xDquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Daar zou ik ook de schijt van krijgen ja
xDquote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat je zo'n schijthoofd hebt?
omdat je zo knap bent?quote:Op zondag 14 april 2019 17:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hangt bij mij al helemaal vol met foto's van mezelf.
ik kan er niks aan doen maar ik vind die selectie van liverpool zo matigquote:
Dat is echt een Godquote:Op zondag 14 april 2019 18:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik kan er niks aan doen maar ik vind die selectie van liverpool zo matig
echt wonderdokter die klopp
Mourinhoquote:Op zondag 14 april 2019 18:03 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
samen met mourinho wel de top 2 denk ik
Weet je hoe Haags er uit ziet?quote:Op zondag 14 april 2019 18:14 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik keek vond ik wch mooier
Ik ben niet blij gvd willekeurige lezer ben je ookquote:Op zondag 14 april 2019 18:20 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ja waarom ben je dan blij als Mane niet scoort
WAT WAS ER DAN GENOT AANquote:Op zondag 14 april 2019 18:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben niet blij gvd willekeurige lezer ben je ook
Het was sarcastisch!!! Jesusquote:Op zondag 14 april 2019 18:25 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
WAT WAS ER DAN GENOT AAN
ik snap het gewoon niet meer
BALLIN’ MET KREEFTquote:Op zondag 14 april 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Kreeftensoep op, toch wel een everlasting favo heur.
Gewoon een walgelijke clubquote:Op zondag 14 april 2019 18:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben ze Arsenal weggetikt dat je je behelpt met zulke krachttermen?
Gewoon niet goed genoeg van Hazard.quote:Op zondag 14 april 2019 18:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geluk, balletje op de paal
Kap gewoon hiermee
Leg eens uit?quote:
Een echte God dusquote:Op zondag 14 april 2019 18:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Wilde eens weten hoe het zou zijn om Driepink te zijn.
Is gewoon een gevoel, als ik moet poepen en het gaat lastig dan zoek ik op Liverpool en dan glijdt het zo doorquote:Op zondag 14 april 2019 18:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leg eens uit?
Anfield "You'll never walk Alone" is me toch wel een voetbaltempel zoals weinigen en met legendes als bijvoorbeeld Ian Rush een clubhistorie om je voeten bij af te likken.
De befaamde onderbuik dus.quote:Op zondag 14 april 2019 18:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is gewoon een gevoel, als ik moet poepen en het gaat lastig dan zoek ik op Liverpool en dan glijdt het zo door
Helemaal euforischquote:Op zondag 14 april 2019 18:48 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
ALLEZALLEZ
ALLEZ
![]()
ALLEZALLEZ
ALLEZ
![]()
ALLEZALLEZ
ALLEZ
quote:Op zondag 14 april 2019 18:58 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
kan me niet irriteren aan idioten
die mongool heeft meer prijzen gewonnen dan liverpoolquote:Op zondag 14 april 2019 18:59 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En tegelijkertijd vind jij deze mongool geweldig![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |