daarom ging mazzouri er uit.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:19 schreef Doublepain het volgende:
Jammer dat ik nu Opsporing Verzocht mis
Of als Edson Braafheid die in een WK finale speeltquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinkgraven in de Champions League is echt als Nelom in de Champions League. Werkelijk waar bizar dat hij nog mee mag doen.
Ik had het ook niet over de kwartfinale maar de Champions League in het algemeen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:20 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Nelom heeft bij mijn weten nooit in de kwartfinales gestaan.
Wel derde keus he. Dat wordt op elke positie een zeer matige speler, behalve in de spits.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:19 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinkgraven in de Champions League is echt als Nelom in de Champions League. Werkelijk waar bizar dat hij nog mee mag doen.
Tadic is een god.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Hoe krijgt tadic die bal nou weer daar, wat een tovenaar
In dit soort wedstrijden moet je deze kansen afmaken ja, je krijgt er misschien 2 of 3.quote:
Dit is na de neukpartij, te vinden op verschillende sexsitesquote:Op dinsdag 16 april 2019 21:20 schreef Max23 het volgende:
[..]
Zeg, heb je Miss Piggy nou al een keer vol in haar neus gepakt?
Beetje meer respect voor de grondlegger van de no look kopbal graag.quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:20 schreef Falco het volgende:
[..]
Of als Edson Braafheid die in een WK finale speelt
quote:Op dinsdag 16 april 2019 21:21 schreef Caland het volgende:
Van de Beek is gewoon een 2019 Lex Immers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |