quote:Op donderdag 11 april 2019 19:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als je niks in je maag heb kots je ook niet.
Maar dat is puur voor de trip toch? Ik lees overal dat mensen die het nemen er eigenlijk vrij weinig aan hebben.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:19 schreef Solotovski het volgende:
DMT is wel zieke aanrader
Makkelijk zelf te maken trouwens
Ja tripquote:Op donderdag 11 april 2019 19:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Maar dat is puur voor de trip toch? Ik lees overal dat mensen die het nemen er eigenlijk vrij weinig aan hebben.
Jaquote:Op donderdag 11 april 2019 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is een keuzevraag, makkelijker kan ik het niet maken denk ik
Oeh baby yeah babyquote:
Dat is retchen, niet kotsenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:30 schreef Crack_ het volgende:
Maar volgens Jimmy kun je niet kotsen zonder eten![]()
Echt man, veel beter kotsen met eten dan zonder eten en dan die maagkrampenmanmanman
Thanks voor het aanbod, maar ik puil uit op dit moment... moet kasten bijkopenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
V&A / [TK] Boeken over Engelstalige literatuur
Iets voor jou?
Dat je maag zich binnenste buiten wringt en er puur maagzuur uit perst.quote:Op donderdag 11 april 2019 19:29 schreef Flamarande het volgende:
Ook met een lege maag word je niet normaal misselijk en ga je kotsen
boeiend wel voor deze discussiequote:Op donderdag 11 april 2019 19:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
kokhalzen is het Nederlandse woord
Ik raak ze niet echt kwijt...quote:Op donderdag 11 april 2019 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Thanks voor het aanbod, maar ik puil uit op dit moment... moet kasten bijkopen
Lekker bezig bitchquote:Op donderdag 11 april 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Al bijna 2 maanden gestopt met roken
Kun je eens een voorbeeld aan nemenquote:
👊💪quote:Op donderdag 11 april 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
Ja dat is retchen zegt Jimmy netquote:Op donderdag 11 april 2019 19:33 schreef Chia het volgende:
[..]
Dat je maag zich binnenste buiten wringt en er puur maagzuur uit perst.
Wanneer ga je weer beginnen denk jequote:Op donderdag 11 april 2019 19:35 schreef Solotovski het volgende:
wanneer ie gaat stoppen het erover te hebben is de volgende hordequote:Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen denk je
vind je spinnen en slangen ook leukquote:Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer ie gaat stoppen het erover te hebben is de volgende horde
Als arsenal kampioen wordtquote:Op donderdag 11 april 2019 19:40 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wanneer ga je weer beginnen denk je
ja en het dan het irritant vinden dat azpi het constant over fifa heeftquote:Op donderdag 11 april 2019 19:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
wanneer ie gaat stoppen het erover te hebben is de volgende horde
wat te denken van dbsquote:Op donderdag 11 april 2019 19:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
ja en het dan het irritant vinden dat azpi het constant over fifa heeft
leuk is anders, maar ben er niet bang voorquote:Op donderdag 11 april 2019 19:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind je spinnen en slangen ook leuk
Waarom meteen weer scheldenquote:Op donderdag 11 april 2019 19:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dan ben je bijna 10 jaar gestopt en dan begin je weer haha achterlijke debiel
Walgelijk gedragquote:Op donderdag 11 april 2019 19:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom meteen weer schelden
@:vanillekwark
Dit is al de 2de keer dat hij zomaar gaat schelden
Dit is al de tweede keer dat je de leiding erbij haalt, wat vind je daar zelf vanquote:Op donderdag 11 april 2019 19:51 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Waarom meteen weer schelden
@:vanillekwark
Dit is al de 2de keer dat hij zomaar gaat schelden
Noodzakelijkquote:Op donderdag 11 april 2019 19:52 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dit is al de tweede keer dat je de leiding erbij haalt, wat vind je daar zelf van
Dat is toch die legend?quote:Op donderdag 11 april 2019 19:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zelfs NG was niet zo;n laffe hond
Dacht alleen zelf een grote speler te zijn maar is nooit verder dan kaste drie gekomen,quote:
Nee dat was Nielsquote:Op donderdag 11 april 2019 19:58 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Nu in een thaise gevangenis helaas.
kaste 2quote:Op donderdag 11 april 2019 20:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dacht alleen zelf een grote speler te zijn maar is nooit verder dan kaste drie gekomen,
In een opwelling toen zijn account laten verwijderen, daar kreeg hij spijt van en is dan in een kneuzenkloontje terugkomen in de naam van solotov. Vervolgens zijn wachtwoord in een maand tijd vergeten en nu onder de naam solotovski actief.
Niet het helderste licht zeg maar haha
Oberkullie was iemand andersquote:Op donderdag 11 april 2019 20:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoogste als je het bij Oberkullie had gehouden
jupquote:Op donderdag 11 april 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
Alleen maar junkies en psycho's hier he
Waar val jij onder?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:29 schreef Chloroform het volgende:
Alleen maar junkies en psycho's hier he
Heb je weer een zenuwinzinkingquote:
Nergens want ik zit ahahaquote:
Mensen, het is weer zoverquote:
Echt, laat je nakijken. Jesusquote:
Ah joh laat gaan ja toch niet danquote:
ja, maar doe dan zelf niet zo vermoeiend dan hoef ik niet te reageren is het opgelostquote:Op donderdag 11 april 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb je enig idee hoe vermoeiend jij bent
quote:
Kon ik jou maar eens goed slaan, net als zo'n oude tv zeg maar die alleen maar sneeuwbeeld geeftquote:Op donderdag 11 april 2019 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar doe dan zelf niet zo vermoeiend dan hoef ik niet te reageren is het opgelost
en anders ga ik ook wel gewoon door, no problem xD Hahahahaaaaa
Houd gewoon je bek eensquote:Op donderdag 11 april 2019 20:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, maar doe dan zelf niet zo vermoeiend dan hoef ik niet te reageren is het opgelost
en anders ga ik ook wel gewoon door, no problem xD Hahahahaaaaa
Ja later dit jaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Die zijn ook cute! Ga je ook nemen?
Maar dit is grappigquote:Op donderdag 11 april 2019 20:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ah joh laat gaan ja toch niet dan
quote:Op donderdag 11 april 2019 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kon ik jou maar eens goed slaan, net als zo'n oude tv zeg maar die alleen maar sneeuwbeeld geeft
hahahahaaaa xDquote:
Je reageert wel heel heftig op iemand die constateert dat hier junkies en psycho's zitten. Gevoelige snaar geraakt zekerquote:Op donderdag 11 april 2019 20:37 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar dit is grappigop het begin kon ik er nog wel om caren tho, maarja mensen die gewoon behoefte hebben om negatief te doen op internet hoef je ook niet persoonlijk te nemen. Alsnog wel jammer want liefde
Hhaahhaaaaaa xDquote:Op donderdag 11 april 2019 20:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je reageert wel heel heftig op iemand die constateert dat hier junkies en psycho's zitten. Gevoelige snaar geraakt zeker
Go onquote:
Watquote:
Mooi hequote:Op donderdag 11 april 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je iemand die de weg is probeert leeg te laten lopen voor je eigen gerief.
nee, wel andersomquote:Op donderdag 11 april 2019 20:48 schreef Zosk het volgende:
Heeft Crack weer eens ruzie met de hele wereld haha
Crack is gewoon zichzelf en daar is de sc niet klaar voorquote:Op donderdag 11 april 2019 20:48 schreef Zosk het volgende:
Heeft Crack weer eens ruzie met de hele wereld haha
yeaquote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jullie voeden elkaar altijd wel lekker
Kom samen dromen over een wereld met alleen maar liefde en geen haatquote:
Denk je dat de sc daar ooit klaar voor zal zijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:51 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Crack is gewoon zichzelf en daar is de sc niet klaar voor
Iedereen is hier gewoon lekker zichzelfquote:Op donderdag 11 april 2019 20:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat je iemand die de weg is probeert leeg te laten lopen voor je eigen gerief.
Wat heb je gekooktquote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
Ik heb twee dagen achter elkaar gekookt
Meer dan in januari, februari en maart haha
Wat is er gebeurd, gisteren had je nog patat besteld met frikandel speciaalquote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
Ik heb twee dagen achter elkaar gekookt
Meer dan in januari, februari en maart haha
Dat was eergisteren alweer oudste meneer in KLB SC op het FOK! forumquote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, gisteren had je nog patat besteld met frikandel speciaal
Misschien zelf gemaakt?quote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd, gisteren had je nog patat besteld met frikandel speciaal
quote:
is goedquote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kom samen dromen over een wereld met alleen maar liefde en geen haat
Niks persoonlijks hoor, morgen kust ze mn kontje weer als ze iemand anders heeft om te haten of weet ik veel wat er dan isquote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat jullie het zo goed met elkaar kunnen vinden
Gisteren macaroni en vandaag spaghettiquote:
vind jij slangen en kikkers en spinnen en hagedissen enzo wel leukquote:
Negatieve aandacht is ook aandacht toch hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, morgen kust ze mn kontje weer als ze iemand anders heeft om te haten of weet ik veel wat er dan is
Nu ik dit zeg natuurlijk niet meer, kuten wat heb je gekookt
Hoe psycho ben jij preciesquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niks persoonlijks hoor, morgen kust ze mn kontje weer als ze iemand anders heeft om te haten of weet ik veel wat er dan is
Nu ik dit zeg natuurlijk niet meer, kuten wat heb je gekookt
Okéquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren macaroni en vandaag spaghetti
Incl naderhand een zak chips en pak koekjes zowel gisteren als vandaag
Ben nu met pak koekjes bezig
Nou, het aantal gebruikers dat zich eraan stoort begint wel te krimpen. Zag dat Noel zelfs leuk mee deed, dus ja er vindt wel een verschuiving plaats.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Denk je dat de sc daar ooit klaar voor zal zijn?
vind spinnen eng de rest is wel coolquote:Op donderdag 11 april 2019 20:54 schreef Crack_ het volgende:
[..]
vind jij slangen en kikkers en spinnen en hagedissen enzo wel leuk
true maar die hoef ik nietquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Negatieve aandacht is ook aandacht toch haha
Macaroni en spaghetti, in die volgorde verspreid over de afgelopen twee dagen
Wat nee echt nietquote:Op donderdag 11 april 2019 20:53 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat was eergisteren alweer oudste meneer in KLB SC op het FOK! forum
Noel is ook wel iemand die zorgt voor een mooi balans hierquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nou, het aantal gebruikers dat zich eraan stoort begint wel te krimpen. Zag dat Noel zelfs leuk mee deed, dus ja er vindt wel een verschuiving plaats.
Bokkenpootjes zijn wel lekker ja, zo'n pak moet ook direct opquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Zosk het volgende:
[..]
Gisteren pak speculaas en nu bokkenpootjes
Begrijpelijkquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
true maar die hoef ik niet![]()
netjes hoor, was het ook lekker
Ja daarom, ben er net aan begonnenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Bokkenpootjes zijn wel lekker ja, zo'n pak moet ook direct op
Zeker wel vriendquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat nee echt niet
of wel?
Huh
Kut
kijk dit danquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind spinnen eng de rest is wel cool
Lukt echt niet met weinig tanden hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik dat alleen dat bejaarden met weinig tanden bokkenpootjes vraten?
Zoks is ook bejaardquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef UitStraling het volgende:
Ik dat alleen dat bejaarden met weinig tanden bokkenpootjes vraten?
Ja die zijn in periodes wel lekker, maar bokkenpootjes kan ik altijd etenquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gaat me snel tegenstaan altijd, maar een paar is wel te doen. Eet nu constant deze
[ afbeelding ]
Ja ik nie, pindakoekjes welquote:Op donderdag 11 april 2019 20:58 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja die zijn in periodes wel lekker, maar bokkenpootjes kan ik altijd eten
kijk dit danquote:Op donderdag 11 april 2019 20:55 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind spinnen eng de rest is wel cool
kook je niet voor meerdere dagen dan eigenlijkquote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Zosk het volgende:
[..]
Begrijpelijk
Ja was zeker lekker, kan gelukkig prima koken maar ben een luie flikker haha
okee dan kijk ik niet srryquote:Op donderdag 11 april 2019 20:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kijk dit dan
die meneer en zn enthousiasmeoh en niet kijken als je denkt 'wtf nee man ga weg'
ik vind ze ook lekker en gewoon goedkoopquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Zijn echt koekjes uit de jaren 70, en dat terwijl er zulke lekkere moderne koekjes zijn.
Maakt dat nou uit johquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Zijn echt koekjes uit de jaren 70, en dat terwijl er zulke lekkere moderne koekjes zijn.
Is dit een metafoor, ouwe snoeperdquote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef UitStraling het volgende:
Klopt, ik ben ook bejaard. Bijna doodquote:
Meestal wel met macaroni en spaghetti maar heb nu gewoon voor twee dagen gegeten beide keren :squote:Op donderdag 11 april 2019 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
kook je niet voor meerdere dagen dan eigenlijk
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Zosk het volgende:
[..]
Meestal wel met macaroni en spaghetti maar heb nu gewoon voor twee dagen gegeten beide keren :s
Weet ikquote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Klopt, ik ben ook bejaard. Bijna dood
Ik vind daar niet zoveel van eigenlijk, ben er niet bang voor in ieder geval. Lijkt me logisch voor slakken natuurlijk maar goedquote:Op donderdag 11 april 2019 21:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]kan ook
zosk wat vind jij van spinnen en slakken en alles, help ik zoek medefans
Heftigquote:Op donderdag 11 april 2019 21:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt voor mij in dezelfde categorie als balkenbrij en zult.
Ik ben er de laatste tijd wat minder, ben mijn leven aan het beteren en iedere dag FOK!ken gaat daar niet mee samenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef Le_Professeur het volgende:
Mijn hart maakt altijd een sprongetje als Zosk er is, weet niet waarom vind het gewoon een heerlijke user.
Best knap want jij weet verder niet veelquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Best knap want jij weet verder niet veel
ohkut ik type echt iedere keer slakken terwijl ik dat niet bedoelquote:Op donderdag 11 april 2019 21:01 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik vind daar niet zoveel van eigenlijk, ben er niet bang voor in ieder geval. Lijkt me logisch voor slakken natuurlijk maar goed
Maar je bent altijd een goed mens geweestquote:Op donderdag 11 april 2019 21:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik ben er de laatste tijd wat minder, ben mijn leven aan het beteren en iedere dag FOK!ken gaat daar niet mee samen
Ik heb ooit een slang gehad, 1 dag. Was de volgende ochtend ontsnaptquote:Op donderdag 11 april 2019 21:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohkut ik type echt iedere keer slakken terwijl ik dat niet bedoelBedoel slangen. Oke leuk wil je enthousiast doen
Geen sorry zeggen voor dingen die jezelf zijn supporten want dat vind ik pas stomquote:
Ik doe mn bestquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Maar je bent altijd een goed mens geweest
7 jaarquote:
wtf, één dag ook echtquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb ooit een slang gehad, 1 dag. Was de volgende ochtend ontsnapt
Denk nog steeds dat het mijn moeder was die dat ding gewoon heeft weggehaald
Heb in 7 jaar veel geleerd hoor hahaquote:
Ik heb echt geen idee hoe oud ik was, tussen de 12 en 16 volgens mijquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wtf, één dag ook echt![]()
![]()
hoe oud was je en wat voor slang
okee sorryquote:Op donderdag 11 april 2019 21:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Geen sorry zeggen voor dingen die jezelf zijn supporten want dat vind ik pas stom
Ja, ben je al op me uitgekeken ahahahquote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Heb in 7 jaar veel geleerd hoor haha
Iedere 7 jaar verandert je smaak etc toch ook
Hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, ben je al op me uitgekeken ahahah
Heb je niemand anders die je support :squote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee sorry
support mezelf dan wel x
quote:
Spannendquote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee hoe oud ik was, tussen de 12 en 16 volgens mij
Ik heb ook echt geen flauw idee meer wat voor slang, iets met rood/oranje en zwart denk ik
jawel maar dan doe ik zelf ook = dubbel of misschien zelfs drie- of vierdubbel support, lifehack togquote:Op donderdag 11 april 2019 21:06 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb je niemand anders die je support :s
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:05 schreef Trollscience het volgende:
[..]
okee sorry
support mezelf dan wel x
Goeie lifehack, artsen haten jou!!1!quote:Op donderdag 11 april 2019 21:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
jawel maar dan doe ik zelf ook = dubbel of misschien zelfs drie- of vierdubbel support, lifehack tog
Was een mooie dag inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2019 21:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Spannend![]()
holyshitdit gaat snel
what the fucks
Wat moet jequote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:08 schreef Zosk het volgende:
[..]
Was een mooie dag inderdaad
Ik ben al een ander filmpje aan het kijken dus ik moet overslaan
Moet je zelf wetenquote:
nerdquote:Op donderdag 11 april 2019 21:09 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik moet helaas prioriteiten stellen
Zo weer lekker studeren
heb je zo;n loeizware tablet echt handig ahhaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrienden en vijanden
Heb nieuw laptopje. Zoeen die ook een tablet is en hem dubbel kunt vouwen.
Voel me echt hip nu.
Hendig, touchscreen lijkt me soms ook wel prettigquote:Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrienden en vijanden
Voel me echt hip nu.
Heb nooit het nut van een tablet gevonden :squote:Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vrienden en vijanden
Voel me echt hip nu.
Staan er toch al 3 dingen opquote:Op donderdag 11 april 2019 21:10 schreef Zosk het volgende:
[..]
Voeg ik gewoon aan het lijstje toe met dingen die ik weet
Welke chips kan je altijd etenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat denk jij maar
Ik had beter chips kunnen halen shit
Doritos met pittige salsaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Welke chips kan je altijd eten
Dat lijkt me echt niets en bovendien slecht voor je tandenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef Le_Professeur het volgende:
Maar ook gewoon als je 's nachts wakker schrikt even een handje
Had hiervoor Ipad. Is wel makkelijk in bed, en voor porno kijken op zich.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:11 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb nooit het nut van een tablet gevonden :s
Ach, is andere manier van bedienen die wel leuk is. Alleen niet zo praktisch met Office dingen.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hendig, touchscreen lijkt me soms ook wel prettig
Zondag GoT![]()
Gelukkig ben ik sterke boy.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je zo;n loeizware tablet echt handig ahha
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat denk jij maar
Ik had beter chips kunnen halen shit
Je bent er niet zeker van zie ik hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Wat eten jullie toch allemaal vies en ongezond?
Zout en vet? Mwaaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt niets en bovendien slecht voor je tanden
Geen interessequote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef Chloroform het volgende:
Zembla over seksueel misbruik bij Jehova's Getuigen. Wat is dat toch überhaupt een bizarre sekte
Ja, dat kan, ik kijk porno gewoon op mn laptopquote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had hiervoor Ipad. Is wel makkelijk in bed, en voor porno kijken op zich.
Hoezo niet zo praktisch met office dingen, het is toch ook gewoon een normale laptopquote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ach, is andere manier van bedienen die wel leuk is. Alleen niet zo praktisch met Office dingen.
Oh, ja. Gaat eigenlijk een beetje langs me heen moet ik zeggen. Even kijken hoe ik het ga volgen straks.
[..]
Gelukkig ben ik sterke boy.
@Braddiequote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef UitStraling het volgende:
Wat eten jullie toch allemaal vies en ongezond?
Ik nietquote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja, dat kan, ik kijk porno gewoon op mn laptop
Je bent een sukkelquote:
Waar laat je dan je handen?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Tablet in bedquote:Op donderdag 11 april 2019 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ach, is andere manier van bedienen die wel leuk is. Alleen niet zo praktisch met Office dingen.
Oh, ja. Gaat eigenlijk een beetje langs me heen moet ik zeggen. Even kijken hoe ik het ga volgen straks.
[..]
Gelukkig ben ik sterke boy.
Ja waar denk je, jezusquote:
wow wat een leip beestquote:
Weten wequote:
Is minder makkelijk over het scherm te cummen natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh zo, ja. Nee dacht dat je alleen een tablet bedoelde. Nu is het geen probleem inderdaad. Alleen nog even wennen aan iets kleinere afmetingen dan mijn andere 2 laptops en het toetsenbord van mijn desktop.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoezo niet zo praktisch met office dingen, het is toch ook gewoon een normale laptop
Ik heb weer extra pakket afgenomen bij ziggo, kost niet zo veel en is toch maar voor twee maanden
Een hand boven de dekens jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:17 schreef Zosk het volgende:
[..]
Boven de dekens natuurlijk anders kan je je laptop toch niet gebruiken
Moest hier hardop om lachenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is minder makkelijk over het scherm te cummen natuurlijk.
Hoe moet je nou een tribute geven anders? Heb geen printer meer.
Ja met 1 hand de laptop gebruiken kan prima, andere onder de dekens omdat die hand anders koud wordt snap ik bestquote:
Wij, hierquote:
Pfoee goaltje hoorquote:
Ik ga niet trouwenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag ik ook komen op het trouwfeest van zosk en chloro?
ja what the fuckquote:
Ik ga niet trouwen met zosk hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mag ik ook komen op het trouwfeest van zosk en chloro?
Kinderen zijn te groot voor zo'n hagedis johquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die dit leuk vinden moeten ze nooit met kinderen laten werken.
zeg het hemquote:Op donderdag 11 april 2019 21:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja what the fuck! wel een dom beest, hij kon dat ding toch ook meteen verdrinken en gewoon even wat langer onder water houden want ademt nog steeds
Precies jaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:19 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ja met 1 hand de laptop gebruiken kan prima, andere onder de dekens omdat die hand anders koud wordt snap ik best
Ohja, dat zal wel. Went hopelijk snelquote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is minder makkelijk over het scherm te cummen natuurlijk.
Hoe moet je nou een tribute geven anders? Heb geen printer meer.
[..]
Oh zo, ja. Nee dacht dat je alleen een tablet bedoelde. Nu is het geen probleem inderdaad. Alleen nog even wennen aan iets kleinere afmetingen dan mijn andere 2 laptops en het toetsenbord van mijn desktop.
Ja, is ook mogelijk natuurlijk. Maar wat ik zeg, heb er niet bij stil gestaan. Niemand in de omgeving heeft het er ook over. Duurt het regelen van zo'n pakket lang? Heb namelijk niet eens normale tv.
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die dit leuk vinden moeten ze nooit met kinderen laten werken.
Kikker hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo fucking kansloos een levende rat in zo;n bakkie pleuren met een dikke kikker zonder een kans om te ontsnappen![]()
Valt mee, oefening baart kunst.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Zo fucking kansloos een levende rat in zo;n bakkie pleuren met een dikke kikker zonder een kans om te ontsnappen![]()
Anders gaat de kikker doodquote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
In de spiegel? Ahahaquote:
en mannen tetten wel, fuckdatquote:Op donderdag 11 april 2019 21:22 schreef Solotovski het volgende:
Wel apart dat zoiets wel op YouTube mag maar tetten niet
Oefen je vaak?quote:Op donderdag 11 april 2019 21:22 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Valt mee, oefening baart kunst.
Zag dat altijd op 4chan, van die gasten die dat deden.quote:
wss omdat het bij mannen geen geslachtskenmerken zijnquote:
Neger watquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zag dat altijd op 4chan, van die gasten die dat deden.
Of die een foto van hun vriendin ofzo posten en vroegen of mensen een tribute wilden geven.
In de praktijk toch niet zo handig. Dat was eens, maar nooit meer.
Nee maar ga zo wel even oefenen weerquote:
Klinkt een beetje als een man die nooit een vrouw heeft kunnen scoren en plots vind een eenzame dominante 6/10 vrouw hem, jaren later denkt hij nog terug hoe gelukkig hij eigenlijk was voordat hij Jeanette tegen kwam.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Le_Professeur het volgende:
Gvdquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Of die een foto van hun vriendin ofzo posten en vroegen of mensen een tribute wilden geven.
Zou dat vaker doen aangezien je nog steeds moet oefenen blijkbaar hahaquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar ga zo wel even oefenen weer
Ik doe dat nog regelmatig hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gvd![]()
Overigens was er hier ook keer zo'n gast die op foto's van vrouwen hier cum tribute had gedaan. Echt wtf
bij veel vrouwen ook niet hoorquote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Solotovski het volgende:
[..]
wss omdat het bij mannen geen geslachtskenmerken zijn
Dat is waar maar dan is de lol er ook snel vanaf voor die kikkerquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan gewoon een rat krijgen die met het koppie tegen de muur is geklopt
Oké bedanktquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Zosk het volgende:
[..]
Zou dat vaker doen aangezien je nog steeds moet oefenen blijkbaar haha
Mooie dierensoort zijn we toch eigenlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Och, misschien dat ik de dag erna even de hoogtepunten op youtube zoek, zoals vorig jaar.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat zal wel. Went hopelijk snel
Wel jammer dat het niet zo speelt bij je in de buurt? Dat bespreken vind ik altijd tofen weet niet.. ik heb al ziggo dus dan is een extra pakket afsluiten zo gedaan
veel beesten eten alleen levende dieren, geen idee of dat bij deze ook zo is trouwens dus misschien kon het in dit specifieke geval welquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Kan gewoon een rat krijgen die met het koppie tegen de muur is geklopt
Echt blij dat jij geen foto's van mij hebtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |