Doe je voorzichtigquote:
Ah lekker relaxen en fokkenquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook de trein.
Valt mee eigenlijk. Gelukkig welquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker relaxen en fokken![]()
Druk in de trein, of valt het wel mee?
ruimte genoeg om te FoK!ken blijkbaarquote:Op dinsdag 16 april 2019 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah lekker relaxen en fokken![]()
Druk in de trein, of valt het wel mee?
Ja en ik denk dat het anders is. Ik bedoel zo kan het niet verder meer door gaan. Persoonlijk denk ik dat het een goed idéé is dat ze wat kleuren gebruiken. Het ziet er echt niet uitquote:
Ik in de bus, lekker naar huis toe.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daarom neem ik ook de trein.
wat bedoel je?quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het anders is. Ik bedoel zo kan het niet verder meer door gaan. Persoonlijk denk ik dat het een goed idéé is dat ze wat kleuren gebruiken. Het ziet er echt niet uit
Eens. Dacht aan rood,quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en ik denk dat het anders is. Ik bedoel zo kan het niet verder meer door gaan. Persoonlijk denk ik dat het een goed idéé is dat ze wat kleuren gebruiken. Het ziet er echt niet uit
Ook chill.quote:Op dinsdag 16 april 2019 17:43 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik in de bus, lekker naar huis toe.
Nou dat het soms een beetje te ver gaat. Het kan wel maar dan moet je van goede huizen komen. Het valt wat dat betreft een beetje tegen. Er kan best wel wat leuks van te maken. Maar dan moet Gabrielle en Mike het wel willenquote:
dat het Buitenaards is iemand of iets dat afkomstig is van een hemellichaam anders dan de aardequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |