SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
____________![]()
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik las net dat het niet gespeeld is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PESquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:22 schreef Kermit. het volgende:
Heb altijd zin om PES te spelen terwijl ik voetbal kijk
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gespeeld, jammer dit weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik heb dat youtube filmpje wel 100 keer bekekenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Beetje meer respect voor de grondlegger van de no look kopbal graag.
Tis wel makkelijker als je m vaker naar het goede poppetje passt.quote:
TRquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze ooit nog eens een mooi negertje zoeken voor een rol in Sjors en Sjimmie zou ik Onana willen tippen.²
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze ooit nog eens een mooi negertje zoeken voor een rol in Sjors en Sjimmie zou ik Onana willen tippen.²
Hoezo wil je hem tippen? Zie je hem als slaaf ofzo wtfquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Hans bedanktquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Rustig aan sahbiquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Dit. Juve is al weer aan het gas terugnemen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef PSVCL het volgende:
Belangrijk dat ze de eerete 20 min ongeschonden zijn doorgekomen
I dunno, ik vind Sinkgraven wel heel ernstig. Ik snap dat Magallan als CV ook geen optie is, maar toch. Ajax kan maximaal één van zijn vijf verdedigers missen, en die ene mag nou net niet de Ligt zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende: [..] Wel derde keus he. Dat wordt op elke positie een zeer matige speler, behalve in de spits.
Maak je geen zorgenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je hier keihard op modereert maar kennelijk doet het je niet veel
Niet zo aanstellenquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat je hier keihard op modereert maar kennelijk doet het je niet veel
ahquote:
Hij heeft wel een olijk hoofd, denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:24 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hoezo wil je hem tippen? Zie je hem als slaaf ofzo wtf
Kjesper Djulbergquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor Jurgen Ekkelenkamp!
zou niet slecht zijn een kopper, met veltman die ze voorschoteltquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Tijd voor Jurgen Ekkelenkamp!
Koekoekquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Ronaldo onzichtbaar. Hij zal dus zo wel scoren
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Ohohquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Bedankt.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef PSVCL het volgende:
Belangrijk dat ze de eerete 20 min ongeschonden zijn doorgekomen
Rare opmerking.quote:
Permanente banquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:27 schreef SonicVolcano het volgende:
Ja is wel matig. Magallan voor Wöber was gewoon een blunder.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
I dunno, ik vind Sinkgraven wel heel ernstig. Ik snap dat Magallan als CV ook geen optie is, maar toch. Ajax kan maximaal één van zijn vijf verdedigers missen, en die ene mag nou net niet de Ligt zijn.
Raar jaquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Moet de var hiervoor de scheids roepen?
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:30 schreef Grifte het volgende:
Hoe de fuck laat het var-mannetje de scheids hiervoor opdraven
1000iq playsquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:30 schreef Groby het volgende:
Laat Ronaldo anders weer vrij staan dan, next level tactiek dit
VAR mag zelf geen doelpunt afkeuren denk ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:30 schreef Grifte het volgende:
Hij heeft geen beelden hansquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:30 schreef fetX het volgende:
Dat nee schudden van Ten Hag![]()
Hier gebeurde echt helemaal niks.
Dat vind ik wel echt het meest bizarre aan deze situatie.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:30 schreef Grifte het volgende:
Maar er was 0 reden voor een VAR momentje.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
VAR mag zelf geen doelpunt afkeuren denk ik
Wat deed De Ligt? Moet ook gewoon inlopen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:30 schreef Bugno2 het volgende:
De Ligt denkt ook: wat doet Veltman hier.
Hij moet zien dat er niks wasquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Dat was dan ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Mensen die Van Halst zeggen zijn echt af.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:31 schreef Kermit. het volgende:
Logisch dat Van Halst dacht dat er geduwd werd
Ben jij een zware drinker?quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef Merkie het volgende:
Wie heeft bedacht om Ronaldo vrij te laten bij een hoekschop?
Klaasweetalles.gif.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef Merkie het volgende:
Wie heeft bedacht om Ronaldo vrij te laten bij een hoekschop?
Zoals de commentator van vorige keerquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mensen die Van Halst zeggen zijn echt af.
Nee. Die hoopt dat de VAR degradeert.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef bombmannl het volgende:
Één ding is wel duidelijk vandaag, Sjaak Swart is vandaag de VAR
Ik weet het.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef Kermit. het volgende:
[..]
Zoals de commentator van vorige keer
Neuh, die was niet op tijd geweest.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:32 schreef Bugno2 het volgende:
Veltman stond gewoon in de weg, anders had De Ligt god CR7 DELIGTED
Alleen als ze met 1-0 de rust halen maken ze een kansje.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:33 schreef Bugno2 het volgende:
Ajax weer als jongetjes. Dit is gespeeld helaas.
Hoezo? Zelfs als Veltman niet getorpedeerd werd door De Ligt had hij nooit op tijd bij Ronaldo geweest.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |