quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij is een jankerd maar echt wel een goede voetballer. In mijn elftal zou Dybala altijd spelen.²
Rokenquote:
Dat wordt duwen en trekken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:46 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Moeten snel zijn voor de room vol zit.
Misschien ook wel terecht dan als je een banaan naar een zwarte speler gooit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik raad je aan even de samenvatting van Feyenoord-Roma te kijken toen voordat je dit soort uitspraken doet, maar het was na dat vermeende racisme moment heel raar die avond.
Verder is ie gewoon een uitstekende scheids zo te zien.
Eerder dan Anouar Diba in z'n goede dagen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij is een jankerd maar echt wel een goede voetballer. In mijn elftal zou Dybala altijd spelen.²
Ff wachten tot hij zijn kapsalon op heeft.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:45 schreef Perrin het volgende:
[..]
Kun jij Mazza ff appen hoe het met zijn enkel is?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff wachten tot hij zijn kapsalon op heeft.²
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ff wachten tot hij zijn kapsalon op heeft.²
Lol, stoker.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien ook wel terecht dan als je een banaan naar een zwarte speler gooit.
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
Toch echt ongelofelijk dat Juve niet dik voor staat. Belachelijk.
Ajax weer eens een kans en een goalZo typisch.
Hey jij ook hierquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:48 schreef bianconeri het volgende:
Toch echt ongelofelijk dat Juve niet dik voor staat. Belachelijk.
Ajax weer eens een kans en een goalZo typisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |