Lekker een lelijke dikke man met psychische problemen uitlachen om zelf nog wat voor te stellen toch?quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet als volwassen mens maar een dergelijke obsessie hebben met iemand als Braddie
Oeiiiquote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren feestje en ik was echt kapot dronken. Kan me het laatste stuk niet goed meer herinneren en nu is een vriendin van me volgens mij boos op mij maar ik heb geen idee waarom. Ze appt ook niet terug..
Mogelijk staat mij ellende te wachten maar misschien beeld ik dit me in.
Kutzooi
Trouwen?quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zuipen en naar de tyfus gaan
Waarschijnlijk gewoon slapen en netflixen
We kunnen het ook over de trekkertrek hebbenquote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind dit voetbalgeleuter ook niks.
Je hebt of aan haar borsten gezeten en ze vind je toch echt te lelijk op dat gebied of je hebt iets gezegd in die richting.quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef JimmyDean het volgende:
Gisteren feestje en ik was echt kapot dronken. Kan me het laatste stuk niet goed meer herinneren en nu is een vriendin van me volgens mij boos op mij maar ik heb geen idee waarom. Ze appt ook niet terug..
Mogelijk staat mij ellende te wachten maar misschien beeld ik dit me in.
Kutzooi
Ik kan het niet begrijpen. Ja ik vind 'm ook sneu, maar negeer 'm dan zeg maar.quote:Op zondag 14 april 2019 20:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Denk dat ik dit wel een van de meest trieste dingen vind van de users hier ja
Eerst appte ik een grappige foto van haar die ik gisteren gemaakt had, en daar reageerde ze enorm chagrijnig op. Dus ik vragen of er wat was en letterlijk gestuurd dat ik dronken was dus als ik iets doms gedaan heb ja of nee dat ik dat wil weten. Geen reactie.quote:
quote:Op zondag 14 april 2019 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker een lelijke dikke man met psychische problemen uitlachen om zelf nog wat voor te stellen toch?
quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen. Ja ik vind 'm ook sneu, maar negeer 'm dan zeg maar.
Wat is dit, moet je me niet voor lui varken uitmaken ofzoquote:
Ik zie haar niet op die manier dus dit kan ik me eigenlijk niet voorstellen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt of aan haar borsten gezeten en ze vind je toch echt te lelijk op dat gebied of je hebt iets gezegd in die richting.
Ja maar moderator op het fok forum en een plaatje met een poepende kip is ook niet de heilige graal.quote:Op zondag 14 april 2019 20:03 schreef Vanillekwark het volgende:
Je moet als volwassen mens maar een dergelijke obsessie hebben met iemand als Braddie
Misschien vond zij het helemaal geen grappige foto, misschien heeft ze een kater, misschien zit haar string achterstevoren of misschien is ze chagrijnig om wat voor andere kutreden dat vrouwen chagrijnig zijnquote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Eerst appte ik een grappige foto van haar die ik gisteren gemaakt had, en daar reageerde ze enorm chagrijnig op. Dus ik vragen of er wat was en letterlijk gestuurd dat ik dronken was dus als ik iets doms gedaan heb ja of nee dat ik dat wil weten. Geen reactie.
Misschien is ze alleen maar boos omdat ik die foto had gestuurd, hoop ik.
Sowieso wordt hij qua aandacht veel te veel gevoed, echt kansloosquote:Op zondag 14 april 2019 20:07 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Ik kan het niet begrijpen. Ja ik vind 'm ook sneu, maar negeer 'm dan zeg maar.
Ben jij zo'n type die zich helemaal verliest met alcohol danquote:Op zondag 14 april 2019 20:10 schreef JimmyDean het volgende:
Ben kwaad op mezelf dat ik zo naar de tering was... rum is gevaarlijk.
Zelfs dat staat nog hoger, moet je nagaan.quote:Op zondag 14 april 2019 20:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar moderator op het fok forum en een plaatje met een poepende kip is ook niet de heilige graal.
Ja, eeuwigdurende cirkel zo, maar goed.quote:Op zondag 14 april 2019 20:10 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sowieso wordt hij qua aandacht veel te veel gevoed, echt kansloos
Mwah, ik was wel echt dronken maar ik doe normaal wel redelijk normaal. Maar ik was net bij een maat die ook op het feestje was maar redelijk nuchter bleef, en hij zei dat ik wel overduidelijk dronken was, en hij was er op het laatst niet eens bij.quote:Op zondag 14 april 2019 20:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ben jij zo'n type die zich helemaal verliest met alcohol dan
quote:Op zondag 14 april 2019 20:11 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Zelfs dat staat nog hoger, moet je nagaan.
Vrouwen kunnen chagrijnig worden om niets, beetje instabiele chemische lopende fabrieken zijn het, tijd dat je dit leert jongen, is waarschijnlijk niks, geen aanleiding, geen irritatie, geen verkeerde woorden, gewoon vrouw eigen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:08 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik zie haar niet op die manier dus dit kan ik me eigenlijk niet voorstellen.
Ah oke, ik kan mij het meestal gewoon allemaal herinneren. Ik kots eerder dan dat ik debiel ga doen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:12 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mwah, ik was wel echt dronken maar ik doe normaal wel redelijk normaal. Maar ik was net bij een maat die ook op het feestje was maar redelijk nuchter bleef, en hij zei dat ik wel overduidelijk dronken was, en hij was er op het laatst niet eens bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |