nee, alleen cumquote:Op zondag 14 april 2019 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verzamelen jullie ook altijd pluisjes in je navel?
quote:
Is ook prachtig ja. Vaak mee mogen maken daarquote:Op zondag 14 april 2019 17:30 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja, doen ze bij dortmund ook heel vet
quote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Steve Gerrard, Gerrard,
He slipped on his f*cking arse,
He gave it to Demba Ba,
Steve Gerrard Gerrard
De hele league is geobsedeerd met onsquote:
Hard om gelachen destijds.quote:Op zondag 14 april 2019 17:33 schreef Le_Professeur het volgende:
Steve Gerrard, Gerrard,
He slipped on his f*cking arse,
He gave it to Demba Ba,
Steve Gerrard Gerrard
die henderson is toch de slechtste middenvelder ooit bij een club die speelt om het kampioenschap?quote:
Hendersonquote:Op zondag 14 april 2019 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die henderson is toch de slechtste middenvelder ooit bij een club die speelt om het kampioenschap?
nee jij welquote:Op zondag 14 april 2019 17:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
verzamelen jullie ook altijd pluisjes in je navel?
Meerdere keren geweest, hele sfeervolle stad, schitterend stadion en 1 badkuipquote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Liverpool staat wel hoog op mijn lijstje om eens te bezoeken
Tofquote:Op zondag 14 april 2019 17:37 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Meerdere keren geweest, hele sfeervolle stad, schitterend stadion en 1 badkuip
iedereen hoopt dat jullie gaan verliezen omdat jij er anders niet over op kan houdenquote:Op zondag 14 april 2019 17:35 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
[..]
De hele league is geobsedeerd met ons
Frenkie de Jongquote:Op zondag 14 april 2019 17:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die henderson is toch de slechtste middenvelder ooit bij een club die speelt om het kampioenschap?
Weekje, maximaalquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
iedereen hoopt dat jullie gaan verliezen omdat jij er anders niet over op kan houden
en terecht, zou knappe prestatie zijn als je de selectie van city zietquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
iedereen hoopt dat jullie gaan verliezen omdat jij er anders niet over op kan houden
een vraag, hoe zou ik dit moeten wetenquote:Op zondag 14 april 2019 17:39 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
is dit een vraag of een opmerking?
Dealquote:Op zondag 14 april 2019 17:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
goedzo, want mijn hekel aan chelsea zit veel hoger
maar eigelijk boeit het me niet echt dus doe maar opmerking, haha plottwistquote:Op zondag 14 april 2019 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vraag, hoe zou ik dit moeten weten
idk, misschien bestudeer je in het geniep mijn navelquote:Op zondag 14 april 2019 17:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
een vraag, hoe zou ik dit moeten weten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |