SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. RED ONS HENNIEGOD
Zo'n avond dreigt het te worden. Dat je achteraf iedereen hoort zeggen: mja, had niet gehoeven.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:27 schreef TheJanitor het volgende:
Zoveel beter zijn dan Juve. Zou echt eeuwig zonde zijn als je niet wint.
Ja, Can ook wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
We hebben nog niks. Ronaldo kan in zijn eentje er 2 maken.
of 3quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:29 schreef Vriezzer het volgende:
We hebben nog niks. Ronaldo kan in zijn eentje er 2 maken.
Finalesfeer hangt er.quote:
ahquote:Op dinsdag 16 april 2019 22:32 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Nog 2 bedoel ik. Dan heeft hij zijn hattrick weer te pakken.
Duels ofzo.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:42 schreef Vriezzer het volgende:
Dju, maar net buitenspel. Want hij schiet hem echt heerlijk binnen.
//wat een wissel is dit. Zo bijzonder slecht doet Sink het toch niet?
Ja echt he. Die halen Ziyech sowieso niet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft er een domme club met teveel geld gekeken en bieden ze 43 miljoen.
Voor 5 miljoen ook strik erom heen 😂quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:44 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hopelijk heeft er een domme club met teveel geld gekeken en bieden ze 43 miljoen.
Niet redelijk. Gewoon goed.quote:
Waarom zou je voor een speler zijn?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:46 schreef Doublepain het volgende:
Gefeliciteerd jongens
Nu CR7 eruit is zal ik Ajax steunen
Tot/City, maar ik hou niet van om over een wedstrijd heen te kijken. We hebben nog steeds niks.quote:
Mag dat niet dan?quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Waarom zou je voor een speler zijn?
Blind doet erg veel goed op ervaring. Heeft toch wel veel geleerd bij United.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:47 schreef Dark_Angelus het volgende:
Blindgod wat een pot speelt die kerel.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:47 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Tot/City, maar ik hou niet van om over een wedstrijd heen te kijken. We hebben nog steeds niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |