Als je het zelf moet zeggen, is het geen leuke eigenschap. Echt onaantrekkelijk zelfsquote:Op zondag 14 april 2019 20:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik verveel me echt nooit en ik zorg dat mensen om me heen zich ook geen seconde vervelen, leuke eigenschap wel al zeg ik het zelf.
Ik ook al zeker een paar dagen niet denk ikquote:Op zondag 14 april 2019 20:21 schreef Chloroform het volgende:
Heb al een maand geen note gehad, whoohoo
Ah, weinig verrassendsquote:Op zondag 14 april 2019 20:23 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
weinig seks en aanzien in het echte leven
Goede tip...quote:Op zondag 14 april 2019 20:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon niet zoveel drinken dat je niets meer weet joh.
Wat was je laatste note?quote:Op zondag 14 april 2019 20:24 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik ook al zeker een paar dagen niet denk ik
Luisteren naar Fauréquote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat doen jullie op zondagavond om je mentaal voor te bereiden op de werkweek?
Hehe nee ik bedoel het niet om te pochen, heb gewoon een hekel aan mensen die zich snel vervelen, vind ik een teken van gruwelijk saai zijn.quote:Op zondag 14 april 2019 20:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je het zelf moet zeggen, is het geen leuke eigenschap. Echt onaantrekkelijk zelfs
Wat nou als je je vermaakt met nietsdoenquote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee ik bedoel het niet om te pochen, heb gewoon een hekel aan mensen die zich snel vervelen, vind ik een teken van gruwelijk saai zijn.
Maar goed dat wij niet getrouwd zijn danquote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hehe nee ik bedoel het niet om te pochen, heb gewoon een hekel aan mensen die zich snel vervelen, vind ik een teken van gruwelijk saai zijn.
Ziek melden.quote:Op zondag 14 april 2019 20:16 schreef Chloroform het volgende:
Wat doen jullie op zondagavond om je mentaal voor te bereiden op de werkweek?
Jij hebt de laatste tijd echt vaak een ban te pakkenquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe zie ik dit mobiel? Maar ik gok dat mijn banreden er in stond
domme mensen vervelen zich niet zo snelquote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onderaan op premium account klikken en dan notes inzienquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef HPLC het volgende:
[..]
Hoe zie ik dit mobiel? Maar ik gok dat mijn banreden er in stond
Waarom zit je zo veel op FOK! de laatste tijd dan?quote:Op zondag 14 april 2019 20:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij werkt niet eensquote:
Heb al genoeg tijd verprutst met het naar de zin maken van snel verveelde vrouwtjes, mag een ander doen.quote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar goed dat wij niet getrouwd zijn dan
Mijn notes lijken nu een beetje op die van Noel en Zoskquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Onderaan op premium account klikken en dan notes inzien
Bel je dan gewoon een random bedrijf met Joe ik ben ziek gr grquote:
Valt wel mee hoorquote:Op zondag 14 april 2019 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waarom zit je zo veel op FOK! de laatste tijd dan?
Dan ben je dus niet echt goed in het vermaken van anderen hequote:Op zondag 14 april 2019 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb al genoeg tijd verprutst met het naar de zin maken van snel verveelde vrouwtjes, mag een ander doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |