SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
____________![]()
quote:
rtquote:
Que?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alleen als ze met 1-0 de rust halen maken ze een kansje.
nee hequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:35 schreef over_hedge het volgende:
Kut var. Je kan gewoon nooit meer normaal juichen
ZIEDENDquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Een mislukt schot in de voeten en goal ... gelukje
Het zag er nou niet echt uit alsof Ajax ging scoren.quote:
Echt hequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:35 schreef over_hedge het volgende:
Kut var. Je kan gewoon nooit meer normaal juichen
Pol van Boekel denk ik.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie in godsnaam is de VAR vandaag?
Nieuwe Immersquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef cherrycoke het volgende:
DONNY VAN DE BEEK VAN DE BEEK DONNY VAN DE BEEEEK JAAALAAAAAAAA
Omdat je dacht dat het buitenspel was en het dus zou worden afgekeurd.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Mansjester het volgende:
Ik had op de 1 of andere manier helemaal geen ontlading bij de goal
erg vreemd jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom werd de 1-0 reviewed door de scheids trouwens? Was ook niet veel aan de hand toch?
Sierd riep dat Donny alles maar ook alles mist, gelukkig heeft ie nu wel zelfspotquote:
Corruptie genotquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:35 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Waarom niet tijdens het checken even de beelden laten zien?
alsquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
ik vind Donny vd beek een klasse beter als de jong
Koekoekquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Doublepain het volgende:
Vind je het gek dat zo'n Notre Dam afbrandt
Eens. Er mist iets bij Ajax vandaag. Iets van finesse. Dat rond spelen gebeurd niet op gevoel lijkt het wel.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zag er nou niet echt uit alsof Ajax ging scoren.
En dat weet jij zelf ook wel.
denk omdat ten hag aan het protesteren wasquote:
Ajax heeft zoveel geld, die hebben alle officials zwaar omgekocht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Corruptie genot
Zelfde beleid als meteen vlaggen bij geringe twijfel
Misschien dat dit helpt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef wdn het volgende:
[..]
Eens. Er mist iets bij Ajax vandaag. Iets van finesse. Dat rond spelen gebeurd niet op gevoel lijkt het wel.
DaniGodquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Bugno2 het volgende:
Athleti - ajax scenario kan nog. Tadic straks met de streep voor 1-2 in de verlenging.
Frenkie is niet okselfris.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:38 schreef ikbenrond het volgende:
Zingen die Italianen nou wie niet springt die is een jood? Compleet respectloos tegenover de Ajacieden
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind, de belangrijkste stille kracht van dit elftal.²
Blind is goud dit jaar in de CL.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Blind is (in de CL) beter dan de Ligt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:40 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is zijn gewicht in goud waard.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij is zijn gewicht in goud waard.²
En nu? Uitstekend gezien dat het geen penalty was.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vind hem een thuisfluiter
ben er niet kapot van
"Overtreding" was buiten de zestien dus neequote:
Haha, Windhapper is gestoord.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Blind is (in de CL) beter dan de Ligt.
[..]
[..]
En Veltman ook. Zeker gezien de verwachtingenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef cherrycoke het volgende:
blind speelt gewoon een goede wedstrijd, echt ook een beest achterin
Douglas Costa, Kean.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Juve is een club zonder leuke spelers.
Zo spannend is het nou ook weer nietquote:
doelbewustquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Die Turpin fluit echt heel sterk.
Dit is dezelfde scheids die doelbewust een wedstrijd van Feyenoord heeft verziekt, best gek eigenlijk.
Juve heeft voldoende leuke spelers.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Juve is een club zonder leuke spelers.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Mogen wel meer goals vallen por favor
hij durft, net zoals collina vroegerquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:41 schreef Slobeend het volgende:
Turpin is een prima scheids geworden, viel me al eerder op.
Doelbewustquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dit is dezelfde scheids die doelbewust een wedstrijd van Feyenoord heeft verziekt, best gek eigenlijk.
Ik dacht dat ze juist moesten verlengen als het aan PSV perspectief ligt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
Mogen wel meer goals vallen por favor
Een wedstrijd van Feyenoord fluit je niet voor je plezier.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
komt uit het land van ajaxquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelbewust
Doe nou niet of Feyenoord zo groot is
R-woud93 heeft geen gevoel voor voetbal.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Zo spannend is het nou ook weer niet
Kan mij dat schelen, wil mijn kjeldquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist moesten verlengen als het aan PSV perspectief ligt.
Kean, Bentancur en Cancelo gaan wel, maar verder...quote:
Ik vind dat ze moeten werken aan hun doelsaldoquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze juist moesten verlengen als het aan PSV perspectief ligt.
Daar hebben we Turpin nu niet meer voor nodig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kean, Bentancur en Cancelo gaan wel, maar verder...
Douglas CostaDomme draver.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
R-woud93 heeft geen gevoel voor voetbal.
Groter dan Atletico Madrid.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelbewust
Veltman denkt hier anders over.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kean, Bentancur en Cancelo gaan wel, maar verder...
Douglas CostaDomme draver.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zo geweldig is dat juve niet nee.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Veltman denkt hier anders over.Ja hij schoot eens een keer een bal bijna raak, het is wat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor 1 gelukte actie mislukken er 12.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Donny van de Beek is een draver.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:37 schreef Jahr00n het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Veltman ondanks het gemist wedstrijd ritme het best goed doen.
Random pannenkoek: spelt pannenkoek²
Ik raad je aan even de samenvatting van Feyenoord-Roma te kijken toen voordat je dit soort uitspraken doet, maar het was na dat vermeende racisme moment heel raar die avond.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Doelbewust
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:44 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind die Veltman ondanks het gemist wedstrijd ritme het best goed doen.
Random pannenkoek: spelt pannenkoek²
Een warrior!quote:
oneens. daarvoor weet die te veel te combineren en heeft hij te veel inzicht.quote:
wacht maar als ze 1-3 achter staan de laatste 10 minuten, dan wordt het een schoppartij.quote:
Kun jij Mazza ff appen hoe het met zijn enkel is?quote:
2 keer de var ook.quote:
Ja, hij is een jankerd maar echt wel een goede voetballer. In mijn elftal zou Dybala altijd spelen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die gimmick begint schijtirritant te worden
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij is een jankerd maar echt wel een goede voetballer. In mijn elftal zou Dybala altijd spelen.²
Rokenquote:
Dat wordt duwen en trekken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moeten snel zijn voor de room vol zit.
Misschien ook wel terecht dan als je een banaan naar een zwarte speler gooit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raad je aan even de samenvatting van Feyenoord-Roma te kijken toen voordat je dit soort uitspraken doet, maar het was na dat vermeende racisme moment heel raar die avond.
Verder is ie gewoon een uitstekende scheids zo te zien.
Eerder dan Anouar Diba in z'n goede dagen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij is een jankerd maar echt wel een goede voetballer. In mijn elftal zou Dybala altijd spelen.²
Ff wachten tot hij zijn kapsalon op heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun jij Mazza ff appen hoe het met zijn enkel is?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff wachten tot hij zijn kapsalon op heeft.²
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff wachten tot hij zijn kapsalon op heeft.²
Lol, stoker.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien ook wel terecht dan als je een banaan naar een zwarte speler gooit.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
Toch echt ongelofelijk dat Juve niet dik voor staat. Belachelijk.
Ajax weer eens een kans en een goalZo typisch.
Hey jij ook hierquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef Karina het volgende:
[..]
ik zit gewoon te vapen achter mijn laptop
vervelend voor jequote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |