Ik kots niet en had ook totaal geen kater ofzo, ik weet alleen niet meer wat ik allemaal gezegd heb en de periode tussen pakweg 2 uur en 4 uur toen ik thuis was is een aantal flarden, wat erg kut is.quote:Op zondag 14 april 2019 20:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah oke, ik kan mij het meestal gewoon allemaal herinneren. Ik kots eerder dan dat ik debiel ga doen.
Ik ben best een lieve boy hoorquote:Op zondag 14 april 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Merk wel dat als dat kliekje er niet is je een aangenamer persoon bent in de omgang
Ook wel eens gehad maar dat is bijna altijd zorgen om niks. Waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand.quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren feestje en ik was echt kapot dronken. Kan me het laatste stuk niet goed meer herinneren en nu is een vriendin van me volgens mij boos op mij maar ik heb geen idee waarom. Ze appt ook niet terug..
Mogelijk staat mij ellende te wachten maar misschien beeld ik dit me in.
Kutzooi
Best een leuk aimabel homootje als hij zich niet hoeft te bewijzen toch?quote:Op zondag 14 april 2019 20:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Merk wel dat als dat kliekje er niet is je een aangenamer persoon bent in de omgang
Ja ziequote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad maar dat is bijna altijd zorgen om niks. Waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand.
Mijn relatie met haar is sowieso al bijzonder gecompliceerd.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ook wel eens gehad maar dat is bijna altijd zorgen om niks. Waarschijnlijk is er helemaal niks aan de hand.
Heeft me een jaar geleden geholpen met een teringlange ban, dus ik zal altijd een beetje een zwak houden voor Vk.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best een leuk aimabel homootje als hij zich niet hoeft te bewijzen toch?
Bijzonder, maar je doet dus wel rare dingen als je wat op hebt.quote:Op zondag 14 april 2019 20:14 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik kots niet en had ook totaal geen kater ofzo, ik weet alleen niet meer wat ik allemaal gezegd heb en de periode tussen pakweg 2 uur en 4 uur toen ik thuis was is een aantal flarden, wat erg kut is.
Heb nou zo'n krukje gekocht met een inkeping aan de voorkant, om ruimte te maken voor mijn e-penis.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zolang dat ego niet in de weg zit en die enorme e-penis
chronisch masturberen en excessief alcohol drinkenquote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat doen jullie op zondagavond om je mentaal voor te bereiden op de werkweek?
Picsquote:Op zondag 14 april 2019 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Heb nou zo'n krukje gekocht met een inkeping aan de voorkant, om ruimte te maken voor mijn e-penis.
Muziekje, uitgebreid koken, wijntje, aankopen bekijken, relaxen eigenlijk, rondstaren in mijn mooie huisje en me wapenen voor wat komen gaat.quote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat doen jullie op zondagavond om je mentaal voor te bereiden op de werkweek?
Nicequote:Op zondag 14 april 2019 20:18 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
chronisch masturberen en excessief alcohol drinken
Gewoon niet zoveel drinken dat je niets meer weet joh.quote:Op zondag 14 april 2019 20:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mijn relatie met haar is sowieso al bijzonder gecompliceerd.
Ik heb de concentratie van een goudvis dus zou me na vijf seconden rondkijken al stierlijk vervelenquote:Op zondag 14 april 2019 20:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Muziekje, uitgebreid koken, wijntje, aankopen bekijken, relaxen eigenlijk, rondstaren in mijn mooie huisje en me wapenen voor wat komen gaat.
ADHD?quote:Op zondag 14 april 2019 20:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb de concentratie van een goudvis dus zou me na vijf seconden rondkijken al stierlijk vervelen
Nee, gewoon snel verveeldquote:
Wat zijn de andere nadelen?quote:Op zondag 14 april 2019 20:22 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Een van de vele nadelen van een grote e-pener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |