Gewoon niet goed genoeg van Hazard.quote:Op zondag 14 april 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geluk, balletje op de paal
Kap gewoon hiermee
Leg eens uit?quote:
Een echte God dusquote:Op zondag 14 april 2019 18:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wilde eens weten hoe het zou zijn om Driepink te zijn.
Is gewoon een gevoel, als ik moet poepen en het gaat lastig dan zoek ik op Liverpool en dan glijdt het zo doorquote:Op zondag 14 april 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Anfield "You'll never walk Alone" is me toch wel een voetbaltempel zoals weinigen en met legendes als bijvoorbeeld Ian Rush een clubhistorie om je voeten bij af te likken.
De befaamde onderbuik dus.quote:Op zondag 14 april 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon een gevoel, als ik moet poepen en het gaat lastig dan zoek ik op Liverpool en dan glijdt het zo door
Helemaal euforischquote:Op zondag 14 april 2019 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ALLEZALLEZ
ALLEZ
![]()
ALLEZALLEZ
ALLEZ
![]()
ALLEZALLEZ
ALLEZ
quote:Op zondag 14 april 2019 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan me niet irriteren aan idioten
die mongool heeft meer prijzen gewonnen dan liverpoolquote:Op zondag 14 april 2019 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd vind jij deze mongool geweldig![]()
Er is dus een prijs/mongool-ratio?quote:Op zondag 14 april 2019 19:00 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die mongool heeft meer prijzen gewonnen dan liverpool
doen ze bij zoveel clubs, overdreven gedoequote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
@:Prof, als je hier ooit een keer tussenstaat laat je zelfs Liverpool op je lul tatoeëren.
nee dan is het een idioot die prijzen wintquote:Op zondag 14 april 2019 19:02 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Er is dus een prijs/mongool-ratio?
Het gaat niet om het mongool zijn, zolang je prijzen wint? Dus als Klopp evenveel gewonnen had als Mourinho, dan was zijn gedrag helemaal goed?jouw wereldvisie
Klopp heeft al genoeg prijzen gewonnen though.quote:Op zondag 14 april 2019 19:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
nee dan is het een idioot die prijzen wint
Klopp is een idioot met lege handen, dat is sneu
Dortmundquote:Op zondag 14 april 2019 19:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopp heeft al genoeg prijzen gewonnen though.
lol 3 ofzoquote:Op zondag 14 april 2019 19:04 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Klopp heeft al genoeg prijzen gewonnen though.
Sommigen zijn er wel erg goed in, Eintracht Frankfurt, even het complete stadion op zijn fundering laten dansenquote:Op zondag 14 april 2019 19:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
doen ze bij zoveel clubs, overdreven gedoe
Haha me irriterenquote:Op zondag 14 april 2019 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan me niet irriteren aan idioten
Nee gek, ben wel klaar met dat anthem, dat komt mijn neus uitquote:Op zondag 14 april 2019 19:01 schreef UitStraling het volgende:
@:Prof, als je hier ooit een keer tussenstaat laat je zelfs Liverpool op je lul tatoeëren.
Dan liever gewoon helemaal geen sfeer zoals in het Emirates jaquote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gek, ben wel klaar met dat anthem, dat komt mijn neus uit
Hehe ja mee eens wel hoor, is als een oubollig glaasje avocaat met slagroom.quote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nee gek, ben wel klaar met dat anthem, dat komt mijn neus uit
Inkomsten uit transfers lekker negeren want dat zou je verhaal niet van pas komen natuurlijkquote:Op zondag 14 april 2019 19:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[ afbeelding ]
Klopp 0 prijzen
Mourinho 3 prijzen
"wij"quote:Op zondag 14 april 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inkomsten uit transfers lekker negeren want dat zou je verhaal niet van pas komen natuurlijk
https://www.transfermarkt(...)leich/wettbewerb/GB1
LFC sinds 14/15 een net spend van 193.58 miljoen, Man United een net spend van 484,28 miljoen. Ja wij zijn de club diem et geld smijt ja![]()
doe dan het hele verhaal en vergelijk de p&l even met elkaar en dan de procentuele uitgaven vs opbrengstenquote:Op zondag 14 april 2019 19:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Inkomsten uit transfers lekker negeren want dat zou je verhaal niet van pas komen natuurlijk
https://www.transfermarkt(...)leich/wettbewerb/GB1
Zitten geen schreeuwlelijken neequote:Op zondag 14 april 2019 19:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Dan liever gewoon helemaal geen sfeer zoals in het Emirates ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |