Wie is Saouidis?quote:Op dinsdag 16 april 2019 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Zou wel grappig zijn een mega minaret er aan bouwengedoneeerd door Saouidis
oh....quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, zegt mij verder ook niets , maar een minaret is meer islamitisch
GATVERDAMMEquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]aha!
![]()
Ik heb een smoothie spinazie avocado
Er zal wel een heleboel suiker doorheen zittenquote:
nee dusquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Er zal wel een heleboel suiker doorheen zitten
Nou ja, iets moest er doorheen nogquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee dusalleen fruitsuikers dat dan weer wel......
zonde man! dan kan je smoothies makenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:13 schreef sacha het volgende:
ik kreeg een blender van de Kerstman, heb hem nog niet uitgepakt
jou moet je dat ding eerst eens gaan uitpakkenquote:
Je moet wel goed de uiterste houdbaarheidsdatum van die bessen in de gaten houden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:18 schreef FANN het volgende:
[..]
jou moet je dat ding eerst eens gaan uitpakken![]()
wil je een lekker receptje?
ja natuurlijk wil je dat![]()
Hiero!
oh.... zal ik de volgende keer doenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet wel goed de uiterste houdbaarheidsdatum van die bessen in de gaten houden.
[ afbeelding ]
straks maar een meeuw schietenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Is er voedselgebrek op het eiland? Of hebben jullie nog genoeg aardappels en rijst?
Er zitten er hier ook maar 8 in de buurtquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:29 schreef FANN het volgende:
dan ben ik best verwend met al die supermarkten hiero
Zeehonden knuppel je, da's goedkoper.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beter een zeehond. Zit meer vlees aan en is makkelijker te raken.
knuppelen ... niet schietenquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ikquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:32 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zeehonden knuppel je, da's goedkoper.
mag niet van Leniequote:Op dinsdag 16 april 2019 14:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
oh oh, wat een illuster gezelschap heb jijquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is op dezelfde dag jarig als BB King jarig was.
Hannie Schaft ook, maar daar kom ik 4 mei wel op terug.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:38 schreef sacha het volgende:
[..]
oh oh, wat een illuster gezelschap heb jij
Bang dat je Soury tegen het lijf looptquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Nu eerst even naar een niet nader te noemen winkel.
Ssssst! Geen zin in plaksnor, zonnebril en hoed.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat je Soury tegen het lijf loopt
gezelligquote:Op dinsdag 16 april 2019 14:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hannie Schaft ook, maar daar kom ik 4 mei wel op terug.
Die zie je toch al van ver aankomen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ssssst! Geen zin in plaksnor, zonnebril en hoed.
Dat had zomaar gekund. Ben net terug. En hoe kan ik op de bank zitten? Had ik echt zoveel gepost.quote:Op dinsdag 16 april 2019 14:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Bang dat je Soury tegen het lijf loopt
Het was gewoon rustig qua posten.quote:
Valt idd meequote:Op dinsdag 16 april 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
Oh en Amphorapotje, van harte met je kleinzoon. Is het een lief kind
Ohhquote:
Dat zeg je alleen maar omdat jij op de bank mag.quote:
Oh ik dacht dat jij de oma wasquote:
quote:Beste meneer Mo,
Het is zover: eind deze maand is uw internetsnelheid met 25% verhoogd.
Hoeft u zelf niets voor te doen.
Dat was dan wat verwarrendquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:47 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben nog lang geen oma, zelfs geen mama
Voor je het weet ben je omaquote:
Precies, gaan er weer hele verhalen de rondequote:
roddels en zo ja en aannamesquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, gaan er weer hele verhalen de ronde![]()
Zo zeg je dat toch?
Nou roddels en aannames valt hier gelukkig wel mee.quote:
Was bij de buren weer raak gisteren ..quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou roddels en aannames valt hier gelukkig wel mee.
Wilde verhalen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:53 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Precies, gaan er weer hele verhalen de ronde![]()
Zo zeg je dat toch?
Relativeren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 15:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Was bij de buren weer raak gisteren ..
Hij is nog geen dag oud, ze vonden jou ook lief als baby waarschijnlijkquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:38 schreef Soury het volgende:
Oh en Amphorapotje, van harte met je kleinzoon. Is het een lief kind
Je snapt de grap nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 15:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Hij is nog geen dag oud, ze vonden jou ook lief als baby waarschijnlijk
quote:
Je bent het of je bent het nietquote:Op dinsdag 16 april 2019 16:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Iedereen probeert grappig te zijn opeens
Ja precies ik zou eigenlijk de lifetime award moeten krijgenquote:
Want je bent grappig?quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:07 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja precies ik zou eigenlijk de lifetime award moeten krijgen
Ik heb het nog nooit gemerkt iigquote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Waar ? Ik zie niets of bedoel je in de link of zo ..
Geen idéé wel een mooi plaatje, ruikt wel erg.quote:Op dinsdag 16 april 2019 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
ja toch , bij Grasse in de buurt vermoed ik
Hier bij mij in de buurt staat volgens mij ook zo'n veldje .. toch eens checkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen idéé wel een mooi plaatje, ruikt wel erg.
Lag met zakjes in mijn oma's kastquote:
Moet je het even pakken en je vingers ruiken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier bij mij in de buurt staat volgens mij ook zo'n veldje .. toch eens checken
Dan stink ik uren naar een geurtjequote:Op dinsdag 16 april 2019 17:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet je het even pakken en je vingers ruiken.
Welnee maar anders ruik je het amper. Het word ook gedroogdquote:
Thierry had er graag rondgesnuffeld. Ohja ik heb over Thierry gedroomd.quote:
Je weet je oma imago wel in stand te houdenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:12 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik heb van die geur dingen in mijn kast heerlijk
Hahahaquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je weet je oma imago wel in stand te houden
Ja ik weet dat er het een en ander mee gedaan wordt ...quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee maar anders ruik je het amper. Het word ook gedroogd
quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je weet je oma imago wel in stand te houden
Je hebt je eigen topic ook nog te onderhouden .. Laat je niet gek maken !!quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:11 schreef TillyB het volgende:
[..]
Thierry had er graag rondgesnuffeld. Ohja ik heb over Thierry gedroomd.Ik moest een schoolwerkstuk ofzo over ‘m maken en daarvoor heeel veel filmpjes kijken en artikelen lezen en ik werd helemaal gek.
knopje drukken kan iedereenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Mooi![]()
photographer Kristina Makeeva zegt Googel... is ook Kunst als je dat kan...
[ afbeelding ]
Het is gratis dusquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je eigen topic ook nog te onderhouden .. Laat je niet gek maken !!
[..]
knopje drukken kan iedereen
quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hebt je eigen topic ook nog te onderhouden .. Laat je niet gek maken !!
ja ik weetquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Staan ook mooie tussen
https://www.instagram.com/hobopeeba/?hl=nl
Je kiek er biena overheenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:19 schreef FANN het volgende:
[..]
tsssssssssss
kiek een zeehondje![]()
[ afbeelding ]
wel heh?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Niey alles is echt natuurlijk, maar ja wel kunstig
Doe je voorzichtigquote:
Ah lekker relaxen en fokkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook de trein.
Valt mee eigenlijk. Gelukkig welquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker relaxen en fokken![]()
Druk in de trein, of valt het wel mee?
ruimte genoeg om te FoK!ken blijkbaarquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker relaxen en fokken![]()
Druk in de trein, of valt het wel mee?
Ja en ik denk dat het anders is. Ik bedoel zo kan het niet verder meer door gaan. Persoonlijk denk ik dat het een goed idéé is dat ze wat kleuren gebruiken. Het ziet er echt niet uitquote:
Ik in de bus, lekker naar huis toe.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook de trein.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het anders is. Ik bedoel zo kan het niet verder meer door gaan. Persoonlijk denk ik dat het een goed idéé is dat ze wat kleuren gebruiken. Het ziet er echt niet uit
Eens. Dacht aan rood,quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het anders is. Ik bedoel zo kan het niet verder meer door gaan. Persoonlijk denk ik dat het een goed idéé is dat ze wat kleuren gebruiken. Het ziet er echt niet uit
Ook chill.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik in de bus, lekker naar huis toe.
Nou dat het soms een beetje te ver gaat. Het kan wel maar dan moet je van goede huizen komen. Het valt wat dat betreft een beetje tegen. Er kan best wel wat leuks van te maken. Maar dan moet Gabrielle en Mike het wel willenquote:
dat het Buitenaards is iemand of iets dat afkomstig is van een hemellichaam anders dan de aardequote:
GATVERDAMME!quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:48 schreef FANN het volgende:
[..]
ja een beetje vreemd, maar wel lekker, net als Rivella
rotwieven zijn hetquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:48 schreef mario390 het volgende:
soury en fann praten over mijn word precies in de tegenrichting
gaat het jou nog good? wie gadverdamme zijn gabrielle en mike?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dat het soms een beetje te ver gaat. Het kan wel maar dan moet je van goede huizen komen. Het valt wat dat betreft een beetje tegen. Er kan best wel wat leuks van te maken. Maar dan moet Gabrielle en Mike het wel willen
Geen enkel benul, net zoals jou postsquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
gaat het jou nog good? wie gadverdamme zijn gabrielle en mike?
Nou, GATVERDAMME!quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat smaakt om eerlijk te zijn
Lekker gekquote:
Ooit 1 keer (40 jaar geleden of zo) gedronken en was meteen genezen.quote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:53 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ooit 1 keer (40 jaar geleden of zo) gedronken en was meteen genezen.
Ja niet te hagellenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Vieze chemische wrange zooi. Denk ik. Dat chemische dan. Van die wrange zooi is gewoon een feit.
Troep. Smerige bende.
GATVERDAMME!
Net als dat nieuws over halve hoofden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat we wellicht in dezelfde periode meteen genezen waren.
Die rommel bestaat al een eeuwigheid. Die dan maar Exota, dat explodeerde tenminste nog eens spontaan.
Deen kan wat mij betreft het complete spul in z'n hol porren, met die 'op is op'-dreigementen.quote:
Exota mochten we niet meer denken na dat programme van Marvel van Dam die viespeukquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Denk dat we wellicht in dezelfde periode meteen genezen waren.
Die rommel bestaat al een eeuwigheid. Die dan maar Exota, dat explodeerde tenminste nog eens spontaan.
Vertel dan!quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Exota mochten we niet meer denken na dat programme van Marvel van Dam die viespeuk
Wie dan?quote:
tering... lees die link dan.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affairequote:
Ik zit je te fuckenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
tering... lees die link dan.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affaire
anders geloof je me weer niet![]()
De Exota-affaire was een conflict en daarop volgend juridisch steekspel naar aanleiding van een televisie-uitzending in Nederland waarbij de (vermeende) onveiligheid van limonadeflessen mede werd geïllustreerd met een filmpje van een zogenaamd ontploffende fles met limonade van het merk Exota. De verkopen van dat merk frisdrank kelderden, wat tot een faillissement van de fabrikant leidde.
De verantwoordelijke omroepvereniging VARA en presentator Marcel van Dam werden aansprakelijk gesteld voor de geleden schade. Bij de langdurige juridische nasleep waren verschillende partijen betrokken: de familie Van Tuijn (voormalig eigenaresse van een frisdrankfabriek te Dongen), de zakenman Jakob Leutscher (latere eigenaar van deze fabriek), de omroepvereniging VARA en de televisiepresentator/programmamaker (en latere VARA-voorzitter) Marcel van Dam.
Het is alleen vreemd voor abnormale mensen.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe kan een normaal iemand nou iets vreemds als Rivella lekker vinden?
Van mij ook niet. Graadje of 15 erbij is meer dan genoeg.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:06 schreef Recce het volgende:
Het was echt lekker weer. Meer dan 15 kilometer door de bossen gewandeld. Van mij hoeft het niet veel warmer te worden.
Ja net als Mario. Wat denk je zelfquote:
Die flessen klapten wel degelijk spontaan. Dat gebeurde bij mijn ouders in de winkel. Scherven zaten in de toonbank. Geluk bij een ongeluk dat er op dat moment geen klanten aanwezig waren.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:04 schreef FANN het volgende:
[..]
tering... lees die link dan.. https://nl.wikipedia.org/wiki/Exota-affaire
anders geloof je me weer niet![]()
De Exota-affaire was een conflict en daarop volgend juridisch steekspel naar aanleiding van een televisie-uitzending in Nederland waarbij de (vermeende) onveiligheid van limonadeflessen mede werd geïllustreerd met een filmpje van een zogenaamd ontploffende fles met limonade van het merk Exota. De verkopen van dat merk frisdrank kelderden, wat tot een faillissement van de fabrikant leidde.
De verantwoordelijke omroepvereniging VARA en presentator Marcel van Dam werden aansprakelijk gesteld voor de geleden schade. Bij de langdurige juridische nasleep waren verschillende partijen betrokken: de familie Van Tuijn (voormalig eigenaresse van een frisdrankfabriek te Dongen), de zakenman Jakob Leutscher (latere eigenaar van deze fabriek), de omroepvereniging VARA en de televisiepresentator/programmamaker (en latere VARA-voorzitter) Marcel van Dam.
bajsarquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:05 schreef chufi het volgende:
Mario is met Den Svenska flicka knullar bra
Nee post nog meer googel shitquote:
Ah, logisch, die vormen de grootste groep, dus daar wordt de marketing op gericht.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is alleen vreemd voor abnormale mensen.
zou zomaar kunnen hoor... mijn vader moest ook een keertje de keuken wittenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die flessen klapten wel degelijk spontaan. Dat gebeurde bij mijn ouders in de winkel. Scherven zaten in de toonbank. Geluk bij een ongeluk dat er op dat moment geen klanten aanwezig waren.
Ja raar.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:10 schreef FANN het volgende:
[..]
zou zomaar kunnen hoor... mijn vader moest ook een keertje de keuken witten![]()
maar mijn zus had gewoon te hard geschud![]()
geen scherven gelukkig.... dat dan weer niet.......
Ga je voor de televisie heen en weer rennen?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin alvast met de warming up voor de wedstrijd.
Later
Later.... ik ga eten.... ik zeg niet wat...quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:11 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begin alvast met de warming up voor de wedstrijd.
Later
In Kelvin is dat relatief maar een klein verschil, van 291 K naar 306 K.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Van mij ook niet. Graadje of 15 erbij is meer dan genoeg.
GATVERDAMME!quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Later.... ik ga eten.... ik zeg niet wat...
Is geen deaud diertje in te vinden.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:12 schreef FANN het volgende:
[..]
Later.... ik ga eten.... ik zeg niet wat...
Had duidelijk geen zin in jequote:
quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik gok op met gebakken tofoe gevulde tomaten. Geen vleestomaten uiteraard.
Klinkt smerigquote:
Als er eenmaal een groene waas zichtbaar is, gaat het enorm hard. Mooi gezicht altijd, net als herfst.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:17 schreef Recce het volgende:
Het bos begint groen te worden:
[ afbeelding ]
Oh maar dat is standaard smerigquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Neehééé! Wat FANN gaat snaaien.
Nou nee vast nietquote:
tofu is bijna kartionquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
tofu is niet om te eten.. dat gooi je door vleesvevangers voor vegans
Ik wil het wel eens proberen met wat spekjes erdoor en kaasquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:22 schreef chufi het volgende:
tofu is niet om te eten.. dat gooi je door vleesvevangers voor vegans
Doe er dan knoflook ook bij.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen met wat spekjes erdoor en kaas
Oh ja zeker en zout en peper en andere kruiden. Zo smaakt een baksteen nog lekkerquote:
Dat is het hele punt bij die troep. Net als courgette.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja zeker en zout en peper en andere kruiden. Zo smaakt een baksteen nog lekker
Smakeloos ding is dat.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:27 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat is het hele punt bij die troep. Net als courgette.
Heb nu een soort rosti mix van: aardappels, knoflook, ui, groene asperges en misschien ook eiquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil het wel eens proberen met wat spekjes erdoor en kaas
De witte aspergers worden al wat goedkoper. Lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb nu een soort rosti mix van: aardappels, knoflook, ui, groene asperges en misschien ook ei
Die heb ik vorige week al gegeten.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
De witte aspergers worden al wat goedkoper. Lekker
Het seizoen is begonnenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat filmpje eronder van BGT, die is geweldig.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
https://www.facebook.com/EditieNL/videos/581383935708308/
BGT?quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat filmpje eronder van BGT, die is geweldig.
Ga even kijkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/(...)s/10157070757342456/
Ik was even stil.
Ik hoorde dat asperges er dit jaar in overvloed zijn, dus daarom minder duur.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Zelfs oogsten schijnt niet meer rendabel te zijn.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat asperges er dit jaar in overvloed zijn, dus daarom minder duur.
Ik ga ze komend weekend lekker eten
Ik vond ze nog pittig aan de prijsquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde dat asperges er dit jaar in overvloed zijn, dus daarom minder duur.
Ik ga ze komend weekend lekker eten
Ik ken er genoeg die er niet van houdenquote:
De lekkerste saus komt uit een pakje Knorr doosjequote:
Die sporen niet, en dat zijn zeer zeker geen Limburgers.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik ken er genoeg die er niet van houden
Ja maar dan asperges saus, wel het doosje ohh die dusquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Helemaal met deze saus![]()
[ afbeelding ]
Als je die saus maakt zelf nog een beetje peper uit de molen toevoegenquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die gebruikte mijn moeder altijdquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik ben niet zo van de zakjes en pakjes maar deze is echt onwijs lekkerquote:Op dinsdag 16 april 2019 18:57 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Als je die saus maakt zelf nog een beetje peper uit de molen toevoegen
59 ct in de aanbieding, in een zakjequote:Op dinsdag 16 april 2019 18:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze saus is denk ik de enige die ik uit een pakje eet.quote:Op dinsdag 16 april 2019 18:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van de zakjes en pakjes maar deze is echt onwijs lekker
De kant en klare in het (tetra)pakje moet je hebbenquote:
Ja je moet die doos pakkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 19:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De kant en klare in het (tetra)pakje moet je hebben
En Soury ook!quote:Op dinsdag 16 april 2019 19:06 schreef Deisyy het volgende:
Nou ja, je moet natuurlijk niets, maar ik vind hem wel het lekkerst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |