met teveel geld gekeken en bieden ze 43 miljoen.
Voor 5 miljoen ook strik erom heen 😂quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft er een domme club met teveel geld gekeken en bieden ze 43 miljoen.
Niet redelijk. Gewoon goed.quote:
Waarom zou je voor een speler zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Gefeliciteerd jongens
Nu CR7 eruit is zal ik Ajax steunen
Tot/City, maar ik hou niet van om over een wedstrijd heen te kijken. We hebben nog steeds niks.quote:
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een speler zijn?
Blind doet erg veel goed op ervaring. Heeft toch wel veel geleerd bij United.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blindgod wat een pot speelt die kerel.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Tot/City, maar ik hou niet van om over een wedstrijd heen te kijken. We hebben nog steeds niks.
Ongelooflijk.quote:
Die zien we de komende weken nietquote:
Tweede helft was fenomenaal.quote:
1-4 was niet gerelateerd geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef TLC het volgende:
Real Madrid en Juve uit gewoon dikverdiend winnen
Aandoenlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Onterecht door.
Hoeveel hebben jullie de scheids betaald om zo in jullie voordeel te fluiten?
Dit zijn nou wedstrijden waar Ajax de naam Lucky Ajax echt aan verdiend
En omkoping nu. Hopelijk lange schorsing voor Ajax en deze scheids. Wat een prutser.
Het voetbal en kwaliteit verliest.
Amateurs door.
Var was dramatisch.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef franske19 het volgende:
JAAAA. Toch wel weer cruciaal dat de VAR er is. Thuis tegen Real was dat pijnlijk maar uit bij Real en vandaag zie je dat de VAR bepalend is.
Hoe lang ga je door met deze actquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Onterecht door.
En omkoping nu. Hopelijk lange schorsing voor Ajax en deze scheids. Wat een prutser.
Amateurs door.
Cruciaal inderdaad.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef franske19 het volgende:
JAAAA. Toch wel weer cruciaal dat de VAR er is. Thuis tegen Real was dat pijnlijk maar uit bij Real en vandaag zie je dat de VAR bepalend is.
Ja dan hoor je officieel bij de grote jongens.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:59 schreef TLC het volgende:
Real Madrid en Juve uit gewoon dikverdiend winnen
Die ligt 2 weken eruit jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef coronatus het volgende:
Alleen Mazraoui kan een nare blessure..
Dat blijkt geen garantie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef BeamofLight het volgende:
FF CR7 kopen dan winnen we de CL ook
ziedendquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Onterecht door.
Amateurs door.
Rosiconeeeeeequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Onterecht door.
Amateurs door.
Ik was alleen bang voor City en Barca, de rest konden we gewoon pakken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Juventus had ik vooraf als minst gunstig geacht, nu pak je ze gewoon.
Veltman is beter en straks Tag weer.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef coronatus het volgende:
Alleen Mazraoui kan een nare blessure..
quote:
Heel erg gestolen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een avond... En niet eens iets gestolen. Juventus heeft geen enkele grote kans gehad
Was jij niet supporter af tijdje geleden toen het kut gingquote:
Ik zag ons juist meer kans hebben tegen die.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ik was alleen bang voor City en Barca, de rest konden we gewoon pakken.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA GA JANKEN STUK VERDRIETquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel erg gestolen.
Juventus was over hele wedstrijd gezien in Turijn de betere, en in Amsterdam had Ajax ook niets behalve de bal.
Haha totaal overklast in de tweede helft door een ploeg met een begroting die niet eens in de buurt komt. Lekker voor je!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Onterecht door.
Amateurs door.
10 jaar geleden drolletje van mequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Was jij niet supporter af tijdje geleden toen het kut ging
Ik zeg het niet gauw naar die staat wel als een vaas te verdedigen jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Veltman is beter en straks Tag weer.
TR voor trollen meegepaktquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel erg gestolen.
Juventus was over hele wedstrijd gezien in Turijn de betere, en in Amsterdam had Ajax ook niets behalve de bal.
Hahahahahahahahhaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je Real Madrid met 1-4 op kan rollen en zelfs Juventus in eigen huis kan verslaan dan verdien je het gewoon om de champions league te winnen
Die zit echt te schuimbekken nu. Debielquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Je hebt Klaasweetalles, Scarface en PSVCL.
En je hebt Bianconeri
Toen ik zei dat ik vertrouwen had in ten Hag werd ik uitgelachenquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Standbeeld voor Ten Hagik neem alles terug
wat een goden
Hahahahahahahahahajahajajajajaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:02 schreef bianconeri het volgende:
Onterecht door.
Amateurs door.
Dat wat jullie criminele organisatie wekelijks doet? Helaas, Europa is geen Italië ahahahhaquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Heel erg gestolen.
Die arme jongen gaat door een hel nu hehequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:05 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die zit echt te schuimbekken nu. Debiel
Sow, jij bent een partij Mad zeg. Koekoek.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha
Dit Ajax is een amateur club dat niet kan voetballen. Niets kan creeren en de scheids nodig heeft om door te gaan tegen Juve.
Bal was vol op de borst. Is een duidelijke herhaling van.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:03 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Cruciaal inderdaad.
Nutteloze VAR. Overduidelijke penalty niet geven bv.
Omgekocht? Wss.
Overmars heeft nog veel miljoenen op de bank.
Als goede trol moet je ook weten te doseren, anders valt het teveel opquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha
Dit Ajax is een amateur club dat niet kan voetballen. Niets kan creeren en de scheids nodig heeft om door te gaan tegen Juve.
Dit zijn wel de extremen ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef PowerLoungen het volgende:
Je hebt Klaasweetalles, Scarface en PSVCL.
En je hebt Bianconeri
Deze man weetquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lekker man. Nu hopen op Tottenham.
Wij rolden jullie op met 6-2 en verdienen eigenlijk ook wel om kampioen te worden. Maar logica en voetbal gaan niet altijd samen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Als je Real Madrid met 1-4 op kan rollen en zelfs Juventus in eigen huis kan verslaan dan verdien je het gewoon om de champions league te winnen
Viesmad, heerlijk. Ga nog ff door!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha
Trollen doe je op rationele gronden. Hier zie je gewoon intense frustratie en teleurstelling de overhand krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Als goede trol moet je ook weten te doseren, anders valt het teveel op
Haha mad!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha
Gelukkig ook maar. Het als PSG miljoenen begrotingen en het zegt niets.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:04 schreef Monolith het volgende:
[..]
Haha totaal overklast in de tweede helft door een ploeg met een begroting die niet eens in de buurt komt. Lekker voor je!
Vond ik ook wel wat twijfelachtig ja.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Die afgekeurde goal van Ziyech was trouwens geen buitenspel
JAAAAAAAAAAA!!!quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:05 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Hahahahahahahahha
Jawel, toen hij in eerste instantie aangespeeld werd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Vollenhoven het volgende:
Die afgekeurde goal van Ziyech was trouwens geen buitenspel
Heerlijk dit, gewoon de baasquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:01 schreef TheVulture het volgende:
Wat een avond... En niet eens iets gestolen. Juventus heeft geen enkele grote kans gehad
Messi doet ook nog mee hequote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Bolasie het volgende:
Nu is het wel duidelijk: Ajax wint de CL. Ik ben overtuigd.
Pleun, ik woon in focking Crooswijk en ik juich nu voor dit Ajaxquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wij rolden jullie op met 6-2 en verdienen eigenlijk ook wel om kampioen te worden. Maar logica en voetbal gaan niet altijd samen.
Was wel buitenspel. 20 cm ofzo maar wel buitenspel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vond ik ook wel wat twijfelachtig ja.
Overmars mag aan de bakquote:
Dolberg?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overmars mag aan de bak
Dolberg
Suarez - Alena - Neres
Marin - VdBeek
??? - Blind - Die Mexicaan - Mazraoui
Onana
Taglia gewoon aan zn contract houden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overmars mag aan de bak
Dolberg
Suarez - Alena - Neres
Marin - VdBeek
Onana
Coach misschien ook weg . Kan ook overal heen nuquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overmars mag aan de bak
Dolberg
Suarez - Alena - Neres
Marin - VdBeek
Onana
Juichen gaat me wat te ver maar ik gun het ze wel want gewoon goed gespeeld.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pleun, ik woon in focking Crooswijk en ik juich nu voor dit Ajax
Zou wel grappig zijn. Net als Bosz, en dan niet kampioen worden…quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Coach misschien ook weg . Kan ook overal heen nu
Alena kan er he-le-maal niets van.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:09 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Overmars mag aan de bak
Dolberg
Suarez - Alena - Neres
Marin - VdBeek
Onana
Maar wel zo naar Chelsea of een Juve .quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Zou wel grappig zijn. Net als Bosz, en dan niet kampioen worden…
Dan moet er sprake zijn van onverwerkte issues.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Trollen doe je op rationele gronden. Hier zie je gewoon intense frustratie en teleurstelling de overhand krijgen.
Was effe snel een beeld een paar minuten later, waaruit bleek dat Ziyech op een lijn stondquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jawel, toen hij in eerste instantie aangespeeld werd.
Prima toch? Zolang we Frank niet krijgen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Coach misschien ook weg . Kan ook overal heen nu
60 miljoen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Marc Netto moet 60 miljoen van Barca weigeren. Veel te weinig.
Jinxquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima toch? Zolang we Frank niet krijgen.
Heitinga 100% zekerquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima toch? Zolang we Frank niet krijgen.
Juichen.gifquote:Op dinsdag 16 april 2019 23:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Pleun, ik woon in focking Crooswijk en ik juich nu voor dit Ajax
Precies, dit was verdiend en het is mooi voor het Nederlandse voetbal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 23:10 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Juichen gaat me wat te ver maar ik gun het ze wel want gewoon goed gespeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |