nee, alleen cumquote:Op zondag 14 april 2019 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verzamelen jullie ook altijd pluisjes in je navel?
quote:
Is ook prachtig ja. Vaak mee mogen maken daarquote:Op zondag 14 april 2019 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, doen ze bij dortmund ook heel vet
quote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Steve Gerrard, Gerrard,
He slipped on his f*cking arse,
He gave it to Demba Ba,
Steve Gerrard Gerrard
De hele league is geobsedeerd met onsquote:
Hard om gelachen destijds.quote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Steve Gerrard, Gerrard,
He slipped on his f*cking arse,
He gave it to Demba Ba,
Steve Gerrard Gerrard
die henderson is toch de slechtste middenvelder ooit bij een club die speelt om het kampioenschap?quote:
Hendersonquote:Op zondag 14 april 2019 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die henderson is toch de slechtste middenvelder ooit bij een club die speelt om het kampioenschap?
nee jij welquote:Op zondag 14 april 2019 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verzamelen jullie ook altijd pluisjes in je navel?
Meerdere keren geweest, hele sfeervolle stad, schitterend stadion en 1 badkuipquote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liverpool staat wel hoog op mijn lijstje om eens te bezoeken
Tofquote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meerdere keren geweest, hele sfeervolle stad, schitterend stadion en 1 badkuip
iedereen hoopt dat jullie gaan verliezen omdat jij er anders niet over op kan houdenquote:Op zondag 14 april 2019 17:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
De hele league is geobsedeerd met ons
Frenkie de Jongquote:Op zondag 14 april 2019 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die henderson is toch de slechtste middenvelder ooit bij een club die speelt om het kampioenschap?
Weekje, maximaalquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
iedereen hoopt dat jullie gaan verliezen omdat jij er anders niet over op kan houden
en terecht, zou knappe prestatie zijn als je de selectie van city zietquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
iedereen hoopt dat jullie gaan verliezen omdat jij er anders niet over op kan houden
een vraag, hoe zou ik dit moeten wetenquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit een vraag of een opmerking?
Dealquote:Op zondag 14 april 2019 17:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
goedzo, want mijn hekel aan chelsea zit veel hoger
maar eigelijk boeit het me niet echt dus doe maar opmerking, haha plottwistquote:Op zondag 14 april 2019 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vraag, hoe zou ik dit moeten weten
idk, misschien bestudeer je in het geniep mijn navelquote:Op zondag 14 april 2019 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vraag, hoe zou ik dit moeten weten
Delphquote:Op zondag 14 april 2019 17:42 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
en terecht, zou knappe prestatie zijn als je de selectie van city ziet
Waarom zou je jezelf dit aandoen?quote:Op zondag 14 april 2019 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je wel weer met mij omgaan, oké?
we kijken ff na de wedstrijd ik heb nu niet de mentale staat om hiermee om te gaan snap jequote:Op zondag 14 april 2019 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je wel weer met mij omgaan, oké?
Ben daar ook absoluut geen fan van.quote:Op zondag 14 april 2019 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Heb je die ooit wel dan?quote:Op zondag 14 april 2019 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
we kijken ff na de wedstrijd ik heb nu niet de mentale staat om hiermee om te gaan snap je
Zit je aan de whisky nu?quote:Op zondag 14 april 2019 17:45 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
we kijken ff na de wedstrijd ik heb nu niet de mentale staat om hiermee om te gaan snap je
maybequote:Op zondag 14 april 2019 17:44 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Heb je een livecam op je navel staan?
Heerlijk op zondagavond.quote:
single malts zijn de hoekstenen van elk fatsoenlijk ontbijtquote:Op zondag 14 april 2019 17:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heerlijk op zondagavond.
Ja en op maandag, dinsdag, woensdag, donderdag, vrijdag en zaterdag natuurlijk ook
quote:Op zondag 14 april 2019 17:50 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
single malts zijn de hoekstenen van elk fatsoenlijk ontbijt
Daar zou ik ook de schijt van krijgen jaquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hangt bij mij al helemaal vol met foto's van mezelf.
Omdat je zo'n schijthoofd hebt?quote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
xDquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zou ik ook de schijt van krijgen ja
xDquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je zo'n schijthoofd hebt?
omdat je zo knap bent?quote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen maar ik vind die selectie van liverpool zo matigquote:
Dat is echt een Godquote:Op zondag 14 april 2019 18:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen maar ik vind die selectie van liverpool zo matig
echt wonderdokter die klopp
Mourinhoquote:Op zondag 14 april 2019 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
samen met mourinho wel de top 2 denk ik
Weet je hoe Haags er uit ziet?quote:Op zondag 14 april 2019 18:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek vond ik wch mooier
Ik ben niet blij gvd willekeurige lezer ben je ookquote:Op zondag 14 april 2019 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja waarom ben je dan blij als Mane niet scoort
WAT WAS ER DAN GENOT AANquote:Op zondag 14 april 2019 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet blij gvd willekeurige lezer ben je ook
Het was sarcastisch!!! Jesusquote:Op zondag 14 april 2019 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WAT WAS ER DAN GENOT AAN
ik snap het gewoon niet meer
BALLIN’ MET KREEFTquote:Op zondag 14 april 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Kreeftensoep op, toch wel een everlasting favo heur.
Gewoon een walgelijke clubquote:Op zondag 14 april 2019 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze Arsenal weggetikt dat je je behelpt met zulke krachttermen?
Gewoon niet goed genoeg van Hazard.quote:Op zondag 14 april 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geluk, balletje op de paal
Kap gewoon hiermee
Leg eens uit?quote:
Een echte God dusquote:Op zondag 14 april 2019 18:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wilde eens weten hoe het zou zijn om Driepink te zijn.
Is gewoon een gevoel, als ik moet poepen en het gaat lastig dan zoek ik op Liverpool en dan glijdt het zo doorquote:Op zondag 14 april 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Anfield "You'll never walk Alone" is me toch wel een voetbaltempel zoals weinigen en met legendes als bijvoorbeeld Ian Rush een clubhistorie om je voeten bij af te likken.
De befaamde onderbuik dus.quote:Op zondag 14 april 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon een gevoel, als ik moet poepen en het gaat lastig dan zoek ik op Liverpool en dan glijdt het zo door
Helemaal euforischquote:Op zondag 14 april 2019 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ALLEZALLEZ
ALLEZ
![]()
ALLEZALLEZ
ALLEZ
![]()
ALLEZALLEZ
ALLEZ
quote:Op zondag 14 april 2019 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan me niet irriteren aan idioten
die mongool heeft meer prijzen gewonnen dan liverpoolquote:Op zondag 14 april 2019 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd vind jij deze mongool geweldig![]()
Er is dus een prijs/mongool-ratio?quote:Op zondag 14 april 2019 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die mongool heeft meer prijzen gewonnen dan liverpool
doen ze bij zoveel clubs, overdreven gedoequote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
@:Prof, als je hier ooit een keer tussenstaat laat je zelfs Liverpool op je lul tatoeëren.
nee dan is het een idioot die prijzen wintquote:Op zondag 14 april 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is dus een prijs/mongool-ratio?
Het gaat niet om het mongool zijn, zolang je prijzen wint? Dus als Klopp evenveel gewonnen had als Mourinho, dan was zijn gedrag helemaal goed?jouw wereldvisie
Klopp heeft al genoeg prijzen gewonnen though.quote:Op zondag 14 april 2019 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dan is het een idioot die prijzen wint
Klopp is een idioot met lege handen, dat is sneu
Dortmundquote:Op zondag 14 april 2019 19:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopp heeft al genoeg prijzen gewonnen though.
lol 3 ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 19:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopp heeft al genoeg prijzen gewonnen though.
Sommigen zijn er wel erg goed in, Eintracht Frankfurt, even het complete stadion op zijn fundering laten dansenquote:Op zondag 14 april 2019 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doen ze bij zoveel clubs, overdreven gedoe
Haha me irriterenquote:Op zondag 14 april 2019 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan me niet irriteren aan idioten
Nee gek, ben wel klaar met dat anthem, dat komt mijn neus uitquote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
@:Prof, als je hier ooit een keer tussenstaat laat je zelfs Liverpool op je lul tatoeëren.
Dan liever gewoon helemaal geen sfeer zoals in het Emirates jaquote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gek, ben wel klaar met dat anthem, dat komt mijn neus uit
Hehe ja mee eens wel hoor, is als een oubollig glaasje avocaat met slagroom.quote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gek, ben wel klaar met dat anthem, dat komt mijn neus uit
Inkomsten uit transfers lekker negeren want dat zou je verhaal niet van pas komen natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Klopp 0 prijzen
Mourinho 3 prijzen
"wij"quote:Op zondag 14 april 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inkomsten uit transfers lekker negeren want dat zou je verhaal niet van pas komen natuurlijk
https://www.transfermarkt(...)leich/wettbewerb/GB1
LFC sinds 14/15 een net spend van 193.58 miljoen, Man United een net spend van 484,28 miljoen. Ja wij zijn de club diem et geld smijt ja![]()
doe dan het hele verhaal en vergelijk de p&l even met elkaar en dan de procentuele uitgaven vs opbrengstenquote:Op zondag 14 april 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inkomsten uit transfers lekker negeren want dat zou je verhaal niet van pas komen natuurlijk
https://www.transfermarkt(...)leich/wettbewerb/GB1
Zitten geen schreeuwlelijken neequote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan liever gewoon helemaal geen sfeer zoals in het Emirates ja
LFC was winstgevend in die periode, ManU niet. Wat is je punt. Leuk dat je een paar cupjes hebt gewonnen verderquote:Op zondag 14 april 2019 19:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doe dan het hele verhaal en vergelijk de p&l even met elkaar en dan de procentuele uitgaven vs opbrengsten
0 vs 3
liever een fa cup league cup en uefa cup dan geen cupquote:Op zondag 14 april 2019 19:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
LFC was winstgevend in die periode, ManU niet. Wat is je punt. Leuk dat je een paar cupjes hebt gewonnen verder![]()
>300 miljoen meer uitgegeven aan transfers in die tijd, en zo enorm ver minder zijn als ploeg is idd frustrerend, snap ik wel hoor. Maar hou je maar vast aan een FA cup
We gaan het zien dit seizoen.quote:Op zondag 14 april 2019 19:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
liever een fa cup league cup en uefa cup dan geen cup
Man u is toch wel de slechtst gemanagede club van Europaquote:Op zondag 14 april 2019 19:15 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
LFC was winstgevend in die periode, ManU niet. Wat is je punt. Leuk dat je een paar cupjes hebt gewonnen verder![]()
>300 miljoen meer uitgegeven aan transfers in die tijd, en zo enorm ver minder zijn dan de topploegen is idd frustrerend, snap ik wel hoor. Maar hou je maar vast aan een FA cup
jammer genoeg hebben we nu solksjaer ipv mourinhoquote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
We gaan het zien dit seizoen.
Met een beetje geluk hebben jullie volgend jaar weer een kans op de uefa cup
ligt aan de directie , niet de trainersquote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man u is toch wel de slechtst gemanagede club van Europa
Maar ja geld als water dus who cares
Ja geld genoeg idd, maar om dan beetje stoer te gaan doen om een europa league bekertje tegen ajax.quote:Op zondag 14 april 2019 19:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Man u is toch wel de slechtst gemanagede club van Europa
Maar ja geld als water dus who cares
met mourinho was united wel meme-waardigerquote:Op zondag 14 april 2019 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
jammer genoeg hebben we nu solksjaer ipv mourinho
quote:Op zondag 14 april 2019 19:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ver uitgelopen?? 3-0
slechtste club ooit maar wint alsnog meer prijzen dan liverpool en arsenal bij elkaar
ik noem 3-0 ook vrij veelquote:Op zondag 14 april 2019 19:21 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
21 punten noem ik vrij veel
Blijf je daar maar aan vasthouden, we hebben het er nog eens over wanneer Klopp bij Liverpool vertrektquote:
Wel allemaal trainers die armoedig voetbal op de mat legden, maar goed SAF speelde ook niet per se goed voetbalquote:Op zondag 14 april 2019 19:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ligt aan de directie , niet de trainers
Gefeliciteerd mattiequote:Op zondag 14 april 2019 19:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Blijf je daar maar aan vasthouden, we hebben het er nog eens over wanneer Klopp bij Liverpool vertrekt
TR gezet wegens racismequote:Op zondag 14 april 2019 19:23 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Zijn die salah en hazard een aanslag aan het voorbereiden ofzo met die hand voor de mond
Ja eens het is echt om te janken. Moet je die Lukaku bijvoorbeeld zien en het bedrag dat ermee gemoeid ging.quote:Op zondag 14 april 2019 19:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ja geld genoeg idd, maar om dan beetje stoer te gaan doen om een europa league bekertje tegen ajax.
United zou zich de ogen uit de kop moeten schamen dat ze het hebben laten gebeuren dat Man City en Liverpool zo van hun weg zijn gelopen qua kwaliteit.
want di maria falcao alexis horen we nu jog wel wat van?quote:Op zondag 14 april 2019 19:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wel allemaal trainers die armoedig voetbal op de mat legden, maar goed SAF speelde ook niet per se goed voetbal
Spelers laten renderen is toch wel de taak van de trainer, als je dat met Di Maria, Falcao, Alexis, Pogba en Martial niet lukt dan gaat er toch wat mis.
Die vent kan nog niet eens fatsoenlijk een bal aannemenquote:Op zondag 14 april 2019 19:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja eens het is echt om te janken. Moet je die Lukaku bijvoorbeeld zien en het bedrag dat ermee gemoeid ging.
Di Mario heeft zich aardig herpakt bij PSG, Falcao scoorde uit alle standen en Alexis met vertrouwen kan in zijn uppie een wedstrijd omgooien.quote:Op zondag 14 april 2019 19:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
want di maria falcao alexis horen we nu jog wel wat van?
pogba stats zijn net zo goed als mourinho's prijzenkast en martial is zelf wisselvallig
Crouch is een betere spitsquote:Op zondag 14 april 2019 19:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Die vent kan nog niet eens fatsoenlijk een bal aannemen
ja dus met dank aan messi dat barca alles wint, wat een kulargument van een supporter van een team zonder noemenswaardige spelersquote:Op zondag 14 april 2019 19:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Di Mario heeft zich aardig herpakt bij PSG, Falcao scoorde uit alle standen en Alexis met vertrouwen kan in zijn uppie een wedstrijd omgooien.
Gaat me meer om het contrast, alles valt om en niets is echt een succes
Met dank aan de Gea dat je nu in de CL speelt
dat heb je met teams die geen prijzen pakkenquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef HPLC het volgende:
Er wordt flink gecared om die ploegjes aan de overkant
Er gaat niets boven Fc Den Haag.quote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef HPLC het volgende:
Er wordt flink gecared om die ploegjes aan de overkant
Mooiste ploeg uit Nederland natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2019 19:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Er gaat niets boven Fc Den Haag.
Ja maar Arsenal is ook redelijk subtop momenteelquote:Op zondag 14 april 2019 19:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja dus met dank aan messi dat barca alles wint, wat een kulargument van een supporter van een team zonder noemenswaardige spelers
quote:Op zondag 14 april 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kut speler altijd tegen Arsenal scoren en dan doet die weet die robotdance
Ene Mohammed heeft gescoordquote:Op zondag 14 april 2019 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie voetbalt er?
De toerko's gaan helemaal Los hier
Volgens mij spelen Fener en Galatasaray tegen elkaarquote:Op zondag 14 april 2019 19:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie voetbalt er?
De toerko's gaan helemaal Los hier
Duhquote:Op zondag 14 april 2019 19:31 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Mooiste ploeg uit Nederland natuurlijk
Dat is ook waar Haags verdrietje voor staatquote:Op zondag 14 april 2019 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Bij ADO moet ik altijd denken aan goedkoop bier, SBS6 en merkloze bitterballen.
Liverpool have now won as many games this season as Arsenal did in their invincible season.quote:Op zondag 14 april 2019 19:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat is ook waar Haags verdrietje voor staat
Maar niet aaneen, zonde.quote:Op zondag 14 april 2019 19:57 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Liverpool have now won as many games this season as Arsenal did in their invincible season.
Grote kans ja, volgens mij zitten er maar een paar niet op Discord hier hoor.quote:Op zondag 14 april 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
Jezus iedereen zit op die discord zeker.
Ik ben daar weggegaan.quote:Op zondag 14 april 2019 19:59 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Grote kans ja, volgens mij zitten er maar een paar niet op Discord hier hoor.
Ik niet.
Braddie zat er toen en het geheel sloeg gewoon nergens op.quote:Op zondag 14 april 2019 20:01 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat er daar nog erger aan toe dan wanneer fem haar dagboek hier dropt
Ze hebben het daar altijd over, nog steeds volgens mij. Heb er eigenlijk geen woorden voor.quote:Op zondag 14 april 2019 20:01 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Braddie zat er toen en het geheel sloeg gewoon nergens op.
Nee, maar ik vind dit voetbalgeleuter ook niks.quote:Op zondag 14 april 2019 20:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze hebben het daar altijd over, nog steeds volgens mij. Heb er eigenlijk geen woorden voor.
Ben je geen echte man dan?quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dit voetbalgeleuter ook niks.
Wat gaat Chloro doen of waarheen?quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Chloroform het volgende:
Nog een week en dan heb ik weer vakantie, lekker man
Denk dat ik dit wel een van de meest trieste dingen vind van de users hier jaquote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet als volwassen mens maar een dergelijke obsessie hebben met iemand als Braddie
Zuipen en naar de tyfus gaanquote:Op zondag 14 april 2019 20:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat gaat Chloro doen of waarheen?
Lekker een lelijke dikke man met psychische problemen uitlachen om zelf nog wat voor te stellen toch?quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet als volwassen mens maar een dergelijke obsessie hebben met iemand als Braddie
Oeiiiquote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren feestje en ik was echt kapot dronken. Kan me het laatste stuk niet goed meer herinneren en nu is een vriendin van me volgens mij boos op mij maar ik heb geen idee waarom. Ze appt ook niet terug..
Mogelijk staat mij ellende te wachten maar misschien beeld ik dit me in.
Kutzooi
Trouwen?quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuipen en naar de tyfus gaan
Waarschijnlijk gewoon slapen en netflixen
We kunnen het ook over de trekkertrek hebbenquote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dit voetbalgeleuter ook niks.
Je hebt of aan haar borsten gezeten en ze vind je toch echt te lelijk op dat gebied of je hebt iets gezegd in die richting.quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren feestje en ik was echt kapot dronken. Kan me het laatste stuk niet goed meer herinneren en nu is een vriendin van me volgens mij boos op mij maar ik heb geen idee waarom. Ze appt ook niet terug..
Kutzooi
Ik kan het niet begrijpen. Ja ik vind 'm ook sneu, maar negeer 'm dan zeg maar.quote:Op zondag 14 april 2019 20:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat ik dit wel een van de meest trieste dingen vind van de users hier ja
Eerst appte ik een grappige foto van haar die ik gisteren gemaakt had, en daar reageerde ze enorm chagrijnig op. Dus ik vragen of er wat was en letterlijk gestuurd dat ik dronken was dus als ik iets doms gedaan heb ja of nee dat ik dat wil weten. Geen reactie.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een lelijke dikke man met psychische problemen uitlachen om zelf nog wat voor te stellen toch?
quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen. Ja ik vind 'm ook sneu, maar negeer 'm dan zeg maar.
Wat is dit, moet je me niet voor lui varken uitmaken ofzoquote:
Ik zie haar niet op die manier dus dit kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt of aan haar borsten gezeten en ze vind je toch echt te lelijk op dat gebied of je hebt iets gezegd in die richting.
Ja maar moderator op het fok forum en een plaatje met een poepende kip is ook niet de heilige graal.quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Misschien vond zij het helemaal geen grappige foto, misschien heeft ze een kater, misschien zit haar string achterstevoren of misschien is ze chagrijnig om wat voor andere kutreden dat vrouwen chagrijnig zijnquote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst appte ik een grappige foto van haar die ik gisteren gemaakt had, en daar reageerde ze enorm chagrijnig op. Dus ik vragen of er wat was en letterlijk gestuurd dat ik dronken was dus als ik iets doms gedaan heb ja of nee dat ik dat wil weten. Geen reactie.
Misschien is ze alleen maar boos omdat ik die foto had gestuurd, hoop ik.
Sowieso wordt hij qua aandacht veel te veel gevoed, echt kansloosquote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen. Ja ik vind 'm ook sneu, maar negeer 'm dan zeg maar.
Ben jij zo'n type die zich helemaal verliest met alcohol danquote:Op zondag 14 april 2019 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Ben kwaad op mezelf dat ik zo naar de tering was... rum is gevaarlijk.
Zelfs dat staat nog hoger, moet je nagaan.quote:Op zondag 14 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar moderator op het fok forum en een plaatje met een poepende kip is ook niet de heilige graal.
Ja, eeuwigdurende cirkel zo, maar goed.quote:Op zondag 14 april 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso wordt hij qua aandacht veel te veel gevoed, echt kansloos
Mwah, ik was wel echt dronken maar ik doe normaal wel redelijk normaal. Maar ik was net bij een maat die ook op het feestje was maar redelijk nuchter bleef, en hij zei dat ik wel overduidelijk dronken was, en hij was er op het laatst niet eens bij.quote:Op zondag 14 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type die zich helemaal verliest met alcohol dan
quote:Op zondag 14 april 2019 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zelfs dat staat nog hoger, moet je nagaan.
Vrouwen kunnen chagrijnig worden om niets, beetje instabiele chemische lopende fabrieken zijn het, tijd dat je dit leert jongen, is waarschijnlijk niks, geen aanleiding, geen irritatie, geen verkeerde woorden, gewoon vrouw eigen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie haar niet op die manier dus dit kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Ah oke, ik kan mij het meestal gewoon allemaal herinneren. Ik kots eerder dan dat ik debiel ga doen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mwah, ik was wel echt dronken maar ik doe normaal wel redelijk normaal. Maar ik was net bij een maat die ook op het feestje was maar redelijk nuchter bleef, en hij zei dat ik wel overduidelijk dronken was, en hij was er op het laatst niet eens bij.
Ik kots niet en had ook totaal geen kater ofzo, ik weet alleen niet meer wat ik allemaal gezegd heb en de periode tussen pakweg 2 uur en 4 uur toen ik thuis was is een aantal flarden, wat erg kut is.quote:Op zondag 14 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, ik kan mij het meestal gewoon allemaal herinneren. Ik kots eerder dan dat ik debiel ga doen.
Ik ben best een lieve boy hoorquote:Op zondag 14 april 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Merk wel dat als dat kliekje er niet is je een aangenamer persoon bent in de omgang
Ook wel eens gehad maar dat is bijna altijd zorgen om niks. Waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand.quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
Kutzooi
Best een leuk aimabel homootje als hij zich niet hoeft te bewijzen toch?quote:Op zondag 14 april 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Merk wel dat als dat kliekje er niet is je een aangenamer persoon bent in de omgang
Ja ziequote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad maar dat is bijna altijd zorgen om niks. Waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand.
Mijn relatie met haar is sowieso al bijzonder gecompliceerd.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad maar dat is bijna altijd zorgen om niks. Waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand.
Heeft me een jaar geleden geholpen met een teringlange ban, dus ik zal altijd een beetje een zwak houden voor Vk.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best een leuk aimabel homootje als hij zich niet hoeft te bewijzen toch?
Bijzonder, maar je doet dus wel rare dingen als je wat op hebt.quote:Op zondag 14 april 2019 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kots niet en had ook totaal geen kater ofzo, ik weet alleen niet meer wat ik allemaal gezegd heb en de periode tussen pakweg 2 uur en 4 uur toen ik thuis was is een aantal flarden, wat erg kut is.
Heb nou zo'n krukje gekocht met een inkeping aan de voorkant, om ruimte te maken voor mijn e-penis.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zolang dat ego niet in de weg zit en die enorme e-penis
chronisch masturberen en excessief alcohol drinkenquote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat doen jullie op zondagavond om je mentaal voor te bereiden op de werkweek?
Picsquote:Op zondag 14 april 2019 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb nou zo'n krukje gekocht met een inkeping aan de voorkant, om ruimte te maken voor mijn e-penis.
Muziekje, uitgebreid koken, wijntje, aankopen bekijken, relaxen eigenlijk, rondstaren in mijn mooie huisje en me wapenen voor wat komen gaat.quote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Nicequote:Op zondag 14 april 2019 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
chronisch masturberen en excessief alcohol drinken
Gewoon niet zoveel drinken dat je niets meer weet joh.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn relatie met haar is sowieso al bijzonder gecompliceerd.
Ik heb de concentratie van een goudvis dus zou me na vijf seconden rondkijken al stierlijk vervelenquote:Op zondag 14 april 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziekje, uitgebreid koken, wijntje, aankopen bekijken, relaxen eigenlijk, rondstaren in mijn mooie huisje en me wapenen voor wat komen gaat.
ADHD?quote:Op zondag 14 april 2019 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb de concentratie van een goudvis dus zou me na vijf seconden rondkijken al stierlijk vervelen
Nee, gewoon snel verveeldquote:
Wat zijn de andere nadelen?quote:Op zondag 14 april 2019 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een van de vele nadelen van een grote e-pener
Ik verveel me echt nooit en ik zorg dat mensen om me heen zich ook geen seconde vervelen, leuke eigenschap wel al zeg ik het zelf.quote:
Als je het zelf moet zeggen, is het geen leuke eigenschap. Echt onaantrekkelijk zelfsquote:Op zondag 14 april 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verveel me echt nooit en ik zorg dat mensen om me heen zich ook geen seconde vervelen, leuke eigenschap wel al zeg ik het zelf.
Ik ook al zeker een paar dagen niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
Heb al een maand geen note gehad, whoohoo
Ah, weinig verrassendsquote:Op zondag 14 april 2019 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
weinig seks en aanzien in het echte leven
Goede tip...quote:Op zondag 14 april 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel drinken dat je niets meer weet joh.
Wat was je laatste note?quote:Op zondag 14 april 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook al zeker een paar dagen niet denk ik
Luisteren naar Fauréquote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Hehe nee ik bedoel het niet om te pochen, heb gewoon een hekel aan mensen die zich snel vervelen, vind ik een teken van gruwelijk saai zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je het zelf moet zeggen, is het geen leuke eigenschap. Echt onaantrekkelijk zelfs
Wat nou als je je vermaakt met nietsdoenquote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee ik bedoel het niet om te pochen, heb gewoon een hekel aan mensen die zich snel vervelen, vind ik een teken van gruwelijk saai zijn.
Maar goed dat wij niet getrouwd zijn danquote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee ik bedoel het niet om te pochen, heb gewoon een hekel aan mensen die zich snel vervelen, vind ik een teken van gruwelijk saai zijn.
Ziek melden.quote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Jij hebt de laatste tijd echt vaak een ban te pakkenquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe zie ik dit mobiel? Maar ik gok dat mijn banreden er in stond
domme mensen vervelen zich niet zo snelquote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderaan op premium account klikken en dan notes inzienquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe zie ik dit mobiel? Maar ik gok dat mijn banreden er in stond
Waarom zit je zo veel op FOK! de laatste tijd dan?quote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij werkt niet eensquote:
Heb al genoeg tijd verprutst met het naar de zin maken van snel verveelde vrouwtjes, mag een ander doen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed dat wij niet getrouwd zijn dan
Mijn notes lijken nu een beetje op die van Noel en Zoskquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onderaan op premium account klikken en dan notes inzien
Bel je dan gewoon een random bedrijf met Joe ik ben ziek gr grquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zit je zo veel op FOK! de laatste tijd dan?
Dan ben je dus niet echt goed in het vermaken van anderen hequote:Op zondag 14 april 2019 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb al genoeg tijd verprutst met het naar de zin maken van snel verveelde vrouwtjes, mag een ander doen.
Ja.quote:Op zondag 14 april 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bel je dan gewoon een random bedrijf met Joe ik ben ziek gr gr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |